.....................................................................

Planet of the Ancients

Készítő: Richard Szydelko (uvavoo)

Letölthető: Innen

Csomagold ki a RichardSzydelko-PlanetOfTheAncients.zip-et, majd az audio-ból az audio, a Data-ból a Data, és a toTRLE Root folder-ből afőkönyvtárba másold a fájlokat, és indulhat is a kaland.

Review:

Ez egy két pályás szint.Nekem nagyon tetszett ezek a pályák, bár néhol bug volt benne, főleg a végén a metró áramtalanításánál, egy save bug. Ha ott mentettem, a visszatöltéskor az ellenkezőjére váltott. Bár így csalni is lehetett volna, én mégis mentés nélkül vittem végig, az első áramtalanítástól. Alien típusú a pálya, és azok közül is a legjobbak között van. De összességében is nagy kaland volt, gratulálok a készítőnek. Talán egyet hiányoltam, talán a fegyveresek lehettek volna Alienek, idegenek, esetleg másmilyen fejekkel. Volt már ilyen pálya.  Ha ilyen volt az első pályája, a következő már bug mentes, és még csodálatosabb lesz. Ez is az egyik kedvencem lett, mert olyan ötleteket, és olyan textúrákat alkalmazott, amit még egy pályán sem láttam. Csodálatosak voltak az UFO űrhajók, és a bázisok is. Az első pályán 4 Data Disc-et kell megszerezni, de a 3. és 4. egy helyen van, csak a 4. a víz jéggé válása után található meg, ugyanott, ahol a 3. volt. Itt bizony álltam egy kicsit, mire megtaláltam, mert nem gondoltam erre a megoldásra. :) Ellenségek fegyveresekből, és torz vadállatokból állt, de sok feladat is nehezítette a pályát. Két secretet találtam az első pályán, az UZI-t, és a házak mellett fent, lemászva egy létrán, uzi ammo-t, és medipack-ot. Azért még most sem értek pár dolgot. Ahol a 4 tömböt tologattam, volt a falon egy lerántható kapcsoló. Végigvittem a pályát úgyis, hogy nem rántottam le, és úgyis, hogy lerántottam. Akkor mire való? És a két fáklyát sem tudom, hogy azon kívül, hogy világítani lehetett vele, mire valók voltak? Nagyon szép a textúra, és a hozzáadott hangok is. Ajánlom mindenkinek, és várom a folytatást.

Leírás:

Planet of the Ancients Part 1:

Mentések:

