.....................................................................

Lara Croft Returns 1-8.

Készítő: Boris Samojlenko Homepage

Letölthető: Full Game

Töltsd le a "Full Game"-t, ezt csak ki kell csomagolnod, bemásolni valahova, és már indíthatod is a kalandot.

Review:

Kicsit rövid a pálya, de sok érdekesség van benne. Egy bázison kalandozunk. Ki kell jutnunk a felrobbantott bázisból. Kapcsolókat kell aktiválnunk, amiket fegyveresek, és lézerek védenek. Az elején egy időre futás is van benne. Megcsodálhatjuk a nagy hangárban a hidroplánt, majd egy kis úszás után, a robbanásoktól remegő bázis elhagyjuk. :)

Review:

1.The Railway Station: Elég összetett, az elsõ pálya. Talán a legnagyobb, az összes közül. Három secretet is találunk, csak kutassunk ki minden helyet. Egy vonat pályaudvaron, és körrnyékén kalandozunk. Ellenségeink patkányok, fegyveresek, búvárok, kutyák. Fontos, hogy a lakat is kulcshely, az elsõ kulcsot, a lakat mellett balra használhatjuk. Majd a pálya végén, egy kart, többször is meg kell húzni, míg mögöttünk vízzel tölti meg a termet. Igazán jó kaland volt. :)
2. City Quaters: Ez elég rövid pálya. Nem sok dolgunk van, csak begyûjteni a Mozi kulcsát, kinyitni vele az ajtót, és pár lépés múlva, látjuk, hogy kialudt a tûz a secretnél, tehát visszamenni, és felvenni. Ellenség mindössze egy raptor a végén.
3. Cinema: Jajj de remek, gyönyörû pálya ez. Egy moziba megyünk be, elindítjuk a vetítést is. Gyönyörû a textúra, a feladatok is remekek. A végén egy idõre futás is van, de nem vészes. Közben egy secretet is megszerezhetünk, igaz, akkor elölrõl kell kezdeni a futást.
4. City Quaters 2: Itt sem sok dolog van. Pár T-Rex-et, és raptort kell kinyírni, két gombot megnyomni, és jöhet a következõ pálya. Viszont megszerezzük a Grennada Gun-t is. :)
5. Old Factory: Itt sajnos, mindjárt az elején elveszítjük az energiánk felét, viszont kapunk a pályán pár zöld kristályt, így itt sem kell medipack. Egy föld alatti bázison, sziklabarlangokban kalandozunk. Kulcsokat, kódkártyát kell megtalálni. Fontos, a kódkártya kódja is. Ellenség itt is fegyveresekbõl áll. Rengeteg létrán kell másznunk. Én 2 secretet találtam, meg. Hatalmas ez a pálya. Változatosak a textúrák, a helyszínek. A feladatok is jók, van benne pár idõre futás is. Kis sárga takarítógépek is nehezítik az utunkat, de a vége felé csillézhetünk is egyet. :)
6. Factory Bay: Egy bázison kalandozunk itt is. Ellenségek fegyveresek, de találkozunk szelíd delfinnel, és még a vízi motort is megkapjuk, amikor kiúszunk egy gyönyörû öbölbe. Kis sétát teszünk egy irodaházban, annak tönkrement lépcsõházában, míg a végén egy sötét barlangban fejezzük be a pályát. Gondolom, lesz folytatása. Remélem. :) Csak ajánlani tudom ezeket a nagyszerû pályákat mindenkinek.

7. Way Of Natla:  Folytatjuk a kalandot a bázison. Ellenség mindössze három fegyveres, de kettõt elintéznek a szövetségesek. Egy idõre futás, ugrás, úszás is van a pályán. Elég rövid sajnos, de remek a textúra, jó kaland volt mégis. :)
8. Subterreanean Mines:  Na, ez a pálya már igazi TR-es kaland. Itt már öldökölni kell, fegyvereseket, mutánsokat. Bizony ha külön játszod, csak ezt a pályát, nehéz dolgod van. Bár medipack nélkül is végig lehet vinni, de ha az elõbbieket folytattad, van fegyvered bõven. Egy bázison, barlangokban kalandozunk, hogy természetesen megmentsük a világot, és ne induljanak el a rakéták. Remek textúra, remek helyszínek, ötletek. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a pályát.

