.....................................................................

Fountain Park ( A Forrás Park)

Készítő: Brenda Mitchell (gail854)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a brenda_mitchell_fountain_park.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold õket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a sound-samples-bõl a sound-samples, a többi fájlt pedig a TRLE fõkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Story:

Lara épp hogy hazaért éjszakai kiruccanójáról, ahogy rápillantott az üzenetrögzítõre, látta, hogy valaki kereste, és üzenetet is hagyott:

„Croft kisasszony. Bocsásson meg, hogy eme késõi órán zavarom. Ön nem ismer engem, Forrás Park városának polgármestere vagyok. Borzasztó nagy szükségünk lenne a segítségére. (nagy sóhaj) Egy démonnak valahogy sikerült ellopnia egyet az Élet csillagai közül a parkban lévõ templomunkból. A környéken az állataink mintha jéggé dermedtek volna, nem mozdulnak. A városból a démoni terror elõl az összes ember elmenekült, ugyanis a gonosz szellem most a másik csillagot is el akarja venni, ami minden mást is megfagyasztana. Nem tudom, hogy történhetett ez az egész. Megpróbáltunk nagyon elõvigyázatosak lenni, és minden óvintézkedést megtenni. Két fáklyát kell meggyújtani, hogy beléphessen a templom elõterébe, és két Feszületre lesz szükség, hogy bejuthasson a templom belsõ csarnokába. A keresztek a városban vannak elrejtve. Szívesen elmondanám, hogy hol találja õket, de elõvigyázatosságból a két feszületet két ember két különbözõ helyen rejtette el. Így a démon ha megtalálná valamelyik embert, és meg is támadná, hogy kihúzza belõle a kereszt helyét, az akkor is csak részben tudná a választ, és egyetlen kereszttel a démon nem megy semmire. Ezért az elõcsarnokba egy csapdát rejtett, ahol megáll az idõ és a létezés, de attól tartok, meg fogja találni az utat a templom belsejébe… Egyelõre a keresztek hiánya kívül tartja. De ez idõ alatt a démon néhány talpnyaló alattvalója megpróbálja megtalálni a feszületeket a városban. Kérem, Croft kisasszony, tudna nekünk segíteni? Azt hiszem, már csak Önre számíthatunk. Csak ennyit szerettem volna mondani. Remélem, idõben megkapja az üzenetemet. Köszönöm. Viszonthallásra.”

„Ó, én sosem futamodom meg a kihívások elõl”- gondolta Lara, és már hívta is a helikoptert… (Fordította: Wyc)

Review:

Nekem nagyon tetszett ez a pálya. Ellenség nem sok van benne, pár kis gnóm, pár fenevad, szellem, vízi boszorka,és kígyó. Fegyvert is kapunk ellenük, a shotgun-t és a revolvert, így nem nehéz a harc. Medipackot sem kell használni a pályán. A textúra gyönyörű, és a hozzáadott hangok is remekek. Egy vadasparkban, és környékén, meseszépen berendezett házakban, csatornákban kalandozunk. Több kulcsot, és ereklyét kell begyűjtenünk. A feladatok nem túl nehezek, nem fogja senki kedvét elvenni ettől a remek kalandtól. Secret nincs a pályán. Ajánlom mindenkinek a készítő első, de nagyon jó pályáját.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Egy készítői hiba folytán le tudsz esni a zárt csapóajtón. De ne tedd. Ugorj a tetőre, kapd el a peremét, és csimpizz balra, a sarokra. Ott felmászva, megnyomva a gombot, kinyitod a csapóajtót. Mássz le a létrán, told be az átlátszó kék tömböt, egészen a kék padlólapra. Menj át a következő szobába, öld meg a kis gnómot, és told meg a kart. Menj a kinyílt ajtón át a raktárba. Told a ládát az oszlop túloldalán a mintás padlólapra, és kinyitod az ajtót. A másik ládát is húzd félre, mert alatta megtalálod a Gate Key-t. A következő kis teremben lődd szét a kukákat, és vedd fel, amit rejtenek, majd nyisd ki az ajtót. Itt is semmisítsd meg a kukákat, mert többek között, alattuk megtalálod a Shotgun-t, és a Crowbar-t is.

Menj balra a kerítés mentén, egészen a túloldalra, és a kis udvarban, a sarokban is találsz egy kukát, ami egy szellőző rést takar. Lődd szét, majd a rácsot is, mássz végig a szellőzőben, a túloldalon is szétlőve a rácsot, a szobában megtalálod az Office Key-t. Menj ki az utcára, és visszafelé menve, nyisd ki az épület ajtaját vele. Menj fel az emeletre, ott hátul a sarokban a kis emelvényen felveheted a Revolver-t. A kis oldalteremben pedig lőszert is találsz hozzá, de a gombot is nyomd meg, ami egy másik ajtót nyit ki az utcán. Menj oda, és menj be rajta.

