.....................................................................

The Dawn - Taishan Episode (A Hajnal)

Készítő: Jackie Wu (GeckoKid) Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a JackieWu-TheDawnTaishanEpisode.zip-et, majd a wads-ban levőket a graphics--wads, az uklogo.pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a china2.TOM, china2b.TOM, China3.TOM, és a China3b.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot, kiválasztva a Sea Without Waves- Start Me First pályát.

Review:

Ez egy nagyon jó 4 pályás szint. Kicsit bajban vagyok ezekkel a pályákkal. Sok mindent nem értek. Én a Tai Shan pályákkal kezdtem, mivel a menüben az volt felül. A TaiShan 2.pályán kettő secretet találtam egyet az arany Buddha szobor hátulján, a shotgun-t, és egyet a kolostor bejárata mellett balra a sziklákon. De ott volt a Pharos Pillar is, ami sehova nem kellett. A TaiShan 1. pályán két bugot is találtam, az első, hogy a fali résbe nem akart Lara átkapaszkodni, de ezt még megoldottam, ha mentés nélkül vittem lentről, odáig, akkor átkapaszkodott. Viszont a 3. Gem-hez sehogy sem tudtam bekapaszkodni a járatba. Azután megtudtam, hogy nem is lehet, csak FlyCheat-tal átmenni ott. Persze a Readme-ban le is van írva. Csak én sose olvasom azt. :-) Viszont 5 Gem helyett én csak 4-et találtam, de már kettő berakásánál vége volt a pályának. A Sea Without Waves pályákon három secretet találtam, így összesen 5 secret volt. Egyébként tetszettek a pályák, hatalmasak a termek, és lineárisak a pályák. Ellenségek csak tigrisek, denevérek, cápák, és krokodilok voltak, azok is kevesen. Nagyon tetszett a vízi növényeken való ugrálás, az utolsó Gem-nél. Hozzáadott hangok nincsenek benne, a textúrák viszont illettek mindkét pályához. Kár hogy ezek a hibák benne vannak.  Én legalábbis most először használtam a FlyCheat-ot, és a nélkül nem lehet megoldani. Kicsit olyan befejezetlennek tűnik. Jó kaland volt mégis, jó szórakozás.

Leírás:

Sea Without Waves- Start Me First:

Erről a pályáról nem nagyon van mit írni. Ússz be a ház alá, és bent a házban felveheted a terepjáró kulcsát, majd ülj be az autóba. Menj, amerre lehet, hegyen-völgyön, néha átugratva, néha körbe a fal mellett, és a végén elérsz egy kis tavacskához. Szállj ki, és menj a vízbe, majd a túloldalon kikapaszkodva, lecsúszva, vége is a pályának.

Sea Without Waves:

Lődd le a denevéreket, balra a sziklákon vedd fel a kis medipackot. Elérve a vízesésekhez, menj be, ússz be a kis résen egy medipackért az elsőba, majd a hátsóban felkapaszkodva a lejtőre, majd elkapva a plafonon a létrát, a kúszórésben Large, és Small medipackot találsz a 1. secret-ben. Menj a kis barlangba a fa mögött, öld meg a tigrist, és balra menve eléérsz egy kis sziklabarlangba. Lődd le a denevéreket, és juss fel, a lecsúszós részen ugorj egyet, de ctrl nélkül. Fent menj balra, majd a tömbről kapaszkodj fel a fali résbe, és kapaszkodj balra. Ha tovább ugrálsz egy kicsit, uzi ammo a jutalmad. Juss át a gördülő kövek között, majd lecsúszol egy új területre. Menj fel a lépcsőn, és ugorj a kis szigetre a vízben. Vigyázz, a vízbe ne lépj. A völgy túloldalán kapaszkodj fel a kúszórésbe, ugorj át a forgó pengéken, és egy kis kúszás, és pár denevér után, egy újabb völgybe érsz. Öld meg a három tigrist, menj a szemközti réshez, és bent a tűzköpő után ammo-kat találsz. Vigyázz, a shotgun csak csapda. Mássz fel a létrán, és menj jobbra. A zöld kis völgyben is ammo-kat találsz. Ugorj a barlanghoz fentről, és bemenve vége is a pályának.

