.....................................................................

Busting

Készítő: Loch

Letölthető: Innen

Csomagold ki a loch_busting.zip-et, majd másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara az ünnepnapi barlangjában ébred egy italozgatással töltött hosszú éjszaka után, és már tényleg nagyon kell neki (fordította: Lacek)

Review:

Nem rossz ez a pálya. Viszont maga a Story, nem tetszett. Sokkal jobbat is lehetett volna adni ennek a kalandnak. Nem beszélve arról, ha ez a kis dolog ennyire problémás, mi lenne a nagydologgal? :) Nna de hát ezért szép ez a világ, mert ennyiféle ember színesíti ezt. Egy barlangban ébredünk, ahova később vissza kell jönnünk a Nitrós palackért, amivel a megszerzett motort gyorsítjuk be. Ehhez azonban végig kell kutatnunk a kihalt városrészt a Laser Sight, és a Revolver után. Közben karokat kell tologatnunk, és lerántanunk a falakon. Utána a motorral kell feljutunk a háztetőkre, majd áttörve a falat, lemennünk a csatornába. A második pályán is hasonló a feladat, majd átjutva a nagykapun, egy sötét barlangban kutyákat kell elütnünk a motorral, hogy végre elvégezhessük a dolgunkat. Én tuti közben 100* is gondban lettem volna.:) Összességében nem rossz a pálya, ellenség csak az utolsó helyszínen van. Jók a textúrák, de hozzáadott hangok sajnos nincsenek. 4 Compass-t is begyűjthetünk, ezek a secretek, de sajnos nem számolja a játék. Nekem csak 3-at sikerült megszereznem, egyet az első, kettőt a második pályán. Azért nem rossz kaland volt. :)

Leírás:

Part1:

Secret 1:

Mentések--savegames:

Kelj fel az ágyból, vedd fel a lőszert, figyeld meg a zárt ajtót, mögötte a palackkal, és jobbra a résben lengő gömböt. Menj ki a vízpartra, és ússz át rajta. A túlsó parton menj ki a vízből, és szemben látsz egy plafonlétrát a sziklák felett, azon keresztül bemehetsz a baloldali erdőbe, de úgy, hogy a fal mellett kapaszkodj, és a létra végén fordulj balra, ess le, és csúszás közben ugorj át a sziklára. Onnan jobbra kapaszkodj fel, és az erdőbe érsz.. Keresd meg a motort, ülj fel rá, és hajts ki a fák közül, és menj az úton felfelé.

Az épület előtt szállj le, egyelőre nem kell, majd, csak ha begyorsítottuk a gépet. Balra a fal mellett medipackot találsz. Két utat is látsz az épületben. Menj először balra, menj át a fali résen, és jobbra keresd meg a falon a rést, a kis erdőben. Itt igyekezned kell, mert a padlólapok egy idő múlva lenyílnak, és mint a képen is látod, lezuhansz. Tehát ess le a padlólapra, gyorsan nekifutásból ugorj a fali karhoz, rántsd le, és gyorsan ugorj vissza, szintén nekifutásból, és jobbra felkapaszkodva hagyd el ezt a helyet. Egy kötelet aktivizáltál a következő területen. Menj vissza az épület elé, és menj most a jobb oldali járatba. Az előbbi kis kertből is odajuthatsz, ha úgy gondolod. Egy nagy területre érsz. Itt több feladatot is meg kell oldanod majd.

Menj először balra, a vízfolyás mentén, és a vízesésnél balra, egy rést találsz a falon, ott bemászva felveheted az első Compass-t, az 1.secret-ben. Ugyan nem számolja a játék secretnek, de az. Sajnos az első pályán nem találtam meg a másodikat, ha Neked sikerül, dobj meg egy méllel, és javítom a leírást.

Irány vissza a tér. Menj fel a zárt kapuhoz, mássz fel a falra, ugorj a kötélre, és juss át rajta balra a fához. Ugorj fel a magasabb részre, majd kapaszkodj fel a növényzetre. A fa ágánál engedd el a létrát, és mássz fel. Kússz balra, és ugorj át a falon. Jobbra menve nyisd ki az ajtót, és egy kihalt városrészbe jutsz.

Menj balra, nyisd ki az ajtót, és jobbra menve told meg a kart, ezzel fényt adva a medencének.

