.....................................................................

Project Nasa Revised 

Készítő: Dario Romero Homepage

Letölthető: Full Game Vagy a kisebb verzió INNEN

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Hatalmas kaland volt ez a pálya. Az egyik legjobb TR3-as szint. Egyáltalán nem lineáris, így bizony összevissza szaladgáltam a bázison, ahol játszódik a kaland. Egy sárga, és egy kék kulcsot kell megszerezni, de közben egy kurblit is, amit egy üvegfalon használunk. Közben motor csónakázhatunk, sőt, a kis sárga elektromos géppel is meggyűlik a bajunk. Ellenségek, őrök, munkások, fegyveresek, kutyák, de bizony nem mindegyiket kell megölni. Vigyázzunk a medipackokra, mert nem sok van a pályán. A legnehezebb feladat, talán a plafonon mozgó csörlők közötti áthaladás. 3 secretet találtam a pályán, egyet azt hiszem elmellőztem valahol. Változatos és szép a textúra is. Ne hagyja ki senki ezt a remek kalandot. :)

Secret 1-2-3:

 

Leírás:

Beleesve a vízbe, vedd fel a medipackot, és mássz ki. Told a két mozgatható rácsot a másik sarokba, és a kinyílt ajtón bemenve öld meg az őröket. Menj jobbra, és nyomd meg a gombot a falon. Lenyílik alattad a csapóajtó. Ess le, kapd el a peremet, és ugorj hátra, a rácsra. De igyekezz továbbugrani a járatba, mert egy idő múlva leesel róla. Húzd meg a kapcsolót a járatban, majd lekapaszkodva, egy kúszójáratba érsz.

Kússz át a lézereknél, a másodiknál balra egy kapcsolót kell meghúznod, majd a folyosó végén, egy létrán mászhatsz fel. Menj jobbra, és nyisd ki az ajtót. A lépcső mögött, húzd ki a ládát, és húzd meg a kapcsolót. Menj fel most a lépcsőn, ne lőjj senkire, akkor nem bántanak. Nyomd meg a kapcsolt, majd balra, átkúszva a lézer alatt, húzd meg a kapcsolót a vezérlőteremben. Menj vissza le a földszintre, közben vigyázz a lézerekre, és menj be a kinyílt ajtón.

Menj jobbra, és hátul az üvegfalon húzd meg a kapcsolót. Menj át a túloldalra, és a fekvőhelyek mögött ugorj a vízbe, és húzd meg a kart. Menj vissza, ki az előtérbe, és a lépcsők mögött, ahonnan kihúztad a ládát, felnyílt a rács, és átkúszhatsz a résen. Egy terembe értél, ahol szemben, hátul, az egyik gépre felmászva, felkapaszkodhatsz egy felső terembe. De előtte, a bejárat mellett balra kutasd át a vizet, mert egy résben lőszert vehetsz fel az 1.secret-ben. Itt is megcsodálhatod a fel, le járkáló, elektromos gépet, miután megölted a kutyát. Ha elment a gép jobbra, szaladj hátra, és nyomd meg a kapcsolót, ami az előtérben nyit fel egy kis platformot, amin keresztül még feljebb jutsz. De igyekezz, mert egy idő után lenyílik.