Sea Without Waves- Start Me:

Menj fel a lejtőn, de vigyázz a gördülő kövekre. Ugorj át a köteleken, de először jobbra a kis réshez a falon, mert Large medipack-ot, a Shotgun-t, és ammo-kat rejt a 2. secret. Most ugorj a barlanghoz, és csússz le. A vízesésnél háttal csússz le, mert egy kicsit leesve ammo-kat vehetsz fel. Ess a vízbe, és az épület túloldalán mássz ki, öld meg a krokodilokat, és a másik vízesés alatt is találsz utánpótlást. Persze krokodilokat is. Ússz be ott, és először vedd fel amit lehet, majd vegyél kint levegőt, és a bejárat melletti kis résen ússz tovább. Hátul a sarokban uzi ammo-t, és egy krokodilt találsz, a másik irányban pedig kimászhatsz. Mássz fel a létrán, oldalazz jobbra a másikra, és felmászva, majd hátraugorva lecsúszol a vízeséshez. Mássz fel a kolostorhoz, és menj be. Lődd szét a vázákat, és a denevéreket is, majd hátul kiérsz egy vizes barlangba. Öld meg a krokodilokat, és a madarakat, és jobbra a fal mellett kapaszkodj fel a tetőre, mert ott van a 3. secret, revolver ammo. Ugorj a vízbe, és ússz. Ahol kimászol, vége is ennek a pályának.

Tai Shan 1-2:

