.....................................................................

Qualopec's Curse 2 - The Forge of Scion

Készítő: Christian Schook (Schookbaer)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a ChristianSchook-TheForgeOfScion.zip-et, majd a wav-okat másold az Audio, a tut2a, és tut2b fájlokat a graphics--wads, a többit pedig a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a tut2a.TOM, és tut2b.TOM-okat, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot. 

Mentések--Savegames:

Rewiev:

Nagyon tetszett ez a kétszintes pálya. Sziklás, vízeséses helyeken kalandozhatunk. A textúrák és a hangok alapján olyan érzésem volt, mintha megint a T1-be csöppentem volna. Az első pálya könnyebben megoldható. A másodikra nem is azt mondanám, hogy nagy, inkább azt, hogy hatalmas a (3 dimenzió minden irányában), éppen ezért rendesen próbára teszi az emlékező, és tájékozódó képességet, engem többször is meg fogott. Nem kell sok ellenséggel bajlódni (farkas, denevér, néhány csontváz), inkább a feladatokról szólt a történet. Az alkotó nagyon logikusan felépített pályát készített, aminek a teljes területén végigvittek a feladatok. A 6 secretből megtaláltam mindet, igaz volt, amihez az eredeti leírást kellett megnéznem. Kellemes és hosszú időtöltésre számíthat, aki végigviszi!

Leírás:

6 Secret

1. The Second Chance

Öld meg a 3 kutyát, húzd meg a kart balra a sziklánál, szaladj be a jobb oldali ajtón, időre megy. Csússz le, vedd fel a SCION-t, kialszik a tűz, balra nyomd be a tömböt, megvan az első SECRET egy fáklya. Mássz fel a kandallóban, kint keresd meg, hol tudsz felkapaszkodni az indára a plafonon, mássz vissza a kandalló fölé be a résen, vigyázz, mert lejtős szakasz jön lángokkal, húzd meg a kart. Itt találtam egy bugot, ha beesel a tűzhöz nem égsz meg. Menj fel a lépcsőn, a rács felment, kapaszkodj fel, fordulj meg, vedd fel a töltényt, ugorj vissza, menj tovább. Húzd meg a kart, ízelítőt kapunk a következő pályából.

Ugorj le a tetőre, vedd fel a medipackot, lődd le a denevéreket, ugorj le a tetőről, menj be az első ajtón, meg van a második SECRET a SHOTGUN. Cselezd ki a csontvázat, menj be a középső ajtón, ügyesen ess be a vízbe!

Vedd fel a beömlőnél fekvő csontváztól a kis medipackot, ússz be a résen. Ha kijutottál a másik végén, fordulj meg, húzd meg a kart. Ússz tovább, mássz ki, látsz jobbra egy létrát, oda kell eljutnod a köveken ugrálva. Mássz fel, menj be a nyitott ajtón, vedd fel a lőszert, húzd meg a kart, menj be a kinyílt rácson, cselezd ki a csontvázat, ugorj be jobbra, mert csak innen tudsz továbbjutni a lejtős ugrálós szakaszon, aminek a végén húzd meg a kart. Mássz vissza a plafonon, vigyázz a mérgező gázfúvókra, meg a csontvázra. Juss vissza a létrához, húzd meg a kart, ott az indánál mássz ki a tömbre, fordulj meg, mássz fel az indán, lődd le a farkast, a köteleken juss át oda, ahol elgördültek a kövek.

Balra a kövek mögött vedd fel az uzi lőszert, lökd le a denevéreket, ahol az inda lóg, mássz fel (csak a második ugrásra kapja el !!). Csússz le, kapd el a létrát, kapaszkodj át az indákon, lődd le a három farkast, vedd fel a lőszert. Húzd meg a kart, vedd fel a kis medipackot, mássz le a létrán, lőszer, juss ki vissza a barlangba. Indulj lefelé jobb oldalon, vedd fel itt is a lőszert, erre beindul a csontváz, ugorj le ott ahol az előbb kialudtak a tűzfújók.

Megint csúszós kövek várnak. Ha megkapaszkodtál, mássz fel a létrán, húzd meg a kart, időre nyílik egy ajtó, hamarabban odaérsz, ha óvatosan leugrassz, és úgy mászol, és ugrasz be rajta. Bent húzd a kart, a vízből kijövő dobogóról átjutsz az beugróhoz. Bent, lecsapódik mögötted az ajtó, ezzel vége a pályának.   

