.....................................................................

Tomb of the Cybermen

Készítő: Terry Barrett (dhama)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a terry_barrett_tomb_of_the_cybermen.zip-et, majd az audio könyvtárból másold a fájlokat egy ideiglenes könyvtárba. Indítsd el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket, az audio könyvtárba. A data-ból másold a Data, és a többi fájlt a Trle főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot.

Story:

- Engedd meg, hogy bemutatkozzam. Doktor vagyok, utazó. Utazó az időben.
Lara legutóbb egészen más körülmények között találkozott a Doktorral. Két évvel ezelőtt egy másik professzort látogatott meg a Cambridge Egyetemen, ahol a Doktor a kvantummechanikáról tartott előadást, melyen Lara egyszerű nézőként vett részt. Később egy bögre tea és egy lángos felett eszmét cseréltek, majd elváltak útjaik.
Visszatérve a jelenhez, Larának egy szép napon kedve támadt néhány "csecsebecse" begyűjtésére. A fosztoga… khöm-khöm felfedezés közben a piramisban egy fura fémajtót talált. Úgy tűnt, nincs semmi értelme annak, hogy ott van, és nem hasonlított a rajta lévő írás egyetlen egyiptomi hieroglifához sem. Leginkább olyan volt, mint egy arc… egy fém arc!
Lara megfordult, hogy otthagyja ezt a különös ajtót, de alig tett néhány lépést, az nyekergő-nyikorgó hangok közepette kitárult - szabaddá téve a mögötte lévő titkos átjárót.
Lara az izgalmas kaland reményében és szellemében fáklyát gyújtott, és elindult…
A folyosó végén fény pislákolt, közelebb érve láthatóvá vált a forrása - egy ezüst szoba. Lara belépett.
- Hello Lara! - szólt egy hang az irányító panel mögül - Végtelenül örülök, hogy pont itt találkozhatunk!
- Doktor? - Lara egy kissé meglepődött, de nyugalmat erőltetett magára.
- Mi ez a hely? Mit csinál itt? Talán valakinek a levesét kavarja fel?
- Mennyi kérdés… inkább légy oly kedves, add ide nekem azt a hangvezérlőt.
Lara odaadta az eszközt a Doktornak.
- Nem, ne ezt, azt a kicsit ott jobbra!
- Ez a hangvezérlő - mondja Lara annak ellenére, hogy azért nem teljesen biztos benne…
- Ó igen, Ez az.
Lara - anélkül, hogy letaglózná a Doktor elektronikai szaktudása - újra próbát tesz:
- Mit csinál itt tulajdonképpen? Mi ez?
- Tessék? Ja, igen. Ez egy Cybermen. (->Kibernetikai robot-ember, de a cybermen jobban hangzik… J)
- Hogy… micsoda?!
- Cybermen, kedvesem. Cybermen.
Lara lelki szemei előtt kezd összeállni a kép.
- Mik…vagyis kik ezek a cybermenek?
- Nincs időm most mindent teljes mélységében elmagyarázni, a lényeg, hogy meg kell őket állítani, méghozzá bármi áron!
Rövid magyarázat után Lara követte a Doktort a szinkronterembe.
- Ha ez működésbe lép, le fognak állni, hehehe - majd kissé önelégült vigyorral folytatta - Azt sem fogják tudni, mi történt, mi ütötte ki őket!
- Tudok segíteni valamiben? - kérdezte Lara.
- Igen, ha lennél szíves megnyomni ezt a kapcsolót, amíg én beüzemelem a szerkezetet. Így véget vethetünk a Cyber-bulinak! De mindenek előtt szükséged lesz egy alkalmas öltözékre.
Azzal egy másik szobába vezeti Larát, aki - miután felveszi a többfunkciós neon-ruhát - egy headsetet is kap:
- Viseld ezt is. Így kapcsolatban maradunk, és tájékoztatni tudlak az eseményekről.
Néhány perccel később Lara elhagyja a szinkrontermet. Ám amikor visszanéz, vakító villogó fényt lát, mely elnyeli a termet, és eltűnik azzal együtt!
Larának fogalma sincs, hogy most mit tegyen, hát elindul vissza az átjáróhoz, és csak megy egyre beljebb és beljebb… mikor egy nyitott ajtót talál, belép. Azonban ahogy átlépi a küszöböt, az ajtó tompa puffanással vágódik be a lány mögött.
Már épp kezdene aggódni, amikor a headseten keresztül elmosódott hang szűrődik:
- Lara… Lara hallasz?
- Igen, hallak… (Fordította: Wyc)

