.....................................................................

BFN - Levelbase Edition

Készítő: Miguel Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Miguel-BFNLevelbaseedition.zip-et, majd az audio könyvtárból másold egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, és ott, indítsd el a start_me.exe-t. Ez átkonvertálja az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket, az audio könyvtárba. A Data könyvtárból a Data, a többi fájlt pedig a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot.

Rewiev:

Ez egy három pályás trilógia. Az első pályán nem sok dolgunk van, csupán a sövénylabirintusban kell rálépni a taposókapcsolóra, és felmenni az emeletre mert moibiltelefonon keresnek. De NE vegyük fel a telefont, mert akkor a következő pályákon az sajnos a kezünkben marad. A második pálya már ismerős lehet, ez a készítő egyik régi pályája a Back from Ninive, most Virtual-Creatures Lab, a pálya neve. Egy kísérleti bázison játszódik, ahol össze kell gyűjteni 4 Virtualcreature DNS-CHIP-et, és közben 2 Alien DNS-Chip-et is találunk. Mondjuk ez utóbbiak, nem tudom mire valók, mert nem kellettek. Közben persze disc-eket, és más holmikat is fel kell vennünk, a végén a Power Room Key is a miénk lesz, és persze amiért jöttünk a Senaqueribs Crown-t. Közben dolgunk lesz bottal felfegyverzett őrökkel, átlátszó cápákkal, krokodilokkal, kutyákkal, méhekkel, és T-Rex-el is. Érdekes, hogy a T-Rex okozta a legkisebb problémát, mert a hasa alá szaladva egyetlen lövés elég neki a revolverből. Megkapjuk a pályána a Revolvert, a Laser Sight-ot, és egy secretben a Crossbow-ot is. A lőszerrel takarékoskodni kell, mert sok célzott lövést kell leadni a kapcsoló dobozok feletti lámpákra. Lézerkapukat is találunk a pályán, és mozgatható tömböket. Néha azonban kis bug is van a játékban, mert nekem a T-Rex-nél a kijárat nem mindig nyílt ki, és az egyik tömb sem mindig volt mozgatható a 2. Alien DNS-Chip termében. Érdekes az is, ahogy a medencét kivilágítjuk, és a crowbaar-t sem a földről, hanem a többi közül egy kosárból vesszük fel. A hozzáadott sejtelmes hangok nagyon jók, dobogott is a szívem néha. :) Egyáltalán nem lineáris a pálya, bizony jól körül kell nézni, a halottnál sokáig nem találtam meg a továbbjutást, a falra kapaszkodva. A textúra is illik a pályához. Egyszóval jó kis szint volt, ajánlom mindenkinek. A harmadik pályán visszatérünk a házba, amit most ellenség szállt meg, kirabolva azt. Itt csupán a medencéből engedhetjük le a vizet, hogy felvehessük ott az AK-t, és az ismerős emeletre felmenve kinyilik a pálya elhagyásához szükséges rács. Még egy rácsot nyitunk ott ki, és vége is a pályának. Gondolom lesz folytatása, ahol Lara leszámol a rablókkal. :)

Leírás:

1. Santorini:

Mentések--Savegames:

Ezen a pályán nem sok feladatod van. Körül is nézhetsz a házban, de az csupán egy kiállítás, vagy múzeum.

Menj ki a házból, és balra, a ház mögött a kis sövénylabirintusban lépj rá a mintás padlólapra. Látod, hogy a házban az egyik emeleti szobában megszólalt a mobiltelefon. Menj vissza a házba, és menj fel a baloldali lépcsőn az emeletre, a korlát után nyisd ki az ajtót, és menj az íróasztalhoz. De NE vedd fel a mobiltelefont, mert akkor a következő pályákon mindig a kezében tartja, és az kissé zavaró. Én úgy jártam, megnézheted a mentéseket. :)

Látod, hogy megtámadják a házat, de közben be is töltődik a következő pálya.

