.....................................................................

Stone Cold

Készítő: Jamie White

Letölthető: Innen

Csomagold ki a JamieWhite-StoneCold.zip-et, majd a wav-okat az audio, a catacomb-okat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a catacomb.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a pályát, kiválasztva a Stone Cold szintet.

Review:

Érdekes pálya, de nem lett a kedvencem, Resident Evil beütéssel, de leszámítva a sok rohangálást, az egyhangú textúrákat, főleg a kihalt városbanazért jó játék volt. Bőven volt benne ellenség, rengeteg élőhalott, sakál, óriás skorpió, sőt még Seth is megtisztelt benne a jelenlétével. Fegyver, lőszer, medipack van bőségesen. Az első vezérlőteremben volt kissé nehéz megtalálni, az átjárható falat, ami a többször használatos kulcsot, és a biztosíték helyét rejtette. 4 secretet találtam benne, ezek nem voltak igazán rejtve, szinte az utunkba esett. Jók a hozzáadott hangook is. A textura nem változatos, kicsit olyan befejezetlennek tűnt, és a hatalmas városrészben nagyon sokat kellett szaladgálni, és sajnos a kamera sem mutatta, hogy a karok éppen melyik ajtót nyitották.

Story:

Lara a dzsippjét vezeti. Hirtelen olyan sötét lesz, hogy a fényszórók nem tudják megvilágítani azt, ami előtte van. A dombon túl egy szép város képét látja. Hirtelen: BUMM! Lara ütközik, kiesik a dzsippből és lecsúszik a dombon. Egy ösvényt vesz észre maga előtt..."

Leírás:

Vegyük fel a nagy medipackot, és a fáklyákat is, majd az elágazásnál jobbra menjünk. Át a téren, és be az ajtón. Vegyük fel az UZI-t, és menjünk fel az emelkedőn. A folyosón először a baloldali ajtón menjünk be, lőjük le a sakált, és vegyük fel az elkerített résznél a Token-t. Az élőhalottakat egyelőre nem tudjuk megölni, de lassúak, nem okoznak problémát. A másik ajtón bemenve használjuk. A kis vízben vegyük fel a shotgun-t, és húzzuk meg a fali kart. Kint a folyosón kinyílt a sötétben az ajtó, és bent miénk a crowbar. Menjünk ki a temetőhöz, és feszítsük ki szemben az ajtót. Az ajtó mellett balról vegyük fel a biztosítékot. Menjünk vissza egészen a pálya elejére, az első elágazásig, és most a másik irányba menjünk. Bemenve az ajtón, szemben a csövek mellett át tudunk menni a falon. De előtte vegyük fel a nagy medipackot, és a Laser Sight-ot is. Vegyük fel az újabb UZI-t, ez az 1. secret. Tegyük a helyére a biztosítékot, és vegyük fel a kulcsot. Ezt a kulcsot többször is használhatjuk majd, ne ferlejtsük el. Menjünk vissza, ahol a biztosítékot találtuk. Továbbmenve ugorjunk a platformra, onnan a tetőre, mert ott van a crossbow, a 2. secret-ben. Menjünk le a térre, és öljük meg az óriás skorpiókat, sakálokat. Az élőhalottakat is megölhetjük most már, sőt, ha akarunk, vissza is mehetünk a többiekkel is végezhetünk az explosive ammo-val. Menjünk jobbra, és húzzuk meg a kart a benzinkútnál, a teherautó mellett, majd visszafelé menjünk jobbra, és a fallal körülvett épületeknél a falra felmászva, kinyírva a sakált, másszunk be az ablakon, és húzzuk meg a kart. Ugyanott menjünk a túloldalra, mert ott felvehetjük a Grenada Gun-t a 3. secret-ben. A másik ablakon leereszkedve, és jobbra menve kinyílt egy ajtó, és az emelkedőn felmenve újabb kart húzhatunk meg, de vegyük észre a bejárat melletti, baloldalon a ládát. Menjünk vissza a benzinkúthoz, és a kinyílt ajtó mögött újabb kart húzhatunk meg. Jobbra a benzinkút mellett, másszunk fel a létrán, és használjuk a kulcsunkat. Lent egy csatornába érünk. Először egyenesen menjünk, nyírjuk ki a krokodilt, és húzzuk meg a kart. A másik irányban is egy krokodilt, és egy kart találunk. Most térjünk vissza az említett ládaszerű ajtóhoz. Kinyílt, menjünk be, és csússzunk le. Húzzuk meg a kart. Bent két robottal kell megküzdenünk előttük ugrálva, folyamatosan lőve egy újabb Token a miénk. Használjuk, és a kulcsunkat is. Vegyünk fel mindent, mert szükségünk lesz rá. Húzzuk meg a kart, majd a másikat is. Bent Seth fogad minket, nem éppen udvariasan, de nem komoly ellenfél. Ne lőjünk rá, mert hiába, esetleg egy kicsit hátra ugrik csak tőle. Mindegyik zárat nyissuk ki a kulcsunkkal, ha kigyulladunk, ott van a víz. Ha sikerült, húzzuk meg a kart, és végre megszabadulunk tőle. Egy újabb városrészbe érkezünk. Itt is sok óriás skorpió, és zombi fogad minket. Menjünk jobbra, így megtaláljuk a Horseman’s Gem foglalatát, majd továbbmenve, feljutva a háztetőre felvehetjük a revolver-t a 4. secret-ben. Nézzünk körül, láthatunk sok zárt ajtót, a földszinten, és emeleteken is, ahova a létrákon jutunk el. Sajnos a kamera nem mutatja, merre kell éppen mennünk, találjuk meg mi a mindig kinyílt ajtót. Először keressünk egy zöldes épületet, ahova a létrán felmászva a sárga tömböt benyomva, és egy kis tologatás után találjuk meg a kart, ami egy másik ajtót nyit. Van olyan is, ahova még egyszer vissza kell térni. Ha sikerül, akkor a városrész túloldalán lemegy a rács, és felvehetjük a Horseman’s Gem-et, amit a foglalatába téve földrengést idézünk elő, és a Gem megtalálása helyénél elhagyhatjuk a pályát.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.