.....................................................................

Lara's Dream 9 - The Quest for the Car Keys  

Lara álma 9 -Kutatás az autókulcs után

Készítő: Kevin Learwood  (staticon) Homepage:

Letölthető: Innen

Csomagold ki a kevin_learwood_lara_s_dream9_the_quest_for_the_car_keys.zip-et, másold az audio-ból az audio könyvtárba a fájokat. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Story:

Lara az utóbbi években felkapott pár kilót. Egyik este a vendéglőből hazafelé erőt vett rajta a fáradtság. Egyre jobban az út széle felé tartott, majd ráhajtott a fűre, és hirtelen mély álomba zuhant. Az álom Larával kezdődik, aki el akar indulni az ő megbízható Land Roverjével. Csak az a probléma, hogy az autó kulcsát a barátja, Staticon házában az ágyon hagyta. Lara az Lara, semmi sem lehet egyszerű, és ennél fogva elkezdődik egy hősi történet, veszéllyel fűszerezve... Indul az ismerős kaland, ám a helyszínek furcsán megváltoztak...  Induljon a "Kutatás az autókulcs után"... Bár Lara a valóságos életben talán kicsit izmosabb, az álmában még mindig vékony. 14 titok van a pályán. Egyikre sincs szükséged ahhoz, hogy befejezd a keresést, de van egy kicsi bónusz-pálya a játék végén. Hogy a bónusz-pályára juthass, minimum 2 titkot kell megtalálnod. Ahhoz, hogy a bónusz-pálya elemei működjenek, elemenként egy pénzérme szükséges, és minden érme egy-egy titok. Itt a díj az, hogy elolvashatsz egy speciális  "Deekman kiváló művei" képregényt "Custom Raiding Blues" címmel. Sok szerencsét! Egy rövid videó bevezeti a fent említett történetet, majd találsz egy vékony és sportos Larát, ahogy egy Land Rover mellett áll, kulcs nélkül.  Teljesen nyilvánvaló, hogy visszaszerezni a kulcsot nem valami egyszerű, de gyerünk! (Fordította: Wyc)

Review:

Ez egy tulajdonképpen 6 pályás, de 14 helyszínes szint, mivel több szintet, többször is meglátogatunk. Az első két pályát látva azt hittem, egy kommersz, átlagos szint lesz. De kellemesen csalódtam. :) Remek kaland volt. Folyó partján, a készítő házában, barlangokban, templomban, és bázisokon kalandozunk. Tejet viszünk a készítőnek, még a kandallójába is begyújtunk. :) Utána kezdődik igazán a kaland. Ha sikerült begyűjtened a revolvert, a lasar sight-ot, és legalább még 4 secretet megtalálva, a 4 Coin-t akkor négy képet is megnézhetünk a bónuszpályán. Egyébként 14 secret van a pályán. Medipackra nincs szükség, nem a harcon van a hangsúly. Ellenségek fegyveresek, és, és képzeljétek el, kártyalapok, vagy lapra szerelt emberkék. Sőt, a kör dáma, még félisten módjára lövöldöz ránk. Nagy ötlet. :) Egyébként igen jól eltalálta a készítő az egyensúlyt, hogy se ne túl nehéz, se túl könnyű legyenek a feladatok. Így senki kedvét nem veheti el. Remek, és változatos a textúra, és a hozzáadott hangok is nagyon jók. A végén megtalálva a terepjáró kulcsát, elautózunk a pályáról. Csak ajánlani tudom mindenkinek e fantasztikusan jó kalandot.

Az összes mentések--Full Savegames:

Leírás:

Mész-mész az országúton. Elfáradsz. Félre állsz pihenni, és elnyom az álom.

1. Staticon’s House:

Mentések-Savegames:

Menj előre a sövény mentén, majd balra, be a kis labirintusba. Menj először jobbra, keresd meg, és told meg a kart. Menj ki a tópartra, és ússz be a járaton. Kimászva a vízből vedd fel a Crowbar-t, majd keresd meg ott is a kart, és told meg. Ússz visszafelé, és vedd fel a vízből a Man Key-t. Ússz ki a kocsi felé, és a labirintusban most balra menj, és megtalálod a felnyílt csapóajtót.

