.....................................................................

The Sacred Stones 3: The Wind Stone

Készítő: Danilo Rocha

Letölthető: Innen

Csomagold ki a DaniloRocha-TheSacredStones3.zip-et, majd a tut1 fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be, az Add gombbal a tut1.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Mentések--Savegame:

Story:

1994-ben Lara felfedezte, hogy a régi civilizációk emberei találtak öt szentelt követ, mindegyik egy őselem erejét hordozta, és azt is felfedezte, hogy Von Croy már összegyűjtött ezekből hármat és eldugta ezeket a kutatólaboratóriumában, ami New York-ban van. A köveket nem lett volna szabad elvinni a templomból, ha nem gyűjtik újra össze és viszik vissza a templomba, akkor nagy katasztrófa történhet.

Part3:

A szél követ most hozzák ki csónakkal a templomból ,de a kő hatalmas szelet és erős vihart csinál, ami elsüllyestti a hajót a víz alá. Lara egy kis tengeralattjárót használva megtalálja a hajót, de néhány cápa tönkreteszi Lara tengeralattjáróját.A hajó a levegőben van a szélkő miatt. Von Croy már elküldte az emberét, hogy ,megszerezze a követ ami a csomagrészben van.

Rewiev:

Egy Stone-t kell megtalálni ezen a gyönyörű, TR2, Maria Doria pályához hasonló szinten. Közben cápák elöl kell menekülni, később ölhető is pár, és fegyveresek próbálnak megakadályozni ebben. Bizony ügyesen kell úszni a hosszú vízi alagutakban, miközben karokat is húzogatni kell az ajtók kinyyitásához. Kulcsokat kell megkeresni, karokat kell húzogatni, tologatni a továbbjutáshoz. Gyönyörű a textúra, már aki szereti ezt a fajta rozsdás helyszíneket. Talán a bálteremben lehetett volna több bútor. Hozzáadott hangok nincsenek benne. 1 secretet találtam csak a második végigjátszásra sem sikerült többet felfedeznem. Lehet, hogy csak ennyi is van benne? Bizony párszor végig kell menni erre-arra a pályán, de hát ez a játék már csak ilyen. Elmegyek balra, hogy kinyissak egy ajtót jobbra. :) Ajánlom mindenkinek ezt a pályát, jó kaland volt.

Leírás:

Jobbra az egyik láda tetején vedd fel a szigonyokat, és ússz tovább arra egyenesen, a bal sarokban levő rozsdás vízi járatig. Ússz le benne, majd jobbra húzd meg a vízben a kart, és ússz a kinyílt ajtón át a roncs gyomrába. Mássz ki a platformra, és nekifutásból ugorj át a másikra. Balra nekifutásból ugorj a járatba, és mássz le a létrán.

Állj meg a létra aljában, mert onnan kényelmesen kinyírhatod a fegyvereseket, és nem vesztesz energiát. Ha végeztél velük, menj tovább, a lépcsőig, az elágazáshoz.

Menj jobbra, le a lépcsőn. Ússz jobbra, húzd meg a kart, és ússz be a kinyílt ajtón. Szemben a láda mögött is van egy kar, ami a túloldalon nyitotta ki az ajtót, de a lépcsőnél vegyél levegőt, mielőtt most balra úsznál onnan.

Ússz balra, végig a folyosón. Szemben egy járatban fáklyát vehetsz fel, de akkor vissza kell menned levegőért. Jobbra a teremben újra egy kart húzhatsz meg, és igyekezz beúszni az ajtón. Ússz végig a járatban, a medipackot se vedd most fel, mert nincs rá idő. A következő teremben is van jobbra egy kar, és a kinyílt ajtó mögött végre levegőt vehetsz. Most már visszaúszhatsz a medipackért. A következő teremben szemben mássz ki, és kövesd a folyosót.

Húzd meg a kart, ami az ajtót nyitja. A következő teremben jobbra a ládákon keresztül felmászhatsz a vashídra. Ugorj át szembe, és balra told meg a kart. Ugorj vissza a vashídon, és menj be a kinyílt ajtón.

Egy vizes terembe érsz. Ugorj a vízbe, és húzd meg a kart. Ússz át a kinyílt ajtón, és egy daruval, és ládákkal teli terembe érsz. Jobbra két mozgatható ládát is találsz, ami egy kart rejt a falon. Húzd el a ládákat az útból, és húzd meg a kart, ami egy ajtót nyit a terem túloldalán.

Egy újabb hatalmas terembe érsz De figyeld meg, az előtte levő kicsi, ládákkal teli teremben a foglalatot, és a zárt ajtót. Ide később majd vissza kell jönnöd. Ugorj a vízbe, mert balra beúszva egy járaton felveheted a Harpoon Gun-t az 1. secret-ben. Mássz vissza fel a létrán, majd a lejtős részre ugorva, elkapva a peremet, kapaszkodj át a túloldalra, és vedd fel a Living Room Key-t.

Most vissza kell menned egészen a lépcsőkig, az elágazáshoz.

Most menj fel a lépcsőn, és nyisd ki az ajtót a hajó bálterménél. Öld meg a két fegyverest, és menj fel a karzatra. Nyisd ki az ajtót, és a következő nagytermen is menj keresztül balra, kinyitva az ajtót.

A következő nagyteremben menj fel az emeletre, öld meg a két fegyverest, és jobbra a karzaton felveheted a Round Key-t.

Most vissza kell menned egészen a vizes részre, a darun túlra, ahhoz a foglalathoz, amit láttál. Tedd bele a kulcsot, és a kinyílt ajtó mögött told meg a kart. Látod a bejátszásban, hogy elmozdult a daru. Menj oda, és a darun keresztül be tudsz menni a felső járatba.

Told meg a kart, és menj vissza a vizes terembe, ahol, egy vízi karral nyitottad ki az egyik ajtót a vízben. Most szárazon van az a terem is, és nyitva a másik ajtó. Menj be.

Az egyik láda alatt harpoon lőszert találsz. Menj jobbra, és beérsz egy kis terembe, ahol két generátort találsz, de hiányzik belőlük a kulcs.

Menj jobbra, és egy kis tavacskához érsz. Öld meg a partról a három cápát, és a túloldalon a jobb sarokban medipackot, a bal sarokban pedig egy víz alatti járatban megtalálod a Generator Power Key 1.-et. Ússz vissza, és jobbra mássz ki a partra. Arra egy újabb kis vizes térre érsz. Húzd ki a falból az egyik ládát, és bent felveheted a Generator Power Key 2.-őt.

Menj vissza és tedd a foglalatukba őket.

Kinyílt az ajtó. A következő teremben még fegyvereseket ölhetsz halomra, az egyik rád hagyja a Luggage Area Key-t is. A bal hátsó sarokban told meg a kart, ami a ládák mögött nyitja az ajtót. Menj be, a következő ajtót nyisd ki a kulccsal, és bent végre felveheted a Kristályt, amiért jöttél. Ezzel vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.