.....................................................................

Catacomb Tower

Készítő: Rene Brooymans (Piega) Homepage:

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a rene_brooymans_catacomb_towers.zip-et, és másold a data-ból a data, a wads-ból a graphics-wads, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a Catacombs.TOM-ot, majd Build All. Ha kész a konvertálás, indíthatod a kalandot.

Review:

Kezd megfogni a készítõ stílusa. Szép a pálya, nem nagyon nehéz, szóval olyan  „light”-os, mégis élvezetes. Nemhiába, az egyik legnagyobb készítõnek tartom. Ez ugyan egy régebbi pályája, de nem csalódtam ebben sem. Különösen nehéz feladat nincs benne, és itt is, a komolyabb fegyverek az 5 secret-ben lapulnak. Ezek megszerzése persze külön feladat. Szép a textúra is, csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a kalandot. :)

Mentések--Savegames:

Leírás:

Kis csúszással egy terembe érünk, cél a visszatérés a felszínre. Tehát vagy elindulsz a kalandra, vagy ugrálsz és vársz a megmentőkre,( amúgy hiába).

Rögtön balra az egyik fali mélyedésben lőszert találsz. A bal túlsó sarokban felugorva végigcsimpizhetsz a plafonon, s tied a Shotgun. A jobb oldalon egy lyukban kis medi, viszont feletted az első secret. Tehát : a falnál felugorva csimpizz, kerüld meg a nyílást a plafonon, a falnál egy pillanatra engedd el, majd kapaszkodj újra, és most már körbemászva feljutsz a nyílpuskáért, no meg némi lőszerért.

Visszatérve az alsó szintre, kapcsold át a kapcsolót. A járaton menj balra. A csúszás után ne ijedj meg a csontitól, vagy lődd bele a következő teremben a lyukba, vagy ne foglalkozz vele! Fuss balra, és mássz fel a fali létrán. Hátraugorva megleled az első Aranycsillag-ot. De nincs pajszerod. :( Tehát a fali nyíláson menj ki a tetőre, s ott mássz fel a kapaszkodón. A járaton bemenve balra meglátod a Pharos Knot-ot. Csak oda kellene jutni. Kapaszkodj a peremen, majd ess lejjebb egy nyílást megfogva. Tehát egy pillanatra engedd el a Ctrl-t, majd nyomd rögtön meg. Mássz balra végig, ott kikapaszkodva eljutsz egy kapcsolóhoz, meg némi szétlőhető vázához. Ugorj át a központi toronyhoz, majd tedd magadévá az ékszert. Ahol vagy, ott kapaszkodj egy szintet feljebb, és a plafonon csimpaszkodva, kissé részegesen (mint most én) juss ki a teremből. Ugorj át a másik oldalra. És megint csak kapcsolj egyet.

Menj le a földszintre, és most ezen az oldalon továbbmenve bejutsz egy vizes terembe. Ha akarsz, akkor kísérletezhetsz a nyílpuskával szétlőni a vázákat a víz alatt, kapsz gránátot meg kis medit. Ússz át a túloldalra, s ott lelsz egy fali létrát. Felmászva, hátraugorva a kapcsolóval nyitod a feletted levő ajtót. Odaérve a bejárat két oldalán lévő tömböket told elsőre az első mintás lapra egyenként, majd a másodikra. Így hozzájutsz a következő teremben a Pharos Pillar-hoz, tiéd lesz a pajszer is, na meg két mumika. Menj vissza az előző tetthelyre, s told az egyik tömböt végig a folyosó túloldalára. Elcsúszik a teremben az arc, s tiéd a második secret.(Laser-Sight).

Most már visszatérhetsz a kezdő folyosóra, s újra lecsúszva a csontis terembe, a baloldalon menj a csillagért. A földszinten betéve a foglalatába nyílik a továbbjutás ajtaja. Ahogy átmásztál, rögtön balra kapaszkodj fel, s kis matatás után a harmadik secret, azaz a revolver is tied. A vizes teremben még lövöldözz egy picit, majd folytasd az utat tovább. A következő helyiségben is felkapaszkodhatsz némi lőszerért, majd a végén csússz le a rúdon, s itt a következő helyszín.

Ugorj a vízbe. A víz alatti járatban először balra kimászva egy kapcsolót kapcsolj, majd tovább a következő bal kimászási lehetőség egy folyósón átvezet a medencéből a kijutáshoz. Megint két csonti viháncol, vagy lődd a vízbe, vagy ne foglalkozz velük. A kapcsolónál az animáció mutatott két nyíló ajtót, tehát fuss körbe, míg meg nem leled őket. A bal oldalin bemenve (közben a csontik leszakadnak rólad) helyére teheted a két Pharos-t. A nyílt ajtón a következő, majdnem egyforma három helyen felmászva kapcsolókat kapcsolhatsz. Közben azért a víz alatt is át kell úsznod. Az utolsó kapcsoló megemelte a medencében a vizet, tehát a járat végére érve irány a víz.

Középen kikapaszkodhatsz a torony belsejébe. Mássz fel a rúdon a kapcsolóhoz. Ez a kapcsoló emel ki egy tömböt ahhoz a torony legtetején, hogy áttolhass egy obeliszket rajta keresztül a másik oldalra. De előbb menj vissza a vízbe, s a járatban most a jobb oldalon hozzáférsz a negyedik secrethez, a Horseman's Gem-hez. Mássz ki a medencéből, s irány a jobb oldali ajtó mögötti emelkedő. Félúton két golyó boldogít. Jobbra ki tudsz menni az egyik tetőre. Ugorj át középre, majd jobbra ugorj a párkányra. A jobb oldalán megleled a Kő foglalatát, s ezzel az ötödik secretet is. Itt többek közt tiéd lesz a gránátvető is.

Ugrálj vissza a tetőre, s folytasd az utad fel. (Ha jól körbeugrálsz, azért találhatsz még tárgyat a torony valamelyik ablakában is). Itt egy csonti után tolhatod az obeliszket a túloldalra, a helyére, azonban előtte még szedd ki a Golden Star-t a falból. (ahova tolod a tömböt, ott van jobbra). Most már told végig a tömböt, majd egy ügyes ugrással a vízbe, szabadulj meg a szellemektől is. Utána középen menj megint a toronyban a mászórúdhoz, s mássz fel. A kinyílt ajtó mögött tiéd lesz a Mechanikus Szkarabeusz. Tovább balra megleled a csillag foglalatát, ami aktiválja a kötelet a szakadék főlőtt. Lendülj át rajta, s továbbmenve kiérsz a felszínre, ahol vége ennek a pályának.

Nem túl bonyolult, mégis érdekes, szép pálya volt.

Csedeg

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.