.....................................................................

Stargate 1-3 (Csillagkapu 1-3)

Készítő: Lorane

Letölthető: Innen

Csomagold ki a sg_full.zip-et majd az audio.zip-ből az audio könyvtárból az audio-ba, a samplesből a sound--samplesbe, az sg1.zipből a Data könyvtárból a Data, a samplesből a sound--samplesbe, a script-ből a főkönyvtárba, és a wads-ból a graphics--wads-ba másoljuk a fájlokat. Az sg2.zip, és sg3.zipből a graphics--wads könyvtárba másoljuk a fájlokat. Indítsuk el a tom2pc.exe-t, hívjuk be az Add gombbal a Stargate1.TOM, Stargate2.TOM, Stargate3.TOM, és Title4.TOM fájlokat, majd Build All. Ha kész, indíthatjuk a kalandot.

Review:

Nekem rendkívül tetszett ez a három pálya. Az első kicsit sötét, de olyan megoldások vannak benne, amit még nem nagyon láttam. 7 Chevron-t kell összegyűjteni, hogy beindíthassuk a Csillagkaput, amin ugyan átjön rögtön Seth, de már nem okoz nekünk különösebb gondot. A 3.pályán egy majommal kell meghúzatnunk egy kapcsolót, ami érdekes megoldás, bár néha be beragad valamibe, és nem teszi a dolgát. Kicsit tépett, és szőke benne Lara. J  Sok fajta ellenség is van a pályákon. Találkozunk mutánsokkal, dinosaurusokkal, pókokkal, óriással is, katonákkal, élőhalottakkal, krokodillal, hárpiákkal, félistenekkel, sőt, még egy kicsit a végén Seth-et is megismerhetjük. Fegyverünk van bőven, bár én az UZI-t, és az M16-ost nem találtam meg. Sok feladat is van benne, bolygókat kell tologatnunk, kapcsolókat kell megtalálnunk. Nehezíti a dolgunkat jó pár forgó penge, és időre futás is van benne. Rendkívül jók a hozzáadott hangok, és a textúra is illik a pályához. Secretet nem találtam benne, illetve nem számolta a játék. Az első két pálya elég lineáris, de a 3.-on már kóvályoghatunk egy kicsit, amire mindent megtalálunk. Sokáig kerestem a kis barna platformon levő Daniel’s glasses-t is. Csak ajánlani tudom mindenkinek, ki ne hagyjátok.

Leírás:

Stargate 1.

Lecsúszás után lőjük le a katonát, és vegyük fel a Green Crystal-t, és tegyük a helyére. Teleportálódunk. Húzzuk meg a kart, és szárazra kerülünk, és beérünk egy könyvtárba. Menjünk jobbra, medipack-ot, fáklyát, és ammo-t találunk. Most a lengő láncokon menjünk át, ne törődjünk az élőhalottal, hanem a forgó pengéken is jussunk át. Megtámad minket egy szörny, de szaladjunk balra a sorok közé, nem jön utánunk, és onnan kényelmesen lelőhetjük. Keresd meg a Blue Crytal-t, majd menj vissza a körpengén. Jobbra menj, ott megtalálod a kinyílt csapóajtót. Mássz le a létrán, lent lődd le a két sci-fi katonát, vedd fel, amit rád hagytak, és jobbra lődd szét a kúszójárat falát. Ott bent felveheted a Crossbow-ot. Kint menj tovább a jobboldali járaton. Ez a helyszín egyébként a pálya eleje. Beérsz egy terembe, ahol 9 kar van, de nem mindegy melyiket tolod meg. Nézd meg a képet:   Egyébként, ha jót tolsz meg, nem égsz el, és a gömbök kivilágosodnak. Ha sikerült, kinyílt jobbra az ajtó, és a félisten megölése után felveheted a Chevron1.-et. Menj vissza az előző terembe, kinyílt a középső ajtó is. Most egy kis idegörlő ugrás lesz, amíg feljutsz a magasba. Ne felejtsd el, hogy ugrás közben a kurzorokkal kicsit irányt is változtat. Fent kapaszkodj át a drótkötélen, öld meg a fél istent, és mássz le az ammo-ért. Visszamászva egy hárpiával találkozol, vedd fel a Chevron 2.-őt, majd mássz fel a falon. Fent használd a Blue Crystalt, öld meg a beugróból a félistent, és nekifutásból, +ctrl ugor egyenesen a láva felé. Kiemelkedik egy tömb. Juss át a túloldalra, kússz át a pengék alatt, és szemben húzd meg, az alig látható kart a falon. És most rohanj, ahogy csak tudsz, mert időre zárul az ajtó. Látod még a repülőgépet, de nem tudod megközelíteni, így haladj tovább egyenesen, a következő pályára.

