.....................................................................

A Night at the Opera

Készítő: Malte Linder Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a MalteLinder-NightAtTheOpera.zip-et, majd az opre fájlokat másold a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az opera.TOM-ot az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Mentések--Savegame:

Rewiev:

Ismét Velencébe juthatunk el ezzel az egyszintes pályával. Egy operaházban játszódik a történet, hasonlóan, mint a T2-ben. Nem okoztak nehézséget a feladatok, elakadni sem nagyon lehetet a pályán, rosszfiúkkal meg kutyákkal gyakran összefutott Lara. A pálya textúrája szép. Bár nem voltak hozzá plusz hangok, így is kerek volt a történet. Azoknak ajánlom ezt a pályát, akik szeretnének eltölteni egy nosztalgikus órácskát Larával.

Leírás:

3 secret

Töltsünk el egy éjszakát az operában! Szól a felhívás a pálya kezdetén. Mássz be az ablakon, utána jobbra, a sarokban ugorj fel a nyíláson. A jobboldali részen némi ládatologatás után meg is van az első SECRET, egy nagy MEDIPACK.

Utána futás a helység másik sarkába ott leugorva húzd meg a kart és kinyílik az ajtó. A beszaladó kutyát és az emberkét öld meg, vedd fel a tárakat. Be a szobába, (itt Lara erősen nézi a bal ajtót, de erről később) majd jobbra át az ablakon, ki a teraszra, onnan át szembe a tetőre. Indulj el jobbra csimpaszkodva, a tető végénél hátra szaltóval át a teraszra. Le a lépcsőn beérsz egy szobába, ahol a kisasztalon megtalálod a SYLVER KEY-t.

 Irány vissza a teraszra majd át a tetőre, csimpaszkodj át a túlsó végére, hátra szaltó, fel a faládára, mássz vissza a megint az előző teraszig, kanyarodj a tetővel, be a résen.

Ott kapcsold be a kapcsolót, ki a résen, ess bele a vízbe, ússz be a kitört ablakon, fel a létrán, menj vissza oda, ahol Lara erősen nézte az ajtót, megvan a második SECRET az UZI . Balra úszva be a kitört ablakokon fel a lépcsőn eljutsz egy ajtóig, itt használhatod a kulcsot.

Be az ajtón, vedd fel a fáklyát, majd húzd meg a kart az ajtó fölött, utána nyomd meg a gombot az ajtónál, ki, majd átlósan át a másik dobogóra, be a nyitott ajtón keresztül a könyvtárba. A jobbhátsó sarokban találsz egy ládát, erről felmászhatsz a polcok tetejére, azokon végighaladva átjutsz egy másik helységbe.

Nyomd meg a gombot az ajtónál, vigyázz, mert megint jön a kutya meg az emberke, a tárat itt se feledd! Ki az ajtón, jobbra be a másikon, megint kutya, ember de ennél csak baseball-ütő van. Itt, csak egy ládára tudsz felugrani, onnan fel a másikra, de vigyázz, mert két kolléga már várni fog gépfegyverrel. Öld meg őket, szedd össze a fáklyát, a lőszert. A dobozokon menj a raktár bal hátsó részébe, ott lemászva megtalálod a GOLDEN KEY-t. Útközben a kijárat felé vedd fel a nagy MEDIPACK-ot.

Menj ki az épületből, be a vízbe, ússz be szembe a két ablakon, fel a létrán, juss ki a teraszra, ugrás át a tetőre, a másik végén hátra szaltó és megvan a GOLDEN KEY helye.

Menj be az ajtón, végezz a kutyákkal és az őrrel. A kupola másik átlós sarkánál lődd le a lakatot az ajtóról, aktiváld a kapcsolót, mássz ki a létrán, ugrás a másik tetőre, csimpaszkodj át a kötélhez, át a kupolára, mássz le. A baloldali ládáknál a sarokban fáklya, átellenben ugyanúgy meglesz a nagy MEDIPACK. Nyisd ki az ajtót a kapcsolóval, le a terembe, baloldalon, a pulton keresztül lődd le a lakatot, be az ajtón, vedd fel az OPERA KEY-t.

