.....................................................................

Searching For The Amber Room (Az Amberroom Nyomában)

Készítő: Marion Hundertmark (Commari)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Commari-SearchingForTheAmberRoom.zip-et, majd az AmberRoom fájlokat a Data, a wav-okat az audio-ba,a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is ezt a nagyszerű, 5 pályából álló szintet.

Review:

Nagyszerű kaland volt ez az 5 pályás szint. Változatos helyszínek, ellenségek, textúrák, és feladatok. Bunkerokban, elsüllyedt hajókban, múzeumban, és bányákban játszódik a történet. Meg kell találnunk a két Amber Piece-t mert azok nyitják a végső ajtót. Az egyik a muzeumban a másik a 3. pálya végén, a vízben van. Final targeting nincs benne sajnos, de ott a vége, az Amber Room-ban. Közben persze katonák, kutyák, denevérek, patkányok, lovagok, barracuda-k, sőt még egy a Tr2-ből ismert búvár is akadályoz minket. Egyébként is olyan Tr2-es érzésem volt sok helyen, mint a Maria Doria roncsai között. 3 secretet találtam benne, UZI, Shotgun, és shotgun ammo-t. Nagyon tetszett a hozzáadott zene is, és persze a Story is. Ajánlom mindenkinek.

Story:

1716-ban az Amberroomot, mely I. Frigyes király ajándéka volt, végre a magáénak tudhatta I. Péter cár, amikor Memelben megtalálta. Később az ereklyét a Pétervár melletti Carszkoje Szelóban található cári rezidenciában, a Katalin-palotában őrizték. A második világháború végén Szentpétervárt (Leningrádot) megszállták a Wehrmacht katonái. Számos értékes műalkotást elloptak, köztük az Amberroomot is. A nácik Königsbergbe vitték, ahol a Königsbergi Művészeti Múzeum birtokába került, Dr. Alfred Rhode fennhatósága alá. 1944. augusztus 30-án, egy éjszakai bombatámadás után az Amberroomnak nyoma veszett. Rhoe szerint a tűz martaléka lett. Ám ez a lehetőség hihetetlennek tűnik, hiszen semmiféle tükör- vagy fémdarabot nem találtak. A szakértők szerint az Amberroomot az SS egyik speciális egysége, vagy a Wehrmacht szerezte meg. Nem egy ereklyevadász kereste már a legendás kincset. Páran halálukat lelték a kutatás során, ezért egyesek az Amberroom átkáról suttognak. A mai napig nem sikerült a nyomára bukkanni, leszámítva néhány darabját.

Leírás:

1. Searching For The Amber Room  1.

A baloldalon a sarokban kapaszkodj fel a kúszórésbe, és rántsd le a fali kart. Kint egy tömb emelkedett ki, mássz fel rajta az emeletre, majd a túloldalon le, egészen a földszintre, ott is rántsd le a fali kart, így egy kötelet kapsz az emeleten, amin átlendülhetsz a túloldalra. Persze közben patkányokkal, és denevérrel is végezned kell. Lődd szét a szellőző rácsát a baloldalon, és mássz be. A túloldalon először fent folytasd az utadat, mert egy másik szellőző cső végén felveheted az UZI-t. Most alul mássz be, és egy raktárba érsz. Tologasd a ládákat, először a baloldaliakat, mert ott lesz a crowbar, amivel a jobb oldalon kifeszítheted az ajtót. Egy hajóroncs belsejében találod magadat, az első ajtó mellett mindkét oldalon egy-egy vízi kart találsz. Húzd meg, és a következő teremben először balra menj, mert felvehető tárgyak vannak, majd jobbra, ússz ki az ablakon, a másikon be, és húzd meg a kart. Ott kint lenyílt egy csapóajtó, persze nézz körül mindenhol, mert UZI ammo-k vannak a vízben, és persze néha vegyél levegőt is. J Kimászva két katona, és egy kutya támad rád. Az elhúzható ládák alá is nézz be, majd nyisd ki az ajtót. A folyosón a jobb oldaliba is nézz be, igaz egy katona fogad, de a szekrényt is kikutathatod. Azt úgy kell, hogy egy lépésre állj meg előtte, ne közvetlenül elé, és akkor nyomd meg a ctrl-t. A folyosón a szemközti ajtót is nyisd ki, de mielőtt belépsz, fegyvert a kézbe. Ha beléptél, miközben lövöd a két katonát, folyamatosan hátrálj a folyosón, csald magad után, mert az egyiknél lesz a Commandokey, és ha a kis szobában ejti el, esetleg nem tudod felvenni, nekem elsőre az asztal alá esett. Nyisd ki az ajtót vele, újabb kutyát, és egy fali kart találsz. Rántsd le, és menj le a lépcsőn, be a mosdóba. Kinyílt a csapóajtó. Fegyvert a kézbe, mert lent 3 katona, és két kutya fogad ha a könyvtárba is berohansz. A könyvtárban balra egy kart találsz, húzd meg, és menj tovább. Kapaszkodj fel a kúszórésbe, és a túloldalon rántsd le mindkét fali kart, így az egyik oldalon be tudsz mászni egy résbe, és ott is egy kart találsz. Ha időben végeztél, vissza is szaladhatsz, amerről jöttél, ha nem, újra a kúszórésen át kell menned. Újabb katona fogad, és találsz két mozgatható ládát. A jobb oldali mögött egy kar, a baloldali mögött az ajtót találod. Továbbmenve, vége is az első pályának.

