.....................................................................

The Loch

Készítő: George Maciver (George M)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a GeorgeMaciver-TheLoch.zip-et, majd a wav-okat az audio, a .tr4-eket a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod a kalandot.

Review:

Nagyon jó kaland volt ez a 4 pálya. Az elsőben Skóciai érzésem volt, bár T-Rex-ekkel is találkoztam. Elsőre kicsit kalandoztam a pályán, míg a helyes utat megtaláltam, de hát ilyen ez a játék, ezért szeretem. Meg kellett találni a Horseman’s Gem-et, majd a Token-t, amivel a crosbaar-hoz jutottam, azzal pedig a Golden Start szereztem meg. Közben persze ne felejtsük el a Portal Guardian egyik felét se megtalálni, ahhoz a fáklya kellett, mert anélkül, nem kapunk a végén bónuszpályát. A harc a végén a Gate key megszerzéséért ment. És ne felejtsünk el visszamenni a crossbow-ért sem, mielőtt felvennénk a Pharos Knot-ot, mert megkönnyíti a játékot. Bár, a nélkül is végig lehet vinni, és a második pályán is kapunk egyet.A második pálya még jobban tetszett. Sokszor kellett rohanni, ügyesnek lenni, főleg a 3. szellem izzasztott meg egy kicsit, amíg a 4.secretet felvettem. Egyébbként 5 secretet találtam a pályán, az utolsóért már a Horseman’s Gem elhelyezése után kell visszamenni a főterembe, de feltétlenül kell, ha még egy pályát szeretnénk. Nagyon jók, és változatosak a textúrák is a pályákon, a hozzáadott hangok is jók.A harmadik pálya amolyan levezető, csupán a szobrok tologatása okozott némi akadályt. Két Hand-ot kell megszerezni két ninjától, és a Ba Cartouche két felét. A 4. pálya nem is igazán pálya, csak át kell menni egy kis folyosón, hogy megláthassuk a szép The End feliratot. Jó kis kaland volt, ajánlom mindenkinek.

Leírás:

1. The Loch

Öld meg a két krokodilt, és ússz be a kis csatornába, a túloldalon is vár egy, mássz ki a csillagnál a partra, és öld meg azt is. Menj az épülethez, ott egy varacskos disznóval lesz dolgod, majd kint, ugorj háttal a dombnak, és lőj közben, így szétlövöd fent a deszkakaput. Menj be, csússz le, és rohanj mindig balra, így kikerülöd a legördülő köveket. Majd fel a lejtőn, kerüld ki a csontvázakat, és ugorj át az emelvényhez. Tiéd a Horseman’s Gem. Menj ki balra a rácson, és ki az épületből. Ússz a másik kis mólóhoz, és az épület előtt öld meg a kis szörnyikét. Ne menj még be az épületbe, hanem a kis vízbe ugorj. Kiérve a nagy terembe a túlsó sarokban egy a jöttödre kinyíló rács mögött Tiéd a Token. Most menj vissza az épülethez, és használd a Gem-et, persze itt a Small Medipack-ot, és a shotgun ammo-t is vedd fel. Bent három utat találsz. Menj jobbra, fel a lépcsőn, és egy Small Medipack-ot, és egy fáklyát találsz, amit lent, a földszinten meggyújthatsz. Most menj a baloldali járatba, és a teremben a lépcső túloldalán hátul menj le a lépcsőn, és gyújtsd meg a kötelet, így kinyílik egy rács, és felveheted az Ornate Handle-t az 1. secret-ben. Most menj fel ott az emeletre, és balra használhatod a Token-t, ami jobbra nyit ki egy rácsot, és mögötte Tiéd a crowbaar. Menj vissza egészen a nagy vízig, az előző helyszínig, és feszítsd ki a Golden Star-t, amit ott használhatsz, ahol a Token-t találtad. Közben persze egy csontváz akadályoz, de rophanj el mellette, egyelőre nem sokat tehetsz ellene. Kinyílt a rács. Ugord át a tüskés gödröt, majd nekifutásból ugorj a rúdra, és lent elfordulva ugorj le róla. Vedd fel a flares-t, és a ládáról a Shotgun-t. Vedd is elő mindjárt, majd a T-Rex hasa alá futva egy lövéssel végezhetsz vele. Fuss amerről jött fel a kis platformra, majd onnan szembe és lépj a macska mintás kőre. A kis zöld szörnyikét fentről is levadászhatod, a csontvázat hagyd. Vedd fel lent a shotgun ammo-t, majd a golyó ütötte nyíláshoz menj. Hátrálj 4 lépést, majd egy ctrl-es ugrással bent vagy a járatban. Nekifutásból ugord át a lángokat, majd kapaszkodj fel balra a tüzes padlólapokhoz, és oldalazz teljesen jobbra, majd húzd fel magadat. Fordulj el jobbra, és ugorj át a másik oszlopra, majd onnan tovább egészen fel, az oszlopokon ugrálva. Vedd észre a most még lángokban levő crossbow-ot. Fent ugorj át a crossbow ammo-hoz, majd kapaszkodj át jobbra a fali résen, és a túloldalon a plafonon is kapaszkodj át. Lépj a macskamintás lapra, és most térj vissza a Crossbow-ért, mert az a 2. secret. Érdemes lemenni a csontvázhoz is, mert egy Large Medipack-ot őriz. Most juss vissza egészen a rácsig, és vedd fel a Pharos Knot-ot, és ha ott vár a csontváz, most már szétrobbanthatod. Menj fel a lépcsőn, és használd, ahol a fáklyát meggyújtottad, majd szemben a kis teremben lépj a macskamintás padlólapra, és vedd fel a Gate Key-t. Menj egészen vissza a pálya elejére, cél hogy a nagykapuhoz jussunk. Van előtte egy kis öböl, kapaszkodj ki teljesen bent a baloldalon, egy hátra, majd előre ugrás, közben nyomd a balra cursort, és fent vagy. Ugorj a kapuhoz, és nyisd ki. Kapaszkodj fel balra, a peremre, és oldalazz körbe, majd ugorj nekifutásból lent a sarokban levő kis vízbe. Mássz ki, és mássz fel a járatba, és a beugróba menve egy gördülő kő zúdul el mögötted, ami kint betör egy járatot. Az újabb teremben 5 zárt rácsot találsz. Lépj rá szemben a macskamintás padlólapra, és balra a második rács kinyíli, de csak kevés időre, tehát ihógyekezned kell. Bent vedd fel a shotgun ammo-t, és ott is lépj rá a padlólapra. Most szemben jobbra nyílik ki a rács, majd onnan egyenesen szembe kell rohannod, majd balra szembe, és végül balra is kinyílik az utolső. Bemenve négy csontváz támad, vagy szétrobbantod őket, vagy elszaladsz mellettük, és balra lecsúszva, a következő pályára érsz.

