.....................................................................

Ghost Island Serie 3 The Palace of Hasegawa

Készítő: David Rukawa   Homepage

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Fantasztikusan szép ez a pálya. Már persze annak, aki szeretett a TR2 Xian Templomában kalandozni. Olyan a textúra, még a megdermedt katonákat is megtaláljuk ebben a részben. Ellenség nem sok van a pályán. Pár tigris, és a pálya végén egy fegyveres. Inkább a feladatokon van a hangsúly. Bizony meg kell találni a mozgatható tömböket, és a továbbjutáshoz szükséges arany, és ezüst kulcsokat. Ajánlom mindenkinek ezt a remek kalandot.

 

Leírás:

Vedd fel az MP5-öt, és csússz le a lejtőn a vízbe. Mássz ki a partra, és menj jobbra a templom kapujához. Jobbra húzd meg a kart, majd menj fel a tetőre. Jobbra felveheted az UZI-t, a túloldalon pedig egy járatot találsz. Kússz át a résen is, és felmászva egy kis terembe érsz. Az egyik sarokban kihúzhatod a tömböt a falból, és mögötte egy folyosót találsz. Vigyázz a tüskés falra. Ha megúsztad, menj jobbra, húzd meg a kart a falon, majd továbbmenve balra a kinyílt rács mögött egy medencéhez érsz. Egy kis úszás után, felveheted az 1. Arany Kulcs-t. Visszafelé mássz le a létrán, és csússz le, majd menj vissza a templom ajtaja elé.

Menj most ki a vízhez, mert a karral kinyitottad azt a rácsot is. Menj be, és a ketrecek előtt vedd fel a Desert Eagle-t. Mássz le a létrán, fuss át a forgó pengéknél, és lődd le a tigriseket. Ne mássz le a létrán, hanem az egyik sarokban ess le a vízbe. Átúszva a csatornán, egy kart húzhatsz meg, ami egy rácsot nyit ki az aknában. Menj tehát vissza, sétálj át a tüskéken, és mássz fel a létrán jobbra. Húzd meg ott is a kart, és ismét a vízbe ugorj. Mássz fel most a másik létrán, és végre felveheted a 2. Arany Kulcs-ot. Menj most vissza a templom elé, és nyisd ki az ajtót.

Menj el a néma hadsereg mellett, majd balra egy járatot találsz a falban. Fuss át a tüzet okádó sárkányok előtt, és a túloldalon húzd meg a kart. Kint, a nagyteremben kinyílt a nagykapu. Menj oda, mássz le a létrán, és rohan át a mozgó tüskefalak előtt, de a jobb oldali fal mellett. Told be a falba a tömböt. Ha gyors voltál, nem sérültél meg. Húzd meg balról a 3., és 5. kart. Egyébként látod a zárt rácsot, amikor a megfelelő kart húzod meg. Húzd el a tömböt az útból, mert mögötte egy folyosó van, ahol még egy kart kell meghúznod.

Kint, a nagyteremben balra kinyílt egy rácsos ajtó a falban. Menj ott be, és felérsz az emeletre. Húzd meg ott mind a 4 kart, majd átmenve a terem túloldalára, a kinyílt ajtó mögött még egy kart kell meghúznod. Menj le a földszintre, és az oldalfolyosón, a csontváz mellett, a pókhálón átmenve egy járatot találsz.

A következő teremben menj jobbra, le a lépcsőn, és a terem jobb sarkában egy nyitott rácson át, folytatod a kalandot. Vedd fel az Ezüst Kulcs-ot, és nyisd ki vele a nagyteremben az utolsó rácsot. Csússz le a lejtőn, majd a következőn is, és a vizes terembe esel. Menj a folyosón, és felmászva egy zárt rács elé érsz. Menj jobbra, vedd fel az Arany Kulcs-ot a résben. Továbbmenve rohanj át a tüskésfal előtt, és a másik oldalon az újabb Ezüst Kulcs is a tiéd. Mássz fel a létrán, és kinyithatod az ajtót.

A következő ajtó előtt mássz fel a falon, és tedd a helyére a kulcsot. Menj be a kinyílt ajtón, fel a lépcsőn, és öld meg a fegyverest, vedd el tőle az újabb Arany Kulcs-ot, és kinyitva az ajtót, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.