.....................................................................

Black Palace (Fekete Kastély)

Készítő: Rene Brooymans (Piega) Homepage:

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a rene_brooymans_black_palace.zip-et, majd másold a data-ból a data, a wads-ból a graphics-wads, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a cleopal.TOM-ot, majd Build All. Ha kész a konvertálás, indíthatod a kalandot.

Story:

Lara a pálya végén talál egy tekercset. Most mihez kezdjen vele? Nos, talán a következő kalandban... (fordította: Wyc)

Review:

Kellemes pálya, aki kedveli az Egyiptomi hangulatot, annak a top-on lehet. Nem nagyon nehéz, leszámítva a bolyongásokat. Talán a vége felé a sötét- szkarabeuszos rész már csak olyan hosszabbítás féle, de lehet, csak nekem tűnt annak. Azért vannak benne feladatok. Remélem, jól tudsz úszni, mert szükséged lesz rá. :) A lőszerrel, és medipackal is takarékoskodj, és az 5 secretet is találd meg, mert a komoly fegyverek ott vannak. Kicsit sötét, de gyönyörű a textúra, csak ajánlani tudom mindenkinek. Nem véletlenül kapott magas értékelést. :) Kicsit megbolondult a sokadik játéknál, így lehet, hogy a mentések használata után nem minden tárgyat kapsz meg, én így jártam a gránátvető és colt-lőszer esetében. Sorry :(

Leírás:

Némi csúszás után egy vizes terembe érkezel. A ládákat szétlőve pár tárgyat összeszedegethetsz. A bal oldali medencében a járatot követve nyisd a jobb oldali ajtót, s vedd fel a nyílpuskát. Kinyílt a szemközti ajtó is. Be, és középtájon felúszva levegőt és tárgyat vehetsz magadhoz. Tovább a járat végén egy teremben tiéd lehet az első secret. (shotgun). Ússz teljesen vissza, kapaszkodj ki, és a másik medence egyik oszlopán levő létrán mássz fel.

Használd a Mechanikus Szkarabeuszt a tüskék hatástalanítására, majd az oszlop túloldalán levő kapcsolóra ugorva beleesel a vízbe. Az animáció mutatja, hogy nyílt az ajtó, és egy Hárpia fog várni a parton. Küzdj meg vele, (legjobb folyamatosan lőve az End gombbal forogni alatta, :) majd menj a kinyílt ajtón be. Megint a Mech. Szkarab. fog segíteni. A tüskék után jobbra felkapaszkodva vedd magadhoz a kis lendkerekest, majd a másik oldalon húzd le a fali kapcsolót. Mássz vissza, be a megnyílt kapun. Kissé idegesítő szemszögből nézve gyalogolj át az úton a túloldalra. Ahol kiszélesedik a platform, a jobb oldalon hátramászás- kapaszkodás után beesel a második secret, a Laser-Sight odujába.

Kapaszkodva ugorj, és mássz vissza a platformra. Folytasd az utad, majd a baloldalon felmászva nyúlj be a fali résbe. Ne erőlködj feljebb mászni, inkább gyere le és a jobb oldalon felmászva, szintén kotorássz a fali nyílásban. Lejőve mássz lejjebb a megnyílt lyukba, ahol beérsz egy központi terembe. De előtte még balra a falon feletted egy fali kapcsolóval megnyílik az út a harmadik Secret-hez. Mássz le, és szedegesd össze a dolgokat. (Uzi többek közt ).

Gyere vissza a terembe, majd a másik bejáraton vedd fel a Crosbow-lőszert. A túloldalon egy ládához érve, mögötted, egy csonti mászik elő a fölből, tehát lődd szét a bestét egy robbanó nyíllal. A ládában fáklyát lelsz. (Takarékoskodj vele, mert később nagyon fog hiányozni!!) Háttal a központi nagykapunak, én balra kezdtem a matatást. Kinyitva a kőajtót, mássz fel. A központi terem erkélyén jobbra az alkóvban lődd szét a ládát, s tied az Ornate Handle.

Vissza a másik oldalra, ahol ugorj fel a plafon csimpire. Jobbra kapaszkodva, ess a kapcsolóra. Vissza a plafon, és most egy hosszú kapaszkodás- ugrás- kapaszkodás után leérsz a terem aljára, ahol két csonti randalírozik. Lődd őket ripittyomra, majd ugorj át szembe lőszerért. A földön ne ess a tüskék közé, viszont a másik oldalfalon, az oszlop oldalán felmászva nyúlj a lyukba. Most küzdj egy kicsit a hárpiával. Menj vissza a központi oszlop létrájához, mássz fel, még tovább, és pajszerold ki az első Szkarabeuszt a falból. Visszamászva ugorj hátra félúton, majd futásból ugorva a túloldalra visszaérsz a központi terem másik erkélyére. Azért a lőhető ládánál lassíts egy csöppet. Visszaugorhatsz a másik erkélyre, én lógva leestem inkább. Most vedd kezelésbe a másik kőarcot a pajszerral. Vizes dolgok jönnek most. Tehát ússz be, elsőre, jobbra,(?) és húzd meg a láncot. Most a lenti járatban szintén, (a ládát se hagy ki), és menj a túlsó járatban a fali lyukhoz. Nyúlj be, mire a vizes terem forog egyet. Ússz vissza az oldaljáratba, és most beérsz egy nagy, medencés helyszínre. Cé,l a Pharos Knot  megszerzése. 