2. The Forge of Scion

Menj be az ajtón, csodálatosan szép, nagy pályát mutat a bejátszás. Mássz fel a falon, majd indulj jobbra az arcképes tömbnél a ferde tömbről, ugorj az arcképes tömbre. Ugrás jobbra a másikra, onnan a lejtős tömbön át, ugrás a karhoz, vigyázz meg ne égj, kinyílt a rács a két arcképes tömb között. Menj be, ugorj be középre, majd ereszkedj le az alatta lévő padozatra, csússz le balra a lejtőn, kapaszkodj körbe a résen a másik résig, ott mássz be, balra vedd fel a lőszert, jobbra mássz fel a jobbra eső üregbe, vedd fel, az OLD STEEL KEY-t. Húzd meg a kart, kinyílt a lent látott ajtó, ugrás be a vízbe.

Ússz mindig lefelé és elérsz a csimpaszkodós rész aljához, mássz ki a vízből, és egyből balra megvan a harmadik SECRET, a GRENADA GUN. Ússz fel oda, ahol beugrottál, ott egyből be a résbe, a végén húzd meg a vízi kart, a második résen fel, ott mássz ki, húzd meg a kart, a lenti terem feltelik vízzel, menj oda. Mássz ki, mássz fent a növényen, ameddig csak tudsz a tömb tetejére, találsz lőszert. Csússz le a csúszós tömbön a beugróba, mássz fel a létrán, felmegy a rács, mássz be szemben a résen, húzd a kart, mutat egy rácsot, ami kinyitásához még kell egy másik kar is. Ugorj ki a középső padozatra, onnan át a másik oldalra, vissza a szoborhoz, megvan a negyedik SECRET egy UZI.

Ugrás a vízbe, juss fel megint a padozatig és menj ki, szemben a rácsos kapun. Ismét mássz fel az arcképes tömbre, de most menj egyenesen, majd látni fogod a kart szemben, amit meg kell húzni, ha átugrottál oda. Kinyílt egy kapu, a vízben pont alattad. Ess be a vízbe, ússz be a kapun, rántsd meg a kart. Ússz vissza, majd jobbra haladva találsz egy nyílást, ott bent uzi töltényeket. Menj vissza oda, ahol a fent a kart meghúztad, kicsit visszább a kartól, jobbra találsz egy zöld területet, oda ugorj át, onnan a szembenlevő peremre, majd a másikra. Mássz be a nyíláson, találsz fáklyát, GOLDEN KEY-t, meg graffitit a falon. :)

Ugorj le a lenti nagy vízbe, nem árt szétnézni a fenéken, mert van néhány hasznos dolog.  Ússz a bal vége felé, ha meglátod a rácsos kaput a vízben, ott ússz be balra, majd megint balra, lesz egy ferde kő, arról ugorj hátra, majd kapaszkodj meg a falon, fent lesz az ötödik SECRET, egy medipack. Ugorj a vízbe, majd ússz tovább be a résen, a végén mássz ki, majd mássz fel jobbra a falon. Ha kiértél, pont alattad, van egy falikar, húzd meg, ugorj be a vízbe, a másik oldalon a vízesésnél nyílt ki az ajtó, ússz be és meg van a RED KEY.

Ússz vissza a rácsos kapuig, balra, majd jobbra, be a nyíláson, de előtte nagy levegő, mert árral szemben kell majd úszni! Bent balra a beugróban húzd meg a kart, kinyílt egy ajtó. Ússz ki jobbra, majd ha levegőt vettél, mássz ki a közeledben lévő kőre, mássz fel, és indulj el jobbra, a ferde kőre, eljutsz egy kis nyílásig, ugorj be, keresd meg a járatot a falban, vedd fel a hatodik SECRET-et, ússz ki a nyitott rácson oda, ahol kimásztál és elindultál. Most balra indulj el, mássz fel, menj be a nyitott ajtón, ha felmásztál szemben a tömbre, ugorj vissza balra a vízesés irányában a zöld részre, mássz be a vízesés alá, húzd meg a kart, majd ugorj vissza át, menj tovább, menj be a nyitott ajtón a falra festett sárga figuránál, ugrálj végig az aranyfolyamnál, a végén vedd fel a BRONZE KEY-t. Indulj vissza, jobbra a nyíláson keresztül, a végén ugorj át a tömbre! Menj át a köveken a másik oldalra, menj fel a csigalépcsőn, a létrán át a zárig, ahol a BRONCE KEY-t használhatod.