Leírás:

1. The Railway Station:

Secret 1-3:

Mentések--Savegames:

Kutasd át a peront. Mögötted fáklyákat, és két patkány kíséretében egy gombot találsz a falon, amit nyomj meg. A másik irányban is találsz medipackokat, lőszereket, a vagon alatt a Desert Eagle-t, a vagonokra felmászva, az egyikben lőszereket találsz az 1.secret-ben. Vigyázz, a mozgó vagonok el ne üssenek, de még amikor állnak, akkor se érj hozzájuk. Menj a kinyílt ajtó felé. Öld meg a varjút, és bent a fegyverest, és a kutyát. Menj jobbra, fel a lépcsőn. Újabb fegyveressel kell megküzdeni, majd húzd ki, és told félre a tömböt. Menj át a kis terembe, le a föld alá, öld meg a patkányokat, és egy hatalmas medencéhez érsz. Ölj ott is, most búvárokat, majd ugorj a vízbe. A sarokban kimászva felveheted a Harpon-t, a vízben pedig lőszert. Húzd meg a falon a kart, ez lelassítja a propellereket, így már át tudsz alattuk úszni, és medipackot, meg egy Kulcs-ot vehetsz fel. Menj vissza, ki a peronra. Öld meg a két fegyverest, és állj baléra, a jobb oldalon levő ajtó mellé, a lakat mellé. Ott használhatod a kulcsot. Menj be a folyosóra.

Kússz át a résen, mássz fel a létrán. A teraszon öld meg a fegyverest, és nézz körül kint, a fal mellett, mert lőszereket vehetsz fel. Nyomd meg a gombot is a falon, és rohanj, ugorj, hogy időben bejuss, az időre bezáruló ajtó mögé. Menj le a lépcsőn, és a ládák tetején lőszert, és egy újabb Kulcs-ot vehetsz fel. Menj a túloldali folyosóra, öld meg a fegyverest, nyomd meg a gombot, és visszaérsz az épület előterébe. Nyisd ki az ajtót a kulcsoddal.

Először jobbra menj, fel az emeletre, körbe a folyosón, és hátul egy nagy terembe jutsz, ahol 6 kapcsolót találsz. Nyomd meg őket, de vigyázz, egy-egy fegyveres rohan elő közben. Ha végeztél, kint a folyosón kinyílt az ajtó. Menj le az alagsorba, Jobbra lődd szét az üveget, sétálj, de csak sétálj át a drótakadályon, és lent a folyosón, lőszert vehetsz fel a 2.secret-ben. Menj vissza a folyosóra, és jobbra, lenyílik alattad egy csapóajtó. Csússz le a lejtőn, öld meg a fegyverest, és vedd el a Kulcs-át. Nyomd meg a gombot a falon, ami kioltja a tüzeket, és meghúzhatod a kart a falon. Menj át a kinyílt ajtón, húzd meg ott is a kart, és visszaérsz a nagy medencébe. Mássz ki, és menj az elágazáshoz, de most balra, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal.

Nyomd meg a gombot, szemben a falon, mássz fel a baloldali létrán, és a karzaton is nyomd meg a gombot. Irány a másik karzat, ott is vár egy gomb, ami az elágazásnál, a jobb oldalt nyitja ki az ajtót. Ugorj ott fel az oszlopra, nyomd meg a gombot, és a lenyílt csapóajtón át, egy újabb terembe érsz. Itt egy kis hiba van a játékban, mert a karnak víz alá kellene helyezni a teremet. De sajnos többször meg kell húzni a kart ehhez. Ha sikerült, kinyílt a nagyajtó balra. Menj végig a folyosón, öld meg a fegyverest, és húzd meg a kart jobbra. Vedd el a fegyverestől a Kulcs-ot. Lődd le a másikat is, és nyisd ki az ajtót. Fent a karzaton balra medipackot, jobbra pedig egy gombot találsz, ami kinyit egy ajtót az oszlopos teremben. Menj tehát vissza oda, de közben az előző teremben nézd meg, a kar melletti zöld csapóajtót. Most nyitva van. Ússz át a járatokon, és kimászva medipackot, lőszert, és az UZI-t veheted fel a 3.secret-ben.

