.....................................................................

Juhani's Levels (Juhani Pályája)

Készítő: Juhani Piironen Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a JuhaniPiironen-JuhanisLevels.zip-et, majd a cleopal,coastal,karnak, és tut1.tr4 fájlokat a Data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod a kalandot. Az első pálya után egy medencébe érkezel, és onnan nincs kiút. Vissza kell raknod az eredeti script.dat  fájlt, és akkor a mentéseddel folytathatod a kalandot.

Review:

Érdekes 4 pályás szint, igaz, az utolsó csak a készítő képét tartalmazza, de valóban szép textúrák között. Az első pálya után már beadja a The End pályát, így vissza kell raknunk az eredeti script.dat-ot, úgy tudjuk csak folytatni a játékot, de jók az előbbi mentések utána is. Kicsit látszik még, hogy az első pályája, mert több helyen is levágható a pályák jó része, és hamarabb a végére érkezhetünk. Így van a Coastal, itt az egész épületbeni kalandozást kihagyhatjuk, ha a vízben kapaszkodunk oldalra a sziklákon, és a Karnak pályán is, ott a piramisra felmászva kihagyhatjuk az egész befejezést. Ellenség beduinokból, ninjákból, krokodilokból áll, bár a krokodilok sem mindig jelennek meg a Coastal pályán. Különösebb nehézséget nem okoztak a pályák, bár néhol jó körül kellett nézni, hogy merre folytassam az utat. Hozzáadott hangok sajnos nincsenek benne, a textúra viszont jó, illenek a szinthez. Jó kaland volt, ajánlom mindenkinek, és gratula a készítőnek az első pályájához. Ahhoz képest remek lett.

Leírás:

1. Jungle Ruins

Menj balra, öld meg a beduint, és vedd fel a kis tömbről a LaserSight-ot. Ugorj a vízbe, ússz jobbra, majd kimászva, és felmászva lődd szét a vázát. Alatta revolver ammo-t kapsz. Menj vissza, ahol a beduint megölted, a zöld oszlopról fel tudsz mászni a magasabbra, és onnan kapaszkodj át a következő oszlopra. Onnan ugorj, és kapd el a rést a másikon, majd a túloldaláról ugorj a másikra. Onnan újra kapaszkodással, majd leeséssel kapd el a következőn a rést, és a túloldalon Tiéd a Revolver. Lődd szét a vázát szembe. Menj a víz melletti kis tömbre, és fent a magasban látod egy újabb váza tetejét. Lődd szét, és kapsz egy kötelet. Ugorj át rajta szembe, majd kapaszkodj vissza az Eye Piece 1.-ért. Kapaszkodj vissza, és a lecsúszós részen, teljesen jobbra csússz le, így egy kis jobbra ugrás után felveheted a Large Medipack-ot. Menj az átlátszó piramis túloldalára, ott jobbra, és haladj fel a lépcsőn. Ugrálj a platformokon át a terem túloldalára, és egy új helyszínre érkezel. Menj jobbra, ugorj át a fal melletti platformra, majd a végéről balra ugorj, de közben NE nyomd a ctrl-t. Onnan fordulj mindjárt jobbra, ugorj át, majd juss le a szoborhoz. Told félre, és felveheted a Cartouche Piece 1.-et. Menj vissza fel, ahonnan lejutottál, és ugorj most, a szobor mögötti részre, mert ott egy kart húzhatsz meg, ami egy hosszú platformot aktivizál. Juss el oda, ugorj szembe a ferde részhez, kapd el a peremet, oldalazz teljesen balra, mej lecsúszás közben balra ugorj, majd hátra, és egyenes részen vagy. Ugorj át szembe, kicsit balra, kapd el az oszlopon a rést, oldalazz ballra, és mássz be a résen. Told meg a kart, és felkapaszkodva mellette, teljesen balra oldalazva, és ugrás közben balra kormányozva Larát, visszaérsz, ahol bejöttél erre a helyre. Vízzel telt meg az árok, és beúszva a résen felveheted a Cartouche Piece 2.-őt. Juss el újra az átlátszó platformon át, ahol a karhoz jutottál, de most jobbra menj, és használhatod az összeillesztett Cartouche-t. A kinyílt rácson túl, átkapaszkodva a plafonon felveheted az Eye Pice 2.-őt. Csússz le a piramison, és balra a lépcsőkön, oszlopokon át feljutsz a kinyílt ajtóhoz. A medencénél először szembe ússz a kis résen át, és felveheted a The Hand of Sirius-t. Most a másik irányba úszva, a jobb sarokban felúszva told meg a kart, így visszajutsz a pálya elejére. Tedd a helyére a csillagot, és menj fel a lejtőn. A gördülő kő elöl fuss be a kis beugróba, majd fent tedd a helyére az összeillesztett kulcsodat. Még ne ugorj be a kis medencébe, hanem a terem bal sarkában a lejtőre ugorva majd előre bejutsz a secret-be, ahol felveheted az iránytűt. Most ugorj a kis medencébe, és vége is az első pályának.

