.....................................................................

Alcazar Raider 2.

Készítő: Xiao Yan Ping (Smallmoon)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a xiao_yan_ping_alcazar_raider2.zip-et, majd másold az audio-ból az audio, a wads-ból a graphics-wads, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a moon3.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Ez a pálya még az előzőnél is jobb, több a feladat és nehezebb a végigvitel, bár a vége felé kicsit sokalltam a karokat és az ajtókat. Célunk ismét az Amulet of Horus megszerzése, lehet, hogy Lara elvesztette az előzőt, vagy ez egy másik. Nagyon szép a környezet, a templom, a kertek és a föld alatti helyszínek is. Az ellenfelek nem túl kemények, néhány kutya, ninja és denevér. A muníciót most nem osztogatta olyan bő kézzel a készítő, mint a korábbi pályán, de így is bőven elég, medit nem is kellett használnom. A feladatok inkább ügyességi feladatok, van két időre futás is, a második különösen nehéz, nagyon ki kell számítani, hogy hová lépjünk. Három titok van a pályán, piros rózsa képében. (Judit)

Mentések--Savegames:

Leírás:

A folyosó végén nyissuk ki az ajtót. Szedjük össze, amit találunk, majd másszunk fel a dobozhegy tetejére, és onnan a gerendára. A kúszórésen keresztül egy fáklyás terembe érünk. A bejárattól mindjárt balra, a sötét sarokban húzzuk meg a kart. Ennek hatására egy kötél ereszkedik le a két gerenda közé, lendüljünk át rajta a másik oldalra. Másszunk le a létrán, húzzuk meg a kart, és vissza a dobozos terembe. A sarokban az egyik doboz lesüllyedt, mögüle kihúzhatunk egy másikat, és miénk a Guardian Key. Jussunk vissza az ismert útvonalon a fáklyás szobába, és a baloldalon lévő résen kússzunk el a következő teremig. Lőjük le a ninját és a vázát, majd használjuk a kulcsot.

A vízben, a narancsszínű részen találjuk a crowbar-t, a túloldalon pedig az első titkot, egy piros rózsát. Keressük meg a kis barlangot, ahol ki tudunk mászni. A sarokban vegyük fel a fáklyát, és a feszítővassal nyissuk ki az ajtót.

A következő szobában, az oltáron ég a kulcs, amit meg kell szereznünk. Hátul ereszkedjünk le a létrán (vigyük a fáklyánkat is, akár meg is gyújthatjuk). A két fali fáklya meggyújtása egy távolabbi helyszínen felemel egy tömböt. Forduljunk be a folyosóra, fel jobbra, aztán forduljunk meg, és rántsuk le a kart. Lépjünk be a felnyíló rács mögé, mert ez a padlólap oltja ki az oltáron a tüzet, így visszamehetünk a kulcsért.

Menjünk újra a folyosóra, és azon tovább. Egy ninja állja utunkat, majd a folyosó végén a gödörben egy kutya. Itt látjuk a tömböt, amin ki tudunk kapaszkodni a másik oldalon. Lőjük le a ninját (a vázában csak denevér van), és nyissuk ki az ajtót. A templom kertjébe érünk, ezt is őrzi egy ninja.

Nyissuk ki a kaput a kulccsal. Balra a szétlőhető deszkák mögött találjuk a shotgun-t, valamint egy kapcsolót, ami a második udvart nyitja. Kutassuk át a szökőkutakat, az egyikben van egy kar, ez felhúzza az egyik rácsot a folyosón. (A dobozok mögötti padlólap nyitja a szomszédos helyiség ajtaját, de ezt a jó kis időre futást csak a végén kell megejtenünk.) Menjünk be hátul a folyosón. Az oszlopokon ugrálva jussunk el harmadikig (gyorsan mozogjunk, mert egy idő után meggyulladunk), ennek oldalán van egy kar, ami a csapóajtót nyitja a túloldalon. A medencét fosszuk ki, és ugráljunk újra az oszlopokon, át a szemközti nyílásba. Ereszkedjünk le a csapóajtón, majd a vízi folyosón cselezzük ki a golyókat, és a mélyedésben húzzuk meg a kart, mielőtt kimászunk. A támadó ninját verjük vissza, és egy macskaszobros folyosóra érünk. A végén újabb ninja fogad, majd balra a lépcső alatt kússzunk be (ezt az ajtót nyitottuk az imént a víz alatti kapcsolóval), és nyomjuk meg a gombot.

Most már be tudunk menni a macskaszobroknál az egyik szobába. A plafonon csimpaszkodva jussunk el a szemközti oszlopra. Innen hátra szaltó, és a karókat így kiiktatva, meghúzhatjuk a kart. Menjünk vissza a folyosóra, be szembe a következő szobába. Nekifutásból ugorjunk a jobb oldali oszlopra, innen a másikra (most kialszik a tűz a létra alatt), majd húzzuk meg a kart. Menjünk a létrához, hátrafordulva kapjuk el a kart. A szökőkutas udvaron feltárul az egyik arany ajtó, menjünk oda.

Lecsúszva a lejtőn egy elágazáshoz érkezünk. A vízben találunk némi muníciót.