Lecsúszol egy ház elé. Balra, az ajtóban vedd fel a Tejesüveget, és menj hátra, a ház mögé. Mássz át a falon, a kerítésről ugorj az alacsonyabb tetőre, majd mássz fel a háztetőre is, mert egy fali kart találsz a magasabb ház falán, amivel egy ajtót nyitsz ki a kis udvarban. Menj be rajta, és told meg a kart. Látod, meggyulladt a tűz a hordóban, és mellette kinyílt egy ajtó is. Menj be, és a kinyíló hűtőbe tedd be a tejet. Vedd fel a Fáklyát is, és kint, a hordónál gyújtsd meg. Menj vissza a házba, és gyújts be a kandallóba. Balra, vedd fel a Shotgun-t. Menj fel a legfelső emeletre, és nyisd ki az ajtót. Told meg a kart, majd a másik szobában is a másikat. Lent, a kis udvaron kinyílt az egyik rács, ott bemenve, majd lecsúszva, a következő pályára értél.

2. The Orb Chambers:

 

Secret 1-2-3-4:

Mentések-Savegames:

 Lecsúszol a lejtőkön, majd balra menve, felkapaszkodva a folyosóra, egy templom kupolájába érsz. Ugorj át mindkét fali fülkébe, és húzd meg a karokat, így folytathatod az utadat a felnyílt ajtó mögött. Egy tükrös terembe értél. A tükörben látod, melyik kis oszlopokra léphetsz, illetve ne felejtsd el, ha úgy ugrasz, hogy a tüzes oszlop sarkára érsz, ott nem égsz meg, és elkapva a peremét, átcsimpizhetsz a túlsó sarkára, és onnan tovább ugorhatsz a következőre. Ha sikerült, egy folyosó után, egy terembe érsz, ahol két golyó mozog középen. Jobbra is, balra is fel kell szaladnod a lejtőn, egy-egy kart meghúzva, így a kinyílt rács mögött egy fali kart húzhatsz meg. De siess vissza a folyosóra, elkerülve így a legördülő golyókat. Menj fel a lejtőn, ahonnan jöttek, és felveheted az 1.Coin-t, az 1.secret-ben. Menj vissza a nagyterembe, és folytasd az utadat.

Ugorj a vízbe, ússz végig a hosszú folyosón, és egy üveglabirintusba érsz. Keresd meg az utat, először középen, fent tudsz kimászni a vízből, ahol megtalálod a Turr Key-t. Nem messze onnan, a sarokban kinyílt a rács, és végigúszva a járaton, egy teremben mászol ki a vízből, ahol a rúdon lecsúszva leérsz a templomba. Látsz középen egy vázát. Lődd szét, és kialszik a jobb oldali tűz. Húzd, told rá a keresztet, arra a padlólapra, így az orgona mellett egy karral, kioltod a másik tüzet is. Húzd, told a másik keresztet is a helyére, és az orgona mellett, a másik kart meghúzva, oldalt leengeded a rácsot, és felveheted a Drin Key-t. Még ne menj ki a templomból, fedezzük fel a rejtekhelyet is. :)

Told el oldalra az orgonát, és nyisd ki az ajtót. Egy térre érsz, két oldalt vízeséssel. Nézz be a baloldali vízesés mögé. Amikor elérsz az aknához, először ne balra, hanem jobbra kapaszkodj, mert ott van lejjebb egy rés, ahova bemászva fáklyákat, medipackot vehetsz fel a 2.secret-ben. Ess a vízbe, és újból juss be a vízesés mögé, és most már mehetsz balra. A folyosó, egy kis raktárba vezet. Öld meg a fegyverest, vedd fel az utánpótlást, és told meg a kart. Mielőtt lemennél a kinyitott ajtóhoz, kapaszkodj fel a tetőre, és fáklyákat találsz az egyik sarokban, a 3.secret-ben. Most már lemehetsz, végezhetsz a fegyveresekkel, és a templomon keresztül visszajutsz a kis vízi labirintusba.