2. Virtual-Creatures Lab:

Vedd fel a Part of Sunglases-t, és a Broken Sunglases-t. Nyisd ki az ajtót, és a csontváznál vedd fel a fáklyákat. Öld meg a két őrt, az egyik Rád hagyja az Electric Door Key 1.-et. Told meg a kart. A kiemelkedett tömbről, lődd szét a bejárat melletti, baloldalon fent a rácsot. Felugorva tudod szétlőni. Mássz fel a bejáratnál a létrára, oldalazz balra, és a résnél egy pillanatra elengedve a ctrl-t, amikor lóg a lába Lara-nak akkor előre+kúszás és bent vagy a járatban.

A következő teremben keresd meg jobbra a Electric Door Key 2.-őt, majd haladj tovább. A savas medencénél balra kapaszkodj át a túloldalra, jobbra húzd meg a kart, és menj be a kinyílt ajtón. Használd mindkét kulcsodat, és menj le a lépcsőn, majd fel. Öld meg az őrt, és az asztalra felállva lődd szét a bejárat felett, a kék lámpát. Felugrálva megteheted a kispisztollyal, ha jól irányzol. A szekrényt is kutasd át, de egy lépéssel előtte állj meg, és ctrl. Csak így műxik. A jutalmad egy small medipack.

Menj fel a lépcsőn, és a nyitott szobában húzd meg a kart. Menj be a kinyílt terembe, vedd fel a crossbow ammo-t és a jobb hátsó sarokban, húzd meg a kart. Nézz be a kinyílt ajtón, öld meg az őrt, és kapsz tőle egy disket. A sáskák elől menj le kúszásba, akkor kevésbé sértenek. Menj vissza ki, és használd a discet, és a következő teremben is öld meg az őrt, és vedd fel a Revolver-t. Jobb oldalon a két gép között a sötétben lapul a Fuse. Vedd fel, és jobbra a másik teremben, az ajtó mellett, tedd a helyére, a keresztbe. Ugorj a vízbe, és a túloldalon a kosárból vedd ki a Crowbaar-t.

Menj vissza vele a lézeres terembe, és feszítsd ki a falból a Virtualcreature DNS-CHIP-et. Menj vissza a medencéhez, húzd meg a plafonon a vízben a kart, és vedd fel a kinyílt ajtó mögött a LaserSight-ot, és felette is húzd meg a kart. Ússz ki a partra, és öld meg a 3 cápát. Menj be a kinyílt ajtón, és a mélységnél állj a bal szélére. Illeszd össze a revolvert a LaserSight-al, és szemben a jobb sarokban lődd szét a kis lámpát a kapcsolószekrény fölött. Ugrálj át a a platformokon, és kapaszkodj fel a baloldali oszlopra. Rántsd le a csapóajtót, és mássz fel. Ugord át a csövet, és tekerd el a csapot. Az ammo-t is vedd fel, ha leguggolsz, könnyebb.

Kint vízzel lett tele a medence, vedd fel a Small medipack-ot, és nyisd ki a vízi ajtót. Ússz be, de amikor meglátod az átlátszó krokodilt, fordulj meg, kint is lesz egy, és a partról kispisztollyal öld meg. A revolver ammo-kra vigyázz, mert kellenek még a célozva lövésekhez. Mindig tartalékolj legalább párat. Ússz vissza a járatba, lődd fent szét a rácsot, és mássz fel. Még egy krokodil jelenik meg, ha akarod ezt már akár élve is hagyhatod. Fent a kúszójárat végén is lődd szét a rácsot, majd a teremben mássz fel a létrán.

Jobbra az egyik rácsot kifeszítheted a falon, és mö9götte felveheted a Crossbow-ot, az 1. secret-ben. A letört kapcsolónál a crowbaar-ral húzd meg a kapcsolót, a lépcsőnél tekerd meg a kereket, és lent kinyílik az ajtó, és a savas medence is vízzé válik. A medencében húzd meg a kart a plafonon, és látod, ahol a Fuse-t találtad, kinyílt az ajtó. Mássz fel újra a létrán, majd a túloldalon le, és visszaérsz oda.

