.....................................................................

Queen of the Cats  (A Macskák Királynője)

Készítő: LaraLevelbauer Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a LaraLevelbauer-QueenOfTheCats.zip-et, majd az audio könyvtárból másold egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd el a start_me.exe-t és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold be őket az audio könyvtárba. A Wad könyvtárakból másold a fájlokat a graphics--wads, a script könyvtárból pedig a főkönyvtárba. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a cat.TOM, és cat2.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a pályát.

Story:

Ezen a pályán Lara Egyiptomba utazik, hogy egy ismeretlen templomot fedezzen fel, a "macskafej" megtalálásának reményében. Ez egy régi ereklye, amelyet a macskák királynőjének, Bastetnek készítettek.

Lara akkor hallott a macskafejről, amikor az egyetemen elolvasott egy újságcikket. A tudósok tekercseket és képeket találtak a leletről, de nem tudják, hol van maga a tárgy. A régi egyiptomiak számos ajándékot adtak Bastetnek, és egy kincses szobát is építettek neki. Ám sok csapdát is csináltak, hogy megóvják a királynő kincsét, és megállítsák a hívatlan látogatókat. Megtalálja-e Lara a titokzatos macskafejet?

Review:

Nagyon jó ez 2 pályás szint. A Holy Cat Head-et kell megszereznünk, de addig sok feladatot, kulcsokat kell megtalálni. Bizony az egyik nagyon jól el van rejtve egy fali lyukban. Ellenség nem sok van a pályán. Krokodilok, denevérek, párducok, csontvázak, és múmiák akarnak megakadályozni bennünket. 4 secret van a pályán, de az elsőt nekem nem számolta, a shotgun lőszert, amit egy párduc őrzött. Fegyvert csak a shotgun-t kapjuk meg, de a csontvázakat azzal is a vízbe tudjuk lőni. Szép, és változatos a textúra, és a hozzáadott hangok is emelik a játékélményt. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a pályát.

Secretek:

Mentések--Savegames:

Leírás:

4 secret van ezen a pályán, bár 5-öt ír a Readme, de megkérdeztem a készítőt, és elmondta, hogy a pálya alakítása során kivett egy secretet, csak nem javította ki a readme-t. Az egyik, az első secretet pedig nem számolja a játék.

Part 1:

Öld meg a két krokodilt, és nyomd meg a gombot a falon. Menj be a kinyílt ajtón, és ess le a vízbe ahol két medipackot is felvehetsz. Mássz ki a partra, és húzd meg a kart, a kis teremben. Menj fel a lépcsőn, közben öld meg a skorpiókat, és visszaérsz a kezdőterembe. Újra menj le  a vízhez, de most nekifutásból ugorj át a túloldalra. Menj át a mozgó pengéken, közben vigyázz a mérgezett tüskékre is. A plafonon kapaszkodj át a túloldalra, vedd fel a medence mellett a medipackot, és ugorj a vízbe. Vigyázz ott is a mérgezett tüskékre, és ússz be a járatba, majd mássz ki fent, és mássz fel a létrán.

Balra a sarokban az oszlopon felveheted a Shotgun-t, majd továbbmenve, a másik sarokban lemászhatsz az egyik oszlopon levő létrán. Ugorj a vízbe, majd a járat túloldalán told meg a kart. Menj vissza az oszlop tetejére, és ugorj, a gőzfújó utánira, majd onnan juss el a kúszórésbe. Told meg a kart a túloldalon, és igyekezz vissza a kúszórésbe, mert két csontváz elevenedik meg. Kint is vár egy, de juss el vissza a központi oszlopra, majd egészen menj vissza a kezdő teremig, mert kinyílt ott a baloldali ajtó.

Menj be, öld meg a denevéreket, és menj balra először az elágazásnál. Lődd szét a vázát, mert medipackot rejt. A homokos teremben a bal hátsó oszlopon rántsd le a kart, és az elágazásnál most egyenesen menj fel a lépcsőn. A kerítés előtt ugorj a vízbe.

Ússz szembe a kék kicsi járatba, és jobbról feszítsd ki a sötétebb ajtót, mert mögötte egy kart húzhatsz meg. Kint kinyílt jobbra egy ajtó, és beúszva, a második szinten jobbra, egy Garden Key-t vehetsz fel. Most ússz ki a nagyterembe, és szemben felúszva az aknában, a macskafej felé úszva a kis teremben a következő pályára érsz.

Part 2:

Mássz ki a vízből, és a két pillér között menj le a föld alatti járatba. A túloldalon mássz ki, és menj az épület mögé, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Menj jobbra, a víz mellett balra nyomd meg a gombot, és ugorj a vízbe. Mássz ki a túloldalon, és balra átmenve a rácson öld meg a párducot, és vedd fel a shotgun lőszert, az 1. secret-ben. Kifelé menet skorpiókat is megölhetsz, majd jobbra kimenve a kis kertbe öld halomra a párducokat, és told meg a kart. Menj ki a kertből, és jobbra a két fekete oszlop mögött felkapaszkodva, majd jobbra a sarokban shotgun lőszert vehetsz fel a 2. secret-ben.

Menj ki, és szembe menj be az épületbe. Öld meg a párducot, és a kis medencéhez érve ugorj az oszlopra, majd jobbra shotgun lőszert vehetsz fel. Ugorj a vízbe, és menj be a folyosóra, ami egy tűzfújós terembe vezet. Az egyik váza ott is shotgun lőszert rejt. Vedd fel a Simple Key-t, majd vagy átugrod a tűzfújókat, de akkor vigyázz a leeső kövekre, vagy a medence felé visszamehetsz az első pályára.

Part 1:

Ússz most balra, a fehér járatba, majd kimászva nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Balra a falon találsz egy lyukat. Nyúlj bele, és vedd ki a Treasure Room Key-t. Ugorj a vízbe, mássz ki jobbra, és a túloldali falon mássz fel, és az elágazásnál most menj balra a kincses terembe. Használd a falon a kulcsot, és menj vissza egészen a pálya legelejére, mert ott nyílt ki a nagy rácsos ajtó.

Menj végig a kanyargós folyosón, és nyomd meg a gombot a falon. Menj vissza, ahol a mozgó falakat találod, és átmenve, jobbra egy terembe érsz. Húzd meg a jobb oldali kart, a baloldali csapda. Visszafelé menj a mozgó falak mögé jobbra, mert az egyik váza shotgun lőszert rejt a 3. secret-ben. Menj vissza, ahol a gombot megnyomtad, mert kinyílt az ajtó ott.

Vedd fel a vízben a Holy Cat Head-ot, és szemben tologasd a tömböket. A jobb oldalin tolj kettőt, és mögötte meghúzhatod a kart, ami a rácsot nyitja kint a medencénél. Menj jobbra, és először menj a rács mögé, mert ott egy kúszórésben medipackot vehetsz fel a 4. secret-ben. Most menj a másik irányban, és az egyik tömbön felveheted az újabb Simple Key-t. Négy csontváz elevenedik meg, amiktől kint a medencénél a vízbe lőve megszabadulhatsz.

Menj újra a tömbök mögé, és nyisd ki a rácsot a kulcsoddal. Jobbra menj fel a lépcsőn, ne törődj a múmiákkal, és hátul a szikláknál a gödörbe ugorva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.