Menj vissza, a kinyitott ajtóhoz, és nyomd meg a gombot. Kinyílt a másik ajtó is a teremben, ami mögött a következő pálya vár rád.

2. City Quaters:

Secret:

Mentések--Savegames:

Menj le a lépcsőn, és a baloldali oszlop túloldalán nyomd meg a gombot. Kinyílt az egyik ajtó. Menj oda, csússz, ugorj, a ferde részeken, majd ugorj a kapcsolóhoz, és húzd meg, A fali résben kapaszkodj jobbra, mássz fel, menj fel a lépcsőn, és vedd fel a Mozi Kulcs-át. Vigyázz a szögesdrótra. A sarokban láthatod a secretet, de ég egyenlõre a tűz, így én nem tudtam felvenni. Lődd ki az ablakokat, lődd le a raptort, és menj le a térre. Nyisd ki a nagykaput, és bemenve, pár lépés után látjuk, hogy kialudt a tûz a secretnél, tehát visszamenni, és felvenni, majd utána be a kinyitott ajtón, és.a következő pályára értél.

3. Cinema:

Secret:

Mentések--Savegames:

Menj fel a lépcsőn, át a kis vízen, és lődd le a két fegyverest. Fordulj meg, vissza a vízen, és kapaszkodj fel, a zárt ajtó mellett a létrán. Kapaszkodj be a kúszórésbe, és medipackot, és egy Kulcs-ot vehetsz fel, amivel lent, kinyithatod az ajtót. Húzd meg a kapcsolót a falon, és menj le a nagyteremben a lépcsőn. A tüskés gödörben egy Pénzt találsz. Vedd fel, és menj tovább. Lent jobbra is, és balra is felvehető tárgyakat találsz a sarokban, majd menj be az emeleten a kinyílt ajtón.

A következő teremben, a pénzeddel kinyithatod az ajtót. Menj fel az emeletre, és a Shotgun is a tiéd, és egy újabb Kulcs-ot is felvehetsz, amit használhatsz is lent a teremben a falon. Közben lődd le az újabb két fegyverest. Menj be a jobb oldali folyosón. Kutasd át a balra menő járatot, mert medipackot, lőszert vehetsz fel, majd menj be a nézőtérre. Lent, a vetítővászon előtt, balra, mássz fel a létrán, és ugorj hátra a vashídra. Menj be szemben a folyosóra, és a vetítőteremben nyomd meg a gombot. Elindul a vetítés. Menj ki, lődd le a fegyverest, és a kutyát, és mássz le a nézőtérre. Menj be a kinyílt ajtón, használd a kulcsodat, és mögötted nyomd meg a gombot.

Most egy időre futás következik. De ha meg akarod szerezni a secretet, akkor elsőre nem fog menni. Lényeg, hogy rohanva vissza kell menned a pálya legelejére, mert ott nyílt ki jobbra az ajtó. Viszont a secret miatt, nézz be a pénztárba, ahol a legelső ajtót kinyitottad. Öld meg a fegyverest, és a ctrl-t nyomva, ugorj hátra a színes lépcsőn. Lenyílik a csapóajtó, de elkapod a peremet, és lesve az alattad levőt. Felmászva lőszert vehetsz fel, majd átugorva szembe, ott is lőszert kapsz, a secret-ben. Most vissza kell menned a gombhoz, újra megnyomni, és teljesíteni az időre futást. Ha sikerült, felveheted a Kulcscsomót.

