.....................................................................

Eye of Shiva  (Shiva szeme)

Készítő: Danilo Rocha

Letölthető: Innen

Csomagold ki a danilo_rocha_eye_of_shiva.zip-et, majd másold az audio-ból az audio, a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Ha kész, indíthatod is a kalandot.

Story:

Shiva szeme egy, az indiai mitológián alapuló ereklye. A legenda szerint, amikor Shiva szeme kinyílik, a világ véget ér. Lara felfedezte e műtárgy lelőhelyét, de nem ő az egyetlen, aki érdeklődik iránta... (fordította: Lacek)

Review:

Nekem nagyon tetszett ez a 3 pálya. Indiában játszódik ez a kaland, és három pályán keresztül kell mennünk, hogy megváltsuk a világot,  és megszerezzük a The Eye of Shiva-t, hogy ne pusztuljon már ez a világ, ha egyszer benne élünk .:) Nem túl nehezek a feladatok, és az ellenség sem sok benne. Krokodilok, tigrisek, és fegyveresek a fő ellenségeink, akik szintén meg akarják szerezni az amulettet. Pár Shiva is megelevenedik, de könnyű préda mindegyik. Csodálatos környezetben kalandozunk, a TR3 Temple Ruins pálya textúráival. De ha lehet, a készítő ezeket is még csak fokozta. Nekem nagyon tetszettek a helyszínek, a folyóktól övezett sziklák. Túl nehéz feladat nincs a pályákon, de azért jól körül kell nézni néhol, megtalálva a kapcsolókat, amikkel továbbjuthatunk. Medipackopt nem is kell használni, még ha kispisztollyal küzdjük is végig a kalandot. A hozzáadott hang is emelte a játékélményt. Ha valaki szerette a TR3 Temple Ruins pályát, még véletlenül se hagyja ki, ezt a remek kalandot.

Leírás:

Lost Ruins Part1:

Secret 1-2-3:

Mentések--savegames:

Menj le az alsó tóhoz, és öld meg a krokodilokat. Jobbra a vízesés mögött, lemászva egy sötét terembe, lőszert, és medipackot vehetsz fel, az 1.secret-ben. Menj ki a tóhoz, és szemben, balra egy járatot találsz. Láthatsz a vízben is egyet, de az majd később.

Menj be, kússz át a résen, és a tömbről kapaszkodj fel a platformra. Ugorj át szembe, majd jobbra kapaszkodj fel a következő platformra, és nekifutásból ugorj át a járat előttire. A járatban eljutsz egy zárt ajtóhoz. Nyisd ki a karral, majd jobbra menve menj fel a lépcsőn. A következő lépcsősor mellett jobbra, told be a tömböt, egészen a falig, ez kinyitja a lépcső tetején az ajtót. Egy hatalmas terembe érsz. Szemben egy létrát látsz, amin keresztül feljuthatsz az emeletre, de még ég a két láng a karnál, így ezt majd később.

Menj balra, és kinyílik a rács előtted. Menj végig a folyosón a tűzfújóknál, majd szétlőve a vázát, mássz fel a létrán az emeletre. Ugorj át a középső platformra, és két kart húzhatsz meg. Menj vissza a nagyteremig, és menj most a szemközti rácshoz, az is kinyílik előtted, és egy újabb terembe érsz. Jobbra a kis homokkupacról felkapaszkodhatsz, majd onnan a kötelek segítségével eljutsz a szemközti platformra. A jobb oldalira ugorj, mert ott van egy folyosó. A folyosó végén fordulj meg, ugorj a létrára, és felmászva felérsz az emeletre. Told meg a kart. Megtelik alul a terem vízzel. Ugorj bele, és húzd meg a vízben a kart, ezzel leengeded a liftet, és kimászhatsz a vízből. Két kart is meg kell tolnod, majd a kinyílt rács mögött még egyet, és visszamehetsz a nagyterembe. Most már felmászhatsz a létrán, majd hátraugorva megtolhatod középen a kart. Lemászva, a kinyílt rács mögött felveheted az 1.Indra Key-t.