Menj előre, és balra kapaszkodj fel, ahol majd később használhatod a 4 kártyát, és onnan kényelmesen lelőheted a szörnyikéket. Az egyik beugróban medipackot, és ammo-t vehetsz fel. Menj tovább, és kapaszkodj fel a tömbre az oszlopoknál. Ugrálj körbe és fel, mindaddig, amíg leránthatod a kart az egyik oszlopon. Kinyílt az ajtó az égő tömb mellett. Bent ugord át a sötétben a szakadékokat, és szemben húzd meg a kart a falon. Felgyulladtak a fények, és kinyílt balra a rács. Ne menj be, hanem lőj bele egyet a ládákba, mire azok felrobbannak, és hátul a falon is lesz egy rés. Bent is lesz egy kapcsoló, ami a további utat is világossá teszi. Menj most ki, és szemben egy terembe érsz. Juss le a savas teremben, és ugorj lent a járatba. Rohanj fel, de időben ugorj jobbra a beugróba, a legördülő kő elől. Fent lődd le az újabb mutánst, és kússz át a résen. Húzd ki a jelre a tömböt, és menj be az épületbe. Bent találsz 4 mozgatható tömböt. Húzd őket középre, a jelekre, némelyik alatt felvehető tárgyakat is találsz. De nem mindegy melyiket, melyik jelre tolod. Ha jól csináltad, egy kamera mutatja. A végén kiemelkedik egy kék tömb. Ha valamelyiket utána félre kell mégis tolnod, újra told a jelre, és akkor sikerülni fog. Kapaszkodj fel a tömbről, és a túloldalon ugorj le. De a lejtőn felfelé menve két gördülő kő is ki akar lapítani, így időben kapaszkodj vissza. Menj fel a lejtőn, újabb mutánst nyírhatsz ki, majd jobbra menve menj le a másik lejtőn, és a beugróban leereszkedve a túloldalon rántsd le a kart.Ez nyitja ki az ajtót fent, bár nálam enélkül is nyitva volt. Ismét menj fel az előbbi tömbön keresztül a túloldali lejtőn, és vedd fel a fáklyát a kinyílt ajó mögött.Gyújtsd meg a lángnál, és menj jobbra. Ugorj be a sarokban a járatba. Nincs más szerepe a fáklyának, minthogy világítson a sötét járatban. Ne törődj a mutánssal, vagy dobd el a fáklyát és lődd le, ha hátrálsz, nem jön utánad, csak menj fel, és ugorj a meredek emelkedőn, és lecsúszva felveheted az 1.Data Disc-et. Ugrálj fel a hídra, de mielőtt átmennél rajta, fordulj meg, kapaszkodj fel, mert a túloldalon megtalálod az UZI-t az 1. secret-ben. Egy mutáns őrzi. Most menj át a hídon, és menj le a kerítés mellett. Lent két fegyverest is ki kell nyírnod, sőt szemben is lesz kettő, amiket illő távolságból kispisztollyal is kivégezhetsz. Balra egy újabb UZI-t vehetsz fel, ha a jobb oldalon meghúzod a kapcsolót. Jobbra a kapcsolónál felmászva a tömbre, jobbra menj, és told meg a kart a szögesdrót túloldalán. Visszafelé a platformon is told meg a kart, mindkettő egy-egy tömböt emel ki az épületeknél. Az utolsó karnál, ha jól irányzol, megölheted a szemben platformokon a két fegyverest. Menj le most, és az épületek mellett kapaszkodj fel, a kiemelkedett tömbön keresztül az első épületre. Ugorj onnan a másikra, majd onnan a falra. Ne húzd meg még ott a kart, hanem menj balra, és a túlsó sarokban mássz le a létrán. Lent két fegyveres fogad, de a vízben ammo-t és medipack-ot találsz a 2. secret-ben. Mássz vissza fel, és a kapcsoló előtt ments egyet, mert időre fog menni a futás. Húzd meg a kart, és fuss az előbbi secret felé. De félúton ugorj át balra, az épületre, és mássz le a kinyílt csapóajtón.De lehet úgyis, talán még gyorsabb, hogy balra futva az első ház tetejére ugrasz, majd a túloldalon lecsúszol, és elkapod a szemközti oszlop tetejét.Lent vedd fel a lőszert, és a medipackot, és húzd meg a kapcsolót a láda tetején. Kifelé menet három fegyverest ölhetsz meg, majd menj a nagy radar elé, és a kiemelkedett tömbön keresztül ugorj fel a platformra, majd onnan az elkerített részre, a ládára, a kisebb radarhoz. Kinyílt az ajtó hátul, és bent is egy kapcsolót húzhatsz meg, ami hátul nyitja a kis házon a rácsot, ahol az UFO-k fekszenek. Vedd fel a Crowbaar-t a sarokban, és menj vissza ki előre a nagy radarhoz. Feszítsd ki az ajtót, öld meg a fegyverest, és húzd meg a kapcsolót. Látod az animban, hogy a nagy radar félre tolódik. Ha nem, akkor majd még egyszer be kell jönnöd, és a kapcsoló elé állva már megtörténik. Vedd fel a 2.Data Disc-et, és csússz le kintre. Mássz fel a radarhoz, és ess le a vízbe.  Lent, ha felveszel valamit, megjelenik mindig egy mutáns, de ugorj vissza a vízbe, és onnan lődd le. A víz végében jobbra mássz ki, de a sarok után szaladj vissza a vízbe, mert mögötted is lesz egy. Ha végeztél azzal is, lődd szét a köveket a folyosón, és mássz fel a létrán. Egy területre érkezel, ahol négy kört látsz a földön, és négy követ a magasban a sziklákon, amiket szétlőhető kövek tartanak fent. A cél, szétlőni ezeket, hogy leguruljanak a helyükre. Fel kell menni a túloldali hídra, de előtte jobbra ugorj be a járatba, és húzd meg a kapcsolót. Ez kiemel egy tömböt kint, amire felmászva, és a jobb oldaláról nekifutásból, kapaszkodás nélkül ugorj szembe. Még lentről öld meg a hídon az állatot, és mássz fel. Lődd szét a két követ, majd a híd túloldalán balra menj. Ugrálj a beugrókon át a másik hídhoz. Öld meg ott is az állatot, és ott is lődd szét a köveket. A híd közepénél kapaszkodj le, és oldalazz a túloldalára a felvehető tárgyakért. Csússz le, és menj ahol a kapcsolót meghúztad. Kinyílt a rács, és egy újabb területre érsz. Mássz le a sarokban egy medipackért, és jobbra is találsz ammo-t. De a cél, átjutni a túloldalra, az oszlopra. Felmászva két UFO gép repül el feletted. Közel lehet már a bázis. :) A következő területen menj a hegy túloldalára, közben öld meg a torz állatot, és húzd meg a kapcsolót. Megindul szemben a kő. Menj oda, és amikor elgurult balra, szaladj jobbra és kapaszkodj fel. Mássz fel a létrán. Újabb gépek repülnek el feletted. Vedd fel a tekercset, és told meg a kart. Lent kinyílt a rács. Menj be. Találsz itt is egy fáklyát, de szerintem semmire se kell ez sem. Csússz le a nyílásba, kapd el a létrát egy ugrással, és mássz fel. Ugorj át a kapcsolóhoz, és húzd meg, majd mindkét sarokban a többit is. Ugorj vissza középre, és ess le a kis hídra, Mássz le a létrán, és told a tömböt a sarokba. Mássz vissza fel, és a kiemelkedett tömbről, ugorj a járatba a vízeséshez. Menj fel, és told be a tömböt ütközésig. Menj vissza egészen le, kiemelkedett egy tömb a vízben, így meghúzhatod a lenti kapcsolót is. Látod az animban, hogy egy űrhajó szétlövi a sziklát a hegy tetején. Menj oda és ess le a lyukba, a vízbe. Ússz balra, és a jobb sarokban gyorsan mássz ki, fordulj meg, és lődd le a fegyverest. Ugorj át oda, de igyekezz, mert kigyullad a platform a vízben egy idő után. Vedd fel a 3.Data Disc-et.  Ugrálj nekifutásból a beugróba, majd onnan tovább az oszlopokon keresztül a másik oldalra. Juss el a vízben levő magasabb oszlopra, és lőj bele a plafonon levő fehér oszlopba. Jéggé válik a víz. Menj vissza oda, ahol a 3.Data Disc-et, találtad, és most ott lesz a 4.Data Disc, vedd fel a kinyílt ajtó mellett jobbra az ammo-t és a folyosó végén, mássz fel a létrán. Kint öld meg a fegyverest, és lődd ki a követ a szikla alól, ez lent eloltja a tüzet a repülőnél. Csússz le, és menj a négy számítógéphez a völgyben balra, ahol az első vadállat támadt rád. Használ a Disc-eket, és kinyílik a rács. Menj le, és a következő pályára érsz.

