.....................................................................

The Secret of the Tower 

Készítő: Michele Flena (Mikki)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Mikki-TheSecretOfTheTower.zip-et, majd a script könyvtárból az uklogo.pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold. A wad könyvtárból másold a fájlokat a graphics--wads könyvtárba. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a tut1.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Mentések--Savegames:

Story:

LARA tudomást szerez egy olyan könyv létezéséről, amely minden információt tartalmaz az Aranyváros megtalálásához. Ám ahhoz, hogy megszerezze a könyvet, egy, az Elveszett Torony védelmében álló törzzsel kell találkoznia, majd feljutnia a Toronyba, ahol a könyvet találták.

Rewiev:

Tetszett ez a pálya. Bizony több helyen is el kellett gondolkodni a feladatok megoldásán. Általában padlólapokra kellett rálépni a továbbjutáshoz, de bizony nem mindegy hogy melyikre, vagy milyen sorrendben. De ha jól megfigyeljük a környezetet, mindig kapunk segítséget a megoldáshoz. Ellenségek bennszülöttek, tigrisek, és torz mutánsok. Több Star-t, és kulcsokat kell megtalálni, néhol tömböket tologatni, és gördülő kövek elöl, kell menekülni. A végén megkapjuk a Revolver-t és a Laser Sight-ot is, hogy a lengő gömböket szétlőhessük. Előtte a Shotgun is a miénk. A textúra átlagos, de illik a környezethez, hozzáadott hangok viszont sajnos nincsenek a pályán. Jó kaland volt, ajánlom mindenkinek.

Leírás:

Lecsúszás után fordulj oldalra, és kapaszkodj le a hídról, így elkerülöd a legördülő köveket. Visszamászva öld meg a tigrist, majd a híd túloldalán vedd fel a Shotgun-t és a lőszereket, medipackot. Balra, a sarokban kapaszkodj fel a lecsúszós részre, kapaszkodj teljesen a baloldalára, és csúszás közben ugorj balra, így nem zuhansz le. Most kapaszkodás közben ess le a lecsúszós részre, csúszás közben ugord át a tüskéket, és irányítsd Lara-t jobbra, így a második tüskék után a földön leszel. Öld meg a bennszülötteket, van amikor csak egy jön elő.

Az egyik házikó mellett felmászhatsz a falon, és a háztetőn shotgun lőszerhez jutsz. A másik oldalon is kapaszkodj fel a házra, majd egy fordulásos(+End) hátra szaltóval kapd el a középső ház peremét. Ott egy medipack a jutalmad. Ugorj át a másik házra is, kissé jobbra egyenes a tető, majd ugorj be a házba, és rántsd le a kart a falon. A ház mögött egy tigrist intézhetsz el, majd a kinyílt ajtó mögött, egy mutáns szörnyeteget. Vigyázz, a körmei is mérgezettek.

Vedd fel a medipackot, és húzd meg a kart a falon. Először balra, majd jobbra ússz, és kimászhatsz egy teremben. Figyeld meg, nem egyformák a padlólapok. Ugrálj az egyik fajtán, de csak azokon, és mindegyikre lépj rá, és kinyílik a rács. De vigyázz, az előtte levő, más mintás lapra se lépj rá. Húzd meg a kart, majd ússz vissza, a másik irányban is egy kart húzhatsz meg. Most ússz vissza, ahol beugrottál a vízbe, és ott is tovább. Ússz át a medencén is, és a járat végén egy teremben mászhatsz ki a vízből.

Itt a három tömböt kell a kicsit más mintájú padlólapokra ráhúzni, és kinyílik a rács. Húzd meg ott is a kart, és kint a szabadban látod, hogy a kő alatt, ami eddig elzárta az utat, leomlik a talaj. Ugord át a gödröt, és egy elágazáshoz érsz.

Menj egyenesen, és lecsúszás előtt ments egyet. Lefelé csúszva rántsd le a kart, és lent öld meg a mutáns szörnyeteget. Az elágazásnál most menj szembe, és a kinyílt rács mögött egy kis faluba érsz.

Négy Star-t kell összegyűjtened, három a házakban van, de a negyedik az első ház tetején. A bejáratnál fel tudsz kapaszkodni a tetőre. Közben egy tigris fog csak zavarni. Ha megvan 2db Mano di Sirio, és 2 db Mano di Orione, a házak mögött a lépcsőn lemenve tedd a foglalatukba, és kinyílik a rács.

Ugord át a tüskéket, és a sötét barlang előtt, mielőtt lecsúsznál, ments egyet. Bár csak első látásra nehéz a feladat. Felülről egy forgó penge akadályoz, és ha lecsúsztál, rengeteg gördülő kő akar kilapítani. Vedd észre a nyomógombot jobbra lent a falon is.

Javaslom, ugorj a lejtőre, de balra, majd egy kis csúszás után ugorj még egyet, majd szaladj a szemközt jövő kő előtt jobbra, és ha elment gyorsan balra, és túl is élted ezt a termet. Most menj vissza a kövek között, és nyomd meg a gombot. Mássz fel a következő terembe, itt már kikapcsoltad a pengéket. A mocsárban haladj a jobb oldali fal mellett, akkor túléled azt is.

