.....................................................................

Origins of Evil 2 - Dead Revelations

Készítő: Mark Lunney (Croft Storm) Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki a mark_lunney_croft_storm_origins_of_evil2_dead_revelations.zip-et, majd az audio-ból az audio, a data-ból a data, a többi fájlt másold a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Érdekes hangulatú pálya. Érdekes benne, hogy az élőhalottakat is ki lehet nyírni. A fegyvereseket, nem muszáj, de ha csak véletlenül is kapnak egy lövést, ellenünk fordulnak, így célszerű őket is elintézni. Egy sötét városrészben játszódik ez a kaland. Az állatkertben egy nagyot kell esnünk, ott sajna rámegy egy medipack, de utána már nem szükséges egy sem. A pálya végén mindig újra, és újra visszakerülünk az elejére, de már csak az üres városban kalandozhatunk. 3 secret van a pályán, ahol utánpótlást, érdekes fegyvereket kapunk, de én csak a kispisztolyt használtam. Ellenségek fegyveresek, élőhalottak, sőt, óriás madárfejű élőhalottak, denevérek, és az állatkertben majmok, varjúk, és tigrisek. Érdekesek a hozzáadott hangok is, egyáltalán nem szokványos TR-es betétek. Próbáljátok ki. :)

Secret 1-2-3

Mentések--Savegames:

Leírás:

Legjobb, ha megölöd a fegyvereseket is, mert ha csak véletlenül beléjük lősz, ellened fordulnak. Az élőhalottakat is meg tudod ölni, sima pisztollyal.

Vedd fel a Dual M-Guns-t és a lőszereket, is, majd ölj meg mindent, ami mozog. Menj balra, és menj be a fegyverraktárba. Hátul, jobbra, egy folyosóra ugorhatsz fel, ott van az 1.secret. Lőszert, és medipackot kapsz ott, lent pedig, kinyitva a szekrényt, egy új fegyvert a FlameBaster-t veheted fel.

Menj ki, és folytasd az utat, az állatkertbe. Öld meg a múmiákat, a hollókat, a majmokat és tigriseket. Menj be a majmok ketrecébe, juss fel a fára, és onnan a vashídra. Vedd fel a medipackot, és töltsd fel magadat, mert át kell ugranod a kerítést a kijárat felé, a kis medencéhez, és bizony vesztesz az energiából jócskán. Ha sikerült, vedd fel a medipackot, és a vízben a Gate Key-t és ússz át a folyosón, és kimászhatsz a partra. Újból menj fel a fán keresztül a hídra, de most a másik irányban ugord át a kerítést, és a kis fán lőszert, medipackot kapsz, a 2.secret-ben. Nyisd most ki a kulcsoddal az ajtót a falnál, öld meg az élőhalottakat, vedd fel a Shotgun-t és a szekrényből a Guardian Key-t. Kint a fal mellett fáklyákat is találsz.

Menj ki az állatkertből, és balra menve, egy sarokban a kis emelvényen tedd a foglalatába a kulcsodat. Kinyílik a templom ajtaja. Bent két órást ölhetsz meg, majd mássz fel a létrán, de egészen fel, és a járat felett tudsz oldalra kapaszkodni. Öld meg a denevéreket, és menj be a járatba. Öld meg a zombit, vedd fel a fáklyát, gyújtsd meg, és felugorva gyújtsd meg a kötelet. Kint lezuhan az egyik csillár, lyukat ütve a padlóba. A mozgó szöges fa alatt tudsz elúszni, de mindjárt jobbra ússz, mert medipackot, lőszert, és fáklyát vehetsz fel a 3.secret-ben. Ússz tovább, és kimászva újabb két zombit ölhetsz meg, majd ugorj be a könyvtárba.

Öld meg az óriás madárfejű zombit, és vedd fel balra a fáklyákat, és a második könyvespolcon a Kulcscsomót. Nyomd meg a gombot, és kiérsz az utcára. Öld meg a zombikat, és menj be a Hotelbe. Előtte azonban állj ki a terepjáróval, és vedd fel alóla a Kulcsot.

Menj fel az emeletre, és nyisd ki az ajtót. Vedd fel a Kék Követ, és a többi utánpótlást. Lefelé menet zombikat, és egy újabb óriás madárfejű zombit is megölhetsz.

Menj a könyvtárral, majdnem szemben levő ajtóhoz, és nyisd ki a kővel. Bent jeleket látsz a padlón, szemben a falon is egyet, és fent a karzaton is van kettő. A feladat, a szemközti jelet betöretni a bikával. Erre sötétségbe borul a terem. Menj a bejárattól nézve a jobb oldali karzatra, és amikor a jelre lépsz, az anim közben is, ugorj le balra a földszintre. Menj most a másik karzatra, és ott is a jalről ugorj le, jobbra a földszintre. Lépj most a földszinten mindegyik jelre, főleg a középsőre, erre kialszanak a tüzek, és végre bemehetsz a folyosóra. Szaladj végig a folyosón, a vízben már megölheted a fegyverest. Kapaszkodj fel a járatba, onnan ess le az utcára, és ezzel vége is a pályának, betöltődéskor újra a pálya elején vagy. Még megölhetsz jó pár zombit, majd a XV.-ös ajtó felé menve, vége valóban a pályának. Mindig visszadob a pálya elejére, de már semmi értelme.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.