|
Letöltés: elmosta_a_viz.zip
Rávezető leírás (Ha az aprólékosabb részletek is érdekelnek, használd a kapcsolót az egyes helyeken)
Érdemes keresned a titkos helyeket, mert főleg ott jutsz új fegyverhez. A
rosszfiúk ugyanis nem adják a sajátjukat, hisz nekik semmilyen lőfegyverük
nincs. Ráadásul az ellenségeid még csak nem is emberek. Ugye ismerős a szöveg?
Na igen, az előző pályákon is ez volt. Persze aki azokat sikerrel végigjátszotta,
az már nem tartja fontosnak a fegyverek keresését, hisz mind megvan neki.
De érdemes keresgélni, hisz akkor is gyarapodik a tölténytár és lesz még olyan
pálya, ahol igencsak használni kell a fegyvereket. Aztán gondban lesz az,
aki nem volt résen.
A vázák némelyike szétlőhető, de vigyázz, nem mindig sül ki jó belőle.
Mint a címből is kiderült, itt sokat kell majd úszni, úgyhogy nagy levegő,
és nosza!
Remélem, megfogadtad a tanácsomat, miszerint nagy levegő...., mert
víz alatt indítasz. Légy résen, hisz valamit visz a víz...és az Lara.
Viszont rögtön a sodrásban fel kéne kapnod a feszítővasat. Semmi gond,
ha nem sikerült, mert ez csak egy lift miatt kell az elején, de megkönnyítené
az előrejutásodat.. Ha kiérsz a csarnokba, keresgélj, és ne törődj a
régészeti értékekkel, mert úgy jutsz fegyverhez, ha rombolsz. Ha szemfüles
vagy, meglátod az utat az első titkos helyre. Itt
is jól keresgélj, mert nem a lábaid előtt hever.
|
|
Itt egy kis ugrabugra vár Rád, ha nem szerezted meg a csillagot. Ha igen, használd a liftet. Eredj a magasba, majd a kar meghúzásával láthatod, merre mehetsz tovább. Ne aggódj ha ugrálnod kell és néha leesel, kitartóan
próbálkozz. Van ahol a fal mellett jobb ugrani, van ahol a külső szélén.
Ha néhol a kezedbe akad valami töltény ne habozz felvenni, mert szükség
lehet rá. |
|
Ha feljutsz oda ahova kell, szembetalálod magad egy rácsos résszel, ahol látsz egy tekercset. No, az a végcél, de addig még kacskaringós út vezet. Vedd el amit el tudsz venni. Látod, hogy egy kis rengést idéztél elő, hát menj vissza a kapcsolós terembe, hátha most már fel tudsz oda jutni. Ha bekapcsoltad a kapcsolót, fuss hogy mentsd az életed. A jobb oldali kép segít abban, hogy mit kell tenned. |
||
Mint az a kapcsolónál látható volt, elindult a vízesés a másik helyen is és az akadály is elhárult az utadból. Az ugrálós teremben megtámad két izé. Hamar legyűröd őket, ha a terem tetejéről elvetted a számszeríj robbanó nyílvesszőit, meg persze az íjad is megvan. Ha nincs, fuss. Vissza lehet menni a csobogós terembe és a másik átjárón feljutni a következő szintre. Itt egy irányba mehetsz egyelőre, az ajtót a Pharos oszlop nyitja csak. Egy szobába érve vázákat látsz. Jobbra van a 2. titkos hely , ahol megkaphatod a számszeríjat, ha eddig nem lenne meg. Ehhez kicsit dolgozni kell, de szerintem, megéri a munkát. |
||
A bal oldali szoba tele van kapcsolókkal. Itt variálnod kell, mert nem biztos, hogy érsz azzal valamit, ha elsőnek a karhoz rohansz rángatni. Ebben a szobában van a Pharos oszlop, ami kell ahhoz, hogy a nemrég látott ajtót ki tudd nyitni. Ne nagyon keresgéld, mert el van zárva. Most jobb, ha az a vázateremben levő zárt ajtó irritálja a kíváncsiságodat és megnézed, mi van mögötte. Hoppá, hát mi más, mint a Pharos hurok. Na ez is megvan, már mehetsz is. De azért emlékezz, hogy a vázateremben van még egy hely, ahova mehetsz. Ha most nem is, de később talán. De ehhez megint csak a magasban kell hordanod az orrodat. |
||
Na, használtad a Pharos oszlopot és eljutottál
ebbe a hatalmas csarnokba. Klassz kis medence, csak egyelőre víz nélkül.