Review:

Egy UFO bázison kalandozunk ezen a pályán. Ellenségek fegyveresek, cápák, idegen bogarak, százlábúak, és félistenek. Nagyon sok feladatot kell megoldanunk a vashíddal kettéválasztott bázison, ide-oda rohangálva a két oldalán. Nagyon fontos, hogy a pálya elején felvegyük a crowbaar-t, mert ezzel fogjuk megszerezni a 4 Power Cell-t. Előtte azonban a Core key, a Fuse, és a 4 Chip megszerzése is fontos a továbbjutáshoz. Figyelni kell a helyszíneket, mert bizony néha eltévedhetünk a bázison. Hiányzik a játékból a végkapcsoló, így az nem lép ki magától a sötét ajtónál. Fegyvert is kapunk bőven, a shotgun, az uzi, és a végén a Grenada Gun is a miénk, bár én nem használtam őket, így sem kellett egy medipackot sem elhasználni, amiből egyébként is elég kevés van a pályán. Nagyon szép a textúra, és a hozzáadott hangok is nagyszerűen emelték a hangulatot, néha a hideg futott végig a hátamon. J Secretet, egyet sem találtam a pályán.Ne hagyja ki senki ezt a remek pályát.

Mentések--Savegames:

Leírás:

Vedd fel a Shotgun-t és a lőszert, majd csússz le a vízbe. Gyorsan ússz, a cápa elöl jobbra le a vízi járatba, éás az elágazásnál először balra ússz. Egy kis teremben balra ki tudsz kapaszkodni a partra, és onnan lelőheted már a cápát. Most ússz a másik irányba, és a barlangban vedd fel a Crowbaar-t. Ússz vissza a terembe, vegyél levegőt, és ússz a baloldali pengék alatt a következő terembe, ahol kimászhatsz a partra. Told a kis gömböt a jelre, és a kiemelkedett tömbre felkapaszkodva rántsd le az alig látható fali kart. Vigyázz az egész pályán, a vezérlőpanelokra ne lépj rá, mert végzetes. Kinyílt az ajtó.

Menj be, lődd le a fegyverest, és továbbmenve jobbra kinyílik egy ajtó, és egy mély, tüzes terembe érsz. A laposabb részeken, juss át a túloldalra, told a gömböket a jelekre, és vedd fel az 1. Chip-et. Menj vissza a folyosóra, és haladj tovább egyenesen. Mássz le a létrán, és öld meg a százlábúakat. A bal hátsósarokban felveheted a Core Key-t. Vigyázz a zöld padlólapok égetnek. Menj vissza fel a létrán, és menj balra, a következő teremben látsz egy kis piramist, de még nem tudod megnyitni. Menj le inkább a földszintre, öld meg a fegyverest, és told a gömböt a jelre. Látod, hogy kinyílt egy ajtó. Menj vissza ki a folyosóra, és a sárga fénynél kimehetsz a hídra, át a túloldalra. Közben persze a fegyverest is öld meg.

Menj először jobbra, öld meg a fegyverest, és balra is kinyílik egy ajtó. Ott is egy fegyveres jön elő, de bemenve a kuckójába egy fali kart ránthatsz le. Most már lemehetsz egy emeletet, nem égsz el. Lent öld meg a százlábúakat, és nekifutásból ugorj fel a tömbre, hogy az utolsó padlólapra nem lépsz. Így felveheted a medipackot. Menj vissza fel, és ki a folyosóra. Menj balra, majd jobbra, és a falon levő villogó fényeket kövesd. Öld meg a két fegyverest, ugord át a gördülő kövek pályáját, és vedd fel a túloldalon a Fuse-t, és középen tedd is a helyére. Menj vissza fel, és haladj tovább, jobbra. Öld meg az újabb fegyverest, és beérsz, egy hatalmas, emeletes terembe. Ugorj át középre, szaladj az időspirálban levő félistenhez, és előtte mozogva öld meg.