A következő teremben balra lőszert vehetsz fel a 2.secret-ben. A ládákat told a jobb oldalon levők elé, mert a felsőt ki kell húznod, hogy az alatta levőt is félre tolhasd, mert mögötte folytatódik a kaland. Hátul felveheted az MP5-öt, és látod, ahol az üvegfalon meghúztad a kapcsolót, most a mellette levő kapcsoló doboza felnyílt. Menj oda vissza, de kifelé menet figyeld meg a bal sarokban a kúszórést elzáró rácsot, mert ide kell majd visszajönni. Ne bántsd lent sem az embereket, akkor ők sem bántanak. Nyomd meg a kapcsolót, majd térj vissza az említett kúszóréshez, és a túloldalon ess le óvatosan az alsó terembe, ahol egy mérgezett csatornát találsz. A zöld padlólapokra sem léphetsz, így ugorj be a csónakba, és az ajtó előtt balra ugorj ki belőle a létránál. Ott nem égsz meg. Mássz fel a létrán, nyomd meg a gombot, és lassan visszaérsz a gépterembe, beleesve a vízbe. Kimászva öld meg a kutyát, és menj fel az emeletre a rakétához. Eddigre valószínű az egyik munkást már kinyírta az emberünk, így felvehetjük az Akkumulátor-t, amit vigyünk vissza fel, a sárga kis elektromos géphez, és jobbra a falon tegyük a helyére. Most felemelkedett a rakéta, és végre felvehetjük a Kódkártyát. Menjünk ki a teremből, ki az üvegfalakig, ahol a repülők állnak, és menjünk a másik irányba.

Lőjük le az őrt, és a fegyverest is, mert ezek már bántanának, és használjuk a kódkártyát kinyitva ezzel az ajtót. Balra a ládák mellett vegyük észre most még zárt csapóajtót. Ugorjuk át a savas csatornát, másszunk át jobbra a résen, és nyomjuk meg a gombot a falon. Most már felkapaszkodhatunk, az előbb látott csapóajtónál az emeletre. Menjünk át a hídon, és húzzuk meg a kapcsolót.

Most ugorj a felnyílt zsaluhoz, és visszaérsz a motorcsónakhoz. Ugorj is bele, és menj le a vízesésen. Jobbra ugorj ki belőle, és kússz át a résen. Juss az oszlopokon a túloldalra, majd a fali résekben kapaszkodva, és a falon, eljutsz a kapcsolóig, amit meghúzhatsz, így szabaddá válik a további út. Juss vissza a csónakhoz, és hajts tovább. Az újabb ajtó előtt is szállj ki, nekifutásból ugord át a vizeket, és nyisd ki a kapcsolóval az ajtót. Most egy hosszú folyosón csónakázhatsz keresztül, ne próbálj meg sehol kiszállni, csak a szűk folyosón, a zárt ajtó előtt balra. Kússz át a résen, és kiérsz a bázis külsejére.

Kapaszkodj balra, és a lecsúszós részen felkapaszkodva, egy fordulásos(+END) hátra szaltóval elkapod a lebegő sziget peremét. Balra, felveheted a Kurbli-t.. Juss vissza a csónakhoz, és hátramenetben juss vissza, egészen, a bázis központjáig. Ott nyisd ki, a kettős ajtót, és felmenve az emelkedőn, csússz le a túloldalra. Jobbra látod az előbbi zárt ajtót, és a Sárga Kulcs-ot. Az üvegfalon látsz egy kapcsolót, jobbra. Ott használd a kurblit, és kinyitottad az ajtót. Menj most balra be a kapcsolóterembe, és a géppuskák között menj jobbra, és felkapaszkodhatsz egy járatba. A túloldalon leesve, visszaérsz a bázisra, és vissza tudsz menni a csónakhoz. Ismét hajt végig a savas vízen, de most már bejutsz a Sárga Kulcs-ig, és felveheted. Menj vissza, ahol a kurblit használtad, de most menj tovább a folyosón. Egy kúszórés után, még egy folyosó vár, majd egy létra, és egy újabb kúszórés után, visszaérsz a pálya elejére. A létránál figyeld meg jobbra a zárt ajtót.