A penge előtt ugorj fel, és kapd el a felső platformot. Mássz fel, húzd meg a kart, és mássz fel a létrán. Jobbra lőszert vehetsz fel, majd a folyosó végén, húzd meg a kart. Mássz le, juss át a mozgó pengén, sétálj át a tüskéken, ugorj át a következő mozgó pengén, és a folyosó végén a következő pályára jutsz.

4. City Quaters 2:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a Kulcscsomót, és nyisd ki vele szemben az ajtót. Mássz fel a folyosó vén a létrán. Vedd a medipackot, és menj ki a terembe. Látod, jobbra két T-Rex, és két raptor szeretne beléd kóstolni a rács mögött. Nosza, engedd ki őket. Ugorj fel szemben a rámpára, és kinyílik a rács. A raptorok-T-Rex-ek harcába be is avatkozhatsz, de a lényeg, a falnak simulva lődd le mindegyiket. Kispisztollyal is megteheted, ha van türelmed.

Ha végeztél velük, menj be a kuckójukba, vedd fel a medipackokat, és a Grenada Gun-t. A gombot is nyomd meg a falon. Menj ki a terembe, szembe mássz át valamelyik résen, kússz át a propellereknél, és nyomd meg ott is a gombot. Menj ki a terembe, mássz fel az emeletre, vedd fel a sarokban a lőszert, majd mássz fel a létrán is, a másik sarokban. Az emeleten nyomd meg a gombot, és menj be a kinyílt ajtón. Ess a vízbe, ússz, majd mássz ki a következő folyosón. Ott is le kell esned, de ezzel a következő pályára értél.

5. Old Factory:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a medipackot, majd a lőszert, és lődd le a két fegyverest. A teremben, középen csússz le az egyenes részre, majd nekifutásból kapd el szemben a létrát, és mássz fel. Menj hátra, és öld meg a fegyverest. Cselezd ki az elektromos kis gépet, told a rácsot a kapcsoló alá, és húzd meg a kapcsolót. Menj hátra, amerre jár a gép, és medipackot találsz az 1.secret-ben. Mássz fel a létrán az emeletre.

Találsz ott is medipackot, és két gépet. A feladat, felugrani a jobb oldali rácsra, megnyomni a gombot, majd a másikon ugyanezt, és a létra mellett felnyílik a harmadik gomb fedele, és kinyithatod vele fent a csapóajtót. Lődd le a katonát, vedd fel az utánpótlást, és mássz még egy emeletet fel. Ott két fegyveres vár, de sok medipackot, lőszert is kapsz. Csússz át szembe, a drótkötélen, és forgasd meg a kereket. Menj fel a kinyílt ajtó mögött a lépcsőn, öld meg a fegyverest, és told a két rácsot, a magasabbhoz, így a felsőt alá tudod húzni, tolni a plafonon levő létrához. Kapaszkodj át, vedd fel a zöld életkristályt, és mássz fel az újabb létrán. Menj át a hídon a túloldalra, balra medipackot találsz, szemben pedig egy létrát. Figyeld meg a kis gépek mozgását, és juss fel a létrán.

A présgépeknél sem olyan nehéz átjutni, a felső folyosón, majd felérsz a legfelső emeletre. Lődd le a fegyvereseket, és vedd fel a sarokban a Kulcs-ot, amit lent, a gépeknél használhatsz. Ismét juss fel a legfelső emeletre, mert ott nyitottad ki az ajtót.

Menj végig a barlangon, és a hídról ugorj balra, a sziklákra. Onnan a létrához, majd mássz fel rajta. Menj be a folyosóra, és lecsúszol egy vezérlőterembe. Öld meg a fegyvereseket, vedd fel a lőszert, az emeleten forgasd meg a kereket, és mássz fel az újabb létrán. Kússz át a szellőzőn, és ess a vízbe. Nézz körül, mert az egyik sarokban shotgun lőszereket vehetsz fel, a 2.secret-ben. Ráadásul kifogyhatatlan, én 100-nál megúntam. :)

Ússz be most a járatba, és kimászva felveheted a Kódkártyát. Figyeld meg rajta a számokat. Ússz vissza a barlangba, mássz ki a platformra, fel a létrán, és ismét csússz le a vezérlőterembe. Látod, hogy ott középen meg vannak számozva a padlólapok. Nos lépj rá a számokra, a kódkártyán levő sorrendben, és kinyílik a nagyajtó. Menj át a termen, és egy hatalmas hangárba érkezel.