Vedd fel a revolver ammo-t, és irány a nagyterem. A T-Rex hasa alá szaladva, egyetlen lövés elég neki, és kifekszik. Told meg a kart, és a sarokban kifeszítheted a következő Virtualcreature DNS-CHIP-et. Ezt a helyszínt később is felkeresheted azonban.

Menj vissza az előző helyszínre, menj át a lézerkapun, és balra, a letört lépcsőt átugorva, és a plafonon átkapaszkodva egy újabb Virtualcreature DNS-CHIP-et vehetsz fel. Kinyílt az ajtó. Bent a bejáratnál vedd fel a földről az Entrance Disc-et, erre hat farkas támad rád. Ha megölted őket a baloldali utolsó beugróban, húzd ki a tömböt, és bent egy újabb Virtualcreature DNS-CHIP-et vehetsz fel.

Kinyílt az ajtó. Öld meg az őrt, és menj szembe, le a rúdon, és kapaszkodj át a csövön. Húzd meg a kart, és menj vissza a nagyterembe. Most a másik járatba menj, húzd meg ott is a kart, és menj le a lépcsőn. Át a lézerkapun, és be a járatba. Átkutathatod a szekrényeket, de ezekben nincs semmi. A második után jobbra told be a tömböt, és kifeszítheted az Alien DNS-Chip-et. Ez a 2. secret. Most a lézerkapu mellett balra menj, és a szarkofág túloldaláról lődd szét a falon az újabb kék lámpát. Elhúzódik a szarkofág, és lemehetsz. Húzd félre a hullát, vedd fel a Small medipack-ot, és jobbra fordulva ugorj a falra, és hátraugorva egy járatban leszel. Ereszkedj le a túloldalon, lődd le az őrt, és menj a járatba. Négy katona támad rád, de ha visszahátrálsz a járatba, megölheted őket a kispisztollyal is tisztes távolságból, nem ártanak Neked. Bent vedd fel a Large Medipack-ot, balra húzd ki a tömböt, a jelre, és az újabb lámpát is lődd ki. A bal sarokban egy újabb Alien DNS-Chip-et kapsz. Ez a 3. secret. Kússz át a résen, és húzd meg a kapcsolót. Kint kinyílt az egyik kabin ajtaja. Lődd ki a rácsot, mássz fel, és húzd meg ott is a kapcsolót. A folyosóról ugorva feljuthatsz, amerről jöttél a járatba. Menj a nagyterembe, és tedd a helyére a 4 Virtualcreature DNS-CHIP-et, és veddd fel a kis piramisból a Power Room Key-t. Menj egészen vissza a T-Rex ketrecéhez, a baloldali oszlopon mássz fel, öld meg az őrt, vedd fel a Small medipackot, és a lépcsőn felmenve menj át a hídon. Ott is egy őr fogad, majd a helyére teheted a Key-t, és bent felveheted a Senaqueribs Crown-t. A kijárat felé haladva vége is a pályának.

3. Return to the House:

Menj balra, és a folyosó végén medipackot, és flares-t vehetsz fel, és a sötét sarokban a csapot is tekerd meg, ezzel kint leengeded a medencében a vizet. Nézz át a falon a túloldalra, ugyan oda csak később jutsz el, de az egy fegyverraktár.

Menj vissza, és menj ki a házhoz. Rögtön egy kutya támad rád, majd jobbra menve egy fegyverest ölhetsz meg. Menj a medencéhez, de a fal mellett, mert sok helyen fegyveresek lőnek rád a teraszokról, és rántsd fel a csapóajtót. Lent vedd fel az AK-t és a lőszereket.

Most menj fel a házban arra az emeletre, ahol az első pályán a mobiltelefon volt. Közben persze öld meg az újabb őröket, fegyvereseket. A szobába belépve, látod, hogy kinyílt a rács, ahol a kocsik állnak.

Menj oda, öld meg az újabb ellenségeket, és a sarokban, a fekete limusin mögött húzd meg a kart. Kinyílt ott a másik rács is, és bemenve vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.