Juss vissza a gördülő köveken, a tükrös termen keresztül, újra meghúzva az egyik kart a templom kupolájában, a pálya elejére, és nyisd ki ott az ajtót. Menj a folyosón, amíg jobbra, egy most még álló, mozgó falat találsz, még a penge előtt. Fontos, hogy most menj ott balra, a sötétben kapaszkodj fel a résbe, és a túloldalon szerezd meg a Revolver-t a 4.secret-ben, mert utána nem tudsz ide bejutni. Ha megvan, kússz át a penge alatt, és a folyosó végén lépj rá a mintás padlólapra, ez indítja el kint a folyosón a falat. Menj tehát oda vissza, és balra, átjutva mögé, a folyosó végén, a jobb oldali kis teremben rálépve a padlólapra, a következő pályára érsz.

3. The Ring Machine:

 

Mentések-Savegames:

 Menj ki a teremből, és egyenesen menve egy szakadékhoz érsz. Ugorj hátra, kapd el a peremet, és kicsit leesve, mássz be a résen. Látod, a vitrinben a kulcsot, de még nem tudod felvenni. Menj egyenesen, ki a következő szakadékhoz, közben balra, lődd le a fegyverest. Jobbra egy mintás padlólapot találsz, ami egy idő kapcsoló. A kulcs mellett, jobbra nyit ki egy ajtót, siess tehát oda, és húzd meg a fali kart. Irány vissza a szakadék, és kapd el, nekifutásból a kinyílt rácsnál a peremet, és mássz fel a folyosóra. A túloldalán a plafonban kapaszkodva juss át a másik oldalra, és rántsd le a fali kart. Most lecsúszva, juss el a kinyílt tömbre, onnan a másikra, majd a túloldalon told meg a kart. Juss vissza, és most már felveheted a Sil Key-t. Menj a kinyílt rácson át, fel a létrán, és lecsúszva visszaérsz ismét, az első szakadékhoz.

Menj most jobbra, végig a folyosókon, és az utolsó ajtót nyisd ki. Egy kis terembe érsz. Itt a feladat az, hogy meghúzd a karokat, de igyekezned kell, mert a lángok csak egy rövid ideig szünetelnek. A harmadik után pihenhetsz egyet, de utána még hármat meg kell húznod, majd felkapaszkodva a kis folyosóra meghúznod a kart, így végre felveheted a Spar Key-t. Nyisd is ki vele a teremben a rácsot, és végigmenve a folyosón, a Man Key is a tiéd. Menj vissza, egészen a pálya elejére, mert ott nyitottad ki a nagy rácsot, az égő oszlopoknál.

Kússz át az első alatt, majd menj a terem végébe, és rántsd le a fali kart. Menj vissza, és felkapaszkodva a plafonra, csimpizz át a túloldalra. Már nem égnek az égők, simán menni fog. Told meg a kart balra, és vedd fel a Whis Key-t. Óvatosan kapaszkodj le, guggolásból az égő oszlop előtt, és menj vissza a pálya legelejére, és visszaérsz az előző pályára.

The Orb Chambers másodszor:

Mentések-Savegames:

Juss át jobbra a mozgó falnál, kússz át a penge alatt, és tedd a helyére a kulcsodat. Menj a folyosón végig, a lejtőn rohanva, mert mögötted egy kő zúdul utánad. Húzd, told a kis oszlopot a kék padlólap alá, majd felmenve a lejtőn, most már a mintás padlólapra húzhatod a szobrot. Látod, lenyílt egy csapóajtó. Juss át a penge alatt, át a mozgó falnál, és lemászva a folyosóra felveheted a Russ Key-t. Kinyílt az ajtó szemben, és lassan visszaérsz a legelső pályára.

Staticon’s House másodszor:

Mentések-Savegames:

 Menj be a házba, és nyisd ki a félemeleten az ajtót. A baloldali tüzes lapnál átjutva, told meg a kart. Kifelé menet, balra kinyílt az ajtó, és egy újabb karral, az udvarban nyitod ki a baloldali rácsot. Menj be, és csússz le a következő pályára.