Balra a sarokban, elhúzva a dobozt, lőszert vehetsz fel, majd a bejárattal szembeni sarokban kapaszkodj fel az emeletre. Tologasd a dobozokat, mert mindegyik alatt találsz valamit, majd a sarokban kapaszkodj fel még egy emeletet. Itt is nézd meg, mit rejtenek a dobozok, És kapaszkodj fel a résbe. A túloldalon is várnak dobozok, majd az egyik oszlopon feszítsd ki a Holy Cross-t. Mássz le a létrán, öld meg a gnómot, és told meg a kart. Kint az utcán, egy újabb ajtó nyílt ki.

Bemenve, menj végig a folyosón, közben vedd fel a lőszert, medipackot, és egy gtyönyörű medencéhez érsz. Ugorj a vízbe, de gyorsan mássz is ki, és a partról öld meg a vízi boszorkányt. Ugorj vissza, és tiéd az újabb Gate Key, és leúszva a sarokban, a Life Piece1-et is felveheted. Menj ki az utcára, és nyisd ki a kerti ajtót a kulcsoddal.

Öld meg a rusnya fenevadat, majd jobbra menve told meg a kart, az egyik bokorban. Bemenve a kinyílt ajtón, ott is egy kart tolhatsz meg, de lőszert is találsz. A kert sarkában lenyílt a csapóajtó, és lemehetsz a csatornába. Öld meg a két vízi kígyót, és jobbra menve, megnyomva a gombot, lemehetsz a nagy csarnokba. Öld meg szemben a gnómot, ugorj át, majd balra átugorva egy gombot nyomhatsz meg. A medipackért is tégy egy kis kitérőt, majd juss el a másik oldalon a létrához, és mássz fel a résbe. A túloldalon nyomd meg mindkét gombot, és siess vissza a csarnokba, ahol a vízben megszabadulhatsz a szellemtől.

Húzd meg a vízben a kart, a középső oszlopon, és gyorsan mássz ki a vízből, majd lődd le a két kígyót. Ússz be a kinyitott rácson át a járatba, de gyorsan vissza, és a partról lelőheted a boszorkányt. Ismét vissza a járatba, és a végén felveheted az újabb Gate Key-t, amivel a rácsot nyithatod ki a kis vezérlőteremben, ahol a szellemmel találkoztál. Menj be a kis terembe, és lődd szét a rés előtt a rácsot. Kússz át, kapaszkodj fel az emeletre, és miután megölted a kígyót, vedd fel a Gate Key-t, és visszamenve nyisd ki vele az ajtót.

Jobbra told meg a kart, majd menj át a tüzes folyosón, de közben az egyik beugróban feszítsd ki a falból az újabb Holy Cross-t. Ugorj jobbra, az első laposabb részre, de gyorsan vissza, mert a kő kilapít. Ugyanígy tegyél a következő helyen, majd jobbra a fal mellett fáklyákat vehetsz fel. Csússz le, mássz fel a létrán, és a lecsúszós oszlopokon juss el az egyenes tetejű oszlopra. Ott kapaszkodj fel a plafonra, csimpizz el a fali beugróig, és told meg a kart. Újra ugrálj a lecsúszós részeken a kinyílt ajtóhoz. Egy kis vezérlőterembe értél. Told meg a kart, és menj ki a nagyterembe, öld meg a gnómokat, és vedd fel a medipackot, lőszereket. Menj vissza a kis terembe, kapaszkodj fel a résbe, és lőszerrel, és a Fáklyával leszel gazdagabb. Dobd ki a fáklyát a résen, mássz ki, vedd fel, gyújtsd meg az égőnél, és a nagyteremben gyújtsd meg vele, a követ tartó kötelet. Lezuhan a kő, és kinyílik az ajtó. Nyomd meg a gombot, és kinyílik a jobb oldali ajtó. Egy csatornához értél.

Nyomd meg ott is a gombot, és egy kötél ereszkedik le. Juss át rajta a túloldalra, és nyomd meg a gombot ott is. Kint, a folyosón, kinyílt a másik ajtó is, és visszaérsz a már ismerős csatornába. Menj ki a szabadba, és menj be a jobbra kinyílt ajtón. Egy gyönyörű, szökőkutas, medencés térre értél. Öld meg a fenevadat, a kígyót, és menj be jobbra, a folyosóra. Rohanj ki, be a vízbe a szellem elöl, és ha már ott vagy, ússz be a járaton. Egy sötét kis teremben mászol ki a vízből, ahol megtalálod az Life Piece2-őt. Ússz ki, figyeld meg az egyik szökőkút előtt a Fáklyát, majd menj be a folyosón, ahol a szellemmel találkoztál. A zuhanyzóban megtalálod a Chapel Key-t. Menj ki, vedd fel a fáklyát, és menj vele a kis kápolna ajtajához. Nyisd ki, gyújtsd meg a fáklyát, és gyújtsd meg a másik három égőt vele, és kinyílik a hátsó ajtó.

Jobbról, és balról is találsz egy-egy foglalatot. Tedd bele a kereszteket, és öld meg a félistent. Mássz át a falon, a kinyílt ajtón, és balra egy üres foglalatot találsz. Illeszd össze a két Piece-t, és a fal felöl tedd a foglalatba. Menj ki a kápolna elé, látod, megelevenedtek az állatok, és kilépve a térre, vége is ennek a gyönyörű pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.