2. Searching For The Amber Room 2.

Jobbra mássz fel a létrán, ugorj a háztetőre, kapaszkodj az ajtó vonaláig jobbra, és ugorj hátra. Fent a tetőn, egy UZI-t és egy kart találsz, ami lent a nagykaput nyitja. Ugorj a vízbe, és húzd meg a vízi kart. Kiúszva két patkányt találsz, és jobbra felkapaszkodva egy fali kart. Rántsd le, így lent a ládák mögé úszva megtalálod az Africanroom Key-t. Kint pedig, ahol kikapaszkodtál, most be tudsz úszni a kis résen, és ott egy újabb UZI az 1. secret-ben. Használd is, kint a kulcsot, és bent a házban a shotgun-t, a ház baloldala mellett egy kúszórés végén, megtalálod az Egyptroom Key-t is. Azt is használd. Bent kinyílik a nagy ajtó. A szobrokon húzz egyet, és egyet a közép felé, de látod a plafonon a helyüket. Bent egy szarkofágban megtalálod a Knightroom key-t. Nyisd ki azt a termet is. A vaskatonától egy Horseman’s Gem-et kapsz, amivel a csapóajtót nyitod ki. Lent a mozgó falaknál juss át, de a másodiknál balra ammo-t, a harmadiknál meg egy kart találsz. Húzd meg. Továbbmenve a szemközti kapuhoz menve két lovas elevenedik meg. Legjobb, ha visszaszaladsz a lépcsőkre, ahonnan jöttél, és ott ugrálva ölöd meg az egyiket, a másik úgyis beleragad a falba, azt elé állva, de a bárdja felöl tudod energiavesztés nélkül megölni. Használd, amit kaptál tőlük, és tiéd a Music Scroll. Menj vissza az első terembe, és tedd a helyére. Kint a főteremben kinyílt egy ajtó. Bent rántsd le a kart, és vedd fel a fáklyát. Gyújtsd meg az Africa teremben, és az emeleten gyújtsd meg a mécseseket vele. Újabb ajtó nyílt ki ott, bent egy kart találsz a szobron, ami kint a nagykaput nyitja. Vedd fel az 1.Amber Piece-t, és a terepjáró felé haladva vége is a pályának.