Menj most vissza, egészen a tóhoz, és ússz be a vízi járaton. Kimászva, egy nagyterembe érsz, ahol most még zárva van a kapu, mert kell még egy kulcs. Szemben told el a tömböket, és egy kúszórést fedezel fel mögöttük. Mássz át rajta, majd a következő teremben is told félre a zöld tömböt. Vigyázz a mérgezett tüskékre. Húzd meg a kart, majd a kinyílt rács mögött a másikat is, és kapaszkodj fel, az emeletre. Elérsz három zárt rácshoz. A két szélső kinyithatod. Kezd, mondjuk a jobb oldalival. Ugorj át a tűzfújók előtt, majd a ketrecnél menj balra. Az egyik tömböt eltolva, uzi lőszert vehetsz fel, a 2.secret-ben. A túloldalon is eltolhatsz egy tömböt, majd a mögötte levőt told be, ameddig tudod, így felérsz a ketrec tetejére, és a vízbe ugorva felveheted az 1.Purple Rose-t, és medipackot is találsz. A járaton keresztül visszaérsz a tűzfújókhoz. Most a baloldali ajtót is nyisd ki, és a már ismert módon, szerezd meg ott is a 2.Purple Rose-t. Kint a kígyó fejekbe helyezve kinyílik a középső rács is.

Ugorj a vízbe, és egy hatalmas, vízzel teli barlangba érsz. Az egyik oszlopon egy medipackot vehetsz fel, és nem messze tőle, a falban egy rést vehetsz észre. Ott beúszva két újabb medipackot kapsz, a 3.secret-ben.

Ússz, most az elsüllyedt épület túloldalán le az oszlop mellett a fenékre, és egy kis járatot találsz a vízben, ami egy kis barlangba vezet. Mássz ki a partra, mássz fel az oszlopra, ugorj át szembe nekifutásból, majd a fali résben kapaszkodj balra, és egy medipackot vehetsz ott is fel. Vigyázz, ne a vízbe ugorj, hanem szembe az oszlopra, mert egy krokodil jelenik meg, és onnan kényelmesen lelőheted.

Ússz most ki az épülethez, és alul beúszva húzd meg jobbra a vízben, a falon a kart. Kinyílt az első ajtó. Ússz gyorsan be, és a következő rács előtt balra, húzd meg a második kart is. Ott is ússz be, majd az elágazásnál ússz először balra, mert ott hamarabb vehetsz levegőt.

Egy terembe értél, ahol kimászva a partra, két karral süllyesztheted, vagy emelheted a vízszintet. Húzd meg a kart a falon, lement a víz, és kimászva az alsó emeleten, told el a tömböt. A csíkos oszlopon létra van, azon visszamászhatsz az emeletre, és a másik karral megemelheted a vízszintet. Ugorj a vízbe, és húzd meg a kart az eltolt tömb mögött. Ugorj a vízbe, és egészen lent, kinyílt egy másik rács is, és beúszva 2 kart is meg kell húznod. Most már kiúszhatsz a teremből, és most szembe ússz, a másik irányba.

Ússz fel a barlangban, és egészen fent a partra mászhatsz. Menj végig a folyosón, majd a mély teremben a platformokon ugrálva eljutsz a túlsó sarokba, és egy karral egy újabb rácsot nyithatsz ki. Ússz vissza, ismét az elágazáshoz, és ússz balra. A zárt ajtó előtt leúszva, egy alsó terembe érsz. Fáklyákat vehetsz fel a sarokban, majd kimászva a partra a sötétben, egy kart tolhatsz meg. Ússz vissza, fel a folyosóra, és kinyílt ott az utolsó rács is. Középen az oszlopon, egy vízi kart húzhatsz meg. Azért nézz bele a vázákba is, mert az egyik lőszert rejt.

Kinyíltak az ajtók, egy szinttel feljebb, a két Shiva szobornál. Ússz először jobbra, majd kimászva a vízből, lődd szét mindkét oldalon a vázákat, mert lőszereket rejtenek, és az egyik a Crowbar-t.

