.....................................................................

Be My Valentine (Légy a kedvesem)

Készítő: Jens Nolte (Hochgiftig)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a jens_nolte_hochgiftig_be_my_valentine.zip-et, másold az audio-ból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t. Konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Story:

Különös nap a mai. Órák óta zuhog az esõ, és a szél minden percben egyre hidegebben fúj. Egy expressz levelet kaptam Elaintõl, egy kedves barátomtól, aki a Willows öbölben él. Nem igazán örülök annak, amit írt.

Lara,

Mike furcsa dolgokat mûvel néhány napja. Ez az ügy nagyon megrémít. Minden nap kimegy a hegy tetején lévõ barakkokhoz. Nem értem, hogy miért. Az emberek azt beszélik, hogy az egy kísértet-járta hely, tudtad?
Kérlek, gyere gyorsan, és segíts, talán te kiderítesz valamit.

Szeretettel,
Elaine.

Meg kell mondanom, ezek a szavak nem töltöttek el jóérzéssel. De most túlságosan esik, és nem hiszem, hogy lesz elég erõm, hogy azonnal a Willows öbölbe menjek. Talán holnap sem érek haza. Csörög a telefon.

Hallo?
Lara, te vagy az?
Elaine? Épp most kaptam meg a leveled, mi történt?
Kérlek, gyere azonnal, Mike kezdi elveszíteni a fejét...
Mit csinál?
Futkos körbe, mint egy elmebeteg, és...
És mi? Miért sugdolózol?
Mert... Mert nem hallhat meg engem!
Elaine, hol vagy?
Épp most bújtam el... Mike, ne csináld, kérlek! Mike, kérlek, hagyj magamra, MIKE, NEEEEEE...

Telefonbúgás.

Magamra kapok egy kabátot, fogom az autókulcsot, és már indulok is. Az esõ olyan keményen koppan az arcomon, hogy majdnem megsebesít. Elérem az autóm, és kinyitom. "Gyerünk, Bébi, ne hagyj most pácban!" A motor reszel, de nem indul. "Gyerünk, te átkozott!" Egy rúgás megteszi a hatását, a motor felbõg, és végre elindulhatok. Lelki szemeim elõtt már látom az utat Willowsig, a kormányt szinte a gondolataim irányítják. Sietnem kell, nagyon aggódom Elainért.

Majdnem három óra telik el, mire elérem a várost. Egy órája már kevésbé esik, és mostanra majdnem elállt. A régi piactér felé veszem az irányt, ahol Elaine lakik. Mi ez? Az autóm fura hangokat hallat, és mielõtt bármit szólhatnék, felbõg, majd leáll. A motorháztetõ alól füst tör elõ. "Te átkozott, ne csináld ezt most velem!"
Próbálom néhányszor beindítani, de rájövök, hogy semmi értelme. Kiszállok az autóból, és körülnézek. Ez a város nem változott túl sokat azóta, mióta itt jártam. És ennek már jó ideje. Az autó nem messze jobbra állt meg attól az úttól, amely a kísértetjárta barakkokhoz vezet. Van ennek valami jelentõsége? Hirtelen észreveszek egy árnyékot, amely engem néz. "Helló! Kérem..." Az árny egyenesen beszalad egy házba, és én elkezdem követni. "Hé, álljon meg, nem érti?" Ez nyilvánvalóan zsákutca. Egy kis üzletnél állok meg, ami dobozokkal van tele. Beljebb lépek, és körülnézek. Semmi. Itt semmi. Hirtelen megfordulok. A személy elhagyta a szobát, amíg én körülnéztem, és az ajtó zárva! "Hé, te, miféle játékot ûzöl?" Azt hiszem, már nem hall engem. De most már tudom, hogy egy férfi volt. Ez egy ... Nem, most nem gondolhatok másra. Azonnal ki kell jutnom ebbõl a szobából, és találnom kell egy új autót. Elaine, kérlek, nyugodj meg. Hamarosan melletted leszek. (Fordította. Wyc)

Review:

Remek kaland volt ez a 6 pályás szint. Városrészben, utcákon, varázsos házban játszódik, majd a fellegekbe emelkedünk, és színes lebegő platformokon haladunk. Változatosak a helyszínek, és az ellenségek is. Hobók, kutyák, majd kis gnómok, fenevadak, madárfejű szörnyek, madarak, hallhatatlan bohócok, és a legutolsó pályán, a számomra legbosszantóbbak voltak a darazsak, akik a mélybe löktek sokszor. Az utolsó előtti pályán nehezen találtam meg, hova kell leugrani a mélybe. Bizony sokszor sikoltozott Lara, míg megtaláltam. :) És az egyik secrethez vezető utat is csak távcsővel lehetett látni. 5 secretet találtam a pályán. Fegyvert csupán az UZI-t, de elég is volt. A két utolsó pálya talán túl színes, de egy rémálomhoz illett is. :) Feladat is van benne bőven, időre futás is. Kis gyakorlással azonban menni fog. Remek hangulata van a pályáknak, és a hozzáadott hangok is csak emelik ezt. Próbáljátok ki. :)

Leírás:

5 secret.