Menj balra, és nyomd meg a gombot a zárt ajtó mellett. Menj le a földszintre, majd jobbra, és a folyosó végén is nyomd meg a gombot, a felnyílt fedélnél. Menj vissza az előbbi gombhoz, most kinyílt az ajtó mellette. A jobb oldali kis teremben told be a rácsot, ameddig tudod, így bemenve a másik terembe, egy kapcsolót húzhatsz meg, ami lent, a földszinten, egy kúszórés előtti rácsot nyit ki. Mássz be, vigyázz a lézerekre, majd futás, és kapd el a létrát, és mássz le. Egy mély terembe érkezel. Ugorj át az oszlopra, majd onnan jobbra, a rácsra, ahol lemászhatsz a földszintre. Öld meg a fegyverest, és kússz be a résbe. A túloldalon is vár két fegyveres, és egy kutya is. Nyomd meg a gombot balra az oszlopon, majd mássz fel a létrán, és húzd meg mindkét kapcsolót. Menj vissza az előző helyszínre, mert ott nyílt le egy csapóajtó, és átkúszva a járaton, egy új folyosóra érsz. Kússz ott is át balra a zárt ajtó előtt a járaton, majd egy újabb folyosóra érsz. Öld meg a fegyverest, és vedd fel a Shotgun-t. Továbbmenve szaladj át a géppuskák alatt, és mássz fel a bal sarokban a létrán. Átmászva a réseken, húzd meg a kapcsolót hátul a falon, és térj vissza a zárt ajtóhoz, a géppuskákon túl. Kinyílt ott az ajtó, és felmászhatsz a létrákon fel, az emeletre, és egy elágazáshoz érsz.

Jobbra nyisd ki az ajtót, majd a lépcsőn felmenve egy raktárba érsz, ahol a csörlők mozognak a plafonon. Ugorj át jobbra a medipackhoz, és a plafonon kapaszkodva juss el körben, a másikhoz. Bizony nem egyszerű feladat, talán ez a pálya legnehezebb része. Kússz be a járaton, húzd el a ládát, majd átkúszva a túloldalára, húzd meg a kapcsolót. Ess a vízbe kint, és mássz fel a létrán a bejárathoz. A platform túloldaláról, nekifutásból, ugorj be a mozgó csörlő mögé, majd lemászva, egy kúszórés végén egy újabb kapcsolót húzhatsz meg. Most már elhagyhatod a termet, mert kint a folyosón kinyílt a másik ajtó.

Menj fel az emeletre. Húzd ki a ládát középen az oszlopból, majd ott mássz fel a létrán, és ugorj hátra. Ugorj fel a gombhoz, és nyomd meg. Középen most lemászhatsz, és kitolhatod a ládát, majd kiugorva told félre. Most húzd meg a kapcsolót a falon, erre megjelenik a sárga kis gép, és bemenve az oszlopba, rövidre zárja a rácsot, és az első kis teremben lenyílik a csapóajtó. Mássz le, és a szellőzőcsőben egy Kódkártyát vehetsz fel. Mássz tovább, majd a vízbe esve, kiúszva, kimászva az első, emeletes terembe érsz. Kússz át a következő terembe. Itt is jártál már, de most használd a kártyát, balra a falon. Lenyílt a csapóajtó, és lemászva megtalálod a KÉK Kulcs-ot. Nyomd meg a gombot is a falon.

Menj vissza egészen a két ajtóig, ahol a csörlők mozogtak az egyik mögött. Most ott menj balra, és jobbra a kúszórés visszavisz a pálya legelejére, ahol használhatod is a két színes kulcsodat. Az emeleten kinyílt egy ajtó, és felveheted ott a Kulcscsomót. Az ajtó előtt balra kapaszkodj fel a kúszórésbe, és menj vissza a géppuskás irányítóteremig. Közben, ahol a fali kúszórésben kell áthaladnod, jobbra a sötétben lemászhatsz, és egy kis kúszórést találsz. Ott ugyan semmi sincs, de ez a 3.secret. Használd az irányítóteremben a falon a kulcsot, és menj vissza a folyosón, mert a rakétaszoba ajtaja nyílt ki.

Lemászva a rakétához, vége is a pályának. Sajnos azt hiszem, egy secretet elhagytam. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.