.....................................................................

Sehtepi's Crusade (Sehtepi Hadjárata)

Készítő: Dranok

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Dranok-SehtepisCrusade.zip-et, majd a wav-okat az audio, a seh1,és title fájlokat a graphics--wads, az uklogo.pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a seh1.TOM, és title.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Egy könnyed szórakozást ígér ez a pálya. Semmi kihívás, semmi különösebb nehézség nincs benne, mégis jó kikapcsolódásnak a nehezebb pályák között. Egy piramis belsejében kalandozunk a kijáratot keresve, és amikor megvan látjuk, hogy a terepjárónk is kigyulladt közben. J Return to Egypt-os hangulata van, az ellenségek katonák, repülő bogarak, denevérek, és skorpiók. Elég lineáris pálya, eltévedni nem lehet benne. Gördülő kövekre, és tüskékre kell csak vigyázni. Két secretet találtam a pályán, az UZI-t, és a Shotgun-t. A Tr részekből vett, hozzáadott zene jól illik a szinthez. A textúrák kissé egyformák, de illenek a helyszínhez. 

Leírás:

Vegyük fel a kis medipackot, majd lecsúszva a vízben is, és kimászva is találunk belőle. A denevéreket lőjük le. A gödörből is vegyük fel a shotgun ammo-t, majd átugorva a vízen, hátul húzzuk meg a kart. Jussunk el a kinyílt rácshoz, és újabb vizes terembe csúszunk le. Húzzuk meg a vízben a kart, és vegyük fel az UZI-t is, mert ez az 1. secret. Ússzunk vissza, és a parton lőjük le a három bogarat. Menjünk be az ajtón, jobbra a fali résbe kapaszkodjunk, és a platformról ugorjunk át a másikra. Csússzunk le a lejtőn, és álljunk szorosan a másik lejtő alá, és akkor a fejünk felett gördülnek le a kövek. Húzzuk meg a kart, majd a platformról kapaszkodjunk a plafonon keresztül. Vegyük fel a Shotgun-t a 2. secret-ben. Menjünk a szemközti beugróhoz. Felfelé menet két gördülő kő is jön, de a beugrókban elkerülhetjük őket. Húzzuk meg a kart, és menjünk vissza a kinyílt rácshoz. Bent lőjük a csontvázat a vízbe, húzzuk meg a vízben a kart, és vegyük fel az ammo-kat is. Most kapaszkodjunk fel az emeletre, a tüskékre vigyázzunk, és ugorjunk át a karhoz. Toljuk meg, és kinyílt a rács, felvehetjük a Horseman’s Gem-et. Használjuk is a foglalatában a nagykapunál, és az kinyílik. Húzzuk meg a kart, és a hátunk mögött kinyílt a rács. Toljunk kettőt bent a tömbön, majd jobbra is toljuk el, így visszahúzódnak a tüskék a vízben. Kint öljük meg a három katonát, vegyük fel az ammo-t, és a medipackot is a sötétben, majd másszunk fel a létrán. A túloldalon le, öljük meg a két skorpiót, és toljuk meg a kart. Újabb két skorpiót kell kinyírnunk, majd térjünk vissza az előbbi terembe, és húzzuk meg a kart. Az ammo-t is vegyük fel szemben. Ússzunk vissza, és a kar fölött fel. Csússzunk le, átugorva a tüskés gödröt. Kimászva siessünk balra a beugróba, a gördülő kő elöl, és folytassuk is arra az utunkat. Átugorva húzzuk meg a kart, majd másszunk fel. A teremben a túloldalon húzzuk meg a kart, majd lent húzzuk a tömböt a jelre a terem közepére. Kinyílt a rács, és felvehetjük az újabb Horseman’s Gem-et, skorpiók őrzik. A szarkofágot is kutassuk ki. Most már felmehetünk a lejtőn, ahol a gördülő kő jött, és fent használjuk a szerzeményünket. Egy vizes terembe érünk. Öljük meg a hüllőt a vízben, és keressük meg a vízi kart, az egyik kis sziget oldalán a résben beúszva, és a másik sarokban, a vízben miénk az Ornate Handle is. Menjünk a kinyílt rácshoz, először balra menjünk, húzzuk meg a kart, majd jobbra megtaláljuk a Hathor Effigy-t is. Kint illesszük össze, és tegyük a helyére, és a kinyílt ajtó bemenve, és lecsúszva a piramison vége is a pályának. Egy secretet elhagytam valahol sajnos.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.