Planet of the Ancients Part 2:

Mentések:

Menj le a lépcsőn, és menj be egyenesen a Cafe-ba. Lődd le a 3 fegyverest, és vedd fel az uzi ammo-t és a medipack-ot a sarokban. A korlátok után jobbra lődd ki a rácsot, és csússz le. Menj az elágazásnál jobbra, majd balra, és egy kis terembe érsz, ahol gőzfújók vannak. Húzd meg a kart a falon, és kinyílik a baloldali ajtó. Bent három kart találsz. Húzd meg mindhárom kart, és a baloldalit mégegyszer. Kint kinyílt egy ajtó a gőzfújók mögött jobbra. Ott is húzd meg a kart, majd menj vissza a gőzfújóknál, és balra felveheted a Data Disc-et. Kinyílt a szemközti ajtó is, bent két fegyverest, és egy kapcsolót találsz. Bent a folyosón újabb fegyveres, és újabb kapcsoló, ami a csapóajtót nyitja kint a teremben a plafonon. Mássz fel, és a túloldalon le. Újabb fegyveres állja az utadat, majd egy gyönyörű metróállomásra érsz. Jobb oldalon a korlát mögött kilőheted az egyik üveget, és bent egy kapcsolót húzhatsz meg, ami kinyitja a rácsot, ott szemben, ahol az elején lecsúsztál. Menj vissza egészen oda. Használd a Data Disc-et, és kinyílik a rács. Kapaszkodj fel a tömbre, és ereszkedj le a kapcsolónál, húzd meg, és ments egyet, mert itt sajnos egy save bug van. A feladat, hogy áramtalanítsuk a metró pályát, és ugyanakkor kint becsukódjon a rács a kapcsoló előtt. Mindezt egy animban látod. Tehát akkor jó, ha meghúzod a kart, és látod az animban, hogy becsukódik az ajtó, és zöldre váltanak a lámpák. Ha nem így van, akkor a kar meghúzása utáni mentést töltsd be, akkor mindig az ellenkezőjére vált. Tehát, ha becsukódott a rács, és zöldek a lámpák, akkor menj a jöttödre kinyílt ajtón át vissza a metróhoz, menj jobbra a síneken, öld meg a két vadállatot, és a végén ereszkedj le a járatba. De vigyázz, a metró kocsikhoz ne érj, mert meghalsz. A járatban vigyázz a gőzfújókra, és öld meg a fegyverest. Kiérsz egy barlangba, ott is öld meg a fegyverest, és a vadállatot, és visszaérsz a metróállomásra. Menj vissza, és újra húzd meg a kapcsolót, így áram alá helyezed a síneket, de kinyílik a rács. Menj vissza a barlangon keresztül oda, de vigyázz, ne a sínek felé kapaszkodj ki, hanem a kinyílt rács felé. Húzd meg a kapcsolót, így a metrószerelvény kitöri a falat. A metrószerelvény után menve vége is a pályának. Ugye jó kaland volt? :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.