.....................................................................

Infada Quest 2 - Edinburgh Castles

Készítő: Maxime Guidoni

Letölthető: Innen

Csomagold ki a edimbourg.zip-et, majd az audióban levőket az audio, a data-ban levőket a Data, a Script_UK-ban levőket, és a savegame.0-át a főkönyvtárba, a wads-ban levőket a graphics--wads könyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a wads\maxcity.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indíthatod a kalandot, betöltve a mentést a játékhoz, tehát nem New Game, hanem Load Game.

Review:

Ez a pálya egy romos kastélyban, és a környékén játszódik. Az ellenségek kutyák, katonák, pókok, és megölhetetlen lovagok. 4 Rusty key-t kell megtalálnunk, hogy a végén, miénk lehessen, amiért jöttünk. Két helyen is nagyon jól elrejtett járat van, a növények, és a kék függöny mögött, És soxor az eltolható ládák rejtik a kulcslyukakat. Van benne egy időre futás is, de nem nehéz. Gyönyörű a textúra, a hozzáadott hangokat is jól válogatta össze a készítő. 3 secretet találtam a pályán. Csak a zip-ben levő savegame betöltésével játszható a pálya. Fegyver, medipack van bőven a pályán, nem kell takarékoskodni. Nekem nagyon tetszett, ajánlom mindenkinek.

Leírás:

Balra a tömbön shotgun ammo, két denevér próbál megcsipkedni. Jobbra menve Small medipack, és az átjáróban egy pók fogad. Kiérsz egy kis térre, ahol a kerítésnél újabb medipackot, és a sarokban flares-t vehetsz fel, újabb denevérrel végezhetsz. Ugorj a vízbe, és húzd meg a vízi kart. Ússz be a kinyílt rácson, de mielőtt kimásznál, még egy vízi kart kell meghúznod a függőleges aknában. Lődd le az újabb pókokat, és menjünk jobbra, kinyílik előttünk a rács. Ugráljunk a lecsúszós részeken, majd húzzuk meg a kart, és hagyjuk el jobbra a kis termet. Visszatérve az elágazáshoz, a könyvtárba érünk, balra egy gombot nyomhatunk meg, ami a villanyt kapcsolja fel, érdekes, de ez az 1. secret is egyben.  Jobbra egy rácsot lőhetünk szét. Kapaszkodjunk fel, és menjünk le egészen, közben pókozhatunk egyet ismét. A kúszójárat végén miénk a Rusty Key. Menjünk vissza a pálya elejére, és nyissuk ki az ajtót. Közben egy katona, és egy megelevenedő kutyaszobor is támad ránk. Bemenve újabb katona, és kutya az ellenség, de kapunk haarpon-t is, bár semmi szükségünk rá ezen a pályán. A magasabb ládára felállva ugorjunk a vörös növényzetre a falon, mert ott egy kis folyosó lapul, és húzzuk meg a kart. Kiérünk a kastélyhoz, amit két katona véd. Azért hagynak ránk legalább egy kis ammo-t. Húzzuk meg a kart, és vegyük fel jobbra az újabb haarpon-t is. Kinyílt a rács. Látjuk, hogy egy előbbi helyen, most már megnyomhatjuk a gombot. Menjünk oda, és be a kinyílt ajtón. Egy épülethez érünk, bent négy katona akar kijönni. Engedjük ki őket, hogy a baloldali ládát betoljuk, és megnyomjuk a gombot. Öljük meg őket, és menjünk be. Balra az asztalról vegyük fel az UZI-t, és vegyük észre a gombot is, de még ne nyomjuk meg. Mellette van egy kék függöny, ami egy kúszórést rejt. A végén lőjük szét a rácsot, a baloldali ládát toljuk be, és nyomjuk meg bent a gombot, ez emeli fel kint a ládát. Menjünk vissza a vezérlőterembe, és most nyomjuk meg a gombot, majd igyekezzünk be a sarokban időre kinyíló ajtón. A sarkon húzzuk meg a kart, és fent a ládára, és onnan a résbe ugorva húzzuk meg ott is a kart. Menjünk vissza a kastélyhoz, másszunk le a létrán a vízhez a kis mólóra, majd onnan szembe ugorjunk át, és be a kinyílt rácson. Jobbra a csontváznál felvehetjük az újabb Rusty Key-t, egy megelevenedő kutya őrzi. Az előtérben ugorjunk a vízbe és a kis mólón keresztül, másszunk fel, és nyissuk ki az ajtót. Lőjük le a katonát, vegyük fel a madipackokat és shotgun ammo-t a szobában. Sajnos az asztalon levő Tr2Gold most nem lehet a miénk. Menjünk be a kinyílt ajtón, ami mögöttünk bezáródik. A szakadéknál menjünk balra, csússzunk be a vízbe, és a túloldalon másszunk ki, és kapaszkodjunk még feljebb. Először egyenesen menjünk, kapjuk el fent a rácsot, és kapaszkodjunk a kis kúszóréshez, mert ott van a Haarpon, és ammo-k a 2. secret-ben. Essünk a vízbe, és menjünk vissza fel az elágazáshoz. Most menjünk balra, majd jobbra, és siessünk a karhoz, mert a tüskés fal felnyársal. Húzzuk meg a kart, és másszunk fel a létrán. Fent is húzzuk meg a kart, és lent kinyílt az egyik rács. De fent a rácsot is lőjük szét, mert medipackot, ammo-t rejt a 3. secret-ben. Menjünk oda, vegyük fel a másik előtt az újabb Rusty Key-t, és kinyílik az is. Nekifutásból ugorjunk balra, és használhatjuk is a kulcsunkat, közben denevért, és két pókot kapunk a medipack mellé. Másszunk fel, és egy kis térre érünk. A zárt kapu mellett másszunk fel a falon, oldalazzunk balra a fali résben, majd a növényeken kapaszkodjunk át a túloldalra, és húzzuk meg a kart. Közben egy denevér csipked bennünket, de majd a túloldalon adhatunk neki. Lent megelevenedik egy lelőhetetlen lovag, így ne is törődjünk vele, csak kerüljük ki, és menjünk be a kinyílt kapun. Másszunk fel a létrán, ugorjunk át szembe, lőjük szét a rácsokat, és bekúszva egy kis raktárba érünk. Vegyük fel a flares-t es az ammo-t és húzzuk meg a kart. Kint, a lovagnál felemelkedett a lift, és alatta megtaláljuk az újabb Rusty Key-t. Menjünk vissza a raktárba, és a sarokban a ládát betolva használhatjuk is. Menjünk egészen vissza az előző key használathoz, ott nyílt ki a kapu, és visszaérünk a vízen keresztül a kastélyhoz. Közben még egy lovag áll az utunkba, és ha kicseleztük, vegyük fel a Grenada Gun-t is. A vízbe ugorva, most jobbra ússzunk, mert flares-t, és medipackot találunk arra a vízben. Menjünk vissza oda, ahol a vízi karokat húztuk meg a pálya elején, és fent a lépcsőknél kinyílt a nagykapu. Óvatosan ugráljunk be, mert némelyik padlólap éget. Jobb oldalon ugorjunk át a túloldalra, lőjük le a denevért, és a pókokat is, majd onnan jussunk el a karhoz, és húzzuk meg. Kinyílt a nagykapu. A könyvtárban öljük meg a katonát, és másszunk fel a baloldali polcokon. Onnan vissza a kapu oszlopára, majd onnan még feljebb. Fent húzzuk meg a kart, vegyük fel a medipackot, és menjünk le a könyvtárba. A könyvespolc túloldalán is van egy kar, húzzuk meg. Persze közben tehetünk egy kis kitérőt a túloldalon levő medipackért. Alattunk kinyílt az ajtó, és a tüskés gödröt átugorva húzzuk meg a kart. Kimenve, a könyvtárban a túlsó sarokban is vegyük fel az ammo-t. Térjünk vissza a kastélyhoz, de most kerülővel kell mennünk, és pókok, katonák kutyák akarnak megállítani, persze hiába, mert ott az utolsó ajtó is kinyílt, és végre felvehetjük, amiért jöttünk, a második Artifact-ot.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.