Öld meg a fegyvereseket, vedd el tőlük, amit találsz, és menj körbe, a jobb oldali falig. Ott mássz fel a létrán, vedd fel a medipackot, és csimpizz át a plafonon a hídra. Menj jobbra, és a folyosó végén húzd meg a kapcsolót. Juss le most a földszintre, gyújtsd be a lőszert, medipackot, és a legmagasabb ládára felállva, csimpizz el a zöld kristályig. Menj be a folyosóra, fel a létrán, egy hátraugrás, és lemászva egy kis terembe, felveheted a Feszítővas-at. Menj ki, le a földszintre, és a létra mellett, feszítsd ki az ajtót. Újabb létramászás, átgázolás a folyadékon, újabb létra a gőzfújó előtt, és lelőhetsz egy újabb fegyverest is. A kis vezérlőteremben is mássz fel a létrán, majd a folyosó végén leesel egy hídra, egy hatalmas, több emeletes teremben.

Ess egy emelettel lejjebb, nyomd meg a gombot középen a tűznél, és húzd meg mindkét kapcsolót a folyosók végén. Közben lődd le az újabb fegyverest is. Ugorj a vízbe, ússz át a járatokon, réseken, és lőszert felvéve, mássz ki az új teremben. Lődd le a fegyverest, majd az emeleten levőket, és a ládán keresztül juss fel az emeletre. A kapcsolót meghúzva, egy időre futás következik. Lent, a földszinten kinyílt az ajtó, az mögé kell bejutnod. Ha sikerült, juss fel az emeletre, és jobbra felveheted az újabb Kulcs-ot.

Szállj be a csillébe, és menj fel vele az emelkedőn. Szállj, ki, és nyomd meg a gombot a falon. Nincs szükséged a csillére, csak menj fel a síneken. Lassan visszajutsz a kis vezérlőterembe, és kinyithatod az ajtót a kulcsoddal. Balra medipackot vehetsz fel,

6. Factory Bay:

Mentések--Savegames:

Vedd fel a medipackot, és menj fel a lépcsőkön. A vezérlőteremben öld meg a fegyverest, majd balra, mássz fel a létrán. A folyosó végén lecsúszol, majd az első mozgó lézert ugord át, a másik alatt bújj le. De közben két álló lézer is nehezíti az utadat. Húzd meg a kapcsolót, mássz át a kinyitott rácsnál, vedd fel az utánpótlást, és húzd meg a kapcsolót. Továbbhaladva egy újabb kapcsolót kell aktíválnod, majd lecsúszol egy medencébe.

Ne félj, a delfin nem bánt. Ússz balra, mássz ki, vedd fel a lőszert, majd lődd le a fegyverest, vedd el a Kulcs-át, és a medipackot is a sarokban. Használd a kulcsot, majd a kis vízi motorral motorozz ki a felszínre, egy öbölbe. Mássz ki az oszlopnál, fel a létrán, majd balra, az oszlopról csimpizz át a plafon létrán a túloldalra. Juss el a háztetőhöz, annak peremében kapaszkodva juss el a baloldali sarkáig. Ugorj át a kapcsolóhoz, és nyisd ki vele az ajtót. Leesel egy irodaházba. Öld meg a fegyvereseket, és tedd el a fegyvert. Ez fontos. És sétálj a két gombig, akkor nem lőnek rád az automata fegyverek. Nyomd meg mindkettőt, sétálj vissza, öld meg a hobót, és vedd fel a Kódkártyát. Az egyik fegyverestől lőszert, a másiktól egy másik Kódkártyát kapsz. Nyisd ki velük az ajtót. Menj fel a leszakadt lépcsőn, húzd meg a kapcsolót, majd ess le a vízbe, és beúszva a járaton egy gombot nyomhatsz meg. Menj vissza a lépcsőhöz, és át a kinyílt ajtón.

