.....................................................................

Playtime

Készítő: George Maciver (George M)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a george_maciver_playtime.zip-et, majd az audio-ból az audio, a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Gyönyörű pálya el kell ismerni. A textúra káprázatos, a hozzáadott hangok a TR 1-et idézik, bár annál sokkal nehezebb a játék. A medipackokkal, és a lőszerrel nagyon spórolni, kell, mert nem túl sok van belőlük. Ellenségeink: sakálok, csontik, denevérek, óriás darazsak, fegyveresek, tűzszellemek, valamint agresszív halak. A Shotgun-t, és az Uzi-t csak később kapjuk meg. Ezen kívül, rengeteg technikás ugrás van benne, gyakorlatilag, az egész ebből áll. Sokszor kell Lara-t a levegőben irányítani, hogy célt érjünk. Ezen kívül néhány ajtót vázák szétlövésével tudunk kinyitni. Összesen 2 secret van a pályán, amiket mindenképpen érdemes felkutatni, már csak a lőszer miatt is. Ezek ajtókkal vannak elzárva, amiket a Titkos Kulcs-ok nyitnak. Ezekből egyszerre csak egyet tarthatunk magunknál. Ha egy megvan, akkor el kell menni az egyik secretért. Semmiképpen sem ajánlom kezdőknek!

Mentések--Savegames:

Leírás:

