.....................................................................

Arctic Hole 3

Készítő: Agnes Website

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki a agnes-arctichole3.zip-et, majd az audio könyvtárból másold a fájlokat egy ideiglenes könyvtárba. Indítsd el ott a start_me.exe-t, és ha átkonvertálta az mp3-akat wav-vá akkor másold őket az Audio könyvtárba. Másold a Data könyvtárból a Data, és a többi fájlt a főkönyvtárba, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara biztonságban utazik egy tengeralattjáró fedélzetén. Ott utasításokat talál, amelyek különböző célokhoz irányítják. Lara úgy dönt, átkutatja ezeket a helyeket; a helyeknek bizonyára közük volt a laboratóriumhoz, amelyet a legutóbbi kalandja során a levegőbe röpített. Követi a térképen jelölt utat. Egy kis tengeröbölben köt ki, a nyílt tenger mögött. Ott furcsa dolgokat fedez fel: úgy tűnik, a korábban talált dinoszauruszokat erre a helyre szállították. Ám Hősnőnk olyan dolgokkal is fog találkozni, amilyenekkel előtte soha.

Rewiev:

Ismét remek pályát készített Agnes. Ez egy 4 pályás szint, és nagyon élveztem a játékot. Elakadni nem igazán lehet benne, de a Strange World egyik secretét bizony csak a készítő segítségével találtam meg. Ugyanezen a pályán egy kötelet is kaptunk, aminek azonban semmi jelentősége sincs. Érdekes hogy az első pálya első secretéért, én a pálya végén mentem vissza, fel is vettem, de nem számolta. Ugyanott a mellette levő résen a tengerre is ki lehet úszni. :) Ellenségek fegyveresek, kutyák, skorpiók, és óriás skorpiók vannak a pályán, és néhány mutáns, madár, és kicsi dinosaurusok. Van benne néhány időre futás, úszás, és kicsit nehezbb feladat, de csak emelték a kaland hangulatát, mert nem voltak azért túl nehezek. Csodálatosak a hozzáadott hangok is, remekül emelték a játékélményt. A textúra is kiváló, tökéletesen illik a környezethez. Érdekes volt a transzportáló is, ami az egyik pályáról átvitt a másikra. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek pályát.

Leírás:

1. Searching:

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Balra, ha kimászol a partra, flares-t vehetsz fel. Menj vissza, ahonnan a pályát kezdted. Ha megfordulsz, és balra a fal mentén úszol kifelé az öbölből, a bal sarokban, egy résben shotgun ammo-t vehetsz fel, az 1. secret-ben. ( Ha a pálya végéről mész vissza érte, sajnos nem számolja secret-nek. Én így jártam. J) A búvárhajóval szemben pedig, egy barlangba tudsz beúszni. Ússz át a forgó pengéken, és vedd fel a Shotgun-t.

Mássz ki a vízből a vízi járat után, és mássz fel a létrán is. Patkányok támadnak rád, öld meg őket. Menj egyenesen, majd először balra, mert lemászva a létrán, a kúszójárat végén egy medipackot vehetsz fel. Mássz vissza a létrán, és most a másik irányba indulj el, de rohanj le a lejtőn, és jobbra be a terembe, mert egy gördülő kő jön a nyomodban. Öld meg a fegyverest, és vedd fel a Key-t amit rád hagyott.

Menj vissza a pálya elejére, és mássz ki a partra. A darutól jobbra lődd ki a falat, és menj be a folyosóra. Használd a key-t és öld meg a kutyát, és a fegyverest is. Állj rá arra a padlólapra, amin a növény van, mert az egy időkapcsoló, ami jobbra nyitja az ajtót. Menj le a lépcsőn, öld meg a fegyverest, és vedd fel amit rád hagyott, egy újabb Key-t. Menj vissza a vezérlőterembe, de jegyezd meg ott a most még zárt ajtót, ide vissza kell majd jönnöd. Húzd el a mozgatható tömböt a teremben, és használd a Key-t ami kinyitja melletted a másik ajtót.