Szemben, a falon egy létrát látsz. Ugorj a mellette levő platformra, majd onnan a létrára, és mássz le. Öld meg a fegyverest, és hátul a sarokban húzd meg a kötelet. Most már leránthatod a kart a középen levő falon. Az egyik szétlőhető ládában medipackot találsz. Mássz vissza fel a létrán, de előtte még öld meg az újabb félistent. Fent tedd a helyére a Chip-et a panelon, és menj be a zöld, savas terembe. Ugrálj át a platformokon a túloldalra, és rántsd le a fali kart. Kint a központi teremben, most felveheted az UZI-t és a 2. Chip-et. Menj jobbra, és átugorva a következő platformra, tedd a panelba azt is, és menj be a terembe. Ugrálj a platformokon le a mélybe, és rántsd le ott is a fali kart. A főteremben felveheted a 3. Chip-et. Menj az utolsó platformra, és tedd az ott levő panelra ezt is. Menj be ott is a kis terembe. Úszd körül a központi emelvényt, így beszorul a cápa, és lelőheted a bejárati platformra kimászva. Ússz be jobbra a kis résen át középre, és megérintve a padlólapot, és fent a tetőlapot, kint a főteremben felveheted a 4. Chip-et. Menj most már kifelé a teremből, amerre bejöttél, és tedd a helyére, a panelra ott ezt is.

Menj ki a folyosóra, és szemben a kinyíló ajtó mögötti kis teremben tedd a helyére a Core Key-t, és jobbra kinyílik az ajtó. Jobbra, és balra, átugorva a fali beugrókba, majd onnan a kis hídra, felveheted az 1. Power Cell-t. Szemben ugyanígy a 2. Power Cell-t. Kinyílik a következő ajtó, és ott ugyanígy a 3. Power Cell-t, és 4. Power Cell-t. Menj vissza ki a hídra, át a túloldalra, és menj vissza a kis piramishoz, tedd a helyére őket, és felveheted a Cryo Key-t. Menj ismét ki a hídra, és át a túloldalra.

Emlékszel még arra a folyosóra, ahol lemenve középen felvetted a nagy medipackot? Na oda menj vissza, és a folyosó végén, a következő kis teremben a falon a helyére is rakhatod. Öld meg mindkét fegyverest közben, és menj be a kinyílt ajtón. Menj jobbra, majd balra, és kapaszkodj fel a falon, a létrán. Fent egy folyosót találsz. Öld meg a fegyverest, és a bogarat, majd a folyosó végén kússz be a járatba, és rántsd le a fali kart a túloldalán. A kúszórésen kimászva, jobbra kinyílt egy ajtó. Az újabb folyosó végén egy terembe érsz, középen 4 Lara szoborral. Vigyázz, ezekre majd ne lőj, inkább szorosan a talapzat mellől lődd majd az ellenséget.

Itt az a feladat, hogy a négy gömböt, a négy jelre toljuk. Közben fegyvereseket, és bogarakat is irtanunk kell. Ha végeztünk, menjünk ki a folyosóra, és másszunk le a létrán. A teremben, leghátul, az egyik múmia kuckójában egy folyosót találunk.

Balra lemászhatunk akár a létrán, ha az utolsó harchoz meg akarjuk szerezni a Grenada Gin-t, de nem fontos. Menjünk egyenesen inkább, és csússzunk le a lejtőn, átugorva a gördülő kövek tüzes padlólapjait, és jobbra a mélység fölött ugorjunk a kis platformra. Onnan átugorhatjuk a második akadályt. Készüljünk fel a harcra, mert két félistennel is meg kell még küzdenünk. De elég bénák, hosszú a fegyverük, így ha teljesen közel rohanunk hozzájuk, nem tudnak ránk lőni, és előttük mozogva, amíg forgolódnak, kispisztollyal is kényelmesen ki lehet lassan lőni őket. Ha végeztél mindkettővel, rántsd le a fali kart, majd a megnyílt ajtó mögötti folyosón a másik kart is. Ugord át visszafelé az első gördülő követ, és ugorj le az alsó platformra. Vigyázz, a víz, mérgező.

Most felveheted a Grenada Gun-t, ha eddig nem tetted, majd a folyosón továbbmenve, a fekete ajtónál vége is a pályának. Sajnos nem kapcsol ki a játék, hiányzik belőle a végkapcsoló, de itt a vége.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.