Menj be, mássz fel a létrán, a kötéllel menj át a másik oldalra, menj be a folyosón. Mássz le a zöld párkányon, egészen a szürke piros szegélyes párkányig, így ismét eljutottál a felső medencéhez. Menj vissza itt fent a karhoz, ami a graffitis rész kiindulópontja, menj le jobbra, a kis peremre a kar mellett, futás, ugrás, kapaszkodj a vízszintes részig jobbra, hátraugrás, jobbra a sarokban, ha rámész a körre, eltűnnek a lándzsák az ajtó elöl. Menj be az ajtón, húzd meg a kart balra fent. Ugorj a vízbe a folyosó végén a kinyíló ajtónál, ússz balra, ott lesz az előbb nyitott ajtó, menj be. Balra találsz lőszert, jobbra létrát, mássz fel, a tüzet kicselezve használd, az OLD STEEL KEY-t

Menj ki az ajtón, végezz a csontvázzal, mássz el a hídig, menj tovább, használd a GOLDEN KEY-t, menj be az ajtón, a hosszú hídon keresztül. Jobbra van egy lótható kő, told be, mássz fel a létrán, húzd meg a kart, felmegy a rács az oroszlános ajtónál.

Itt is találtam egy bugot, ha kihúzod a követ a rács alá, és újból meghúzod a kart, ráesik a rács a kőre, és az eltűnik. Pedig később szükség lesz rá!

Menj be a kinyílt rácson, told meg a követ egyszer, gyere ki, az ajtó mellett balra told be a követ teljesen, húzd meg bent a kart, a kar mellett a követ addig pakold, amíg kint rá nem kerül a fej jelére a kis vízi kiömlőnél. Azt a tömböt, amit be kellett tolni teljesen, húzd ki kétszer, húzd meg mögötte a kart, mássz fel a létrán, a végén told ki teljesen a tömböt, gyere vissza, ennek a másik mellé kell kerülni. A zöldes résznél a sarokban mássz fel, húzd a kart, tedd be a RED KEY-t. A zöldes résznél mássz fel a falon a járatba, menj el a híd másik végéig, onnan ugorj át jobbra, a szürke peremre, kapaszkodj fel a plafonra, kerüld meg a tömböt lógva, ereszkedj be a nyíláson.

Menj tovább egyenesen, öld meg a csontvázat, a jelnél mássz át lógva a peremen a tömb túlsó oldalára, húzd meg a kart. Most már a harmadik követ is eltolhatod a helyére, húzd meg a kart a régebben kioltott lángnál. Húzd meg a kart kint az oroszlános képnél, menj be az ajtón, vedd fel a csomagot, húzd meg a kart, fogd a fáklyát, és dobd le. Ugrálj tovább a csúszós oszlopokon, egy kis hídhoz fogsz megérkezni.

Indulj jobbra, gyújtsd meg a fáklyát, a tűznél a vízesés mögött. Ugorj fel a tűz fölötti részhez, jobbra fentre menj fel, ott dobd be a fáklyát a lyukon, mássz le, menj el lentebb a rácsos résznél az uzi lőszerekért. Menj vissza a pálya elejére, ahol a két arcképes tömbnél kellet bemenni, ugorj be középre, majd vissza ballra, a vízbe, ússz fel a járaton, mássz ki. Gyújtsd meg a fáklyát, indulj el az átlátszó köveken lefelé, a harmadik kőnél balra van néhány fáklya, nem árt felvenni. Lent balra a beugróban, húzd meg a kart, egyenesen a csontváznál is, a túlsó sarokban is lesz egy, a padlóból itt-ott nyilak jönnek ki. Ahol feléledt a csontváz, ott mássz fel a tömbre, át az átlátszó kőre, menj sorba csúszva az ajtóig, menj be, jönni fog egy csontváz. Végezz vele, ugorj át a hídra, a végén húzd meg a kart.

A hídnál jobbra ugorj be a nyíláson, a csúszós kövön át, haladj tovább ki a nyíláson, a folyosó végén beleesel a medencébe. Jobb oldalt húzd meg a kart, ússz be az ajtón, ha kimásztál a végén, át a hídon, be a vízbe, megint jobbra kar, mássz fel az ajtón keresztül, végezz a csontvázzal, ugorj át a csirkemintás kőre, az oroszlános kő mögött lejön egy kötél, ugorj át rajta be a vízesésbe. Csúszol egy darabig, beérsz egy terembe, ahol csontváz ül a trónján, itt vége is a pályának.

gaabr   


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.