.....................................................................

Dreaming for a Revelation (Álmodni a felfedezésért )

Készítő: Loch

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a loch_dreaming_for_a_revelation.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Story:

A pálya története a Tomb Raider: The Last Revelation záró eseményeihez kapcsolódik. Lara már a Nagy Piramis kijáratának közelében van, ám a falak körülötte kezdenek leomlani. Von Croy kint várja őt, és sürgeti: "Gyorsabban Lara, rád omlik a fal!" De Lara képtelen időben elérni a kijáratot. A kőtörmelék elzárja az útját, majd maga alá temeti a lányt, és ő eszméletét veszti. Mély álom veszi kezdetét. Most ebben az álomban fogsz Larával kalandozni. Számos kihívással kell szembenéznie az úton, hogy végül rájöhessen, honnan is származik ő VALÓJÁBAN. De mielőtt felébredne, Larának egy fontos döntést kell hoznia. Ettől a döntéstől függ, hogy Larának vajon lesz-e elég ereje, hogy kimeneküljön a piramisból, vagy örökre foglya marad a rázúdult törmeléknek

Review:

Merem állítani, ez az egyik legérdekesebb TRLE szint, amivel eddig játszottam. Ez egy úgy nevezett „rémálom pálya”, hasonlít a TR 2 Nightmare in Vegas pályához, ahol minden keveredik. Itt azzal indul, hogy Lara bent reked a piramisban, tehát ott kezdődik, ahol a TR 4 véget ért. Mivel ez egy álom, ezért a helyszínek semmilyen formában nem kapcsolódnak egymáshoz, tehát mondjuk a jégbarlang után egyből a dzsungel jön, majd egy templom, és így tovább. Nyolc különböző helyszínen kell megtalálnunk a helyes utat, míg végül visszakerülve a piramisba ép bőrrel kijuthatunk. Ezt a pályát tényleg csak azoknak ajánlom, akiknek sok türelmük van, mert a továbbvezető utat néha nagyon nehéz megtalálni, szinte minden egyes helyszínen el lehet akadni. Az egyik kedvencem, a vége felé van, a katakombás részben, amikor semmi mást nem kell tennünk a továbbjutás érdekében, csak várni, az ajtó magától ki fog nyílni. Erre egy földön lévő könyv is felhívja a figyelmünket, az van ráírva, hogy PATIENCE, tehát, türelem. A katakombás rész végén nagyon fontos, hogy a sok fegyver közül csak a kispiszolyt vegyük fel, mert különben a folytatásban nem tudjuk szétlőni az útakadályt. Erre is felhívják a figyelmünket, oda van írva a padlóra. Sajnos, én ezt nem vettem figyelembe, így az első végigjátszásnál nagyon elakadtam, kénytelen voltam segítséget kérni. A helyszínek közül egy önmagában megér néhány mondatot, ez a Level Editor szoba. Úgy néz ki, mintha nem lenne teljesen befejezni. Ez nem véletlen, szándékosan így van. A feladat amúgy nem nehéz, csak a környezet teszi azzá, mindent szép, rikító színekben látunk. A narancssárga például a víz. Mint mondtam, nem nehéz a feladat, egy kúszójáratot kell megtalálni, onnan meg már tényleg egyszerű, de mégis kapunk segítséget, ha megtaláljuk az öt secret közül azt, ami ebben a teremben van. Ott felvehetünk egy kártyát, amire rá van írva az instrukció. A secretek több alkalommal is segítenek nekünk, egy esetben pedig szinte nélkülözhetetlen, hogy megtaláljuk. A templomos/temetős epizódnál a secretben látjuk azt a térképet, ami mutatja, hogy milyen sorrendbe kell a sírkövekre rálépni. Szerencsére ellenség nem sok van, csak egy T-Rex, ami elől el kell futni, egy maci, és egy fegyveres. Van még egy időre futás is, de ez sem olyan nehéz, mint amilyennek látszik. Egy guruló kőgolyót kell lesprintelnünk, elméletileg. Gyakorlatilag azonban az sem baj, ha elkésünk, mert ugyan igaz, hogy a golyó elzárja a bejáratot, de egy kis ügyeskedéssel be lehet jutni mellette. Összegezve, zseniális pálya. :)

Secret 1-2-3-4-5:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 5

A nagy piramis:

Itt csak annyit kell tennünk, hogy az anim után Von Croy felé futunk. Ezután egy újabb anim következik, ami mutatja, hogy a piramisban rekedtünk, jön a másik helyszín.