Stargate 2.

Szaladj át a spirálon, fel a lejtőn, nyomodban két szellemmel, de a folyosón jobbra van egy kis medence, ott megszabadulsz tőlük. Továbbmenve, lecsúszva húzd meg a kart, és egy bázisra teleportálódsz. Öld meg a fegyverest, ugorj át hozzá, vedd fel amit rád hagyott, és ugorj a mélybe. Kapaszkodj ki a partra, a folyosó felöl, ne foglalkozz most a fegyveresekkel, és a kalapácsos félistennel. Majd később visszajöhetsz, akkor már a félisten eltűnik. Rohanj, ahogy csak tudsz, és kapcsold be a két kapcsolóval az elektronikus pajzsot a folyosó végén. Menj jobbra, kinyílnak az ajtók. Rántsd le a fali karokat, és told meg bent a karokat. Közben két dinosaurus, és egy mutáns támad rád. Mássz le a kinyílt csapóajtónál, és vedd fel a Daniel’s Pass-t. A sarokban is mássz fel, és felveheted a Chevron 4.-et. A hárpiát öld meg. A folyosó végén mássz le a láncon, lent, egy krokodilt, és a Revolver-t találod. A másik irányban egy ebédlőt, és benne egy medipackot, két katonát, és egy kapcsolót találsz. Ne felejtsd el az egyik katona hagyatékát a Level28Pass-t felvenni. Kinyílt a harmadik ajtó is. Egy hatalmas teremben találod magadat. Vannak ott mozgatható ládák, szétlőhető ládák, amik alatt felvehető tárgyak vannak. Mássz fel a láncon, , ugorj át a túloldalra, és húzd el a ládát, ami alatt megtalálod a LaserSight-ot. Most már a túloldalról szétlőheted a revolverrel az automata géppuskát a tartányán levő piros jelre célozva. Mássz azért át a plafonon, a létrán, egy kis medipack a jutalom. Menj vissza le, lődd szét a ládákat, a többit húzd el, és vegyél fel mindent. Középen még egy Revolver-t is kaphatsz. A túlsó sarokban lődd szét a lengő gömböt, öld meg a félistent, és told meg a kart a kinyílt ajtó mögött. Ott is húzd el a ládákat, a jobb szélső rejti a továbbjutáshoz majd az ajtót, a többi alatt tárgyak vannak. Most mássz fel kint a középső nagy oszlopra, lengj át a kötélen, és mentsd a játékot, mert egy időre futás, ugrálás következik. A tükörben látod, hova nem szabad lépni. Ha sikerült, az ajtó mögött felveheted a Chevron 4.-et, és lecsúszás előtt a Key of the Warehouse-t. Ismét mássz fel a középső oszlopra, de most oldalt ugorj, majd onnan egy másik kötélen a géphez, ahol a Key-t használhatod. Megölhetsz még egy hárpiát, majd menj le a kis oldalterembe, ami a következő pályára vezet. Most már vissza is mehetsz a nagymedencéhez, megölheted a katonákat, és felveheted a revolver, és crossbow normal ammo-kat, nincs már ott a félisten.

Stargate 3.

