.....................................................................

Lara und der Wolf (Lara és a farkas)

Készítő: Juttae Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki a juttae_lara_und_der_wolf.zip-et, majd az audio-ból az audio, a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot.

Review:

Bizonyára mindenki ismeri Piroska és a farkas meséjét. Ennek mintájára készült a Lara und der Wolf című szerkesztett pálya. Lara egy kis faluból elindul, hogy meglátogassa a sötét erdő mélyén lakó Nagymamát. Nemcsak az életére törő különböző állatokkal kell útja során megküzdenie, hanem néha egy kis leleményességre, gyorsaságra is szüksége van ahhoz, hogy célját elérje. Sok-sok viszontagság után odaér a Nagymama házához, miután a segítségére siető vadásszal legyőzik a gonosz farkasokat, de még itt is várja néhány fenevad, és bizony eleinte úgy tűnik, hogy későn érkezett. Végül persze minden jóra fordul, ahogy az a mesékben szokás: a rosszak elnyerik méltó büntetésüket, a jók pedig boldogan élnek, míg meg nem halnak… A pálya nem túl hosszú (a sok-sok viszontagság enyhe túlzás), kis kikapcsolódásnak megteszi. A textúra igazán mesés, gyönyörű zöld erdőben, fák és virágok között kalandozunk. A hozzáadott meditatív zene is kellemes. Azt viszont sajnálom, hogy a készítő nem öltöztette fel Larát valami alkalomhoz illőbb ruhába, az Egyiptomban jól bevált top és sort itt nem az igazi. Az ellenség soraiban találunk rókát, mérgező pillangókat, egy-két vadmalacot, és természetesen a nélkülözhetetlen farkas(oka)t. A feladatok között van időre futás, némi fejtörő, fatörzstologatás. Három titkos helyet találtam a pályán, ezek némi muníciót és medit rejtettek. Megkapjuk a crossbow-t is, de semmi szükség rá. A crowbar viszont mindenképpen kell a továbbjutáshoz. Ezt olyan jól eldugta a készítő, hogy az első végigjátszásom során többször oda-vissza bejártam az egész pályát (még az Interneten is utánatúrtam, hátha valahol valaki megírja, de hiába), mire rábukkantam, pedig majd’ kibökte a szemem :). Összességében laza kis kikapcsolódás ez a pálya, jó szórakozást hozzá!

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Egy barátságos kis faluból indulunk Larával, hogy meglátogassuk a Nagymamát.

Vegyük fel a flare-eket, majd induljunk el az erdő felé.

Mindjárt egy zárt ajtóba ütközünk. Jobbra fent találunk egy kúszórést, másszuk be rajta. Egy sötét barlangba jutunk. A karókat kikerülve húzzunk meg a kart, és menjünk vissza az immár nyitott ajtóhoz.

Egy fákkal, virágokkal, patakokkal tarkított erőbe érünk. A ránk támadó rókákkal és pillangókkal sajnos végeznünk kell, különben ők végeznek velünk.

Induljunk balra, ahol a nagy gomba mögötti kúszórésben megleljük az első titkos helyet.

Menjünk vissza. Jobbra, ahol a nagy kék virágot és a karókat látjuk, ugorjunk a vízbe. Nyissuk ki a víz alatti ajtót, és ússzunk be a járaton. Az első adandó alkalommal forduljunk jobbra, majd tovább egyenesen. Útközben az egyik beugróból felvehetjük a crossbow-t, a folyosó végén pedig egy virágfejet.

Másszunk ki a vízből. Egy elütő színű fatörzset látunk szemben. Húzzuk ki a helyéről, az odúban megtaláljuk a virághoz tartozó szárat.

Menjünk tovább, végezzünk a vaddisznókkal. A sárga virágnál forduljunk jobbra, itt egy újabb zárt ajtóhoz érünk, előtte egy fejetlen virág. Kombináljuk az imént talált tárgyakat, és illesszük a helyére a Portal Guardiant.

Csússzunk le a barlangba. Balra egy kapcsolót találunk, ez nyitja az ajtót a barlang túloldalán. Siessünk, mert időre megy, és közben karókkal teli gödrök nehezítik utunkat.

Egy kisebb üregbe érkezünk, két tologatható tömbbel. Húzzuk ki eggyel a jobb oldalit, majd teljesen a bal oldalit, hogy be tudjunk menni mögé. Az itt lévő harmadik tömböt toljuk be, és használjuk az előbukkanó kart. Ezután rendezzük vissza a bal oldalt az eredeti felállás szerint, és húzzuk ki teljesen a jobb oldali kőtömböt, szabaddá téve az utat.

Egy kis zöld tisztásra érkezünk, ahol egy újabb róka fogad. Jól nézzünk a lábunk elé, mert a tisztáson lévő egyetlen fűcsomó rejti a számunkra nélkülözhetetlen feszítővasat.

A következő barlangban látunk két oszlopot, egy alacsonyabbat és egy magasabbat, valamint az alacsonyabb felett egy most még elérhetetlen kart.

A bal oldalon találunk egy nagy szürke sziklát, amit be kell tolnunk a mögötte lévő üregbe. Ennek hatására az alacsonyabb oszlop hirtelen megnő, de csak rövid időre, tehát gyorsan kell cselekednünk. Jussunk fel a karhoz, húzzuk meg, majd mindjárt ugorjunk is át a most megemelkedett másik oszlopra (szerencsére ez már így is marad). Ugorjunk át a középső odúba. Itt egy kar nélküli kapcsoló árválkodik, használjuk hozzá a crowbar-t, és kinyílik a következő ajtó.

Ne ugorjuk le rögtön, hanem másszunk ki a kapcsoló mellett a járható platformokra, és ugorjunk át a – valahol a szürke tologatható szikla feletti – platformra, itt van ugyanis a második titok.

Ereszkedjünk le. Jobbra találjuk az ajtót. Vigyázzunk, mert ahogy kilépünk, a nyakunkba ugrik egy-két farkas. Az erdőben a vadász már küzd velük, az ő életét – ha lehet – kíméljük meg, akkor ő sem bánt minket.

Találunk egy falécekkel elzárt járatot, ezt lőjük szét. Szemben vele húzzuk ki a fatörzset, és vegyük fel a Horseman’s Gem-t.

Menjünk be a járaton, és már meg is érkeztünk a Nagymama házához. Jussunk fel a ház tetejére, és miénk a harmadik titok.

Az ajtó mellett illesszük a helyére a Horseman’s Gem-t, majd azzal a lendülettel kapjuk elő a fegyvert, mert egy újabb farkas bújik ki az ajtón. Ha végeztünk vele, menjünk be a házba. Láthatjuk, hogy a Nagymama jól van, békésen alszik az ágyában, nem ette meg a farkas. Ha odamegyünk, hogy üdvözöljük, az ágy alól még egy farkas mászik ki. Intézzük el őt is, majd falon lévő Ende felirat felé tartva véget is ér a pálya.

Judit

Mentések:

savegame.0      - első nyitott ajtó előtt

savegame.2      - virágos ajtó előtt

savegame.4      - időre futás után

savegame.5      - tisztáson (crowbar)

savegame.6      - utolsó barlang, oszlop tetején

savegame.8      - nyitott ajtóban, farkasok előtt

savegame.11    - nagymama háza


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.