2. The End

Itt semmi dolgod sincs, csak megcsodálhatod a textúrát, amit az Author készített, saját magáról is van kép. :-)

Most másold vissza az eredeti script.dat-ot, és a The End-es mentéssel folytathatod a játékot.

3. Coastal Ruins

Ússz egyenesen, mássz ki az épületnél, és öld meg a krokodilt, ha jön, mert nem mindig jön. Vissza a vízbe, és ússz jobbra, majd egy helyen ahol kisétál a vízből, ugorj, és kapaszkodj a szikla peremébe, oldalazz balra, és mássz fel. Átjutsz egy másik medencéhez. Az épület mellett menj balra, és be a járaton. Épületek közé jutsz, egy kis medence is lesz közben, majd szemben jobbra lődd ki a céltáblát, így a felnyílt rács alatt átúszol egy másik medencébe. Ússz át ott is a kis résen, és mássz ki a vízből. Menj, amerre lehet, közben kapsz egy kis medipackot is, majd a ferde részekre ugorva egy krokodillal is találkozol. Öld meg, és ugorj a kis vízbe. Ússz balra, majd megint balra, és vége is a pályának. Persze a hivatalos út nem ez gondolom, hanem: A pálya elején menj be az épületbe, és a kis kék platformról ugorj a kis oszlopra, majd onnan nekifutásból kapaszkodás nélkül, a szemközti alacsonyabbra, és onnan a létrára. A kis városrészben keresd meg a Pharos Knot-ot. Közben egy vaddisznó, és egy csontváz akar akadályozni. Tedd a helyére, és akkor így jutsz el a másik épület elé, ahol az a járat van, ami az épületekhez visz.

4. Temple of Karnak

Menj ki a vízből, öld meg a ninját, és az épületnél menj először jobbra. A kapu mellett balra a váza rejti a Golden Vraeus-t. A másik bejáraton bemenve használhatod. Egy hatalmas terembe jutunk. Csússz le a lejtőn, és időben ugorva kapd el a platform peremét. Ne kapaszkodj most még fel, hanem haladj tovább egyenesen, ugorva, majd a peremen oldalazz jobbra. A két szobornál is haladj tovább a perembe kapaszkodva, majd ugorj át a szemközti platformra. Menj fel a lejtőn, de a közepénél fordulj vissza, és menj fel azon a lejtőn is. Fent kapaszkodj le a peremen, és ess le a kis résig. Oldalazz teljesen balra, amíg fel tudsz kapaszkodni. Vigyázz a pengékre a teremben, bár nem mindig működnek. A túloldalon felveheted a Canopic Jar 1.-et. Menj vissza ki a nagyterembe, és oldalt megölhetsz egy újabb ninját, és felveheted az UZI-t. Ahol megláttad a ninját kapaszkodj le, és ess le a lejtőre, és ismét juss el a platformra, és ismét juss el a terem túloldalán levő emelkedőre. Most egyenesen haladj tovább, és az oszlopokon ugrálva eljutsz a Canopic Jar 2.-höz. Ha nincs is nyitva a rács, azért át tudsz menni, és ismét a lejtőn találod magadat. Most azonban ne ugorj tovább a platformról, hanem kapaszkodj fel, és tedd a helyére mindkét Canopic-ot. Ahol a másodikat a helyére teszed, van egy fali rés, ahol át tudsz kapaszkodni egy kis oldalfolyosóra, ahol ugyan nincs semmi, de az is egy secret. Ugorj a vízbe, és ússz be a kis járaton. Kimászva egy piramishoz érsz. Itt egy kicsit kusza a pálya, mert ha felugrálsz a piramis tetejére a sarkainál, és jobbra lecsúszol róla, akkor vége a pályának. A baloldali vaskapu pedig visszavisz a pálya elejére.

Persze gondolom nem ez a hivatalos, hanem: Menj szembe a medencéhez, balra tartva ússz, és egy zöld teremben találod magadat. Jobbra kapaszkodj fel a fali résbe, és oldalazz teljes balra, a terem túloldalára. Ott a lecsúszós részen ugorva, fent vagy az oszlopon, és ott a középső padlólapra rálépve a piramis belsejében kiemelkedik egy rács. Ússz tehát vissza, és ahol bejöttél a piramishoz, menj, csússz le, és beérsz a piramis belsejébe. Bár ha tovább úszol a vízben, egy kis medencéhez jutsz, ott is ki tudsz kapaszkodni, és akkor is bent leszel a piramisban. Juss fel a kiemelkedett rácson át a piramis tetejére. Csússz le az oldalán, menj a kis medencéhez, és beleugorva vége is a pályának, és ismét láthatod a The End pályát.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.