Secretek száma: 2

Másszunk be a járatba, majd haladjunk tovább, közben lőjük le a denevért. Egy foglalathoz érünk, ami mellé másszunk fel. Forduljunk meg, és haladjunk visszafelé addig, amíg meghalljuk a földrengést. Most menjünk vissza. Egy új járat nyílt meg, ahol fel tudjuk venni a The Red Stone-t. Illesszük a foglalatba, majd forduljunk meg, és gyorsan fussunk ki a járatból, mert két tűzszellem tűnik fel. A szabad ég alatt egy helyen megnyílt a föld. Essünk bele a vízbe, és várjuk meg, míg a tűzszellemek kialszanak. Keressük meg a vízben a The Tablet Piece 2-t, majd másszunk ki. A parton vegyük fel a flare-eket, valamint a nagymedit, és ússzunk be a járatba. A másik oldalon gyorsan másszunk ki, és lőjük le a halat. Ebben a teremben egy földgömböt kell tologatnunk. Ne lépjünk a halálfejes négyzetekre! Ha a gömböt rátoljuk egy piros négyzetre, akkor egy tömb felemelkedik. Segítségével újabb piros négyzetre tolhatjuk rá. Közben tűzszellemek is akadályoznak, ilyenkor fussunk a vízhez. Mikor a legutolsó piros négyzetre rátoljuk, akkor kinyílik egy ajtó. Két fegyveres rohan felénk, akiket nyuvasszunk ki, majd vegyük fel a nagymedit, amit az egyik ránk hagy. Menjünk be, majd haladjunk a terem vége felé. Itt fel tudunk kapaszkodni egy kicsit magasabban lévő kockára, innen, pedig oda, ahol a csonti van. Ennél az ugrásnál irányítani kell Lara-t a levegőben. Nagyon precíz ugrás. Fent cselezzük ki a csontit, és keressük meg a The Tablet Piece 1-et. Ugorjunk vissza, mert itt találunk egy foglalatot, ahol az összeillesztett ’tablettát’ használni tudjuk. Essünk le a kinyílt csapóajtón, és váltsuk át a kart. Úszva jussunk ki, lőjük le a halat, majd ússzunk vissza a legelső szobába. Menjünk be a most kinyitott ajtó, és lőjük le a fegyverest. Egyébként, ebben a szobában találunk egy kis rácsot, ami mögött az első Titkos kulcs van, de még nem bírjuk megszerezni. Inkább, haladjunk a nagy rács felé. Ha közel megyünk hozzá, akkor kinyílik, és kimehetünk a szabadba. Kint, haladjunk jobbra, a köves részen. Kapaszkodjunk fel a résbe, majd essünk le a másik oldalon, és folytassuk utunkat. Látni fogunk egy termet, ahol a bejáratnál kések vannak. Egyelőre ne menjünk be, itt lesznek a secretek. Haladjunk tovább, amíg újabb késekhez érünk. Ezen már jussunk át, utána menjünk a szobába. Vegyük fel a medit, majd másszunk fel a járatba. Másszunk le a létrán, fussunk végig a folyosón, majd másszunk fel az újabb létrán. Itt találjuk a The Blue Stone-t. Felvétele után gyorsan jussunk vissza a létrákon keresztül a vízig, mert jönnek a tűzszellemek. Ha sikerül, akkor haladjunk visszafelé. Megint jussunk át a késeken, majd menjünk abba a szobába, ahová az elején leestünk. Itt van egy foglalat, ahol használni tudjuk a Blue Stone-t. Szabaddá válik a földgömb, amit toljunk a piros négyzetre. Mindenképpen meggyulladunk, ezért, gyorsan essünk a vízbe. Kinyílt a szobában egy rács. Menjünk be, vegyük fel a kismedit, és haladjunk tovább. Egy nagy terembe érünk, aminek a végén, két oldalról lépcső van / közben lőjük le a sakálokat /. Mindkettő egy-egy rácshoz vezet, de az egyiknél szét tudunk lőni egy vázát. Tegyük ezt, majd menjünk vissza. Megnyílt egy járat a padlón. Essünk le, másszunk be a járaton, és kiérünk egy szabad területre. Találunk itt egy nagymedit, de még egyelőre ne vegyük fel. Inkább, ugráljunk az oszlopokon, és a beugrókon keresztül tovább. Ezek az ugrások nagyon kiszámítottak. Egy járatból aztán egy létrához érünk, amin felmászva folytatni kell az ügyeskedést, de közben denevérek és darazsak is nehezítik a dolgunkat. Egy helyen tudunk csak letérni az útról, ahol az Uzi-t, valamint egy kismedit vehetünk fel. Ezután folytassuk az utunkat addig, amíg egy karhoz nem érünk. Itt találkozunk először ferdén lévő karral. Ezt úgy tudjuk meghúzni, hogy elcsimpaszkodunk a kar rúdja alá, majd felhúzzuk magunkat. Így pont a rúdnál vagyunk, és át tudjuk váltani. Ha megvan, akkor essünk lejjebb, majd haladjunk visszafelé. Mielőtt bemennénk a kúszójáratba, vegyük fel a nagymedit, majd gyorsan fussunk a járathoz, mert egy katona, egy csonti, és egy darázs támad ránk. A kúszójáraton keresztül utánunk fog jönni a darázs, de őt már könnyen megölhetjük. Menjünk fel azon a lépcsőn, aminek a végén szétlőttük a vázát, mert azt az ajtót nyitottuk ki az imént. Bent, a réseken keresztül ki kell lőni a vázákat, de balról a másodikat, jobbról ez elsőt és a negyediket hagyjuk épen. Lőjük le a katonát, és menjünk tovább. Essünk a vízbe, és ússzunk be a járaton. Vigyázzunk a halakkal! A túloldalon másszunk ki, lőjük le a katonát, valamint, lőjük szét a vázát. Ezután, öljük meg a halakat a vízben, majd ússzunk vissza, mert itt találjuk a Shotgun-t. Másszunk vissza a partra. Menjük közel a rácshoz, ami kinyílik, és menjünk fel a lépcsőn. Ha meghalljuk a tűzszellemeket, akkor fussunk vissza a vízbe. Kimászva lőjük le az újabb katonát. Most már nyugodtan felmehetünk. Felérve látjuk, hogy egy újabb ajtó nyílt meg a földön. Essünk le, és másszunk be a járaton. A túloldalon öljük meg a sakálokat, és menjünk be abba a járatba, ami innen nyílik. Késekhez jutunk, amiket cselezzünk ki. Óvatosan essünk le, lőjük egy szinttel lejjebb a csontit, majd vegyük fel a medit, és a Fáklyát. Essünk egyel lejjebb, majd haladjunk vissza addig, amíg meg nem bírjuk gyújtani a fáklyát. Menjünk vissza, és a rács mellett gyújtsuk meg a lámpát, mire a rács kinyílik. Menjünk be, és vegyük fel az Eye Piece-t. Menjünk ki a rácson, DE vigyük magunkkal a fáklyát. Menjünk be abba a terembe, ahol a "tablettát" használtuk, és gyújtsuk meg a fáklyánkkal a lent található lámpát. Kinyílt egy másik rács is.  