3. The Search in Goes on.

Ússzunk, a nagybarlangban három rést találunk. A felsőben levegőt vehetünk, a középsőben megkapjuk a shotgun-t a 2. secret-ben, és lent továbbmehetünk. Jobbra egy újat, és bent a hajótestben végre az egyik sarokban levegőt vehetünk. Érdekes, hogy ott nem bántanak a baracuda-k. Ússzunk le a rácsnál, és a ládák között húzzuk meg a kart, majd menjünk vissza levegőért. Ússzunk át a kinyílt ajtón, majd balra, és rögtön jobbra egy új nagy terembe érünk. Rögtön balra ússzunk, mert fent találunk egy újabb kart, ami kint a folyosón nyit jobbra egy ajtót, és ott kimászva végre végezhetünk a búvárral is. Feljebb kapaszkodva szálláshelyre érünk, végezzünk a patkányokkal és nézzünk körül fent a fekhelyeken is. Felérünk a fedélzetre. Ugorjunk a vízbe, és ússzunk át a résen, majd balra be a hajóba, és az ebédlőben felvehetjük a Captains Key-t, amit az előbbi helyen használhatunk. Bent egy kart húzunk meg, ami a fülke mögött nyit ki egy csapóajtót. Lent lőjük le a patkányt, és a ládák mögött húzzuk meg a kart. A következő teremben a ládák mellett kinyílt a csapóajtó, és lent megtaláljuk a 2. Amber Piece-t és meghúzva a kart, és kiúszva, majd a résen át elhagyjuk ezt a pályát.

4. In the Mine

Öljük meg a kutyát, és menjünk a nagy ház mögé, persze beleshetünk az egyik kicsibe is közben. Feszítsük ki a crowbar-ral az ajtót, és a középső ajtó mögött megtaláljuk a Mine Key-t, amit a sínek mellett használhatunk. Persze még két kutya fog akadályozni minket közben. Motorozzunk be, le a lejtőn, jobbra, át a hídon, és a kulcsos ajtó előtt szálljunk le. Menjünk vissza az elágazáshoz, és menjünk jobbra. A bányában ugorjunk a kis dombra, teljesen balra a fal mellé, és onnan egy helyből előre ugrással bent vagyunk a vízben, ahol egy újabb Mine Key-t találunk. Másszunk fel a létrán, és a nagy lejtő előtt mentsünk egyet. Csúszás, ugrás, Large medipack felvétel, és ugrás be a járatba, mielőtt felnyársalnának a tüskés falak. A denevérrel ráérünk ott bent foglakozni. De a medipackot sem fontos felvenni most, visszajöhetünk majd a gördülő kő után is érte, amivel a következő elágazásban találkozunk. Ugorjunk háttal a lejtőre, és szaladjunk vissza előle amerről jöttünk, így elkerülhetjük. A következő teremben felülről jön a tüskés fal, de valamelyik oldalfülkében nyugodtan kivárhatjuk, amíg elmegy. Húzzuk meg a karokat. Továbbmenve, visszaérünk ahol a motort hagytuk, használjuk a kulcsunkat, és vége is a pályának.

5. In the Mine 2.

Érdekes, ha nem itt hagytuk volna a motort, az akkor is itt van. Hát akkor motorozzunk egy kicsit, közben vegyük fel a flares-eket, majd a baloldalon motorozzunk át, így elkerülve a gördülő köveket. Ugorjunk vissza a lecsúszós részhez, és középen lemászva egy kúszórést találunk. A következő, lávás teremben a jobb oldali falon átkapaszkodhatunk a túloldalra. A következőben a plafonon kapaszkodunk először balra, meghúzzuk a kart, majd tovább a másik oldalra. Visszaérünk a motorhoz. Vegyük fel az újabb flares-t, és álljunk meg a rács előtt. A jobb oldali mellett egy kúszórés van, ami egy házhoz visz. Feszítsük ki az ajtót, és a patkány halála után húzzuk meg a kart. Menjünk vissza a motorunkhoz, de mielőtt továbbmennénk, keressük meg jobbról a falon a kúszórést, mert az rejti a 3.secret-et shotgun ammo-t. Ugrassunk át a láván. Továbbmenve a lávás teremben álljunk meg a híd előtt és szálljunk le a motorról, azzal nem lehet átugratni. Forduljunk balra, és a fali repedésben kapaszkodva, leérünk. Lent jussunk el a kapcsolóig, ami fent egy létrát ad nekünk. Lendüljünk át a túloldalra. Fent négy katonát kell megölnünk, majd a kutyák ketrecét kell kinyitni, és őket is hidegre tenni, mert a ketrecükben van az újabb Mine Key. Használjuk az ajtó mellett. Tegyük a helyére az Amber Piece-ket, és végre feltárul az ajtó, és megtaláltuk, amiért jöttünk, az Amber Room-ot. Ezzel vége is a pályának. Sajnos hiányzik a final targeting, így nem kapcsol ki a játék, de itt a vége.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.