4. Through the Looking Glass:

 

Secret 5-6-7-8-9-10:

Mentések-Savegames:

 Öld meg a két fegyverest, és jobbra, figyeld meg, az üvegfalon túl a csillagot a falban. Ez a cél a pályán, ennek a megszerzése. Menj a következő terembe, és hátul a sarokban mássz fel, az alacsony oszlopra, majd onnan kapaszkodj fel, a magasabbra. Vigyázz, csak ez a fele biztonságos. Nézz a tükörbe, ott látod, melyik oszlopokra juthatsz el. Látod azt is, hogy pont a melletted levő, most még tüzes oszlop mögött a falban egy rés van. Ugorj most oda, mássz be, és felveheted a 2.Coin-t az 5.secret-ben.

Juss vissza az oszlopra, és ugorj nekifutásból jobbra, majd a dupla oszlopra, onnan először a tükör előtti baloldalira, majd a jobb oldalira juss el, és ott átmehetsz a tükrön át, a túloldalra. Mássz le az oszlopról, és menj ki a járatba. Öld meg az újabb két fegyverest, és egy szakadékhoz értél. Ugorj hátra, kapd el a peremet, és kicsit leesve kapd el a rést. Csimpizz lefelé rajta, mígnem a sarokban felmászhatsz egy résbe. A járat egy oszlophoz vezet, amin egy létra van, így lejutsz a földszintre. Öld meg a sok lapra szerelt, kártya emberkét. :) Told meg a kart, és az egyik beugróban, átkúszva a résen, medipackot vehetsz fel a 6.secret-ben. Mássz fel az oszlopra, és egy helyből ugrással bent is vagy, a folyosón, ahol kinyílt a rács. Felmászva menj körbe a folyosón, és told be a tömböt. Told be a másikat is, majd a többit, és egy kis terembe értél. Itt az a feladat, hogy elhúzd, told azt a tömböt, amit betoltál, mert pont felette van a kijárat. És a jobb sarokban levő tömböt is húzd félre, mert medipack lapul alatta, a 7.secret-ben.

Kapaszkodj fel a járatba, és a kinyíló rácson át visszaugorhatsz a szakadék szélére. Menj be a kinyitott rácson, és húzd meg a fali kart. Ugorj, a szakadék baloldalára a lecsúszós részre, majd elkapva a peremet, csimpizz jobbra, és mássz fel a folyosóra. Készülj a harcra. Újra kártyalapok támadnak rád, sőt, még egy félisten, kör dáma is a végén. Öld meg mindet, és told meg a két kart, a két sarokban, ami egy tömböt emel ki középen, és rajta keresztül felmászhatsz a felső folyosóra. Menj be a következő terembe, de vigyázz, nehogy előtted záródjon le a rács, mert akkor nincs más lehetőség, mint a visszatöltés.

Told, húzd mindhárom tömböt az ellenkező padlólapra, és a kinyílt rács mögött, húzd meg a fali kart. Igyekezz, mert ez egy időkapcsoló. És a kinyílt rács, lassan bezáródik. Tehát rohanj ki, és szembe, balra be a rács mögé. A vízben keresd meg a bal sarokban a lehúzható kapcsolót, majd térj vissza, a felső terembe, mert kinyílt a következő rács, és feljutsz a hídra. Óvatosan menj előre, és akkor a félisten, kör dáma, nem talál el, viszont Te kényelmesen kinyírhatod, Ő kártya istenségét. :) Vedd fel a Whis Key-t, és visszaérsz a szakadékhoz, ahol bemenve a kék terembe, kinyithatod a kulcsoddal az üvegfalat, és egy kart tolhatsz meg mögötte. Öld meg a két fegyverest, és menj be a kinyitott ajtón, persze a medipackot se hagyd ott a talapzaton.