Ússz, most a másik irányba, vedd fel a fáklyákat a vízből, majd kimászva az új teremben, told meg a kart, majd a másikat is a crowbarral. Ússz be az új terembe, de siess, ússz jobbra, és a vízesésnél mássz ki, mert krokodilok zaklatnak. Öld meg őket, majd menj a járaton keresztül az emeletre. Lődd le a denevéreket,  ugrálj körbe a fal mellett az oszlopokon, és egy járaton keresztül feljebb mész egy emeletet. Ugorj ott a középen levő platformra, majd onnan a másik járaton át, felérsz a legfelső emeletre, a már ismerős teremben. Nézz jobbra, látsz a túlsó oldalon egy lecsúszós részt, amin keresztül le tudsz ugrani a következő terem bejáratához. De azért nézz körül, mert felvehető tárgyak is vannak a teremben.

Told meg a kart, és ússz ki a teremből, majd a két Shiva szobornál ússz be, mert kinyitottad a második rácsot is. Mássz gyorsan ki a partra, lődd le a krokodilokat, és a terem túloldalán mássz fel a létrán. Ugrálj át a platformokon, told meg mindkét kart, majd középen húzd meg a kinyílt ajtó mögött a kart. Kinyílt a másik ajtó is, és végre felveheted a 2.Indra Key-t.

Nincs is már más dolgod, mint ússz vissza, ki a teremből, és menj vissza oda, ahol a zárt rácsot láttad, és a két kulccsal nyisd ki. Bemenve a következő pályára érsz.

Lost Ruins Part2:

Secret 4-5-6:

Mentések--savegames:

Feletted, egy Shiva szobor van, kétoldalán egy-egy vázával. Menj balra, ugorj fel a sziklára, és a tömbökön felkapaszkodva felérsz oda. Lődd szét a vázát, és uzi lőszert vehetsz ott fel. Menj le, és folytasd az utat a folyó mellett balra. Két tigrist kell megölnöd, majd a létrán felmászva egy újabb folyóhoz érsz. Jobbra nem tudsz úszni az áramlat miatt, ússz hát balra, és egy járatot találsz a vízben.

Vegyél levegőt, mielőtt beúsznál a folyosóra. Ússz balra,, majd megint balra, és húzd meg a kart. Visszafelé figyeld meg, a folyosón a most még zárt ajtót. Menj vissza, ki a hosszú folyosóra, ott kinyílt az ajtó, és beúszhatsz a terembe. Vegyél levegőt, majd ússz jobbra, és ott is húzd meg a kart. Kinyitottad a parton az ajtót, de mielőtt kimásznál, ússz vissza az első kar felé, de most jobbra tartva, és a kinyílt ajtó mögött, medipackot vehetsz fel a 4.secret-ben. Menj most az imént kinyitott ajtón át az új helyszínre.

Menj balra, és egy zárt ajtót látsz. Csússz le a sziklákról, és öld meg a fegyvereseket, majd vedd fel, amit rád hagynak. Továbbmenve a sátrakon túl, újabb fegyveresekkel kell megküzdeni, majd szemben, a rács felé menve, kinyílik előtted. Balra is látsz egy zárt rácsot, ott majd egy secret lesz, de később. Újabb rács nyílik ki előtted, és a teremben meg kell küzdened a megelevenedő Shiva-val. Ha végeztél vele, húzd meg a kart, a baloldali falon, ez egy tömböt emel fel, aminek a segítségével az emeletre jutsz. Ugorj be, a folyosóra, és végigmenve, a végén felveheted többek között, a Ganesha Key-t is. Közben persze vigyázz, a mérgezett tüskékre. Menj ki a szabadba, lődd le a fogadásodra érkező újabb fegyvereseket, és a sziklákra felmászva menj, majd ugorj ahhoz az ajtóhoz, amit a területre bejőve láttál. Most nyitva találod.