A jégbarlang:

Menjünk közel az ajtóhoz, mire az kinyílik. Egy nagy terembe érünk, ahol 25 kart látunk a földön. Egyelőre még ne foglalkozzuk velük, inkább gyújtsunk meg egy fáklyát, és menjünk körbe. Egy tömb sötétebb a többinél, ez a fáklya fényében jól látszik. Toljuk be teljesen, és már meg is találtuk a pálya első WC-jét / 1.secret /. Ugyanitt találunk még egy Kártyát. Ezen a kártyán elolvashatjuk, hogy melyik kart kell kint meghúzni. Ez csak egy segítség, a nélkül is meg lehet találni azt a kapcsolót. Szóval, menjünk vissza a terembe, és váltsuk át a középső sor bal szélső kapcsolóját, ez nyitja az ajtót. Lépjünk be rajta, új helyszín jön.

A dzsungel:

Kússzuk be a járatba, majd a végén másszunk fel a létrán. Jobbról látunk egy kicsit magasabban lévő tömböt, arról tudunk kiugrani a szabadba. Kint menjünk oda, ahol a nagy, piros SAVE feliratot látjuk, és tényleg mentsünk, mert egy nagy futás jön. Ugyanis, ha továbbhaladunk, akkor megjelenik egy T-Rex. A kamera folyamatosan előttünk megy, így nagyon gyorsnak kell lennünk. Tehát, sprinteljünk, kerüljük ki a medencét, fussunk át a hídon, és menjünk a létrához, másszunk fel rajta. Ha odaér közben a dínó, akkor már nincs esélyünk! Nos, másszunk fel a létrán. Egy csúszós részre fogunk majd felkapaszkodni, ahol fordulnunk kell 180 fokot, mert el kell kapnunk a csúszós rész peremét. Ellenkező esetben nem éljük túl a zuhanást!

A templom:

Töltsük fel magunkat, majd derítsük fel a templomot. Itt régi barátunkkal, Jean Yves-szal is találkozunk. Menjünk tovább, egészen ki a temetőbe. A túloldalt látunk egy magasabb, zöld részt, ide kapaszkodjunk fel, és megtaláltuk az újabb WC-t / 2.secret /. Mielőtt azonban kimennénk, alaposan nézzük meg az ábrát a falon, mert ez a továbbjutás kulcsa! A négyzetek sírokat jelölnek, és a vonal padig azt, hogy milyen sorrendbe kell a sírokra lépnünk, hogy a kripta ajtaja kint kinyíljon. Szóval, ha az agyunkba véstük, akkor menjünk ki, és sorrendben lépjünk rájuk. Ha elrontjuk véletlenül, akkor a különálló sír nullázó. Ha kinyílt az ajtó, akkor lépjünk be rajta. Haladjunk végig a barlangon. Egy medencébe fogunk csúszni, ahol ússzunk végig, majd a túloldalt másszunk ki. Menjük a szembe lévő ajtóhoz, mire az kinyílik.

Lara hálószobája:

A Croft kastélyban vagyunk, azon belül is a hálószobában. Nincs más dolgunk, mint az, hogy átmenjünk a fürdőszobába. Vegyük fel a medit, és essünk az álcázott lyukba a tusolónál.

A repülőgép:

Mikor megkapjuk az irányítást, akkor fussunk ki a pilótafülkéből. Látni fogjuk, hogy jobbról nyitva van az ajtó. Sétáljunk a szélére, és lőjük ki a repülő motorját, minek következtében kinyílik a rács balról. Rohanjunk be rajta, és nézzünk fel. Egy résen keresztül ki tudunk mászni a repülő tetejére. Most óvatosan menjünk oda, ahol a SAVE feliratot látjuk. Álljunk úgy, hogy nekünk háttal legyen. Most egy nagy halálugrás következik, ugyanis le kell ugranunk innen egy kis medencébe. Ha nagyjából jó helyen ugrunk el, akkor a kamera mutatni fogja a medencét. És nem mindegy, hogy a medence melyik pontjára érkezünk, mert van a vízben egy magasabb lap, ami biztos nyaktörést eredményez. Javaslom továbbá, hogy fejesugrással próbálkozzunk, persze nekifutásból. Ha nagy nehezen sikerül, akkor másszunk ki a vízből.