1.So Close:

Secret 1:

Mentések-Savegames:

Húzz egyet a szemközti tömbön, majd beugorva mögé vedd fel a kis papírt, ami a pályán a kis medipack. Mássz ki a terembe, és a kijárat felé húzz kettőt a tömbön. Hogy kinyíljon az ajtó, a kapcsolót is meg kell húznod. Vedd kézbe a fegyvert, mert kint egy kutyát, és egy hobót kell likvidálnod. Ha megvan, a bejáratnál balra, a sarkon túl, rántsd le a fali kart. Persze szétlőheted a sok akadályt is az utcán.

A karral egy csapóajtót nyitottál le a fekete autó mögött. Mássz le, vedd fel a fáklyákat, és indulj el jobbra. Öld meg a kutyát, és két gombot keress meg, amiket meg kell nyomnod. Az égő tűz után, balra lecsúszva, megtalálod a Garage Key-t. Visszafelé még egy kutyával gyűlik meg a bajod. A tűznél visszajutsz a felsőbb szintre. Még egy csomag fáklyát vehetsz fel egy sötét sarokban, majd mássz vissza, fel az utcára, hátraugorva az utolsó létrafokról. Menj most a piros kocsinál, be a kis sikátorba. Jobbra kinyithatod a garázst, felveheted a kocsi mögött az UZI-t, de még nem tudsz beszállni, előtte meg kell keresni a slusszkulcsot. Viszont szemben, felmászhatsz a ház falán, és fent megtolhatsz egy kart, ami egy ajtót nyit ki az utcán. Visszafelé nézz le. Látsz egy kis erkélyt. Ugorj rá, és tiéd a Celtic Cross. Gyorsan ess le, és rohanj, mert sáskák hada támad rád. Menj vissza, ki az utcára. Kapaszkodj fel balra a kis teraszra, aminek a másik oldalán a kart rántottad le, és rúgd be az ajtót. Egy zárt ajtót látsz. Ide kell majd időre beérned.

Keresd meg a kinyitott ajtót, menj be, a sarokban kapaszkodj fel a platformra, löd le közben a denevéreket. Ugorj át szembe, jobbra, az ablakban medipackot találsz, a távcsővel megnézheted, mert a kameraállás miatt nem látod. A platform túloldaláról ugorj a létrára, mássz fel, majd a híd aljában megkapaszkodva csimpizz körbe a teremne. Feljutsz a hídra, aminek a túloldalán egy kapcsolót találsz. Itt ments egyet, mert elég kemény, időre futás következik. Húzd meg a kapcsolót, jobb ra kapaszkodj le a platformról, ess le a létrára, majd engedd el. Fordulj meg, ugorj, és rohanj ki a teremből. A terasz baloldalán felkapaszkodva sikerülni fog bejutni a lassan bezáruló ajtó mögé, és felveheted a Car Keys-t. Kifelé menet öld meg a hobót, és vedd el a medipackját. :) Menj a terepjáróhoz, és ülj be.

Jobbra törd át a falat, majd alattad is beszakad a padló. Ugrass át a baloldalt, és a teremben szállj ki a kocsiból. A baloldali második oszlop túloldalán egy kart találsz. Rántsd le, és menj vissza a víz felé, ott nyílt le egy csapóajtó. Mássz le a létrán, és nyomd meg a gombot, de figyeld meg a magasban a másikat is, mert majd ide kell időre visszarohannod, amikor egy tömböt emelsz fel itt. Mássz ki a gödörből, és a terem túloldalán, a létra felett nyílt le a csapóajtó. Mássz fel, és a folyosó végén ments egyet a kapcsoló előtt. Húzd meg, és rohanj, ahogy csak tudsz, vissza, az említett gombhoz, és nyomd meg, ezzel kinyitva az emelkedő végén a nagykaput. Mássz ki, ülj be a terepjáróba, és hajts át rajta. Hajts a szük járatokon, amíg egy kisebb terembe érsz. Ott szálj ki a kocsiból, menj fel balra az emelkedőn, és átugorva a lecsúszós részt egy mély aknába, a vízbe esel. Medipackot, és fáklyákat vehetsz itt fel, az 1.secret-ben. Menj vissza a kocsihoz, és hajts tovább, és egy garázsba érsz.