Menj le a lépcsőn, és húzd a tömböt a jelre. De még ne menj vissza, hanem ugorj a vízbe, és mássz ki a vízi járat túloldalán. Mássz fel a létrán, és egy dobozokkal teli terembe érsz. Sok doboz mozgatható ott, de azért nem mindegyiket kell mozgatni. Balra ugord át, az aknát, ahol felmásztál, és told a tömböt a létra elé. A mögötte levőt told be a fali résbe, és a baloldalin húzz egyet. Menj először balra, és a 3. tömböt told be ütközésig, így ott jobbra menve felveheted a Revolver-t, és egy medipackot az 2. secret-ben. Menj vissza, és most jobbra menj. Told be a második tömböt, majd balra is lesz egy mozgatható. Tolj azon is kettőt, és egy vezérlőterembe jutsz, ahol rögtön lő rád egy fegyveres. Öld meg, és a láda mögött vedd fel a Disc-et.

Most menj egészen vissza a vezérlőterembe, és a másik járaton át eljutsz egy kis terembe. Mindjárt az ajtó mellett jobbra kapaszkodj fel a tömbre, vedd fel a shotgun ammo-t, és rántsd le a csapóajtót. Fent, egy kart tolhatsz meg. Menj vissza le a terembe, és használd a disc-et. Ugorj a vízbe, és ússz be a terembe. Feszítsd ki mindkét ajtót, a jobboldali mögött medipackot vehetsz fel. Ússz át a baloldali kifeszített ajtón is, és a 3. akváriumba ússz be. Vedd fel a Revolver-t és mássz ki fent a vízből. Lődd le a patkányokat a folyosón, és a végén ugorj ismét a vízbe. Ússz jobbra, és az egyik törött üvegű akváriumban felveheted a LaserSight-ot. A másik irányba úszva, az elágazásnál ott is először jobbra ússz, mert revolver ammo-t rejt a víz. A másik irányban egy medencébe úszol ki. Mássz ki a túloldalon, és lődd le a fegyverest. Illeszd össze a szerzeményeidet, és lődd szét a vízben az üveget. Ússz be a járatba, és kimászva egy raktárba érkezel. Lődd szét balra a fal mellett a ládát, mert revolver ammo-t rejt, majd menj jobbra a kerítés mögé. Húzd ki a baloldali tömböt, és a mögötte levőt is, mert egy ráccsal takart kúszórés van mögötte. Lődd szét a rácsot, de még ne menj be. Középen is told meg a tömböt egy medipack van alatta, majd a hátsó sarokban is húzd ki, és a mögötte levőt told meg, mert ott is egy kúszórés van. Lődd szét ott is a rácsot, és a járaton keresztül felkapaszkodhatsz az emeletre. Vedd fel a shotgun ammo-t, de a mellette levő ládát is húzd el, mert egy medipackot rejt, ez a 3. secret. Menj vissza az első kúszóréshez, és menj be.

 A túloldalon jobbra az oszlop mögött medipackot vehetsz fel. Ahol lemásztál, húzd félre a csíkos tömböt, és mögötte egy folyosót találsz. A végén újra vízbe ugorhatsz, és a vízi folyosó végén húzd meg a kart a rács előtt. Menj vissza egészen a lézerkapuig, és a medence közepén ússz le a járatba. Balra revolver ammo-t találsz, míg jobbra a folyosó végén felveheted a vízből a Disc-et. Menj vissza a medencéhez, és használd is, kint a parton. A túloldalon várd meg amíg a ,ozgó lézerek a legmagasabb ponton lesznek, és akkor átfuthatsz közöttük. Nyitva a folyosó, ami a következő pályára vezet.

2. Surprise:

Secret 4-5: Secret 5:

Mentések--Savegames:

A folyosó végén kiérsz egy nagy üveg terráriumhoz. Menj balra, öld meg a fegyverest, és a kutyát, és egészen hátul a jobb oldali sarokban mássz fel a létrán. Leguggolva a szék alól egy medipackot vehetsz fel, majd fordulj meg, és ugorj a kúszójáratba a falon.

Az elágazásnál először balra menj, és a folyosó végén flares-t vehetsz fel. Visszafelé az első sarok után, jobbra lődd szét a rácsot a falon, és mássz fel, mert az ottani folyosó végén medipackot kapsz a 4. secret-ben. Menj vissza az elágazáshoz, és a másik irányba menve húzd meg a falon a kapcsolót, és kinyílik a rács.

Csússz le a lejtőn, ugorj át a következőre is, de mindjárt ugrás közben jobbra is próbálj haladni, mert a harmadik csúszás után egy nagyot kell ugrani, és egészen a jobb sarokba, ott nem gyulladsz ki. Vedd fel a medipackot, és mássz fel a falon.