Most egy 5 emeletes folyosóra értél. Minden emeleten felvehető tárgy, és egy kapcsoló van, a legalsón pedig kinyílik az ajtó. Sétálj át a szögesdróton, és ess le az alsó szintre. Vigyázz az égető padlólapokra. Öld meg a két fegyverest, és menj be a vezérlőterembe. De vigyázz, mert lézerek őrzik a területet, amiket ugorj át. Juss el a fali gombhoz, és nyomd meg. A kódkártyát meg se próbáld megszerezni, majd később. Juss el a kinyílt ajtóhoz. Menj végig a folyosón, jobbra lőszert vehetsz fel, majd a baloldali lépcsőn felmenve, egy létrán mászhatsz le. Húzd meg a kapcsolót, és juss fel a létrán, középen hátraugorva, és onnan folytatva a kapaszkodást. Menj vissza a terembe, most már felveheted a Kódkártyát. A sarokban kapaszkodj fel a járatba, kússz át a résen, és visszaérsz az öbölhöz. Menj balra, és használd a falon a kártyát.

Menj be az épületbe, vedd fel a lőszereket, juss a magasba, ugorj át szembe a fali résbe. Ne csússz le a lejtőn, hanem a fali rácsban kapaszkodj át balra, a túloldalra. Ott lecsúszva vedd fel a lőszert. Háttal ugorj a lecsúszós részure, majd a létrán mássz fel egy kicsit, és ugorj egy fordulásos, (+END) hátra szaltót, elkapva a másik létrát. Mássz fel, majd hátraugrás, előre, és felmászhatsz a következő létrán is. Menj végig a folyosón. Egy három emeletes terembe érsz. Lődd le a fegyvereseket, vedd fel a sarkokban a lőszert, medipackot, és nyomd meg mindkét gombot az oszlopokon. Mássz le a létrán egy emeletet, vegyél fel mindent, és mássz le a következő létrán is. A kapunál húzd meg a kapcsolót, menj át a barlangon, és vége is a pályának.

7. Way Of Natla:

Mentések--Savegames:

Ne bántsd a katonát, haverok a feketeruhások. Menj ki a vezérlőteremből, és balra. Jobbra találsz egy gombot, ami a baloldalon nyit ki egy ajtót. Ott is egy gombot nyomhatsz meg, majd visszamenve egy ajtót, felkapaszkodhatsz az emeletre. Végigmenve a folyosón, balra tarts, és lecsúszol egy medencébe. Mássz ki a partra, és nyomd meg a gombot a falon. Gyorsan ugorj balra, és ússz be, a lassan bezáruló ajtó mögé.

Ússz végig a járaton, és kimászva a vízből, várd meg, amíg helyetted megölik az ellenséges fegyverest. Vedd el tőle az Akkumulátor-t, és menj a fúrónál hátra, és kapaszkodj fel a létrán. Mássz fel jobbra, a platformra, majd ugorj a réshez. Mássz át ott is, és egy újabb létrán még egy emeletet mászhatsz fel. Ott is várd meg, amíg kinyírják neked a fegyverest, majd mássz fel a létrán, fent pedig a fekete rácson. Most neked kell elintézni a fegyverest, majd ússz át a vízen, menj át a vízesésen, és az akkumulátorral nyisd ki az ajtót.

Ugrálj át a ferde platformokon, és egy rakétás terembe érsz, ahol a központi oszlopon megnyomva a gombot, a következő pályára érsz.

