Deserted Island
Készítő: Geomancer (Mr. Feng Shui)
Letölthető: Innen
Csomagold ki a Geomancer-DesertedIsland.zip-et, majd a script könyvtárból a főkönyvtárba, a Wad könyvtárból pedig a graphics--wads könyvtárba másold a fájlokat. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal az island.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.
Rewiev:
Jó kis kaland volna ez, de rövid a pálya. Ez a készítő első pályája, és biztos vagyok benne, hogy látunk még remek kalandokat tőle. Kissé befejezetlennek tűnik ez. Semmi cél nincs. Karokat tologatunk a pályán, a továbbjutásért. Közben pár vaddisznó, és egy krokodil zavar csak minket. A fiatal Lara-val kalandozunk, így semmi fegyverünk nincs, de nem is kell. Lineáris a pálya, eltévedni nem lehet. A textúrák kicsit kidolgozatlanok, és hozzáadott hangok, sincsenek benne. Ha van pár perced, nézd meg. :)
Leírás:
Fordulj meg, menj végig a völgyben, és mássz fel az épületbe. A túloldalon ugorj át, a víz feletti teraszra, majd menj be a következő épületbe. Told meg a kart, és szaladj le a másik zárt rács előtt balra, oda már nem követ a vaddisznó.
Egy nagy medencéhez érsz. Ugorj bele, és ússz be a járaton. Ússz balra, majd jobbra és felfelé úszva kimászhatsz egy kis teremben, és megtolhatsz egy kart. Ússz vissza, de a medencénél most balra ússz, és mássz fel a létrán. Ne törődj a krokodillal, úgy sem tehetsz ellene semmit. Újra csússz le a medencéhez, de most a parton, a baloldalon menj a túloldalra. Mássz fel az oszlopra, és nekifutásból ugorj a kinyílt rácshoz. Csússz le, és egy sötét sziklás helyre érsz, egy szakadékhoz, ami felett viszont egy híd van. Abban kapaszkodva átjutsz a túloldalra.
Egy épülethez érsz. Ha a túloldalon felkapaszkodsz a tetőre, találkozhatsz Von Croy-al is, de a mafla nem követ, nem megy onnan sehova, még a vaddisznót sem öli meg lent. :)
A ház háta mögött menj be balra a kis terembe, és a tömbökön ugorva juss át a túloldalra, vigyázz a tüskékre. Elérsz a pálya végéhez, már csak a nagy kerek ajtót kell kinyitnod. Menj balra a tüskés falnál, ott felmászva a kúszórésbe, majd onnan még egy emelettel feljebb a teraszra érsz. Ugorj át a következőre, majd a két kötél segítségével juss el a karhoz és told meg. Ugorj a vízbe, és kimászva már lecsúszhatsz az elgördült kerek ajtó mögött, és ez a pálya vége is.
OBig
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.