Mássz fel a sziklákon, majd fel az oszlopra, és ugorj át szembe, a kőhídra. Ne csússz még le a túloldali területre, hanem menj jobbra, mert a sziklák túloldalán megtalálod a Silver Key-t ami az említett ajtóhoz kell a sátrak mögött. Menj is oda, nyisd ki, és lőszert, medipackot, és az UZI-t találod az 5.secret-ben.

Újra menj fel, amerről jöttél, de most ne ugorj át a nyitott rácshoz, hanem menj balra, és a szikláknál ugorj át a fa tetejére. Onnan jobbra a másikra, majd a fali réshez, ahol lőszert, és a Shotgun-t találod, a 6.secret-ben. Ezt a secretet megtalálhatod előbb is, ha szükséged van a fegyverre, bár én a kispisztollyal küzdöttem végig a pályát, és nem kellett medipack sem.

Most menj vissza, egészen a kőhídra és balra, csússz le az ajtóhoz, majd nyisd ki. Átmenve a kis barlangon, ugorj a vízbe, ússz balra, és mássz ki a hídon. Menj a kis barlangban jobbra, ugorj a vízben a fára, majd onnan balra a túlparton levő laposabb részre. Ugorj most jobbra, és a sziklák tövében menj végig a folyóparton, majd a sarokban felmászhatsz a fa tetejére. A fákon ugrálva juss el a kúszórésig, és a túloldalon told meg a kart. Menj ki, ugorj a vízbe, mássz ki újra a kis hídon, de most balra menj a barlangban.

Menj le az ösvényen, és menj be az újabb templomba. Két kart látsz ott, de vigyázz, amikor meghúzod őket, egy-egy Shiva elevenedik meg. Húzd meg először a jobb oldalit, öld meg a Shivát, majd menj be a kinyílt rácson, és húzd meg a falon is a kart. Ide majd még vissza kell jönnöd, ha felemelted a sarokban a tömböket. De most menj ki, és húzd meg a baloldali kart is. Öld meg az újabb Istent, és bemenve a kinyílt rácson, a vízben, a medence falán húzd meg a kart. Most felemelted az előbbi helyen a tömböket, és visszamenve oda mássz fel rajtuk keresztül, és told meg a kart. Irány vissza a medencébe, és jobbra úszva egy kart húzhatsz meg, majd a másik irányba úszva még egyet. Kinyílt a teremben a pálya utolsó ajtaja, és bemenve rajta a következő pályára érsz.

3.The Eye of Shiva:

Mentések--savegames:

Két irányba mehetsz, mindegy merre kezded, mert egy-egy kulcsot kell megkeresned mindkét úton.

Menj balra mondjuk először, kússz át a mérgezett tüskék alatt, fuss át a pengéknél, majd még egyszer ugyanezt kell megtenned, mire az ajtó előtti padlólapra lépve, kinyílik előtted. 4 kart találsz a következő teremben, de még nem tudod meghúzni őket, előbb fel kell emelni a tömböket. Menj valamelyik kis folyosóra, mindegy melyikbe, ugyanoda vezetnek, egy sötét terembe, ahol egy ketrecet, és két, színes, mozgatható szobrot találsz. Told őket a velük megegyező színű padlólapokra, és a kinyílt ketrecben told meg a kart. Menj vissza az előző terembe, és most már megtolhatod mindegyik kart. Kinyílt ott a rács, és bemenve felveheted a kis talapzatról az 1.Ganesha Key-t. Menj vissza a pálya elejére, és indulj el a másik irányba.

Ússz át a vízen, és kimászva lődd szét a vázákat. Az egyikben egy medipackot találsz, a másik oldalon meg egy kart tolhatsz meg, ami kinyitja az ajtót. Egy két medencés terembe érsz, de még zárva vannak a vízben az ajtók. Menj át a termen, fel a lépcsőn, és az oszlop túloldalán egy-egy kart ránthatsz le. Kicsit vesztesz az energiából. Menj most vissza a két medencéhez, és ússz, a jobb oldali járaton át, egy újabb terembe. Menj át a tüskéken, a folyosón.

