.....................................................................

The Tomb of Khamoon (Khamoon Sírja)

Készítő: Piotr Klonowski  (Pedros)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a PiotrKlonowski-TheTombOfKhamoon.zip-et, majd a 044, és 102-es wav-ot az audio, a többi wav-ot a sound--samples, a ttok fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a ttok.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indulhat a kaland.

Review:

Pedros ismét remek pályát alkotott. Szeretem a pályáit, mindig vannak benne új ötletek. Igaz, csapdák is, szinte magam előtt látom, hogy nevet, amikor az elején a medipackokat akartam felvenni, és lezuhantam, vagy a tüskék lyukasztottak ki. J Nagyon tetszett a TR1 kentaurjait újra látni, és a gorillák is jók voltak. Ezeket nem is mindig kellett megölni. Ezeken kívül még krokodilok voltak az ellenfelek. Kicsit helyben toporogtam a sok karos teremben, mert becsaptak a macskafejek. A jobb oldaliak voltak az irányadóak, amelyikeknek zöld volt a szemük. A létrákat is jól elrejtette, és a tömbtologatós helyen is időztem egy kicsit. Szépek, Egyiptomiak a textúrák, és a hozzáadott hangok is nagyszerűek. Két Ankh-ot kell összegyűjteni, hogy a végén megszerezhessük az igazit. Közben persze Egyiptomi kulcsokat is be kell szereznünk, mint az Osiris Cartouche-t, Seal of Anubis-t, Eye of Horus-t. Secretet egyet sem találtam benne, lehet, hogy nincs is? Kis ügyesség kell a pályán, főleg az időre kiemelkedő platformokhoz, de nem vészes. Csak ajánlani tudom mindenkinek, ne hagyjátok ki.

Leírás:

Menj az épületig. A jobb oldali oszlop jobbról mászható, és fent a fal is a kúszórésnél. Bent húzd meg a kart. Menj be a nagykapun, ne mássz fel az emeletre, mert a medipack, csak csapda. A következő teremben is az szemben, inkább jobbra menj, ott a ládát szétlőve kapsz egyet, és a túloldalra átugorva, ha megölted a majmot, ott is lesz egy. Húzd meg a kart, és menj vissza az előző terembe, kinyílt az ajtó. Vigyázz a pengékre, amik oldalt jönnek, és a következő teremben öld meg a TR-ből ismert kentaurokat. Húzd meg a kart a jobb, és a bal hátsó sarokban. Kinyílt egy-egy ajtó, ott is van egy-egy kar, de pengék is. Kint húzd meg a karokat, csak egyedül a középsőket NE. Egyébként a jobb oldali macska képeket, ha megnézed, egyedül a középsőnek nem zöld a szeme. A baloldaliak viszont átverések. Bizony sokszor visszatöltöttem, míg rájöttem. Még mielőtt megmozdulnának, távolról is megölheted az újabb 4 kentaur-t, a majmokat akár hagyhatod is, és a kis piramisban felveheted az Ankh-ot. A következő teremben, ha átmentél a sziklákon, viszont meg kell ölnöd a majmot. Húzd meg a kart, és a kiemelkedett tömbön keresztül juss fel az emeletre. Siess. Mert csak egy kicsit emelkedik ki. Fent is vannak karok, amelyek ott is egy-egy tömböt emelnek ki. Ha sietsz, a végén felveheted az Osiris Cartouche-t. De igyekezz tovább, majd lefelé is, mert lyukas leszel. Lent használd a szerzeményedet, majd a következő teremben először öld meg mindkét kentaurt, majd told el a mozdítható tömböt, és rohanj a terem túlsó végén kinyílt ajtó mögé. Ugorj át szembe, majd onnan a lejtős részen át, a túloldalon balra, a platformra. Közben vigyázz a fenti pengékre is. Onnan megint szembe a járathoz ugorj, és menj be. Juss át a termen, jobb, ha sétálsz, úgy látod, hol vannak a csapdák, majd menj fel a lépcsőn, vedd ki a szarkofágból a kulcsot, és használd is. Ugorj a vízbe, és ússz. A következő teremben kimászhatsz, és megülheted a krokodilokat. Az első platform mellett a vízben van egy kar, húzd meg, és a kiemelkedett tömbről mássz fel. Told el a tömböt, és a lengő bárd felé indulj. Bent mássz fel, húzd meg a akart, és lent felveheted a Seal of Anubis-t. Ott is húzd meg a kart, és a lengő bárddal szemben felmászva, beugorhatsz a járatba. Ott használd a kulcsot, és menj be a kinyílt ajtón. A következő teremben mássz le, öld meg a majmot és a kentaurt, majd mássz fel a kis platformon keresztül a nagyobbra, és onnan jobbra ugorj a járatba. Húzd meg a kart, és kint most ugorj fel balra, a magasabb platformra, onnan is mássz feljebb, és ott is húzd meg a kart. Lent kiemelkedett egy tömb, mássz fel rá, kapaszkodj a platformon, és a fali résben balra, és kússz be a kis résbe. Tologasd a tömböket, balra egy kart, majd jobbra az Eye of Horus-t találod meg. Mássz vissza a járatba, tedd a helyére a szerzeményedet, és a teremben középen kapaszkodj fel. A következő teremben lődd le a krokodilokat, és lent húzd meg mindkét kart a folyosókban. A baloldali folyosó tetejéről, a túloldali lecsúszós részről fel tudsz kapaszkodni, elkapva a szürke platformot. Kússz be a résbe egy Large medipack-ért, majd juss el fent a kinyílt ajtóhoz. Bent lődd le a kentaurt, vedd fel a medipackot, és jobbra, egy nagytermet találsz. A jobb hátsó oszlopon mássz le, és kutasd ki a szarkofágokat. Medipackot, és az egyikben egy újabb Ankh-ot találsz. Utána persze lesz ott még 6 kentaur is. Ha megölted őket, mássz fel, és hátul tedd a helyére mindkettőt. A központi emelvény baloldalán, a fejed fölött egy lerántható csapóajtó van, amit a tömb széléről befelé nézve ránthatsz le. Fent egy újabb Ankh-ot látsz, és felé indulva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.