Jobbra a víz alatti járatban nyisd ki az ajtót, és vedd fel a lőszert. (A messzebbi ajtó nem innen nyílik). A központi torony hátsó falán lelsz szintén egy ajtót, nyisd, majd ments egyet, végy nagy levegőt, és hiba nélkül ússz végig. Centizve van ! Ha siker, akkor húzd meg a láncot, s ess a vízbe a másik nyíláson át. Ússz a bejárathoz, majd be a víz alatti helyiségbe, és most a fenti nyíláson keresztül visszajutsz a medencés terembe egy szinttel feljebb. Lődd le a hárpiát, majd ugorj át balra. Ugorj a fali kapcsolóra, majd a lejtőről pattanj vissza a bejárathoz. (fordulatból, és kapaszkodj). Még szerezd meg a nagy medit, és most nekifutásból ugorj vissza a bejárathoz, majd tovább jobbra. A víz alatti ládát szétlőve a Gránátvetőt kapod jutalmul a negyedik secret-ként. Én a nyílpuskával lőttem. Felette lőszer van.

A víz alatti ajtót nyitva visszajutsz a medencébe. Most újra juss a felső szintre, és ugorj át a lógó oszlopra. A másik oldalán kapcsolóra eshetsz, ami kiemel egy tömböt, s így hozzájutsz a Pharos-hoz. Menj vissza a központi terembe, helyezd a foglalatába, s jobbra, magasabbra emelkedik a kocka. Most már feljutsz a második szkarabeuszhoz. Na meg az alkóvban egy nagy medihez. Nosza a földszinten a harmadik bejárathoz. Lent nyisd a kőarcot balra, majd a folyosón beérsz egy terembe, ahol 3 szkarabeuszt is látsz a falakon, na meg útközben egy csontit, ami elszalad előled, (bár én lelőttem. :) A középső emelvényről, kapaszkodj feletted egy kúszójáratba, majd a végén egy másikba, s máris tied a harmadik szkarabeusz. Amúgy a másik kettő csak díszlet. Gyere vissza, s most a járat másik oldalán óvatoskodj tovább. Az egyik átjáróban mászva célszerű közlekedni a fenti tüskék miatt, a következő előtt pedig lődd szét a ládát (átjárón keresztül), így semlegesíted az alsó tüskéket.

Beérsz egy terembe. Itt megcsodálhatod a Portal Guardian helyét is. Az egyik zöld helyen beügyeskedheted magad egy járatba egy tömbről. Bent a kockáról nekifutva- kapaszkodva a szemközti falon végigmászhatsz balra egy nagyobb tömbre. Átugorva- kapaszkodva oldalra kikecmereghetsz a síkra. A létráról hátraugorva megszerezheted a negyedik szkarabeuszt. A létrán tovább, s juss vissza a központi terembe, ahol tedd helyére középen a bogarakat, és vedd magadhoz a Hathor Effigyt. Menj a helyéhez, aktiváld. Kinyílik a középső oszlop. Ha felvetted a kis medit, nyílik a kapu, hol szeretettel üdvözöl egy hárpia. Leküzdése után pihenj picit, MENTS egy jóízűt, aztán menj be.

Lefutva a lépcsőn jobbra egy láncot találsz, húzd meg egyszer. Persze végig csócsálnak a szkarabeuszok. Fuss tovább, az első nem lángoló oszlopon keresztül a másik folyosóra, majd az utolsó, lángoló mellett be a vízbe. Ússz végig, kimászva használd a Mech. Szkarabeuszt. Ússz a következő járaton, s megleled az ötödik secretet, a Colt-lőszert és hozzá a Colt-ot is. Ússz vissza, már nem lángol az oszlop, tehát jobbra keresd meg a másik láncot, (nem bírom leírni, hol s hogyan :(?) és húzd meg. Kinyílik a „kis” kapu.

Bent a ládában vedd fel a lőszereket, majd a lávás teremben a jobb oldalon nekifutásból ugorva a lejtőre rögtön pattanj a mögötted lévő csúszdára, ugorj s kapaszkodj meg. Pihenj, s nekifutásból ugorj az oszlopon lévő létrára. Kapaszkodj körbe, a túloldalán hátraugorva beesel a járatba. A plafonon csimpizve menj végig, a falnál egy pillanatra engedd el a kapaszkodást, majd a jobb oldaliról hátraugorva megérkezel a tömbre. Helyből ugorva kapaszkodj a következő tömb szélébe, mássz körbe, és most már leeshetsz. Besétálva az újabb nagy terembe, középen felveheted a Music Scroll-t. Közben a fejed felett egy Félisten tombol. Itt már nem kell túlzottan takarékoskodni a municióval, adj neki. A homokos talajon elszórva szedegesd össze a cuccokat. A kockáról ugorj a létrára és mássz fel. A plafonon csimpaszkodj át a másik erkélyre, onnét ugorj középre. Innét lődd az újabb kreatúrát, majd ahol felmásztál, szintén, s miután leküzdötted, menj vissza a Horseman's Gem -ért. Visszafelé meglepetésként újabb harc vár. Most már középről ugorj tovább és mássz fel.

Jobbra, pardon, balra menj át a folyosón a középső erkély felé, ott vedd fel a medi-t, és amin csimpaszkodtál, annak a tetején sétálj át a kő foglalatához. Tedd a helyére, s irány vissza. Kis küzdelem után visszaérsz a kinyílt ajtóhoz, s itt már csak addig menj, míg jutalmul Vége a pályának.

Csedeg

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.