Egy vizes terembe érsz. A túloldalon egy foglalatot látsz, aminek még nincs meg a kulcsa. De menj azért oda, mert felugorva megkapaszkodhatsz az üvegfalon, a mennyezeten, és balra kapaszkodva az oszlopon egy kart ránthatsz le, ami a sarokban nyitja ki az 5. secret ajtaját, ahol megkapod a Revolver-t.

Ússz be a középső platform alatti résen, és a következő pályára lépsz.

3. Strange World:

Secret 6-7: Secret 7:

Mentések--Savegames:

Három járatot találsz a vízben. Kettőben nincs semmi, de a harmadikban, mielőtt a saroknál felúsznál, ússz jobbra, és a saroktól a harmadik, kicsit világosabb falon átúszva revolver lőszert, és medipackot kapsz a 6. secret-ben. Most ússz fel, és kapaszkodj ki a vízből. Kússz át a járaton, és mássz le a platformra.

Még fentről lődd le a felső fegyverest, majd jobbra, a platform sarkáról ess a vízbe. Mássz ki, öld meg a lenti fegyverest is, és ússz be a jobb oldalon levő vízi járatba. A túloldalon mássz fel a létrán, öld meg az óriás skorpiót, és revolver ammo-t, és medipackot kapsz a 7. secret-ben.

Ússz vissza a terembe, és a baloldalon a középső oszlop alját told el, és húzd meg mögötte a kart. A hátsó oszlopon is leránthatsz egy kart, de az csak egy felesleges kötelet ad, semmire nem kell. Az első oszlop tetején viszont kiemelkedett egy tömb. Mássz fel az oszlopon, ugorj át szembe az ajtóhoz, majd juss el balra a sarokba, a kapcsolóhoz.

Húzd meg, fordulj jobbra, és ugorj a kiemelkedett tömbre, onnan a másikra, majd jobbra fordulva, ugorj át a túloldalra, a platformra. Mássz fel a kiemelkedett tömbre. Onnan ismét a másik oldalra kell átugranod, hogy felvehesd a Kulcs-ot. Ugorj vissza, a túloldalra, és vagy leugrasz a kiemelkedett tömbre, vagy ismét a vízbe. Lényeg, hogy juss el a kinyílt rácshoz.

Lődd szét a második rács előtt a tojásokat. Bent öld meg az óriás skorpiót, és persze a kicsiket is, majd szemben lődd szét a tojásokat, és a rácsot is mögötte. Vedd fel a medipackot, és a kúszórés túloldalán told meg a kart. Menj vissza a terembe, és jobbra kinyílt a rács.

Menj végig az üvegfolyosón, mögötted még jön kettő kicsi skorpió, és az időspirálnál is jön egy fegyveres.

A transzportálás után, öld meg a kis skorpiót, majd balra mássz fel a létrán. Fent egy skorpiót találsz, de a hátsó tojások alól, revolver lőszert vehetsz fel, ha leguggolsz melléjük. Mássz vissza le a létrán, és ugorj át a szemközti folyosóra, majd a vízből vedd fel a hiányzó Mágnes Kulcs-ot.

Ugorj a vízbe, és transzportáld át magadat az előző pályára.

4. Surprise másodszor:

Mentések--Savegames:

Tedd a helyére a kulcsot, és melletted, kinyílik a rács. Ússz be, és ússz a kis emelvény fölé. Gyorsan fordulj meg, ússz ki, és be a szemközti, időre záruló rács mögé.

De vigyázz, mert onnan is gyorsan ki kell úsznod, mert egy tüskés golyó jön, hogy kilapítson. Ha sikerült, ússz fel a folyosón, mássz ki a vízből, húzd meg a kart, és igyekezz az időre záruló rács mögé beérni. Visszaérsz, egészen a pálya elejére. Menj be abba a vezérlőterembe, ahonnan az elején a fegyveres, és a kutya előjött. Tedd be a kulcsot a helyére, és felnyílik a rács. Ugorj a vízbe, és alul ússz be a terráriumba. Ússz először jobbra, egy kis revolver lőszerért, majd mássz ki a partra, és öld meg az összes állatot. Az oszlop tetején fáklyát vehetsz fel.

Menj át a falon levő járaton keresztül a hátsó részbe, ott is öld meg az állatokat, majd mássz fel az oszlopra, a bejárat mellett. Ugorj a középen levő platformra, ahol a Kulcsot látod, de egészen a fal mellé ugorj nekifutásból, és kapaszkodás nélkül, akkor nem csúszol le. Vedd fel, és menj vissza az a terrárium elejébe. A fal mellett mássz fel a kis dombra, és ugorj be a kis mélyedésbe. Vedd fel a revolver lőszert, és használd a kulcsodat.

