.....................................................................

Indian Mountains

Készítő: LaraLevelbauer Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a laralevelbauer-tempelberge.zip-et, majd az audio könyvtárból a wav-okat másold az audio-ba, az Mp3 könyvtárból pedig egy ideiglenes könyvtárba másold a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t és ha átkonvertálta az mp3-at wav-á akkor azt is másold az audio könyvtárba. a wads könyvtárból a graphics--wads, a script könyvtárból pedig a főkönyvtárba másold a fájlokat. A savegame nem kell. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a indien1.TOM, és indien2.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Rewiev:

Ez egy szép kétpályás szint. Barlangokban, templomokban, és a dzsungelben kalandozunk, hogy megszerezzünk két Golden Star-t. Közben persze karokat húzogatunk a továbbjutáshoz, és bizony van benne pár időre futás is, ami nehezíti a feladatot. Ellenségek, bennszülöttek, tigrisek, vadkanok, egy Shiva, és óriás darazsak vannak a pályán. Egy Horseman’s Gem-et, egy Token-t, és egy másik Golden Star-t is be kell közben gyűjtenünk. 6 secretet találtam a pályán, medipackok, és revolver ammo-kat bennük. Szépek a textúrák, és a hozzáadott hangok is tetszettek.Jó kaland volt. :)

Leírás:

Part1:

Mentések--Savegames:

A nagy esés után mássz ki a vízből, és húzd meg a falon a kart. Egy nagy időre futás következik, mert messze a nagyterem végében elgurult a kerek kő a kijáratból, de csak rövid időre, tehát igyekezz bejutni mögé. Ha sikerült, kiérsz a szabadba, egy kis tó fölé.

Felesleges leugrani a vízbe, inkább ugorj jobbra, a sziklapárkányra, majd onnan tovább a másikra, a fáig. Mássz fel a fán, egészen a felső platformokig, ott újra át kell ugranod a túloldalra. Egészen a sziklafalhoz állva felkapaszkodhatsz a felső sziklapárkányra, majd onnan végre a felső területre érsz. Ott is találsz egy kis tavacskát, melynek a túloldalán a fa mögött revolver ammo-t vehetsz fel az 1. secret-ben.

A vízzel szemben egy járat után egy barlangban három bennszülöttet ölhetünk meg. Az egyik ránk hagyja a Horseman’s Gem-et, és felvehetjük a Revolver-t, és a Crowbaar-t is. Menjünk vissza a vízhez, és balra mellette használjuk a Gem-et a foglalatában. Elgurul a kő az útból. Jobbra ahonnan elgurult a kő, egy medipackot vehetünk fel a 2. secret-ben. Menjünk be a folyosóra, és balra. Két, varacskos disznó támad ránk, majd egy nagy sötét barlangba érünk. Menjünk jobbra, és fent a sziklákon ugorjunk át a másik oldalra, így a gördülő kő, nem tesz kárt bennünk. Az ajtó mellett jobbra revolver ammo-t vehetünk fel, a 3. secret-ben.

Kiérünk újra a szabadba. Ugorj rá balra, a ferde sziklákra, és kapd el a peremet. Oldalazz jobbra, egészen a revolver ammo-ig, és ott kapaszkodj fel. Vedd fel, és ess le mellette az oszlopra. Ugorj át a gombhoz, és nyomd meg, így a kis barlang első része megtelik vízzel. Ugorj vissza az oszlopra, és nekifutásból a vízbe. Lent a víz alján vedd fel a Token-t, és ússz a kis vízi alagúton keresztül, amíg kimászhatsz.

 Visszaérsz abba a barlangba, a hol a revolver-t is találtad. Menj ki a szabadba, öld meg a két bennszülöttet, és vissza a folyosóra, ahol az előbb balra mentél. Most menj egyenesen, öld meg a tigrist, és használd a Token-t a falon.

Kinyílt mind a két rács, de balra menj, majd lecsúszás után egyenesen csússz tovább lefelé. A többi irány csak csapda. Lecsúszás közben a következő pályára érsz.

Part2:

Csússz le, majd jobbra menj fel a kis terembe. Kerüld ki a tűzfújókat, és jobbra a fali beugróban húzd meg a kart. Még onnan, ugorj fel az oszlop melletti tömbre, és felmászhatsz a lenyílt csapóajtónál.

Egy nagy terembe érsz. Szemben két kart látsz a falon. A baloldalit húzd meg, majd menj be balra a kinyílt ajtón. Bent jobbra a második tömböt told meg, majd a túloldalon húzd a jelre. Kint a nagyteremben most már meghúzhatod a jobb oldali kart, ami a jobb oldali ajtót nyitja.

Menj be a folyosóra, majd balra egy vulkános terembe érsz. Vigyázz, nem mindegyik platform biztonságos. Ugorj az elsőre, majd nekifutásból a szemköztire. A baloldalira NE. Onnan ugorj a szemközti terembe, és húzd meg a kart a falon. Fordulj meg, és rohanj, ahogy csak tudsz, mert oldalról elindult a tüskés fal.

Kint a folyosón, a lépcsőknél kinyílt a rács, és egy tüzes medencéjű terembe érünk. Húzd meg a jobb oldali kart, majd menj át a baloldalihoz, és ments egyet, mielőtt meghúznád, mert most egy kicsit szoros, időre futás következik. A kar ugyanis, szemben hátul, az ajtót nyitja, de nehezítésnek még lézernyalábok is vannak az ajtó előtt, így csak simán átrohanni nem lehet, és átkúszni se, mert nincs rá idő. Tehát húzd meg a kart, és rohanj a kinyílt ajtó felé, de körülbelül az utolsó három kockányi területről, ugorj egy bukfences ugrást. (sétálás, és ugrás gomb egyszerre) Így sikerülni fog az átjutás.

Kiérsz újra a szabadba. Öld meg a tigrist, majd szemben, hátul a sarokban vedd fel a revolver ammo-t a 4. secret-ben. Csússz le a lejtőn, mássz fel az oszlopra, és nekifutásból ugorj a fal felé, és kapd el a peremét. Kapaszkodj fel, és öld meg Shiva-t. Feszítsd ki a Golden Star-t, és mássz fel a rúdon.

Öld meg a tigrist, és menj az épület mellett a másik térre. A sarok mögül egy tigris bukkan fel. Öld meg, és menj arra hátra, amerről jött, mert egy medipakkot vehetsz fel az 5. secret-ben.

Menj be az épületbe, és tedd a helyére a Star-t. Kinyílt balra egy ajtó a falon. Menj be, végig a folyosón, és egy hídra érsz. A túloldalról egy gördülő kő fog feléd jönni, rohanj vissza, a túloldalra, így elkerülöd a halált. Oldalt kapaszkodj át a hídon a kőnél, és menj amerről jött. Mássz fel a létrán, a túloldalon egy nagy lejtőn kell lecsúsznod, de vigyázz, mert tüskék emelkednek ki néhol. Ha sikerült, egy folyosón keresztül kiérsz az épületek tetejére.

Húzd meg a kart, és ugorj át a szemközti tetőre, mert revolver ammo-t kapsz a 6. secret-ben.

Menj vissza egészen oda, ahol felmásztál a rúdon erre a területre. Ott kinyílt a nagykapu, és bent a teremben újabb kettő Golden Star-t feszíthetsz ki, majd felmászhatsz a rúdon.

Egy zöld barlangba érkezel. Menj végig, közben öld meg a darazsakat, míg a végén lemászva újra a szabadba érkezel, ahonnan a pálya elején a vízbe estél. Ott vár már a terepjáró, és mellette a kulcsa. Amikor felveszed, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.