8. Subterreanean Mines:

Mentések--Savegames:

Menj le a lépcsőkön, jobbra ugorj fel a sarokba, majd ugorj fel a lecsúszós részen is. Kapaszkodj át a plafonon a ferde oszlopig, ott lecsúszva, ugorva a következőre, és megint ugorva, felkapaszkodhatsz a lávás terem túloldalára. Lődd szét a rácsot, menj végig a folyosón. Figyeld meg a mintás padlólapokat, mert ezek nyitják, vagy csukják az ajtókat. A második ilyen padlólap után, a plafonon kapaszkodj vissza, így nyitva marad az ajtó, és lőszert is felvehetsz. Ismét a plafonon kapaszkodj, kússz át a fúró alatt, majd az új teremben öld meg a fegyverest. Jobbra, a ládák mögött, a sötétben húzd meg a fali kart, és a gombot is nyomd meg az oszlop melletti falon. Mássz fel a hídra, és be a kinyílt ajtón.

A következő teremben keresd meg a gombot a falon, majd mássz fel az egyik oszlopon, és fent is nyomd meg a gombot. Közben négy fegyverest is ki kell nyírnod. Menj át a kinyílt ajtón, vedd fel a lőszert, és, és ne ess le a vízbe a mély aknában, mert kihagynál pár felvehető tárgyat, és egy kis kalandot. Inkább ugord át, és nyomd meg a falon a gombot. Menj át a kinyílt ajtón, le a lépcsőn, öld meg a fegyverest, és mássz át a falon. Egy mély terembe érsz. Ugorj át a középső platformra, onnan a kicsire, és vedd fel amit lehet. Mássz le a létrán, a középső oszlopon, és ha nem ölted meg még fentről, tedd meg most a fegyveressel. Ugorj a falon levő réshez, és elkapva a peremet, csimpizz balra, a fal melletti járdához. Nyomd meg a falon a gombot, és öld meg a mögötted megjelenő fegyverest. Ugorj vissza az oszlophoz, mássz fel a létrán, és a felnyílt csapóajtónál most már átugorhatsz a túloldalra, és egy medipack a jutalmad. Menj be a folyosóra, vedd fel a fáklyákat, és végigmenve a folyosón, a sötét teremben lőszert találsz, és az egyik sarokban, a szűk résen leesve egy nagy medencébe értél.

Mássz ki a partra, ugorj fel a tömbre, onnan kényelmesen megölheted a mutáns fenevadat. Menj felfelé az emelkedőn, de lassan, így apránként megölheted a darazsakat. Fent, felvéve a medipackot, egy lávás terembe érsz. Juss át a lebegő platformokon át a túloldalra, és csússz le a kis terembe. Bezárul mögötted az ajtó. Két szörnyet kell kinyírnod, de az egyiktől lőszert kapsz jutalmul. :) Húzd meg a kart a jobb sarokban, és menj át a kinyílt ajtón, végig a folyosón, és egy nagy terembe érsz. Öld meg a fegyverest, és a kis láva tó túloldalán, felvéve a medipackot, nyomd meg a gombot a falon. Négy szörny jelenik meg. Öld meg őket, és két kart húzhatsz meg a vackukban. Újabb katonát kell megölnöd, majd felmenve az emelkedőn, mielőtt felkapaszkodnál a vashídra, két medipackot vehetsz fel a sötétben. A vashídon keresztül egy járatba érsz. Nyomd meg a gombot, és mássz fel a létrán, a már ismerős terembe. Szemben megnyílt a nagykapu.

Menj fel, közben lődd le a fegyvereseket, mássz fel a létrán, és kiérsz újra a négy rakétához. Nyomd meg középen az indítógombot, és rohanj vissza a folyosóra, kinyílt balra egy ajtó. Folytasd az utadat, ugrálj át a gödrökön, de az egyikben ne felejtsd el megnyomni a gombot. Kiérsz egy nagy térre. Menj jobbra, és az utolsó oszlopon is nyomd meg a gombot. Irány vissza, amerről jöttél, ott nyílt meg egy másik ajtó, ami a vezérlőterembe vezet.

Figyeld meg, szemben a falon a képet, és annak megfelelően, csak a zölddel jelzett gombokat nyomd meg a falon. A fallal szemben megnyílt egy ajtó, és megnyomva a gombot, végre megállítottad a rakétákat, megmentve a világot. :) Nincs is más dolgod, mint jobbra felmenni a szabadba az emelkedőn, és vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.