De mint a cím is mutatja, ebben a részben az a feladatod, hogy amit
csak lehet, árassz el vízzel. Ennek megfelelően kösd föl a gatyádat
és indulj. |
|
A képen látod a két fáklyát. Mellettük látsz be arra a helyre, ahol
megtalálhatod a Hathor fej, díszes fogantyúját és a Pharos oszlopot.
Az ajtón bemenve lefelé kell menned, tehát lent, olyan helyeket keress,
ahol felfelé tudsz menni. Használd a gyufádat, mert igen sötét van néhol.
Elsőnek a Pharos oszlop lesz meg, de tovább nem tudsz menni. Ha visszamész
és használod az oszlopot, kapsz egy kis filmbejátszást., ami megmutatja,
merre menj tovább. |
|
Amikor az összes rész már víz alatt van, akkor tudsz eljutni a 3. titkos helyre, ahol egy újabb hasznos fegyver a jutalmad, egy gránátvető. |
||
A felső szobából átmenve a másikba, látsz egy ajtót. Még nem tudsz bemenni, de egy múmia rád támad, úgyhogy gyorsan gondolkodj. A beugróban vannak vázák. Azokat szétlőve találsz egy lézert. Gondolkodj, hogyan tudnád felhasználni. Szaladj vissza az előző szobába, és jól nézz körül. Törjön elő belőled a vadállat és rombolj. Ha bejutottál az ajtón, nézz körül. Jobbra a kis helyiségben villódzó fényeket látsz, hátha jó lesz még valamire. Látsz egy kapcsolót is, de most nem éred el. Később esetleg használhatod... Balra egy terembe érsz, ahol szintén egy ajtó van. Ha jól körülnézel, szkarabeuszokat látsz a falon. Jelenthet valamit. Ha a pálya legelején felvetted a feszítővasat, használd. Ha nem... na jó, ne ess kétségbe, nem kell újra kezdened. Ezen a szinten jól körbenézve találhatsz egyet. |
|
A feszítővasat használd, de ne ész nélkül. Ha esetleg mégis a kelleténél többet használtad, gondolj arra, hogy a szkarabeuszok nem csípik a tüzet és az elektrosokkot. Ha kiengedted a szkarabeuszokat, látsz egy bejátszást, tudni fogod, mit kell tenned. Miután kinyílt az ajtó (3 szkarabeusz kell hozzá), szemben látsz 3 mélyedést. A középsőben találod a mechanikus szkarabeusz kulcsát. Lenézve láthatod az első titkos helyen lévő számszeríjat, ha nem vetted fel. Ha nincs még meg, érdemes érte elmenni az első vízeséses terembe, mert a következő pálya elején nagyon hasznos lesz számodra. A jobb oldali gödörből egy sötét alagútba jutsz. Ha nem látsz semmit, használd a fáklyáidat, hogy meglásd merre kell menned. Húzódzkodj fel és mássz be a résen. A szobában látsz egy tekercstartót. Na, az ide illő tekercset kell még megszerezned. Mehetsz is innen vissza :-)) A bal oldali gödörbe leugorva máris hallasz egy múmiát. Ha van robbanó nyilad, vagy gránátvetőd, öld meg és nézz jól körül, mert itt van a pálya utolsó, 5. titkos helye. |
|
A bejárattal szemközti nyíláson át egy kis helyre érsz, ahol két oszlop van. Miután az oszlopok mögött egy-egy kapcsolót látsz, azt hiszem tiszta sor mit kell tenni. A többi adja magát. Utána egy tüskés szobába érsz. Ha körülnézel rájössz hogyan jutsz át a tekercshez. Vedd fel és menj a kis nyíláson át vissza a gödrös terembe. Most már mehetsz a tekercstartóhoz. Ha behelyezed, lesz egy kis földrengés és átmehetsz a következő pályára. |
|
Felvehető tárgyak:
2 x SHOTGUN
1 x SHOTGUN töltény
2 x SHOTGUN töltény2
2 x számszeríj + 20 db normál nyíl
3 x robbanó nyíl
1 x gránátlövő
1 x gránát töltény1
1 x gránát töltény2
1 x revolver
1 x revolver töltény
2 x nagy elsősegélycsomag
3 x kis elsősegélycsomag
1 x laserlight
Következő szint előkészületben...
Garfield (Emõke)
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.