A labirintus:

Mikor odamegyünk a labirintus bejáratához, akkor egy anim mutatja, hogy egy fegyveres fog vadászni ránk. Célszerű először őt megkeresni, és likvidálni, hogy a későbbiekben ne akadályozzon. Szóval, a labirintus egyik végén egy újabb WC-t találunk / 3.secret /. Ha megvan, akkor kereshetjük a kivezető utat. Nem könnyű egyébként, mert elég nagy a labirintus. Tehát, egy épületet kell keresnünk, amin csak át kell rohanni. Mikor kiérünk belőle, akkor vált a kamera, és mutatja, hogy elindul egy kőgolyó. Na most ezzel kell versenyt futni, de ez sokkal egyszerűbb, mint amilyennek elsőre tűnik. :) Ugyanis, az a golyó elméletileg elzárja a továbbvezető utat, de csak elméletileg. Ha elkésünk, akkor nem kell visszatölteni az állást, mert a golyó mellett be lehet slisszolni az épületbe. Ennek tudatában nyugodtan felvehetjük az utunkba kerülő medit is. A futás végén még motorra is kell ülnünk, mert máshogy nem jutunk át a csúszós részen. Tehát, mondom, nincs gond, ha elkésünk, egy kis ügyeskedéssel be lehet jutni a golyó mellett. Ha sikerül, akkor bent másszunk fel a létrán.

A Level Editor szoba:

Ez a terem egy igazi kuriózum. Na most, miután óvatosan leestünk, nézzünk körül. Szemben, a narancssárga rész víz, essünk bele. Balról találunk fáklyát, jobbról viszont egy titkos járatot, ami egy újabb Kártyát, és WC-t rejt / 4.secret /. Ha elolvassuk a kártyán a szöveget, akkor már tudjuk is, hogy ebben a teremben mit is kell tennünk. Viszont nem feltétlen szükséges a kártya, nélküle is rá lehet jönni. Szóval, ússzunk vissza, majd másszunk ki a vízből a túlparton. Lőjük le a macit, majd álljunk meg a nagy ajtó előtt. Jobbra az ajtótól látunk egy kart egy oszlopon, balra az ajtótól pedig egy sötétkék is téglalapot, ami egy kúszórés. Haladjunk ezen végig. A kis teremben NE lépjünk a kék lapokra, hanem ugorjuk át őket, és váltsuk át a kart. Most menjünk vissza a nagy terembe. Látni fogjuk, hogy a kinti kart tartó oszlop mellett felemelkedett egy másik tömb. Az előtte lévő, plafonig érő oszlop oldala mászható. Jussunk fel rajta, majd ugorjunk hátra. Váltsuk át a kart, majd essünk le. Kinyílt a nagy ajtó, tehát lépjünk be rajta.

A katakomba:

Haladjunk szépen végig, közbe vigyázzunk a lezuhanó golyókkal, és a nyilakkal. Rövidesen egy emelkedőhöz érünk, javaslom, mielőtt elindulnánk, mentsünk egyet. Felfelé haladva egy pillanatra se álljunk meg, mert felnyársalnak a tüskék. Mikor vége a járatnak, akkor ugorjunk jobbra, egy oszlopra, majd innen tovább a járatba. Az oszlopon ne álljunk meg, mert agyonszúrnak a karók, felgyulladunk, és még egy kő is ránk esik, tehát semmi esély a túlélésre. Na tehát, ha átjutottunk, akkor haladjunk tovább. Rövidesen egy hatalmas terembe érkezünk, ahol Lara ránéz a földön fekvő csontvázra. Húzzuk el a csontit. Alatta könyvek vannak, és az egyikre az van írva, hogy PATIENCE, tehát, türelem. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmit sem tennünk, csak megvárnunk, míg kinyílik az ajtó. Haladjunk végig a járaton. Rövidesen egy szakadék szélére érünk. Mielőtt átlengenénk a láncon, álljunk háttal a szakadéknak, ugorjunk egyet hátra, és kapjuk el a peremét. Innen már észrevesszük kicsit lentebb a kúszójáratot. Engedjük el a peremet, majd kapjuk el az alatta lévő járat peremét, és húzódzkodjunk fel. Megtaláltuk az utolsó WC-t / 5.secret /. Közvetlen a WC fölött van egy járat, ezen keresztül tudunk visszajutni a szakadékhoz, ami most már átkelhetünk a lánc segítségével. A túloldalon rengeteg fegyvert látunk az oszlopokon, DE CSAK A KISPISZOLYT VEGYÜK FEL!!! Ha felvesszük a többi fegyvert is, akkor a következő helyszínen nem tudunk továbbjutni. Erre egyébként a földön lévő kék felirat is felhívja a figyelmüket. Ez volt az a pont, ahol én elakadtam, ugyanis nem vettem figyelembe a szöveget a földön, így a következő helyszínen téptem a hajamat rendesen. A végén segítséget kellett kérnem, köszi OBig. :) Nos, ha felvettük a kispisztolyt, akkor ugorjunk a fekete lyukba, amit a kamera is mutat. Lent haladjunk végig. 

A nagy piramis (másodszor):

Ha csak a kispiszolyokat vettük fel az előbb, akkor az útakadályokat szét tudjuk lőni, és kijutottunk a piramisból, amivel véget is ért ez a nagyszerű pálya.

Sonyx

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.