Menjünk a folyosón a kis terembe, vegyük fel a számítógépnél a Sam’s Pass-t, és a tekercset is az emelvényről. Látjuk rajta, mennyi vizet kell majd a mérlegen levő korsóba öntenünk. Az emelvény túloldalán jobbról rántsuk fel a csapóajtót, ami alig látható, kerestem is egy darabig a továbbjutást itt. J. A mérleg felöl tudjuk felnyitni. Lent vegyük fel mindkettő WaterSkin-t, és menjünk a kis szobába, a vízbe. Töltsünk annyi vizet, amennyit a tekercs ír a mérlegen levő korsóba. És most jön egy nagyon jó ötlet a készítőtől. Kiszabadult a majom, csaljuk magunk után lassan a kis folyosón, amíg fel nem ugrik, és le nem rántja nekünk a kapcsolót. Sajnos nem mindig jön utánunk, néha beragad. De le ne lőjük, mert akkor nem tudjuk folytatni a pályát. Tehát mielőtt beöntenénk a megfelelő mennyiségű vizet, mentsünk egyet. Ha sikerült, kint kinyílt egy ajtó. Öljük meg a katonákat, a következő teremben is lesz egy, és használjuk a Level28Pass-t. A következő teremben is lesz egy katona, majd ott a sötétben rántsuk fel a csapóajtót. Csúszás közben ugorjuk át a halálos gödröket, majd lent még egy katonát, és egy kart találunk. Toljuk meg, és leérünk a bázisra. Lent is öljük meg a katonát, majd a gépnél használjuk a Sam’s Pass-t. Még egy katona, majd az ajtó mögött nyomjuk meg a gombot. Most kint jobbra menjünk, öljük meg a kis pókokat, majd a teremben rántsuk le a kart. Katonákkal, és láthatatlan óriáspókokkal küzdünk meg. A kapcsoló mellett kapaszkodj fel az emeletre egy Small medipack-ért, majd menj kint jobbra. A lézereknél távolról lelőheted a kispisztollyal a katonát, és lődd szét a kúszójárat rácsát is. Mássz be, bent robbantsd szét az élőhalottat, majd a túloldalán újabb rácsot lőhetsz szét és használd az ajtónál a Daniel’s Pass-t. Bent lődd szét a ládát, kis revolver ammo-ért, és húzd el a másikat. Mögötte találsz, egy most még zárt csapóajtót. Balra a kis platformról vedd fel a Daniel’s glasses-t, és most már lemászhatsz. A falon kapaszkodj teljesen jobbra, és húzd meg a kapcsolót, és látni fogod már, melyik padlólapokra léphetsz. Vedd fel a Chevron 7.-et is. Kint nyisd ki a szemközti ajtót is, mert medipackokat, és ammo-t találsz, csak egy élőhalott őrzi. Menj át most a forgó pengéken, öld meg a katonát, és nyomd meg a kis párkányon a gombot. A kis oldalszobába is bemehetsz, a bal sarokban egy csapóajtó van, de még zárva. Ugord át az íróasztalt, és kinyílik a csapóajtó a másik sarokban. Mássz fel, és rántsd le a fali kart, de még nem tudsz elmenni a Chevron-ért. Menj vissza le, és a sarokban kinyílt a csapóajtó. Lent áramtalanítsd a fenti lézereket és felveheted a Chevron 6.-ot. Menj vissza a forgó pengéken és be a kinyílt ajtón. Öld meg a katonát, lődd szét a ládákat, vedd fel, amiket rejtenek,. És nyomd meg a gombot a falon. Mássz fel a tömbre, rántsd le a csapóajtót, és fent vedd fel a Chevron 5.-öt. Kint most mássz fel a létrán, lődd le a katonát hátul, és rántsd le a kart. Juss át a két forgó pengén, és egy terembe érsz, ahol bolygókat kell tologatnod. Ha jó helyre tolod őket, kigyullad rajtuk a fény. De nézd meg a képet, az segít. …………….. Ha kész vagy mindegyikkel, menj vissza ki, és le a létrán, és lent is juss át újra a forgó pengéken. Most már be tudsz menni a vezérlőterembe, csak két katona próbál akadályozni ebben. Húzd meg a kapcsolót, és aktiválod vele a StarGate-t. Csakhogy sajnos átjön rajta rögtön Seth. De ne törődj vele, ha akarod a katonákat meg is ölheted, vagy befutsz rögtön a Csillagkapun, és vége is ennek a remek pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.