Üsd el a hobót, és szállj ki. Mássz fel a ládákra, lődd szét a kukákat, mert az egyik fáklyákat, medipackot rejt. Mássz fel a másik oldalon is a ládákra, majd a legmagasabbon oldalt kapaszkodva rántsd le a kart. Öld meg az újabb hobót, és menj a fekete kocsi mögött megnyílt folyosóra. Nyomd meg a gombot, majd ülj be az autóba és hajts ki. Jobbra haladj, majd megint jobbra, és felmenve az emelkedőn, a következő pályára érsz.

2. Driving up the Hill:

Mentések-Savegames:

 Ezen a pályán nincs más dolgod, mint hajtani az úton, hegynek fel, majd le, követve a kamerát, és közben gyönyörködhetsz az esti tájban.

3. From the Outside:

Mentések-Savegames:

Szállj ki a kocsiból, és menj át a kinyíló kertkapun. Lődd le a kis gnómokat, vedd fel a medipackokat, és mássz fel a létrán. Egy ház elé értél. Lődd szét a kukát. A ház mögött tedd a helyére a keresztet, majd fuss el a sáskák elől. A kis verandánál oldalt, mássz fel a létrán, keresd meg a lerántható kart, és leesve rántsd le. A ház előtt, a vízben kinyílt a csapóajtó. Ússz be, és húzd meg a vízi kart. A medipackot is vedd fel. Menj most a helyére tett kereszthez, mert ott nyílt le a csapóajtó. Lemászva öld meg a kis gnómot, és húzd meg a kapcsolót. Menj vissza a vízbe, és a felemelkedett vízszint miatt, most már a második kart is meg tudod húzni. A ruhák mögött, a fáklyákat se hagyd ott. Újabb csapóajtó nyílt le, most a ház mellett, balról. Mássz le a létrán, és húzd meg a kapcsolót. Ha tudod, a zombinál egy medipackot is felvehetsz. Menj vissza a most már szárazon álló vizes terembe, és húzd meg a kapcsolót a falon. A ház másik oldalán is kinyílt az út, és a vízben felveheted a House Key-t, amivel kinyithatod végre a házat.

4. Inside:

Secret 2:

Mentések-Savegames:

 Nyisd kia  baloldali ajtót, mássz fel szembe a fali résbe, és felveheted a Trapdoor Key-t. Nyisd ki a következő ajtót, és gyújts be a kandallóba a gomb megnyomásával. Közben persze gyilkold a kis gnómokat. Menj vissza a pálya elejére, és nyisd ki a másik ajtót. Öld meg a gnómot, vedd fel a földről a Letter to Penny-t, és tedd a kulcslyukba a kulcsodat. Menj balra, a konyhába, és mássz fel a sarokban, a járatba. A képeket lődd szét mindegyik szobában. Vedd fel a Cellar Key-t, és a konyhából kimenve, nyisd ki vele jobbra az ajtót. Menj le a pincébe, és megtalálod a 2nd Floor Key-t, és a rácsot szétlőve a Pennys Doll is a tiéd.

Gyorsan fordulj meg, ugord át a fal mellett a tüzet, fuss balra, és nyomd meg a gombot. Fuss el a hallhatatlan bohóc mellett, fel a lépcsőn, majd balra, és bezárul az ajtó mögötted, így megszabadulsz tőle. Viszont megbolondul minden a házban. Látod, forog egy szék, és amikor az első szobában ahol a kandallóba begyújtottál, kinyitod az ajtót, egy tolókocsi kezd forogni előtted.

