.....................................................................

The Tomb of Aristotle (Arisztotelész Sírja)

Készítő: Heyfa Khenissi (Hitsumei) 

Letölthető: Innen

Csomagold ki az aristote.zip-et, majd a data-ból a data, a trle könyvtárból a fkönyvtárba, és a Wads-ból a graphics --wads könyvtárba másold a fájlokat. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a Aristotle.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot

Mentések--Savegames:

Review:

Nem rossz ez a pálya. Ha azt nézzük, hogy a készítő első pályája ez, akkor biztos vagyok benne, hogy lesz még sokkal jobb is. Vannak benne jó ötletek, bár kicsit üres a pálya, sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle. Sok helyen csapdába eshetünk, és csak visszatöltéssel menekülhetünk. Két Hand ot kell megszereznünk a továbbjutáshoz. Az első Aristotle’s Notes megszerzése után kétfelé is mehetünk. Mindkét irányban találunk még kettőt a pálya végére. Egyetlen secretet találtam a pálya elején, a fegyverraktárba nem tudtam bemenni. A szobrok tologatásánál még az sem mindegy, hogy melyiket melyik padlólapra toljuk, de ha jó helyre toljuk, kigyulladnak a falon az égők. Catacomb-os a textúra, hozzáadott hangok sajnos nincsenek a pályán. Ha van 15 perced azért nézd meg, könnyű, és jó kaland volt.

Leírás:

Csúszás után ugorj, és kapd el a szemközti oszlop peremét, de ne kapaszkodj fel, inkább ess le, és told meg a kart. Kinyílt a rács, és bemenve skorpiók jelennek meg. Lődd le őket. Ez a pálya 1. secret-e. Többet nem is találtam. Mássz fel a létrán, és csúszás közben fordulj meg felugorva+END, és kapd el újra az oszlopot, és felkapaszkodva nekifutásból ugorj be az épületbe.

Ugorj a vízbe, mássz ki a létránál, és mássz fel rajta. Kapaszkodj át a túloldalra a plafonon, és vedd fel a The Hand of Orion-t. Ugorj a vízbe, ússz át a másik medencébe, majd kimászva elérsz egy terembe, ahol két kart találsz. Told meg mind a kettőt, de sajnos a raktárba nem lehet be,menni, mert megégsz. Menj jobbra, és a fehér oszlopokon át, juss el a foglalatig, és tedd a helyére a szerzeményedet.

Most egy terembe érsz, ahol több kis vízakna van. Balról a másodikba ugorj bele, de vigyázz, mert a többi csapda, nem tudsz kiúszni belőlük. Vedd fel a The Hand of Sirius-t, és menj a következő terembe. Jobbról kinyílt ugyan a rács, de oda se menj be, mert mögötted lezárul, és bent rekedsz. Told inkább a szobrokat a helyükre, de még az sem mindegy, melyiket hova tolod, de ha jó helyre toltad, a falon kigyullad egy-egy mécses. Ha megvan, kinyílt az ajtó.

Ugorj át a kötélen a túloldalra, majd a következő teremben is. Ott a második kötélről már átjutsz. Nyisd ki az ajtót a csillaggal.

Vedd fel a földről az 1. Aristotle’s Notes-t, és ments egyet. Itt kétfelé visz az út:

Ha jobbra csúszol le a bikák felé, akkor lent NE told meg a két kart, mert csak még két bikát kapsz cserébe, Inkább rohanj balra be a járatba, és mássz fel a létrán. Szaladj át a potyogós padlókon, a jobb oldaliakon, de időben fuss vissza, mert sok energiát vesztesz, ha leszakad alattad. Ereszkedj le a gödörbe, és mássz fel a létrán, és felveheted a 2. Aristotle’s Notes-t. A kúszórésben jobbra menj, balra csapda van, és elérsz egy nagy terembe, aminek a közepén egy felvehetetlen nagy medipack van.

Ha nem a bikák felé mész, akkor csússz le a vízbe. Ússz mindig balra, és kimászva a vízből egy kis sötét terembe érsz. Jobbról egy mérleget találsz, balra két Waterskin-t, a Small Waterskin-t, és a Large Waterskin-t, és persze ott van a 2. Aristotle’s Notes is. Kinyílt szemben a rács is, de NE menj be, mert csapdába esel. Jobbra a kis vízben megtöltheted a tömlőket. Lényeg, hogy a mérleg baloldali serpenyőjébe egy liter vizet kell önteni. Ugye nem is kell leírnom, hogy kell. Na jó a gyengébbek kedvéért leírom. J Töltsd meg a kisebb 3 literest az Inventory-ban, és töltsd át a nagyobb, 5 literesbe. Újra töltsd meg a kicsit, és újra tölts át amennyi a nagyba belefér. Ugye ez most 2 liter, így maradt a kicsiben 1 liter. Ezt öntsd a mérleg serpenyőjébe, és kinyílik a rács a baloldali vízben, és átúszva a járaton elérsz a nagyterembe, ahol középen a felvehetetlen medipack van. Menj a következő terembe, de vigyázz a baloldali, és a jobb oldali fáklya előtti padlólapra NE lépj rá, csak a hátsó középső fáklya előttire. Erre kigyullad az, és kinyitja az ajtót, a sarokban.

Csússz le a lejtőkön, mindig átugorva a következőre, és lent felveheted a 3. Aristotle’s Notes-t. Szaladj át a láthatatlan hídon, de vigyázz, középen le van szakadva, így javaslom, sétálva menj, akkor megáll Lara a szélén. Ugorj át a túloldalra, és kinyílik az ajtó előtted. Kiérsz a szabadba, és a vízbe ugorva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.