.....................................................................

Wrath Of The Jungle Queen (A Dzsungelkirálynõ Haragja)

Készítő: Ruediger Abend Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a RuedigerAbend-WrathOfTheJungleQueen.zip-et, majd a wav-okat a sound--Samples, a coastal.tr4-et a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a pályát.

Review:

Jó kis pálya, olyan Jungle, és Area keveréke. Egy Portal Guardian-t és egy kulcscsomót kell megkeresni. Ellenség kígyó, skorpió, tigris, és katonák, csavargók. Érdekes, hogy a pálya elején látott ketrecbe, a teherautóhoz kell bejutni, de már az elején is megtehetjük ezt. A ketrec jobb oldalán felkapaszkodva a sziklára, teljesen balra oldalazva, egy fordulásos hátra szaltóval, miközben már előre ugorva a jobb cursort is nyomjuk, megtehetünk, na de akkor hol van a játékélmény? :-)Nem nehéz pálya, jót játszottam vele. 3 secretet találtam. Jók a textúrák, és a hozzáadott hangok is teszettek.

Story:

Tiltott kísérletek zajlanak egy dzsungelban elrejtett laboratóriumban. Lara rájön, hogy valami rettenetesen rosszul sült el: egy ezüstös folyadék megöli az embereket, és zombikká változtatja őket. A labor biztonsági emberei pánikba estek, és lőnek mindenre, ami mozog… beleértve szegény Larát is.

Leírás:

Öld meg a két kígyót, a skorpiókat, és a tigrist, majd balra a vízben a krokodilokat is. Húzd el a fejénél fogva a halott katonát, és vedd fel a Portal Guardian-t. Menj a tér túloldalára, de ne menj közel a rácshoz, mert Te nem árthatsz a katonának, de ő lőni fog Rád. Egyébként a végcél, hogy abba a ketrecbe bejussunk, és beszálljunk a teherautóba a baloldalán. Amit kihagyva az egész pályát most is megtehetünk, mert a ketrec jobb oldalán felkapaszkodva a sziklára, teljesen balra oldalazva, egy fordulásos hátra szaltóval, miközben már előre ugorva a jobb cursort is nyomjuk, megtehetünk, na de akkor hol van a játékélmény? J A tér túloldalán egy újabb tigris vár ránk, tegyük hidegre, majd irány a mocsár. Keressük meg benne a vízi járatot, és húzzuk meg a kart. Kint most már átkapaszkodhatunk a plafonon. A jobb oldalon haladjunk a fal mellett, közben sajna két madár is ránk ront, és csak a túloldalon tudjuk lelőni őket. Ott is van egy mocsár, és abban is van egy vízi járat. Ugorjunk a mocsárba, de a sziklák mellett nekifutásból, akkor elkerüljük a tüskéket, és a gördülő köveket is. De előtte, hátul a sarokban az egyik növény tövében UZI ammo-t találunk, ez az 1. secret. Ha jobbra, vagy balra úszunk, akkor miénk egy kis medipack, az  2. Secret-ben, középen úszva pedig továbbjutunk. Másszunk fel a létrán, az elágazásnál jobbra menjünk, és nyissuk ki a kártyával a vaskaput. A halott katona mögött irány a kúszórés. Jobbra menjünk először, mert egy kis ugróiskola után miénk az UZI a 3. secret-ben. A másik irányba menve lőjük le a csavargót, és fussunk át jól kiszámítva, néha gyorsfutással, de csak néha, a pengék között. A túloldalon újabb csavargót ölhetünk meg, majd egy mérgező vízzel teli terembe érünk. Kapaszkodjunk át a létrán, majd gyorsan, nekifutásból ugorjunk át a jobb oldali platformra. Ott kapaszkodjunk fel, öljük meg a két katonát, és bent miénk a kulcscsomó. Ugorjunk vissza az előző platformra, és kapaszkodjunk tovább. Nekifutásból az utolsó pillanatban megnyomva a ctrl-t a járatba érünk. Az utolsó szobából egy újabb csavargó ront ki, öljük meg, majd továbbmenve visszaérünk a zárt ajtóhoz. Nyissuk ki, és menjünk be. Egy hatalmas terembe érünk a cél, hogy a kötéllel ugorjunk a szemközti platform-ra. Ugorjunk a kötélre, csússzunk le rajta teljesen, és 1-et kapaszkodjunk vissza fel, és úgy lengjünk be, időben elugorva menni fog. Lent ugorjunk a karhoz, toljuk meg és ugorjunk tovább. Egy madarat kell megölnünk, majd a járatba ugorva még egy katonát, és végre felérünk a teherautóhoz, aminek a másik oldalára menve vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.