Menj fel az emeletre, és lökd be a jobb oldali ajtót. Öld meg a kis gnómokat, vedd fel a Key to Pennys' Room-ot, majd a fáklyákat is. Újabb gnómok gyilkolása után, mássz be a fali résbe, és medipackokat, fáklyákat kapsz a 2.secret-ben. Menj ki, használd a kulcsodat, és lökd be a másik ajtót is. Figyeld meg, a most még üres asztalt, ide majd visszajössz. Most azonban menj tovább, lökd be a másik ajtót, és lődd szét a képet. Látod, egy ajtót rejtett, ami azonban most még zárva van, de majd ide kell rohannod, kicsit később. Most nyomd meg balra a gombot, vedd fel az uzi lőszert az ajtó mögött, és menj vissza az alőző szobába. Az ajtó után, fent, lenyílt egy csapóajtó, és felkapaszkodva felveheted az Attic Key-t. Mássz le, és az asztalról vedd fel a Pennys Brush-t. Újra találkozol a hallhatatlan bohóccal. Rohanj vissza a belső szobába, és a kinyílt ajtó mögött, nyomd meg a gombot. Fuss ki a lépcsőházba, és használd a kulcsodat balra, a létra mellett. Vedd fel a fáklyákat, és mássz fel a padlásra.

Vigyázz, Ő bohócsága ide is követni fog. Rohanj át a termen, jobbra a sarokban lődd szét a rácsot, és keresd meg a Roof Key-t. A túloldalon is kimászhatsz a járatból. Rohanj a zárhoz, és nyisd ki az ajtót, majd lecsúszva a színes szobában, a következő pályára érsz.

5. Be My Valentine:

Secret 3-4-5:

Mentések-Savegames:

Egy medencébe esel bele. Gyorsan mássz ki a partra, és öld meg a vízi boszorkányt. Ugorj a sarokban a sziklákra, majd a pengés ajtónál, nekifutásból ugorj a következő platformra. Öld meg a sas madarat, majd először indulj el jobbra, megszerezni a secretet. Vedd elő a távcsövet, azzal látod a sötétben a platformokat. Juss el a fáklyákig, vedd fel, majd jobbra ugorj, utána balra, és fel a rózsaszínű oszlopra. Ott ne ugorj, hanem csak futásból ess le a következő platformra. Onnan jobbra indulj, egészen a rózsaszínű oszlopig, ahol medipackot, és fáklyákat vehetsz fel a 3.secret-ben. Melletted felnyílt egy lap, arról vissza tudsz ugrani a medencéhez.

Ismét juss el a mozgó, pengés ajtókon keresztül a kis lebegő szigetre, ahol a sast ölted meg. Most indulj a másik irányba, a két kardos szoborhoz. Juss át közöttük, ugorj a gördülő kő platformjára, de rögtön tovább, a következőre. Fordulj jobbra, és juss el egészen, a lecsúszós részeken át, a sarokban levő, hosszú ferde platformokig. Ott úgy oldhatod meg a legkönnyebben, ha megfordulsz a levegőben, és az innenső oldalán lecsúszva, elkapva a peremet, teljesen jobbra kapaszkodsz. Ott felmászva, hátra, majd előre ugorva, előre felé nyomd a jobbrát, és a kapaszkodást is, és elkapod a magasabb lecsúszós oszlopot. Mássz fel, újabb csúszások, és végre átjuthatsz a nagy lapos szigetre. Öld meg a fenevadat, vedd fel a medipackot, és öld meg az újabb, megjelenő dögöt. :) Vedd fel, amit rád hagyott, a Skull-t. Ugrálj tovább, a felnyílt csapóajtón át a következő kis szigetre. Öld meg ott is az állatot, majd továbbhaladva a levegőből egy újabb sas csap le rád. Haladj tovább a platformokon, oszlopokon ugrálva. Az egyik fehér oszlopon létra van, bátran ugorj rá. Haladj egészen a kapuig. Vedd fel az oszlopról a medipackot, és tedd a jobb oldali szoborra a Skullt. Kinyílt az ajtó, de még egy sast kell lelőnöd, mielőtt átmész a következő területre.

Jobbra ess le alulra, ugorj át szembe, majd először lefelé mássz a létrán. Ugorj hátra, juss el a karig, és húzd meg. Most az oszlop túloldalán mássz fel, majd hátraugorva, itt is juss el a karig, és ezt is meghúzva kinyílik a nagykapu. Menj, ugrálj végig a folyosókon, de vigyázz, a sötétpiros padlólapok égetnek. Ha sikerült, a nagykaput nyisd ki a két karral, öld meg a két gnómot, majd nyisd ki a következő ajtót is. Újabb torz fenevadak, sas, és darázs támad rád, míg az egyik kinyitott nagykapu után, egy golyókkal teli emelkedőhöz érsz. Ez lesz ám a feladat. :) De nem olyan nehéz ám mint amilyennek látszik. Állj a jobb oldali falhoz, ugorj egyet előre, majd jobbra, és legördül az első golyó. A többit már nem nehéz kijátszani. Ha felértél, kinyílik a nagykapu. Teljesen a jobb oldalon csússz le, így nem lát meg a filmbejátszás után a madárfejű ellenség, és kényelmesen kinyírhatod. Menj a vackába, és húzd meg a kart. Az előző teremben lenyílt egy csapóajtó, és beleesel egy mély akna után a vízbe. Ússz a nyilakkal jelzett átjárókon, majd fel, és kimászhatsz a partra.

