.....................................................................

Little Streets of Paris

Készítő: Maxime Guidoni

Letölthető: Innen

Tömörítsük ki a ruelles.zip fájlt. Az Audio könyvtárban futtasd a start_me.exe-t és a wav fájlokat másold a Audio könyvtárba, a wad könyvtárban levő fájlokat pedig a graphics--wads könyvtárba. Indítsd a tom2pc.exe-t hívd be az Add gombbal a tut1.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a játékot.

Review:

Ez egy francia készítésű pálya, amely szerintem az AOD -ot veszi alapul. Elég rövid pálya, fegyver sajnos nincs, ellenfelek se. Elakadni nem lehet benne, teljesen lineáris, A textúrák is beleillenek a pályába. Van egy olyan része is a pályának ahol semmi sincs, vissza se lehet jutni a tényleges részhez. Maradt még egy U alakú vas egy ajtó fölött amivel nem tudtam mit kezdeni. Érdekes. Elég demo szagú. A lépcső fele és az őrnél is van egy zárt ajtó. Várjuk a folytatást.

Leírás:

Szóval. Kezdésnek forduljunk meg, menjünk el a kutya mellett és vegyük föl az ajtónál a kis eü. csomagot. Menjünk vissza. Mivel az ajtót nem tudjuk kinyitni, marad a láda. Ugorjunk rá, húzzuk fel magunkat az emeletre, ugorjunk át szembe. Fussunk a létrához, kapaszkodjunk fel.

Fent menjünk tovább az egyetlen irányban. Ugorjunk be az ablakon, és egy kis eü. csomag lesz jutalmunk. Menjünk ki ott, ahol bementünk, ládára fel, kapaszkodás feljebb egy emelettel. Itt „gyönyörködhetünk” egy „élve vagy halva” feliratban, amin Lara látható. Menjünk a hibás rácshoz. Ugorjunk bal fele kicsit, utána egyenesen, fuss át a másik végébe. Ugorjunk kapaszkodással át, szembe. Ott van egy mintás fal, másszunk rajta fel. Itt csalóka egy kicsit, mert volt már egy ilyen fal, azon viszont nem lehet kapaszkodni. Tehát másszunk fel. Csalóka a korlát, mert át lehet rajta menni. Fent menjünk az épület mögé, ahol egy nagy eü. csomag lesz a jutalmunk. Menjünk a kéményekhez. Larának a bal keze felé ereszkedjünk le, és megtaláljuk, a feszítővasat (magyarosan Lada bontót :-)). Vissza fel. Nyissuk ki az újonnan szerzett feszítővel az ajtót, húzzuk meg a kapcsolót. Lent kinyílt az az ajtó, ahol felvettük az első medpakkot. Most, ha akarjuk, menjünk a negyedik kép helyéhez. Ha innen leugrunk, akkor egy „díszlethez” jutunk, ahol szétnézhetünk, szép, kár hogy nem tudunk visszamenni. Akkor inkább ne ugorjunk le, bár egy mentést, vagy képet megér. J Menjünk vissza, a legaljára, fussunk el a kutya és az őr mellett, vágjuk magunkat négykézlábra és menjünk a beugróba. Álljunk fel, vegyük fel a cső mögül az eü. csomagot. Nyissuk ki az ajtót, fussunk fel, és vége is a pályának.

Kommentek képekhez, mentésekhez:

1. - Innen indulunk Bal szélen a láda, jobbra a pálya végi ajtó, medpakkal..

2. - Az a lakás, ahova az ablakon keresztül jutunk. A medpakk fel van véve már :-)

3. - Itt kell gondolkodni. Elöször a bal oldali lapos felületre ugrunk onnan elör. Hátul a   

      körözés felirat, Larával :-)

4. - Bal oldalon a kémények mellett lehet lemenni a feszítővasért, amivel kinyithatjuk a jobb      oldali ajtót, és a jobb oldali ház mögött (amin van az ajtó) van egy nagy medpakk.

5. - Ha ezt a korlátot átugorjuk, akkor lejuthatunk a „rejtett” részre.

6. - Egy kép Laráról. Elég jó a kam állása :-)

Save Game-k: Letöltés
1. - A gyakorlati kezdés, már felvettünk egy eü. csomagot
2. - Az ugrálgatós rész elötti mentés.
3. - Fent, még nem vettük fel a feszítővasat, de már felvettük a nagy eü. csomagot
4. - Az átfutás előtti mentés. Gyakorlatilag végmentés.
5. - Végmentés.

ProtUS

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.