Most két mozgó tüskés falnál kell átjutnod. Az elsőnél jobbra húzd meg a kart a falon, és igyekezz felmászni a fali beugróba. A következőnél is húzd meg a kart, majd rohanj, és vedd fel a Carica-t, de a medipackot hagyd, és rohanj be a kinyílt rács mögé, Ha elment a fal, visszamehetsz a medipackért.

Csússz le a lejtőn, és igyekezz a másikon is lecsúszni, mert egy gördülő kő igyekszik a nyomodban. Nyisd ki az ajtót a kulcsoddal.

Mássz fel a falon a tüskékig, majd egy fordulásos, (+End) hátra szaltóval kapd el a másik létrát. Mássz fel, és ugorj a nagy medipackhoz. Töltsd fel magadat energiával, majd egy nekifutásos ugrással, és rohanással, fuss át a tüzes részen, és a sarkon balra, a kis medencében oltsd el magadat.

Menj vissza a tüzes folyosóhoz, és a jobb oldali oszlopon keresztül juss át a legördült kő mögé, mert ott a lejtőn felmenve, majd lemászva a kis mélyedésbe, felveheted az 1. Carica-t. Menj vissza, és az épület mögött, a sötét beugróban húzd ki a tömböt a falból, és told félre. Öld meg a bennszülöttet, és húzd ki a másik tömböt is. Mögötte, lemászva a kis terembe megkapod a 2. Carica-t. Most már kinyithatod a nagykaput.

Ugorj jobbra a lávás teremben, majd felmászva a fali mélyedésbe, fordulj balra, és a kapuval szemközti platformra juss el. Ne próbálj meg a fal melletti lecsúszós részen keresztül átjutni, nem fog sikerülni. Ha szembe állsz a kapuval, jobbra is van egy oszlop. Juss el oda, és húzd meg a kart, ez egy kötelet ad a túloldalon. Erről már átjutsz a túloldalra, és felkapaszkodhatsz az emeletre. Told meg a kart, és ugorj át a kinyílt rácshoz.

Figyeld meg a teremben, hogy melyik padlólapokra gyulladnak ki a fáklyák a falon, mert lent az alsó tüzes teremben azokra az oszlopokra, de CSAK azokra kell rálépni. Tehát a skarabeusz, madár, és skarabeusz a megoldás. Menj le az alsó terembe, kapaszkodj a plafon létrán, de az első, és második oszlopra ess le. A harmadik oszlopra Ne ess le, hanem csak a peremét kapd el, úgy, hogy Lara lába lógjon a levegőben. Kapaszkodj át a túloldalra, majd egy fordulásos, (+End) hátra szaltóval kapd el a másik oszlopon a létrát, és mássz fel rá. Látod, kinyílt a rács. Most már végig, a létrán kapaszkodj oda, és bemenve húzd meg a kart. Kint, a toronnyal szemben, kinyílt egy másik rács. Igyekezz oda, főleg, mert egy sereg skarabeusz akar reggelizni belőled.

Ebben a teremben is van feladat. Menj le a földszintre, balra találsz egy létrát, majd húzd meg a kart, a rács mellett. Menj vissza, az emeletre, és nézd meg, melyik padlólapok égnek. Lent azokra, de CSAK azokra kell rálépni, hogy kinyíljon a rács, és mögötte meghúzhasd a kart, ami egy újabb rácsot nyit a toronnyal szemben. Vigyázz, mert egy mutáns is megjelenik.

Menj az újabb kinyílt rácshoz, ugorj át oda, de rögtön fordulj meg, és ugorj vissza, így elkerülöd a gördülő köveket. Mássz le fent, ahonnan jöttek, a túloldalon egy létra van, vagy akár oldalt is leugorhatsz, de vigyázz a tüskékre. A terem jobb sarkában ugorj a vízbe, és a nagy vizes teremben jobbra az oszlopok között még lejjebb úszhatsz. Ott ússz jobbra, majd balra, és egy teremben felveheted a Mano di Orione-t. Menj vissza a toronyba, és tedd a helyére. Kinyílt a rács.

Vigyázz a tüzes lépcsőfokra. Fent a következő teremben, a plafonon látod, merre jutsz át a termen. A folyosó végén mássz fel a rúdon. Ebben a teremben a padlón levő kép négy sarkára húzd a gömböket, és kinyílik a rács. Menj fel a lejtőn, vedd fel a revolver lőszert, és a következő teremben a Revolver-t, és a sarokban, a tömbök mögött a Laser Sight-ot. Illeszd össze őket, és húzd meg a kart a teremben. Rohanj a rácshoz, de ne menj mögé, mert kigyulladsz. Szemben lődd szét a lengő gömböket, de igyekezz, mert a rács csak egy kis időre van nyitva. Hátul, a kar felöli oldalon egy kötél ereszkedett le, amin keresztül feljuthatsz a sarokban az oszlopra, és felmászhatsz a tetőre. Ott a kis asztalka felé szaladva, amin egy könyvet látsz, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.