A túloldalon ne ess le a vízbe, hanem mássz le a létra jobb oldalán, majd a víz felett egy tömbnyire egy fordulásos, (+END) hátra ugrással elkapod a szemközti rés peremét, majd bemászva medipackot vehetsz fel a 4.secret-ben.

Ugorj a vízbe, és ússz, ahogy csak tudsz, mert a nyomodba szegődik egy vízi boszorkány. Ha ügyes vagy, nem ér utol. A nyilak jelzik itt is az utadat. Kimászva a vízből, vedd fel a medipackokat, és a lőszert, és menj lefelé a platformokon. Lent egy újabb madárfejű szörnyet kell likvidálnod. Vigyázz, a szobrokhoz ne érj. Mássz fel a létrán, és egy újabb színes helyre érsz. Ugrálj a platformokon a karig. De még ne húzd meg. Menj végig a kis hídon, kapaszkodj le, és ess le az alatta levő platform peremét elkapva. Medipackot kapsz ott, az 5.secret-ben. Nekifutásból kapd el a fehér híd peremét, mássz fel, és most már meghúzhatod a kart. Rohanj a felnyíló platformra, és ugorj szemben a járatba. Egy sötét terembe érsz. Húzd meg jobbra a kart, öld meg a sasokat, és vedd fel az egyik platformról a Pennys Doll-t. Menj tovább, körbe, és egy másikon megleled a Pennys Brush-t. Öld meg a két megjelenő madárfejű szörnyeket, és keresd meg egy másik platformon a Mike's Present-et. Középen megjelenik a már ismerős Ő Bohócsága. :) Leszakad a terem talaja is, csak a platformok maradtak meg. Ugrálj tovább, körbe, és keresd meg az egyiken a Rose from Mike-t. Arról a platformról, egy nekifutásos ugrással, közben NE nyomd a kapaszkodást, ugorj a központi platform irányába, ahol a főellenség áll, és pont beleesel alul egy vízzel teli járatba. Hú amíg ezt megtaláltam. :) Jó párszor vissza kellett tölteni. :) Ússz, és átkerülsz a következő pályára.

6. Nightmare:

Mentések-Savegames:

Hát bizony ez nem könnyű befejezése lesz a szintnek. Készülj fel. Pár nyugtató ott legyen a kezed ügyében. :) A nehézséget tulajdonképpen a darazsak fogják jelenteni. Mivel szűk lesz a hely a harsra, és minduntalan lelöknek a mélybe.

Mássz ki a vízből, és ugrálj a platformokon keresztül, a kardos szobrokig. Ha rám hallgatsz, onnan visszafordulsz, és a medence partjáról legalább az első három darazsat lelőheted kényelmesen. Utána ismét juss el a szobrokig, és ment egyet. Futás, ugrás a szobroknál. Ne állj meg egy pillanatra sem. Ugrás tovább a platformokon keresztül a gördülő golyókig. Ott is ugrás, kapaszkodás a magasabbra, feljutás, futás, ugrás, és eléred a széles platformot. Öld meg a madárfejű szörnyet, lődd le a megjelenő darazsakat, és pihenhetsz egyet. Ment is. :) Az első fele megvan, de alul gyülekeznek már az újabb darazsak.

Ugorj tovább, a kis sziget hegyéről, mássz fel balra a fehér oszlopra, és…és legjobb, ha visszaugrasz, és gyilkolod a darazsakat. Ezt tedd, amíg csak egy is van. Ha elfogytak, haladj tovább egészen a lejtőig, ahol egy golyó vár már rád. Még onnan is visszafordulhatsz az utolsó két darázs elöl. Ha végeztél az összessel, ugorj fel a golyó elé, majd vissza. Ha legurult, sétálj le egészen a lejtő végéig, onnan egy hátraugrás, és nekifutásból ugorj a fahíd felé. Csak az utolsó pillanatban nyomd meg a kapaszkodást.

Kapaszkodj fel. Megjelenik újra a hallhatatlan bohóc, de ne is törődj vele. Rohanj a hőlégballonig, és elmész vele végre. :)

Az összes mentés-Full Savegames:

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.