2. Catacombs

Vedd fel a vízben, a Laser Sight-ot, és a Revolver-t is kint, és lődd szét a vázát a vízben. Kinyílt az egyik ajtó. A következő teremben kicsit fáraszd ki a szellemet, és a kis szobrocska elé kuporodva ki is múlik. Menj le a lépcsőn, és az üres medencében a láda mellett feszítsd ki a falból a Golden Star-t. Menj vissza fel, és ugorj a szakadék közepén levő oszlopra. Juss le egészen, vedd fel a revolver ammo-t, öld meg a csontvázat és a múmiát, majd vedd fel az újabb crossbow-ot. Lődd szét revolver+Laser Sight-tal a két csontkupacot, az egyik a zárt rács előtt, a másik a ládák között van, és kinyílik a rács, és Tiéd a shotgun, crossbow ammo, és egy Large Medipack a 3. secret-ben. Használd a Star-t is, és menj be a kinyílt ajtón. A következő teremben ugorj balra a vízbe, kimászva öld meg a csontvázat, és a sarokban felveheted a Pharos Knot-ot. Mássz fel az egyik oszlopon levő növényeken, és oszlopról, oszlopra ugrálva visszaérsz, ahonnan leugrottál. Juss fel a központi oszlopon addig, amíg a nyitott járathoz nem tudsz ugrani. Vedd észre a zárt ajtót is, mert az egy secret, ahova a végén vissza kell jönni, hogy a bónusz pályát megkaphasd. Szaladj fel a lépcsőn, ugord át a tüskés üreget, és rohanj vissza a főterembe a kis szoborig, mert egy újabb szellem üldöz. Ha szétpukkadt az is, menj le a lépcsőn, és használd a szerzeményedet. Bent told meg a kart, és ugorj a most már vízzel teli medencébe. Mássz ki a túloldalon, és egy újabb úszás vár Rád, az újabb medencében. Kimászva, még nem tudjuk a szobrokat a helyükre húzni, viszont toljuk meg a kart. Ússzunk vissza az első medencéig, és szemben kinyílt az ajtó. Menjünk fel a lépcsőn, és igyekezzünk a ládáról az emeletre kapaszkodni, mert egy sereg skarabeusz rohan utánunk. Fent vegyük fel a revolver ammo-t, és lőjük szét lent, a csontokat. Kialudt a tűz, nyomjuk meg a gombot. Egy hatalmas terembe érünk. Nekifutásból, ctrl-lel ugorjunk az oszlophoz, és a peremet elkapva oldalazzunk a jobb oldalára, és ott is a jobb szélén ereszkedjünk le. Lent forduljunk el balra, és nyomjuk meg a ctrl-t. Lara már tudja mit kell tennie, a jelre toljuk az oszlopot. Fent kialudt a tűz, másszunk fel, majd ugráljunk a ferde részeken, úgy, hogy az elsőről, a jobb széléről kapaszkodjunk fel, csúszás, ugrás, rögtön még egy ugrás, és előre felé nyomjuk a bal cursort is, így a tüzes melletti részre érünk. Itt pihenhetünk is egy kicsit. Töltsük fel magunkat, legalább félig energiával, mert az utolsó ugrásnál kicsit kigyulladunk, de rohanjunk a vízbe, így megúszhatjuk. Ugorjunk a sarokba, majd onnan szembe, kapjuk el a peremet, oldalazzunk teljesen balra egészen a falig, és ott másszunk fel. Kicsit megégünk, de nem gyulladunk ki így. Forduljunk meg, és helyből ugorjunk át szembe az oszlopra. Onnan tovább, majd a peremen oldalazva a jobb oldalon másszunk le a zöld növényeken, és átugorva a kisebb oszlopra vegyük fel a Pharos Knot-ot. Másszunk fel vissza, és húzzuk az oszlopot a jelre. A peremen oldalazva jussunk el a túloldalára, majd amerről jöttünk, a Pharos foglalatához, most már nem ég a tűz. Tegyük a helyére, és bent toljuk meg a kart. Most ismét jussunk el oda, ahol a Pharost találtuk, és ugorjunk a kinyílt ajtóhoz. Bent