Menj vissza a lépcsökön, végezz a támadóiddal, vedd fel a tárakat, nyisd ki az OPERA KEY-el a duplaajtót. Bent először nézz fel és meglátod honnan várható kőgolyó áldás. A színpad baloldalán menj be, és a szobavégén használd a kapcsolót. Öld meg a baseball-ütős embert.  

Menj vissza a színpadra, majd ugorj jobbra vissza a nézőtérre, menj be a beugróba, fel a lépcsőn, lődd le a kutyát, felértél az első szintre, mássz a létrafal oldalán a másodikra, ott találsz nagy MEDIPACK-ot, majd ugorj át vissza szembe a nézőtérre. A túlsó végén kapcsold át a kapcsolót, menj az első szintre, be a kinyitott ajtón, de intézd el a kutyákat, az őrrel együtt!

Keresd meg az ajtót a lakattal, lődd szét a lakatot, az udvaron ugorj be a kitört ablakon, vizsgáld meg az asztalokat, kapsz néhány cuccot köztük lesz a RELAY is.

Lődd szét a lakatot és menj vissza a színpadra, ahol a jobb oldalon menj be, majd megint jobbra a liftnél tedd be a RELAY-t, közben öld meg az őrt is. Nyisd ki az ajtót, ugorj le, ha megállt a lift (nem jön fel teljesen). Mássz le a létrán, vedd fel a CROWBAAR-t a liftaknában. Mássz vissza, menj jobbra, az ajtó előtt ess be a csatornába, ahol a végén megtalálod a SILVER KEY-t. Vissza az ajtóhoz, lődd le a lakatot, kiérve lődd le a rossz fiúkat, majd a lakatot is. Bent a kapcsoló segítségével eltűnik a víz a színpadnál, menj vissza oda, közben megint két őrrel kell végezned. Az egyik faládát feszítsd ki a CROWBAR-al, megvan a harmadik SECRET.

Mássz ki a nézőtérre, menj be a jobbra a beugrón, fel a lépcsőn, nyisd ki az ajtót a SILVER KEY-el. Bent kerüld meg az üvegházat, fel a lépcsőn, közben végezz az őrrel, ugorj be a vízbe és vedd fel a CHIP-et, a kijárat oldalán balra a sarokban van.

Ússz ki, hívd meg a liftet a kapcsolóval, ha felment, nyomd meg megint a gombot és kinyílik a rács is. Mássz fel a létrán, hátra szaltó, mássz fel a résen, nyomd meg a kapcsolót, aztán menj vissza, be a rácson. Végezz az őrökkel, vedd fel a töltényt, majd lődd le a lakatot az ajtóról.

Fent vagy a harmadik szinten, lődd le az őröket meg a kutyát, tárat vedd fel, rakd be a CHIP-et, könnyű megtalálni, mert ezen a szinten csak oda vezet az út! Menj le a színpadra, ahol közben felment a függöny. Lődd le a négy őrt meg a kutyát. Mássz fel a középen lévő ládára, állj a függönnyel szembe, jobbra fel nézve láthatod hova kell eljutni a ládákon ugrálva, közben vedd fel a kis MEDIPACK-ot, a töltényeket, a fáklyát.

Mássz be a nyíláson, fel a létrán, itt lesz két őr, a vezérlő szekrényen kapcsold a kapcsolót, menj le a ládákhoz, keresd meg a lenyílt ajtót, ugorj a vízbe. Az oszlopoknál jobbra, majd mindig előre ússz, nem lehet eltévedni. Kiérve mássz fel,a nyíláson, kapcsold a kapcsolót, ússz be a kinyílt rácson az oszlopoknál, keresd meg kint a létrát, mássz fel, majd ugorj be a kitört ablakon. Vedd fel a lőszert, lődd le a lakatot, balra fel a lépcsőn, ládákhoz érsz.

Mindig haladj egyenesen, így a mozdítható ládát el tudod húzni az útból. Ugorj át a teraszra, majd a piros tetőkön végig, a betört ablakig, bent kapcsold a kapcsolót, ugrás a vízbe, juss vissza az előbbi teraszig! Bent vedd fel az asztalról a GOLDEN KEY-t. Ugrás a vízbe és menj a pálya elejére, ahol a pulton keresztül kellett kilőni a lakatot, ott mindenkivel végezned kell. A Csarnok végén használd a GOLDEN KEY-t és menj ki, vége.

(ez az első végigjátszásom)

gaabr


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.