A sötét folyosó, egy kis terembe vezet, ahol az égő tűz mellett leesel az alsó terembe. Vedd fel a fáklyákat, és keresd meg az átjárót, az egyik képben. Ebben a teremben egy színes padlólapot találsz, ami egy időkapcsoló, és három, sötét folyosót. Az egyikben semmi sincs, a másikban, a rácsot szétlőve, és bekúszva a résen, fáklyákat, medipackot találsz a 8.secret-ben. A harmadik folyosó végén egy rácsot lelsz. Ezt nyitja az időkapcsoló, tehát ha ráléptél, rohanj ide. Mássz fel a létrán, egy fordulásos, (+END) hátra szaltóval kapd el a másikat, mássz fel, és egy hátraugrással egy lejtő elé érsz, ahol mögötted, bezárul az ajtó. Rohanj rajta le, ne törődj most a kártyalappal, és átugorva a gödröt, bejutsz a folyosóra. Várj, amíg legördülnek a kövek, és kinyílik a rács. Lődd le a kártyát, menj fel a lejtőn, és balra egy medipackot találsz a 9.secret-ben. Menj vissza, ugorj a vízbe, és egy gyönyörű, vízzel elárasztott terembe érsz.

Szemben, a festett üvegen átúszva, fáklyákat vehetsz fel a 10.secret-ben. A secret alatt húzd meg a kart a plafonon, és ússz át a kinyílt rácson, majd kimászhatsz egy teremben. A lejtő előtt állj meg. Bezárul mögötted a rács. Várd meg, amíg legördül a kő, majd menj fel a lejtőn, és told meg a kart. Kint a nagyteremben kinyílt a következő rács, ami egy szintén elárasztott nagy terembe vezet. Levegőt is vehetsz ott, majd húzd le a zöld kart a vízben. A következő rácson beúszva, ennek a teremnek a túloldalára érsz, ahol szintén egy zöld kar vár. Ússz vissza a másik oldalra, és be a kinyílt rácson a magasban. Menj végig a folyosón, és visszakerülsz az előző pályára.

The Ring Machine másodszor:

  Secret 11:

Mentések-Savegames:

 Menj előre, mássz fel jobbra a tömbre, majd onnan a plafonon csimpizz a járatig. Húzd meg a fali kart, és rohanj ki, és a jobb oldali tömbről vedd fel a Turr Key-t. Sietned kell, mert a tűz, csak egy kis időre alszik ki. Használd is a kulcsot a másik tömbön, majd vedd fel róla, az újabb Turr Key-t. Lehúzódott az első tömb, és a helyére rakva ezt is, a felső kis szobában már fel tudod venni a Drin Key-t és ki is nyílik egy rács az alsó szobában. Kiérsz egy szakadékhoz. Látsz itt két mozgó platformot, ugorj az elsőre, majd oldalt, a fali résbe, és vedd fel a Whis Key-t. Most a másodikon keresztül juss el a túloldalra, és a szobában tedd a foglalatba mindkét kulcsodat. Lődd le még innen a két fegyverest, és juss vissza arra az oldalra, be a baloldali rácson, és vedd fel a Sil Key-t.

Kinyílt egy ajtó melletted. Menj be, menj balra, és rántsd le a fali kart. De figyeld meg az arany szobrot, ez fontos lesz a szellemek ellen. Most már átmehetsz a vízfalon. Menj balra, körbe a nagy termeken, és három vázát lőhetsz szét. Két barnát, és egy szürkét. Amikor a szürkét is szétlövöd, két szellem ered a nyomodba. Rohanj vissza az arany szoborhoz, és a szobor háta mögött ments egyet. A lényeg, hogy menj le kúszásba a szobor mögött, akkor szétpukkannak a szellemek. De lehet, párszor vissza kell töltened, mert minden egyes visszatöltésnél, másképp viselkednek. Lesz olyan, amikor sérülés nélkül is megúszod. Ha megúsztad, menj oldalra, és vedd fel a Russ Key-t.

Menj vissza a szakadékhoz, és menj be a másik járatba, és nyisd ki az ajtót a Sil Key-el. Egy szökőkutas terembe érsz. Öld meg a két fegyverest, majd látogasd meg a jobb oldali vízesést, mert ott megtalálod a 3.Coin-t, a 11.secret-ben. Kapaszkodj le a szökőkútnál, és vedd fel a Spar Key-t. Kapaszkodj le, a lesüllyedt terembe, és menj fel a lejtőn, de vigyázz, a mintás padlólap után rohanj vissza, kerüld el a legördülő követ. Ha megállt, menj fel a lejtőkön, majd lecsúszva használd a Spar Key-t, így felveheted az újabb Drin Key-t. Használd a Russ Key-t is, és kimenve a szakadékhoz, majd jobbra bemenve a terembe, a következő pályára jutsz.