vigyázzunk, mert a lejtőn a szürke padlólapra lépve egy gördülő kő akar kilapítani minket. Fent nyomjuk meg mindkét gombot a falon, és most már lent a helyére tolhatjuk a szobrokat. Kinyílt mögöttünk az ajtó, toljuk meg a kart, látjuk, hogy a főteremben az egyik vizes medencénél kinyílt az ajtó. Ugorjunk tehát a vízbe, és menjünk oda. Mielőtt a rúdra ugornánk, mentsünk egyet, mert lent már egy szellem fog sokáig üldözni minket, főleg, ha a secretet is meg akarjuk szerezni. Ereszkedjünk le a rúdon, egy lépést tegyünk oldalra, és hátraugorva másszunk le gyorsan az oszlopon. Robbantsuk szét a csontvázat, és lent megtaláljuk a 4. secret-et, crossbow, és revolver ammo-t. Másszunk fel újra az oszlopon, és most egy kis ugróiskola jön, nyomunkban a szellemmel. A túloldalon másszunk fel a rúdon, forduljunk el oldalra, és hátraugorva, majd a kis szoborhoz guggolva végre megszabadulunk tőle. Egy újabb területre érünk. A tér túloldalán menjünk le a lejtőn, a bejárat mellett jobbról flares-t találunk. Vegyük a shotgun-t elő, és a T_Rex hasa alá szaladva egy lövés is elég neki. Lent toljuk meg a kart, és menjünk vissza a térre, ahol kinyílt középen az ajtó. Felfelé persze még egy T_Rex-el akad dolgunk, de gyenge ellenfél. Fent miénk végre a Horseman’s Gem, és oldalt a kis folyosón visszaérünk a pálya elejére, ahol használhatjuk is. Tegyük a helyére, de NE csússzunk le a kinyílt ajtó mögött, mert akkor vége is a pályának, de akkor nem kapjuk meg a bónusz pályát. Így várjunk még vele, inkább menjünk vissza a fő terembe, és újra ugorjunk a középső oszlopra, majd onnan lefelé, és látjuk, hogy kinyílt ott a baloldali ajtó is. Ott felvehetjük a Hathor Effigy-t, az 5.secret-ben. Most visszamehetünk, és a másik ajtó mellett összeillesztve használhatjuk a Portal Guardian-t. Azon az ajtón menjünk be, csússzunk le, és a következő, a bónusz pályára érkezünk.

3 Unfinished Business (Playable Turorial Level)

Csússzunk le, majd menjünk le a főterembe, a ninja ránk hagyja a The Hand of Sirius-t amivel az egyik ajtót nyithatjuk. Menjünk be, a szarkofágnál egy skorpió támad ránk, majd lent jobbra menve, fussunk át a tüskés golyók alatt, de amikor az aranyterembe érünk oldalt fussunk fel a lejtőn, mert ott is fog egy szembe jönni velünk. Az ottani ninjától vegyük el a The Hand of Orion-t. Fent láthatunk két mozgatható oszlopot, és lent a sarkokban két macskafejes padlólapot. Azok oltják ki a tüzeket, de mindig a túloldalon. Igyekezzünk hát, ha ráléptünk valamelyikre, át a túloldalra, és húzzunk egyet az oszlopokon. De csak egyet, mindegyiken, akkor kinyílik a rács, amin keresztül visszamehetünk a főterembe. Nyissuk ki a következő ajtót. Ott az út végén felvehetjük a Cartouche Piece mindkét felét, majd oldalt a kinyílt rácson át elhagyhatjuk azt a termet is, persze a vázákat azért romboljuk le, rossz szokásunkhoz híven. J Az arany szobornál érünk vissza. Menjünk a főterembe, és nyissuk ki összeillesztett Ba Cartouche-val az utolsó ajtót. Bemenve a sötétbe átérünk a következő pályára.

4. Cleopatra’s Palaces

Itt már nincs más dolgunk, mint szemben átmenni a kis folyosón, és meglátni a The End feliratot, és vége is ennek a nagyszerű kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.