Egy hatalmas raktárba érsz. Menj balra, fel a lépcsőn, és öld meg a két fegyverest, majd utána szemben, a magasban, fent a platformon is. Találsz a teremben mozgatható ládákat is, de a bejárat előtti NE told rá a rácsra, mert akkor később nem tudsz majd ott továbbhaladni. Viszont a baloldalit mindenképpen told rá a barna padlólapra, mert ez nyitja ki majd fent az emeleten az ajtót. Told el azért mindegyik ládát, mert 2 medipackot is rejtenek, és a félemeletre felmászva revolver lőszert is találsz.

Menj fel a lépcsőn, ahol kinyírtad a két fegyverest, és húzd el a ládát a sarokból. Kússz be a járatba mögötte, a folyosó végén fáklyát vehetsz fel, balra menve pedig egy folyosót találsz. Menj balra, és a folyosó végén mássz fel a létrán. Ugorj a vízbe, és vedd fel a Kulcsot. Menj vissza a vezérlőterembe, és használd is a másik láda mögött a falon. Lent a daru alatt lenyílt a rács. Mássz le, és told meg a kart. Fent a teremben kinyílt a középső oszlopon a nagykapu. Mássz fel a létrán, és ugorj át a túloldalra, ahol kinyitottad az ajtót már az előbb. Bemenve a folyosóra, a következő pályára érsz.

5. The End:

Secret 8:

Mentések--Savegames:

Húzd meg a kart a falon, és kinyílik az ajtó. Egy raktárba érsz. Szemben, a szélső ládát húzd el, és kússz át a mögötte levő résen.

Egy terembe érsz, ahol a víz halálos áramütést okoz, ha beleérsz. Ugorj nekifutásból, ctrl nélkül jobbra, a kis platformra, majd jobbra felkapaszkodva a folyosóra, a végén egy kart húzhatsz meg, ami egy tömböt emel ki a víz közepén. Rajta keresztül átjutsz a túloldalra, és egy fali kapcsolóval kinyitod a raktárban levő nagy ajtót.

Menj oda vissza, és kiérsz a szabadba, teljesen a pálya elejére.

Menj balra, a snowmobil mögött az ismerős járat be van omolva ugyan, de egy medipackot azért felvehetsz ott. Ülj fel a szánra, és hajts a bejárat mögött jobbra a járatba. Egy nagy jeges barlangba érsz, ahol balra zárva van a nagy rács. Állj szembe vele a szánnal, és tolass teljesen neki a falnak, mert onnan kell majd indulni, hogy átugrathass a szakadékon.

Szállj le a szánról, és kapaszkodj fel az emeletre. Balra egy medipackot találsz. Ha a szán előtt kapaszkodsz fel, ugorj át a jobb oldali platformra, majd onnan is tovább az oszlopra, és mögötte bemászva a résen a kapcsolót meghúzva kinyílik lent a nagy rács. Menj le, és ülj fel a szánra, és pontosan szemben ugrass át. Ha közben akadályba ütközöl, vagy sokat kell irányítanod, nem fog sikerülni, ezért fontos, hogy pontosan, szembe állj a fal előtt a kijárattal. Ha sikerült, még az emelkedő előtt állj meg, és szállj le a szánról. Balra a fal mászható. Mássz fel, és jobbra kapaszkodva, fent egy platformon revolver lőszert, és medipackot vehetsz fel a pálya utolsó, 8. secret-ében.

Mássz vissza le a szánhoz, és hajts fel az emelkedőn. Vedd fel balra a shotgun lőszert, és ugorj az első oszlopra. Onnan jobbra, arra az oszlopra, amin a létrát látod. Mássz le a létrán, és öld meg a fegyverest, és a két kutyát. Egyébként fentről is lelőheted őket a revolverrel.

Lent, az egyik ládát elhúzva medipackot vehetsz fel, majd a sarokban húzd meg a falon a kapcsolót, ami fent kinyitja a rácsot, a helikopter előtt. Mássz fel a létrán, öld meg a fegyverest és a kutyát, és ugorj a helikopterhez.

Még jobbra szétlőhetsz egy ládát, és a helikopter túloldalán beszállhatsz a gépbe, és elrepülhetsz a pályáról.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.