Through the Looking Glass 2:

Mentések-Savegames:

 Nyisd ki a rácsot a kulcsoddal, ússz át ismét az elmerült templomon. Kinyílt szemben, balra, az utolsó ajtó is. Ússz át a járaton, mássz ki a vízből, menj fel a lejtőkön. Öld meg a fegyverest, és az újabb kör dámát, és feszítsd ki a falból a Spi Key-t. Továbbmenve lecsúszol a következő pályarészre.

 Staticon’s House harmaddszor:

 

Mentések-Savegames:

Menj be a házba, és nyisd ki a kulcsoddal az első emeleten az ajtót. Húzd, told félre a szekrényt, és told meg mögötte a kart. Kinyílt egy másik szoba ajtaja, és ott is egy kart találsz, ami az udvarban nyit ki egy újabb rácsot. Menj oda, végig a folyosón, és lecsúszol a következő pályára.

 5. Block House: 

 

Secret 12:

Mentések-Savegames:

Itt is lecsúszással kezded a pályát, majd menj szembe a kis terembe. Húzd meg a fali kart, majd igyekezz feljutni a kis időre kiemelkedett tömbre, és húzd meg ott is a kart. Így tégy a harmadikkal is, és kint, az üvegfallal szemben, kinyílik a rács. Menj be, és a kapaszkodást folyamatosan nyomva tartva, gördülj le at acélgolyóval. Kinyílik előtted a baloldali rács, és elérsz egy magas terembe. Kapaszkodj fel a platformokon keresztül, a felső járatba.

Jobbra találsz egy kúszórést, de az majd később. Húzd meg a falon a kart, és most menj a kúszórésbe. Mássz le a felemelkedett tömbre, kapaszkodj fel a túloldalon, menj fel a lejtőn, majd lecsúszva felveheted a 4.Coin-t, a 12.secret-ben. Erről az oldalról átmehetsz az üvegfalon. Menj vissza, le a platformos terembe, és bemenve a kinyílt folyosó végén húzd meg a másik kart is. Menj visszafelé még egy termet, mert most ott nyílt ki a rács. Bemenve a terem túloldalán, három, számozott kapcsolót találsz. Most már csak a kódot kellene tudni. :) Nos. Háűt nyomd meg először sorban, az 1-2-3-ast, és a kinyílt rács mögé bemenve, egy kis terembe, meghúzva a kart, és gyorsan jobbra ugorva, egy pillanatra megnézheted a kis ablakon át a helyes kódot. De azért leírom. :) 2-3-1.

Menj be a folyosóra, és egy mozgó falas, széles folyosóra érsz. Juss át a túloldalra, de közben vedd észre a zárt rácsot, az egyik mozgó falnál balra. A folyosó végén húzd meg a kart, és menj vissza a rácshoz. Most nyitva van, és a teremben egy kart tolhatsz meg, ami a folyosó végén nyitja ki a rácsot. Menj be az új terembe, rántsd le a fali kart, majd felugorva a megnyílt fali résbe, húzd meg ott is a kart. Kinyílt az ajtó, és egy hatalmas terembe érsz, egy hídra.

Menj végig a hídon, kapaszkodj le, és kapd el az alsó platformot. Kapaszkodj fel a híd alsó felére, és csimpizz át a folyosóra. Mássz fel a létrán, és húzd meg a kart a falon. Jobbra látod, a kék teremben, hogy a szemközti falon kinyílt egy ajtó. Lődd szét a fali üregben a vázát, és ess le a terembe. Menj vissza, ki a hídra, és most már átugorhatsz a túloldalra. Mássz le a létrán, és húzd meg a falon a kart. Menj vissza a kék terembe, és felveheted a Hatters Hat-ot.