Menj ki a házból. Menj most jobbra, nyisd ki a következő ajtót, és balra rántsd le a fali kart. Menj tovább balra tartva, és kinyitva a következő ajtót, felmehetsz az emeletre, és a létrán felmászva a tetőre jutsz. Menj jobbra és told meg a fal mellett a kart. A hol felmásztál a tetőre, most ugorj át szembe, menj át a hídon, és jobbra menve a másik háztetőn, mássz le a házba, és felveheted a Laser Sight-ot.

Irány le az utcára. Ahol bejöttél a házak közé, menj most fel az emelkedőn, és a medence közepén az ugródeszkáról ugorj a szemközti falon levő karhoz, és rántsd le. Menj a Hotel túloldalára, és bent, a pulton átmászva, jobbra egy medipackot vehetsz fel. Kint az utcán, menj jobbra, és a következő épületben, balra hátul a sarokban told meg a kart, és felveheted a vízből a Revolver-t.

Menj vissza, egészen a pálya elejére, és lődd szét a fali résben, a lengő gömböt. Vedd fel a Nitrós Palack-ot. Keresd meg a motorodat, és az Inventory-ban szereld be. Most már be tudod gyorsítani a motort. Jobbra a réten, egy kis tavat látsz, a közepén egy kis fahíddal. Ott van ez, ahol a kötéllel ugrottál át a fához. A bejárattól oda kell átugratnod a motorral, a gyorsfutás gombot is nyomva, azzal begyorsítva a motort. Motorozz a fal mellett, és a kinyílt nagykapun át, a házak közé érsz.

Fel kell jutnod a háztetőkre. Motorozz fel ott, ahol a medencéhez mentél. Fel a lejtőn, majd fordulj jobbra, ugrass át a másik háztetőre. Ott balra menj a következő házba, és a hídon keresztül átjutsz a következő tetőre. Balra menj, körbe a tetőn, és ugrass át a szemközti ház ablakába, ott áttörve a falat, leesel egy kis zsákutcába.

Szállj le a motorról, told meg a kart. A fal elé állva, lassan tolass hátra a felnyílt csapóajtó felé, így leesel a csatornába, de nem a vízbe. Menj előre, és a karnál szállj le, told meg. Jobbra víztelenítetted a csatornát. Hajts végig a csatornában, és átugratva szembe, leszakad alattad a padló. Ha jól irányítottad a motort, akkor nem a vízbe esel. Figyelem. Ha akkor mentesz, miután víztelenítetted a csatornát, betöltéskor néha újra víz alá kerül, tehát újra meg kell tolni a kart.

Vissza kell menned a karig, ha sikerült, és megtolva újra víz alá kell tenned a csatornát. Ugorj a vízbe, ússz át a járaton, és a következő pályára értél.

Part2:

Secret 2-3:

Mentések--savegames:

Ússz át a járatokon, és kimászva menj a motorhoz. Lődd szét a kis vázát, és felveheted a következő Compass-t a 2.secret-ben.

Ugorj fel a ládára, majd onnan balra, a sziklában levő járatba. Menj végig, és jobbra a létrán mássz le a mélybe. Mássz át a sziklákon, menj át a vizes termen, és ez nagy barlangba érkezel.

Itt az a feladatod, hogy megtold a 3 kart, és lerántsd az 5 fali kart is. Keresd meg őket a barlangban, majd elvégezve a feladatod, juss vissza a motorhoz, és hajts át a kinyílt kapun. Egy térre érsz, ahol a fák között motorozhatsz, a zárt kapu felé. De szállj le a motorról mindjárt a bejáratnál, mert jobbra, az első fa előtt, az iszapban egy újabb Compass-t vehetsz fel, a 3.secret-ben. Fáklyákat is találsz egy másik fa tövében.

Ülj vissza a motorra, és hajts át a zárt kapun. Egy sötét barlangban találod magadat. Szállj le a motorról, de vigyázz. Ha egy lépést is teszel, egy egész kutyafalka támad rád. Javaslom, szállj vissza a motorra, és hajts körbe a sötét barlangban, elütve az összes vicsorgó kutyát. Az egyik sarokban egy ajtót találsz. Ha végeztél a fenevadakkal, szállj le a motorról, és nyisd ki az ajtót.

A folyosón végigmenve, végre elvégezheted a dolgodat, és ezzel vége is a pályának. Kíváncsi lennék, ha a kis dologgal ennyi gond van, mi lenne, a nagydologgal. :)

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.