A következő teremben mássz fel a baloldali oszlopon, a létrán, told meg a kart, majd a plafonon kapaszkodj a túloldali karhoz, és told meg azt is. Menj vissza, le a terembe, mert kinyílt a két ajtó. A baloldali csak csapda, menj inkább a jobb oldaliba, és a kart meghúzva megtöltöd a kis medencét vízzel. Húzd meg a kart a vízben, majd a másikat is a kinyílt rács mögött, és visszamehetsz, a másik medencébe.

Ott is ússz át a járaton, majd kimászva a vízből, először balra menj, és a folyosó végén, a Shiva szobornál told meg a kart. Most a másik irányba mehetsz a medencénél. Ugorj a vízbe, nyisd ki a rácsot a vízi karral, és átúszva egy terembe érsz. A mély lyuk felett, egy fali kart ránthatsz le. Sérülni fogsz egy kicsit, bár már felemeltél egy tömböt, azzal a karral, ami a Shiva szobornál volt. Ha sikerült, mássz vissza a létrán, és ússz vissza a medencéhez, ahol egy tömböt emeltél fel. Felmászva rá, kapaszkodj a rácson át, a túloldalra, és balra, átkúszva a résen, egy újabb kart tolhatsz meg.

Most már nyitva van fent az ajtó, a meredek lépcsősorok tetején. Menj tehát oda, és a két kötél segítségével juss át a túloldalra. Mássz fel a létrán, ugorj hátra, majd felkapaszkodva felérsz a legfelső emeletre, és felveheted a túloldalon a 2.Ganesha Key-t. Akár be is ugorhatsz a vízbe, és menj vissza a pálya elejére, és nyisd ki az ajtót a kulcsokkal.

Csússz le a lejtőn, és az előtted levő falat, jobbra, a fali beugróban levő karral nyithatod meg. Menj be a terembe. Két Shiva elevenedik meg. Lődd le őket, akár kispisztollyal is megteheted, ha behátrálsz a fali beugróba, ahol a kar volt, oda nem jönnek utánad, és onnan kényelmesen likvidálhatod őket.

Menj vissza, kinyílik a következő ajtó előtted, majd az elágazásnál fordulj balra. Öld meg az újabb két Shiva-t, majd a vízből vedd fel az UZI-t, és a lőszert. Balra a terem sarkában told meg a kart, de készülj fel a harcra, mert tigrisek támadnak rád. Ha végeztél velük, menj be a kinyílt rácson, told meg a kart, majd a kinyílt ajtó mögött a falon, húzd meg a másikat is.

Menj vissza az elágazáshoz, és menj balra. A bal sarokban told meg a kart, majd az elágazáshoz visszamenve menj balra. A zárt rács előtt jobbra, egy kart húzhatsz meg. A plafonon látod a zöld jeleket, azokra a padlólapokra ugorva, nem égsz meg, és a végén meghúzhatod a sarokban a kart. Újra figyelj a plafonra, és hagyd el a termet.

Az elágazásnál menj jobbra, kinyílt az a rács is. Jobbra, a kinyílt rács mögött, húzd ki a kék szobrot, de ne a kék padlólapra told, hanem a zöldre, így kinyílik a rács, és felveheted végre a The Eye of Shiva-t, amiért jöttél. Bizony nem nézik jó szemmel a fegyveresek, jönnek is ellened bőven, de a kispisztollyal lőve őket, közben hátrálva, simán végezhetsz velük. Vedd fel amit rád hagynak, lőszert, és medipackot, majd menj balra, és öld meg az újabb fegyvereseket is. Ha végeztél velük, balra mássz fel a sziklákon az ösvényre, és ott is végezz a fegyveresekkel, és az egyik rád hagyja a Silver Key-t.

Továbbmenve a völgyben, a sarkon túl még pár fegyveressel kell végezned, majd kinyitva a rácsot, a motor felé menve, vége is ennek a remek pályának.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.