A lávás teremben ugord át a kis láva folyamot balról, mássz fel a létrán, majd a túlsó sarokban mássz le. Visszaérsz, a lávás terem túloldalára. Kapaszkodj fel jobbra, és told meg a kart. Menj vissza a felső szintre, és a másik létrán mássz le, és kapaszkodj fel a kinyílt ajtóhoz. Egy hatalmas lávás terembe értél. Menj jobbra, és a terem baloldalán haladva, hátul ess a vízbe. Kimászva, ugorj a lecsúszós részre, de rögtön ugorj tovább, majd egy kicsit csússz, a második lecsúszósig, és megint ugorj. Így elérsz egy sima tömbre, és megpihenhetsz. A lényeg, hogy elérj a szemközti tömbre, ahol a shotgun ammo van. Közben fel is kell kapaszkodnod a gerendákra, és úgy jutsz oda. A következő teremben a szobor jobb oldalán feljebb tudsz kapaszkodni, persze a small medipack-ot se hagyd ott alul. És a szobor hátuljánál felmászva, és bekúszva a résen, felveheted a Shotgun-t, az 4. secret-ben. Ugorj nekifutásból jobbra, a platformra, majd az épület túloldalán ugorj a vízbe, és ússz be a kis járaton. Kimászva menj fel a lépcsőn, kapaszkodj fel a gerendára, és menj ki. Az egyik ajtónál visszafordulva egy létrát látsz. Helyből ugorj rá, és mássz fel. Menj át a hídon, és a következő helyszín kint a szabadban lesz. Ugord át a folyót, és mielőtt bemennél a kapun, menj balra, kapaszkodj fel a sziklákra, és a résben shotgun ammo-t, és medipack-ot találsz, az 5. secret-ben. Menj fel a lejtőn, és először jobbra menj az épület mögé. Kapaszkodj fel a tetőre, majd felmászva, és hátraugorva lecsúszol, és a végén egy ugrással revolver ammo-t kapsz. Lent vedd fel a Pharos Pillar-t, de rögtön ugorj is félre, a golyók elöl. A kis tömbről rántsd le a csapóajtót, és mássz ki. Most az épületeknél menj balra. Rohanj át a gőzfújók és a tüske között, majd a sarkon pihenhetsz egy kicsit, de utána rohanj le a lejtőn, és be balra, mert mögötted jön egy gördülő kő. Fuss át az oldalról jövő tüskék között is, majd hátul told be a tömböt. A következő teremben juss át a tüskék, és lengő láncok között, a terem túloldalára, legjobb, ha a platform szélére állsz, és helyből ugrasz egyet+ctrl. Az utolsónál persze nekifutásból+ctrl. Vedd fel, az 1. Horseman's Gemet, de ugorj rögtön hátra, mert kilapulsz. A Small medipackot is, majd amikor kialszik a tűz, ugorj fel a laposabb platformra, de rögtön vissza, és oldalra is, mert ott is jön egy gördülő kő. Most ugorj ismét fel, amikor kialszik a tűz, és fordulj jobbra, és rögtön ugorj egyet. Ugrálj a lecsúszós részeken, amíg megpihenhetsz. Ugorj tovább, menj fel az emelkedőn, ne aggódj, nem indulnak el a golyók. Fent ugorj a gerendára, majd onnan a következőre, és a falhoz. Húzd el a baloldali tömböt, ugorj vissza, és most a tömb mögé ugorj, és told a jobb sarokba. Lezúdulnak a golyók, és rést ütnek a földön. Mássz le, és visszaérsz a központi terembe. Most indulj el a szemben levő járatba, a bal sarokban a tömbről ugorj a lecsúszósra, majd tovább. A tömb alacsonyabb oldaláról kapd el a létrát, és kapaszkodj át a tüskék felett. Egy terembe érsz, ahol még három járat van. Menjünk jobbra, el a kis emelkedő mellett, majd a túloldalon csússzunk le, és vegyük fel a 2. Horseman’s Gem-et. Kapaszkodjunk fel az eltört oszlopra, ugorjunk a járatba, másszunk fel a létrán, majd a következő szoba végében csússzunk le, és kapaszkodva essünk le, az elágazáshoz. Most a bejövetelhez képest a szemköztibe menjünk. Kapaszkodjunk fel az oszlopra, majd ugráljunk át a platformokon, néha a fali repedésekben kapaszkodva jutunk tovább. Amikor elértünk arra az oszlopra, ahol 3 platform van körben, a túloldalán felugorva tudjuk elkapni az oszlopon a rést, majd balra kapaszkodva a fali résben kapaszkodunk tovább. Nálam előfordult, hogy nem akart átkapaszkodni a falra. Itt egy savebug van. Mentés nélkül kell legalább attól megcsinálni, ahonnan átugrottunk az oszlophoz, és folyamatosan kapaszkodjunk balra. A végén eljutunk a nagy szoborral szembe. Amikor szünetelnek a tűzköpők, ugorjunk a vízbe, ne törődjünk a cápákkal, hanem a szobor alatt ússzunk be a járatba. Kikapaszkodva rögtön ugorjunk hátra, majd a létrára, és fent egy fordulásos hátra szaltóval elkapjuk a kis platformot. Ott, annak a széléről helyből ugorjunk a másik létrára, és másszunk fel. Ugorjunk a szobor szájába, és menjünk végig a torkában. A végén újabb házakhoz érünk. Menjünk le a létrán, mert szemben a kis beugróban egy medipack lapul. Másszunk vissza a létrán, majd ugorjunk a háztetőre. Most az a lényeg, hogy a terem bal hátsó sarkában levő házhoz érjünk, mert azon van egy laposabb rész. Kapaszkodjunk hát jobbra, majd fordulásos hátra szaltókkal a másik háztetőn kapaszkodjunk addig. Én az elsőn kapaszkodtam teljesen a túloldalára, ott a másikon balra, majd a következő már az volt amit kerestem. Leereszkedve a házba felvehetjük a 3. Horseman’s Gem-et, Ugorjunk át szembe, majd a fali réshez. Bekúszva felérünk a falra, majd bemenve a barlangba, és lecsúszva visszaérünk az elágazáshoz. Most menjünk a baloldali terembe, és találunk egy kúszórést. Sajnos itt hibás a játék, csak egy csalással lehet túljutni, mert Lara nem kúszik be a résbe. A lényeg, hogy nyomjuk be a DOZY billentyűket, illetve ha magyar a billentyűzet, akkor a DOYZ, és fontos, hogy ezeken a billentyűkön ne legyen más mozgás. A ctrl-el tudjuk reptetni Larát, a kurzorokkal irányítani, és a Delete-vel újra talpra állítani. Úgy vigyük a réshez, hogy a lába érje a kúszórést, a feje belemehet a plafonba. Ha átértünk, állítsuk talpra, majd toljuk meg a kart. Most csak a vizi növényekre lépjünk, a vízbe ne, mert bezárul szemben az ajtó. Bent vegyük fel a 4. Horseman’s Gem-et. Menj vissza rohanva, ugorva a tüskéknél ki a nagyterembe, majd balra, és amikor a 2. Gem-et a helyére teszed, vége is a pályának, a játék kilép. Sajnos a másik két pályát a menüből kell kiválasztanod.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.