.....................................................................

Hill House

Készítő: bne lara

Letölthető: Innen

Csomagold ki a bne_lara_hill_house.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és indítsd ott el, a start_me.exe-t. Ha átkonvertálta az mp3-akat wav-ba, akkor másold őket be, az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Egy sötét, rejtelmes, hegyi kastélyban kalandozunk ezen a pályán. Ellenségeink démoni kutyák, óriás pókok, krokodilok, és patkányok. Sejtelmes helyeket kell bejárnunk. Kétszer is meg kell találnunk 2-2 Crystal-t a Bone-t, a pálya befejezéséhez. Közben tömböket kell tologatnunk az egyáltalán nem lineáris pályán. Ha a secreteket is meg akarjuk szerezni, akkor szükségünk lesz még a Woodes Stick, és a Head Prt-ból összerakott kulcsra. A secretek megszerzése amúgy is külön feladat. 4 secret van a pályán a készítő szerint, én sajnos csak hármat találtam meg, pedig négyszer is végigvittem a pályát. Gyönyörű a textúra, csodálatosak a festett üvegek, a termek festményei, és a hozzáadott hangok is remekek. Ajánlom mindenkinek ezt a pályát. :)

Secret1-2-3:

Mentések--savegames:

Leírás:

Menj előre, és fel az emeletre. A túloldali folyosón menj, jobbra, és lépj rá a kis szobában a kis talapzatra, majd a másik irányban is tedd ugyanezt, és a folyosón kinyílik a rács. Vedd fel ott a Crystal 1-et, és a lőszereket, fáklyákat is. Menj le az emeletről, és nyisd ki a jobb oldali ajtót. Ott megtalálod a Crystal 2-őt. Nyisd ki a szemközti ajtót is, és a két gyémánttal kinyithatod a másik ajtót is.

Menj le a lépcsőn, a sarokban vedd fel a Shotgun-t, és balra a második kis átjárón keresztül, menj le a másik lépcsőkön is, balra a lépcső mögé. Közben öld meg a patkányokat, majd a folyosó után az óriás pókot. Egy folyosóra érsz, ahol mindkét oldalon kis fülkékbe nézhetsz be. Lődd szét a ládákat, mert felvehető tárgyakat rejthetnek. Az egyik mögött egy kúszórést is találsz, ami egy lávás, sötét termen keresztül elvezet az 1.secret-be, ahol lőszert, medipackot vehetsz fel. Visszatérve a folyosóra, az első ajtó mögött egy lengő, pengés zsákot látsz, előtte mozgó pengékkel.

Ugord át a pengét, és leesel egy alsó folyosóra. Ott továbbmenve, felveheted a Woodes Stick-et. A másik pengén is át kell ugranod, és egy újabb folyosóra esel le. Ne a medipack felé menj, így a tiéd a Head Part is. Újra át kell juss a pengén, és most a medipack felé menve egy kúszórésbe kapaszkodhatsz fel. A túloldalon ereszkedj le a lávás terembe, és a lecsúszós részeken ugrálva, kapd el a túloldalon a járat peremét. Mássz fel a magas létrán, a folyosó végén, és a legfelső létrafokról egy fordulásos(+End) hátra szaltóval kapd el a járat peremét. Visszaérsz a folyosóra, ahol az ajtókat nyitogattad. Javaslom, menj vissza a pálya elejére, és a másik irányba menve, a foglalatnál illeszd össze a szerzeményeidet, és tedd a helyére. Ez nyitotta ki egy secrethez vezető ajtót, ahova majd elérsz. Közben négy démoni kutyát kell megölnöd. Menj most vissza le az alagsorba, le a lépcsőn, de most ne a lépcső mögé, hanem szembe menj be a kis terembe, és jobbra egy vörös folyosó egy vizes terembe vezet el.

Ugorj a vízbe, és ússz jobbra, majd az elágazásnál ismét jobbra. Kimászva a vízből, tarts balra, és mássz fel a magas, vörös falon, és vedd fel az újabb, az  1. Crystal-t. Látod a bejátszásban, hogy lehúzódnak a falak, és felmászhatsz a terembe. Jobbra mássz fel, és balra tartva nyomd meg a gombokat a falon, de az utolsót NE, mert felnyársalnak a tüskék. Sőt, az előzőnél is vigyázz, ugorj oldalra, mert kilapítanak a lezuhanó kövek. Közben a lőszert is vedd fel, és a pókokat is öld meg. Ahonnan leestek a kövek, ott felkapaszkodva visszatérhetnél a lépcsőházba, de ne arra menj. Mássz le inkább a vörös falon, és balra tartva told meg a kart, a kis teremben. Öld meg a pókot is, ami őrzi.

Menj vissza a vízhez, és jobbra tartva ússz át a másik terembe. Nyomd meg a gombot a falon, és mássz fel a sarokban a létrán. Itt is egy fordulásos hátra szaltó kell, és elkapva a másik létrát, majd jobbra kapaszkodva bejutsz az ajtó mögé. Told a négy tömböt a jelölt padlólapokra a sarokban, és megnyílik a továbbvezető út, egy kis ajtó a teremben. Ott is találsz négy mozgatható tömböt, azokat is told a jelekre, és az előző teremben kirobban a gyönyörű üvegfal, és egy oszlopcsarnokban találod magadat. Öld meg a patkányokat, és egy kis oldalszobában felveheted a 2.Crystal-t. Nyomd meg a gombot is a falon. Továbbmenve visszaérsz az ismerős, medencés terembe, csak a túloldalon.

Ússz jobbra, majd kimászva öld meg a krokodilt, és menj be a szemközti lávás terembe. Az oszlopokon kell feljutni a sarokban levőre, majd a plafonlétrán átkapaszkodni a túloldalra, és megnyomni a gombot. Majd vissza a plafonlétrán, és feljebb kapaszkodva eljutsz a 2.secret-be, ahol lőszert, medipackot, és fáklyákat vehetsz fel. A harmadik oszlopra kicsit nehezebb átugrani, de próbálkozz nekifutásból elkapni a sarokban levő peremét. Ha végképp nem megy, az sem baj, ez csak egy secret.

Ha megvan a secret, juss ki a teremből, és menj jobbra, a másik nyitott ajtóhoz. Tedd a helyére a baloldali foglalatbaz egyik Crystal-t, és menj fel a lejtőn. A sarokban felkapaszkodhatsz egy járatba. Itt is tömböket kell tologatni a három jelre, és az egyik mögött, a sarokban lőszert vehetsz fel a 3.secret-ben. Továbbmenve felveheted a Connector-t is, és lecsúszva a kis lejtőn, használhatod is a falon. Visszaértél, az oszlopos terembe, ahol balra, kirobbant a fal, és a kis teremben felveheted a Bone-t.

Most a vizes terembe kell eljutnod újra, majd újra jobbra úszva tedd a helyére a másik Crystal-t is. Itt is az emelkedő után, kapaszkodj fel balra a járatba, vedd fel a fáklyát, és nyomd meg a gombot a falon.

Menj vissza, egészen a pálya elejére, és tedd is a foglalatába a Bone-t. Menj le ismét a lépcsősoron, és szemben, a sötét teremben menj be a kinyílt rácson. Haladj végig a folyosón, fel az emelkedőn, és nyomd meg a gombot szemben a falon. Nincs is már más feladatod, mint eljutni a fal túloldalán az ismert terembe, a sarokban felmenni a lépcsőkön, és végre kimehetsz a házból. Ezzel vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.