Dobjuk el a fáklyát, menjünk a kis medencéhez, és ússzunk vissza a járaton. Haladjunk tovább a következő terembe, DE még mielőtt kimennénk a szabadba, vegyük fel a Secret Key-t, a kis rács mögül. Ezután menjünk ki, és keressük meg az első késes bejáratot, és jussunk be. Menjünk a bal oldali ajtóhoz, és nyissuk ki. / Egyszerre nem lehet nálunk mindkét Secret Key. Ha az első megvan, akkor el kell menni egy titokért. Ha mindkettő kulcs nálunk van, akkor azt a program egynek érzékeli, és lemaradunk az egyik secretről!!/. Bent, egy ügyes ugrással kapjuk el a létrát, majd oldalazzunk, majd essünk le. A beugrókat kell használnunk a tovább jutáshoz. Az ugrások nehezek, és még két darázs is megjelenik. Nagy küzdelem árán sikerül felvenni a nagymedit, lőszert, és Shotgun-t. A fegyvert vegyük fel utoljára, mert közvetlen utána tűzszellemek jelennek meg. Gyorsan ugorjunk fel, essünk le a másik oldalon, és rohanjunk a vízhez. Ezen kis kitérő után menjünk a szabadba, és keressük meg az új terem bejáratát, amit nem rég nyitottunk ki.  Bent csak a mintás lapokra ugorjunk, és közben lőjük le a denevéreket, és a darazsakat. Ha kiérünk, akkor lőjük le a sakált, cselezzük ki a csontit, és keressük meg a kúszórést az egyik falban. Az új szobában középen láthatjuk a második Secret Key-t, de még nem tudjuk felvenni. Másszunk fel a közeli kockára, majd ugorjunk a csúszós részre, és csúszás közben ugorjunk, majd kapjuk az izzó oszlop szélét. Csimpaszkodjunk a kis beugróba. Innen ugorva kapjuk el a rést, és oldalazzunk addig, ameddig csak tudunk. Kicsit arrébb, már nem látszik a rés, de azért ott van. Essünk le a biztonságos beugróba. A halálfejre ne lépjünk! Haladjunk felfelé a járatba. Cselezzük ki a kést, majd ugorjunk a balra lévő beugróba, ahol egy katona vár minket. Likvidáljuk, majd forduljunk meg. A járat alatt, ahonnan ide beugrottunk, az alatt van egy újabb beugró, ahová ugorjunk át. Forduljunk meg, és most azon rész alatti beugróba kell átugranunk, ahol a katona volt. Innen, már látjuk az újabb rést, amit egy nekifutásos ugrással kapjunk el. Oldalazzunk a kúszórésig, majd húzódzkodjunk fel. A kis teremben felvehetjük az újabb The Red Stone-t. A padlón kinyílik egy ajtó, amin essünk le. Még mielőtt elhagynánk a terepet, a kúszórésen keresztül jussunk vissza, mert elaludt a tűz a kockán, és fel bírjuk venni a második Secret Key-t. Menjünk vissza, és másszunk ki a térre. Kicsit átrendeződött, úgyhogy, keressük meg a magasabban lévő részt, onnan másszunk tovább. Most keressük meg az első késes bejáratot, menjünk be, és használjuk új kulcsunkat a jobbra lévő ajtónál. Most nem kell semmilyen akrobatikus feladatot végrehajtanunk, csak szedjük fel a lőszert, nagymedit, és a Shotgun-t. Kifelé menet lőjük le a darazsat, és hagyjuk el a termet. Most keressük meg a másik késes bejáratot, amin jussunk át. A szobában, a medence felett tudjuk használni a követ. Eredmény: kinyílik a hátunk mögött a rács. Az új teremben szintén földgömböket kell tologatnunk. Négy gömb van a szobában, ebből kettő rács mögött van. A két szabad földgömböt toljuk úgy a piros négyzetekre, hogy a bejárattal szembeni, és a tőle jobbra lévő oszlopokon aludjon el a tűz. A bejáratból jussunk fel az elsőhöz, majd váltsuk át. Egy beugró segítségével jussunk át a második karhoz, és azt is váltsuk át. Most tologassuk úgy az egyik gömböt, hogy a jobb belsőn aludjon el a tűz. Azt a gömböt,  ami a bejárattal szembeni oszlopon oltotta el a tüzet, azt hagyjuk a helyén. Menjünk a bejárathoz, és ugorjunk az első kar mellé. Innen tovább, a beugróba, majd innen a második oszlopra úgy, hogy ne gyulladjunk meg. Óvatosan ugorjunk a másik beugróba, és innen a két fal közötti részbe. Innen el tudjuk kapni a plafont, és csimpaszkodjunk a másik oldalra. Ugorjunk át az oszlopra.  Itt váltsuk át a harmadik kart. Ugorjunk a beugróba, majd innen a negyedik oszlopra. Szintén ne gyulladjunk meg. Innen óvatosan ugorjunk az ötödik karhoz, amit váltsunk át. Egy oldalra ugrással könnyebb átjutni. Szabaddá vált a többi gömb. Toljuk mindegyiket egy piros négyzetre. Jussunk el a negyedik karig, amit már meg tudunk húzni. Essünk le, és menjünk be a kinyílt ajtón. Az új terem végében, a szakadékon túl, látunk egy beugrót. Ugorjunk át, majd forduljunk vissza. Ismét ugorjuk át a szakadékot, és lőjük le a két fegyverest. Szabaddá vált egy ajtó, ami mögött az Eye Piece darabját vehetjük fel. Most hagyjuk el a termeket, jussunk ki a szabadba. Menjünk vissza egészen addig, ahol a "tabletta" foglalata van, mert ettől bentebb bírjuk használni az összeillesztett tárgyat. Közben lőjük le az összes katonát. Kinyílt az utolsó ajtó. Menjünk ki, és vége a pályának.  

Sonyx


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.