Induljuk el az arany folyosón. A leszakadó padlólapokon ugráljunk át a túloldalra, küzdjünk meg a ninjával, majd balra fordulva a dobozok mögött toljuk be az egyiket, és utána a tőle jobbra lévőt. Helyezzük el a dobozokat a színes padlólapokon, lőjük szét a vázát, és a peremen kapaszkodva jussunk el a helyére, húzzuk meg a kart. Menjünk vissza az arany folyosóhoz, és háttal csússzunk le a szakadék felé, és essünk eggyel lejjebb az arany párkányra, innen be tudunk menni az ajtón. A rúdon másszunk fel, a kapcsoló feltölti vízzel az alattunk lévő termet, itt is keressük meg kapcsolót, és szabaddá válik az út felettünk. Lőjük le a kutyát. Hátra szaltókkal, kapaszkodással jussunk fel a függőleges aknán (fent megint egy kutyába botlunk), majd csússzunk le, és visszakerülünk az elágazáshoz.

Vegyük az irányt a lávás folyosó felé. Ugorjunk át, majd rögtön még egyet, és kapaszkodjunk meg a peremben. Oldalazzunk el egészen a szélére, ugorjunk át szembe a kapaszkodóréshez, haladjunk tovább a párkányig. Forduljunk meg, és szemben, kicsit balra látunk egy rést a falon, ugorjunk fel, és kússzunk végig. Háttal ereszkedjünk le, a csúszós oszlopról hátrafordulással ugorjunk el, és kapjuk el a következőt. Innen jussunk el a hídra (az utolsó ugrás közben forduljunk balra, hogy elkerüljük a fellobbanó tüzet. A gombbal kinyitjuk a rácsot, amit útközben láttunk. Visszafelé ugorjuk át a tüzet, majd a plafonon kapaszkodjunk el a kúszórésig. Útközben álljunk fel, balra egy másik kúszórés található, ennek végén visszaesünk a párkányra. A sarokban keressük meg a következő kúszórést, másszunk be. Útközben gyújtsunk egy flare-t, hogy észrevegyük a fejünk felett a nyílást, ami a második titkot és a revolvert rejti. A plafonon kapaszkodva jussunk el a rácsig. A hídon lévő színes padlólapra lépve felemelkedik egy tömb a híd végén, de csak nagyon rövid időre, innen kell felugrani jobbra, a nyíláshoz. A folyosón lőjük le a kutyát, majd le a lejtőn, de a másodikon már háttal csússzunk, és ugorjunk hátra, mert a víz helyére láva került.

Az utolsó folyosóra fordulva, a jégen és a vízen túl sziklafalat találunk. Jobbra van egy kar az épület falán, de ezt csak fentről tudjuk megközelíteni. Ugorjunk fel a sziklafalra (a karral szemben), és jussunk el a másik oldalára, a növényekig. A kapaszkodórés segítségével már fel tudunk mászni az építményre. Rántsuk meg a kart, mire kőomlást hallunk. Felemelkedett egy oszlop, erről könnyebben vissza tudunk mászni. Keressük meg a keletkezett odút, és a létrán kiérünk a szabadba. Egy ninja őrzi a Hand of Sirius-t, vegyük el tőle. A szökőkutas udvarba érkezünk, menjünk át a lépcsős udvarra, és a bal sarokban be a kinyílt ajtón.

A következő helyszín egy kisebb kert, középen épület, ennek oldalán egy kar. A rácsos kapu mellett nyomjuk meg a gombot az oszlopon, ez nyitja a csapóajtót. Ereszkedjünk le háttal, így meg tudunk kapaszkodni a lejtő végén. Csimpaszkodjunk a falon, majd essünk le a padlóra, rögtön ugrás a másikra, és kapaszkodjunk fel újra. Mielőtt felmászunk a létrán, forduljunk meg, és rántsuk le a kart (kinyílik a kapu a kertben). Másszunk fel a tetőre, ugorjunk a váza felőli oldalra, lőjük szét, aztán használjuk a kart. Felemelkedik egy tömb a lépcsős udvaron, de előbb menjünk be az kinyílt kapun, lőjük le a ninjákat, és vegyük magunkhoz a második Hand of Siriust. Az állványa mögött nyomjuk meg a gombot, ennek segítségével jutunk majd a harmadik titokhoz.

Menjük ki a lépcsős udvarra, a tömb segítségével ugorjunk át a zárt piros kapuhoz, és jobbra újabb kart találunk. Feltárult a második arany ajtó is, a kutyák és a ninja leküzdése után ismét egy kart ránthatunk meg. Mielőtt elmennénk a kulcsért, a lépcső tetején forduljunk jobbra, és a vissza a macska- és oroszlánszobros szobába, ahol a lépcső mellett felvehetjük a harmadik titkot.

Menjünk el a kulcsért a szökőkutas udvarra, majd vissza a folyosón abba a szobába, ahol a dobozok vannak. A mögöttük lévő padlólap nyitja a szomszédos helyiséget. Elég húzós időre futás következik, ninjával is nehezítve, őt először csaljuk ki és öljük meg, nehogy a kritikus pillanatban kilökjön a folyosóra.

Ha sikerült bejutni, nyomjuk meg az ajtónyitó gombot, szaladjunk fel. Használjuk a Guardian Key-t, aztán a kart. Lőjünk le mindenkit, és tegyük helyükre a két Hand of Sirius-t, így miénk az Amulet of Horus. Innen még leereszkedhetünk az állvány tetejére a mediért, majd kapaszkodjunk vissza, és a lejtőn lecsúszva hagyjuk el a pályát.

Judit

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.