Ismét menj át a hídon, le az előbbi karhoz, és a kinyílt ajtón átmenve, a hatalmas teremben megölve a fegyvereseket, húzd meg a kart. A következő teremben is egy kar vár, majd a teleporttal visszamész egy előbbi pályára.

The Ring Machine harmadszor:

Secret 13-14:

Mentések-Savegames:

 Menj egyenesen, át a kinyíló ajtón, fel a lejtőn, ugorj fel az üvegvitrin tetejére, és mássz fel a rúdon. A Laser Sight-ot veheted fel a 13.secret-ben. Mássz le, és menj a folyosóra, de a bejárattal szembenire. Egy terembe érsz, ahol, szemben, átugorhatsz egy platformra, és onnan a túloldalra. Kapaszkodj le, és ess le a kis hídra, majd lejjebb, míg leérsz a földszintre. Húzd, told a mozgatható szobrot a tűzre, majd juss fel a létrán keresztül, öld meg a fegyverest, mássz fel az emeletre a kiemelkedett tömbön keresztül, ugorj át a felső platformra, és rántsd le a fali kart. Juss vissza, a kiemelkedett tömbre, majd juss le egy szinttel lejjebb, a kis hídra. Szemben, öld meg a fegyverest, és bemenve a terembe, told meg a kart. Juss le ismét a földszintre, legjobb, ha nekifutásból az alattad levő kis hídra ugrasz. Mássz fel a létrán, és menj vissza, egészen a zárt üvegvitrinig. Ott jobbra, a kinyílt rács mögött, egy másik kart tolhatsz meg.

Fordulj meg, és menj most a szemközti járatba. Jobbra kinyílt a vízfal, át tudsz menni a terem jobb oldali részébe. Öld meg a fegyverest, és húzd meg a fali kart. Gyorsan fordulj meg, és rohanj be, a lassan bezáruló rács mögé. Visszaérsz a kis aranyszoborhoz, ahol nemrég a szellemekkel viaskodtál. Menj jobbra, az előtted kinyíló rács mögött told meg a kart, vedd fel a medipackot, és kifelé menet öld meg, a fegyvereseket. Nézz el balra, ahol a vázákat szétlőve, a szellemekkel találkoztál. Most lemászhatsz egy kis szobába, és medipackot vehetsz fel, a 14.secret-ben.

Menj most vissza, az üvegvitrinig, és vedd fel a Snee Key-t. Menj vissza, a pálya eleje felé, használd a kék kulcsodat, és visszamenve a teleportig, a baloldaliban a következő pályára lépsz.

Block House másodszor: 

Mentések-Savegames:

  Itt nincs más dolgunk, mint felvenni a Turr Key-t, és lecsúszni a következő pályára.

 Staticon’s House negyedszer:

Mentések-Savegames:

 Menj be ismét a házba, fel az emeletre, és nyisd ki az ajtót. Tedd a helyére a Hatters Hat-ot.ezzel kinyitod a másik szobát is, ahol felveheted a terepjáró kulcsát, az ágyról. Kint, az udvarban kinyílt az utolsó rács is, és bemenve, végigmenve a folyosókon, kis úszás után, visszaérsz a terepjáróhoz. Ülj be, és hajts az úton végig, fel az emelkedőn, és vége is ennek a remek kalandnak.

Ha viszont megszerezted a Coin-okat a secretekben, és a revolver, laser sight is a birtokodban van, akkor megnézheted a kis bónuszt.

Mentések-Savegames:

6. Bonus Level:

Mentések-Savegames:

Ebben az esetben, a terepjáró kulcs megszerzése után, menj fel a legfelső emeletre, és az egyik szobában meglátod, a plafonon a rést, és fent egy vázát. Lődd szét, és menj vissza, abba a szobába, ahol a kulcsot találtad. Most be tudsz menni a fal melletti üvegfal mögé, és a teleport elvisz egy másikba. Ott a Coin-okat egyenként a helyükre rakva, egy-egy képet világítasz meg. Ha megnézted őket, lépj be ott is a teleportba, és visszatérsz a szobába. Onnan most már az előbb leírtakat kövesd, a szint befejezéséhez.

Az összes mentések--Full Savegames:

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.