.....................................................................

Entrance To Yhanthlei (Yhanthlei Bejárata)

Készítő: Jose Alberto Morales Cobos

Letölthető: Innen

Csomagold ki a JoseAlbertoMoralesCobos-EntranceToYhanthlei.zip-et, majd a tut1.tr4-et a data, a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a játékot..

Review:

Érdekes pálya. Havas tájon kezdünk, és…és mezítláb. Hát egy csizma elkelne Lara lábára. Két kulcsot kell összeszednünk, közben medvék, denevérek, vízi, és szárazföldi mutánsok akarnak megenni. Kapunk ugyan egy AK-47-est is, de felesleges, illő távolságból ki tudjuk nyírni őket. Sajnos a vége kicsit hibás, a textúra is, és a final targetimg sincs benne. Secretet nem találtam benne. Hozzáadott hangok sincsenek. Elég rövid is a pálya, a következő biztos jobb lesz. :-)

Leírás:

Lődd le a medvét, és rántsd le a fali kart. Bent is a fali kart rántsd le, a másik csapda. Bent menj egyenesen a kúszórés végén, húzd meg a kart, majd jobbra menve mássz le a létrán. Egy ugrás a kulcshoz, vedd fel, és gyorsan ugorj is el, mert lapos leszel. Nyisd ki az ajtót, bent lődd le a krokodílt, és gázolj át a vízen. A következő teremben denevérek támadnak rád. Menj jobbra, húzd meg a kart. Kint két medve és újabb denevérek fogadnak. Öld meg őket, és most balra húzol meg egy kart, de az AK-47-es is a tiéd. Jobbra nyílt ki egy rács, ott is egy kar, majd ugyanazon az oldalon egy másik kart is meg kell húznod, hogy kinyíljon a nagy rács a medencénél. Közben azért nézz körül, mert felvehető tárgyak is vannak. Egy kis úszás után találsz ismét két kart, de csak az egyiket húzd meg. :) Egy medencébe esel. Nyisd ki a vízi ajtót, és bent gyorsan ússz ki kicsit balra, a platformra. Most aztán öldökölhetsz kedvedre. Úgy a vízben, mint kint sok mutáns szörnyikét ölhetsz meg. A terem baloldalán találsz egy újabb Key-t amit a bejárat mellett használhatsz. Kinyílt szemben a sárga ajtó. Kapaszkodj át a plafonon a szakadék felett, és csússz le. Még az innenső partról is ki tudod nyírni a két mutánst a szigeten, ha jól beirányzod Larát. Ússz a kis szigetre, és…és vége is a pályának, csak nem kapcsol ki, mert sajnos hiányzik a final targeting.

OBig

 

Csedeg is leírta a játékot:

Jégbarlangban kezdünk. Elõremenve egy mackó kerül elõ, sajnos végezni kell vele. A barlang végén az ajtó jobb oldalán egy fali kapcsolóba csimpaszkodj, s nyílik az ajtó. A következõ teremben két kapcsoló van, csak az egyik az igazi, a másik csapda(találd ki, melyik :-)?) Az újabb kinyílt ajtó egy folyosóra vezet, ahol a szemközti résbe felkapaszkodva egy újabb kapcsoló nyitja a bal oldali ajtót. A terem alján lemászva megleljük a kulcsot, de itt meg egy kõ hullik a fejünkre. Ha ennek ellenére megszereztük, akkor visszamászva most a másik oldalon tudjuk használni. Pisztolyt elõ, és a krokodilveszélyt szüntesd meg. Menj tovább, a végén kapaszkodj fel. Egy barlangba jutsz, egy nyílás kivételével zárt rácsok fogadnak. Balra hátul nagy medipack-ot találsz. A nyitott bejáraton menj be, húzd meg a kapcsolót, aztán vívj meg két mackóval. A legjobb visszafutni a bejárati magaslatra, és onnét lövöldözni. A kinyílt rács mögött a shotgunt leled egy kapcsolóval. A következõ kinyílt teremben nagy medi-t és lõszert vehetsz magadhoz, na meg egy újabb kapcsoló. Most már csak egy vizes terem van, ahol vesd magad a vízbe. Kimászva két kapcsoló, az egyik megint csak csapda. Szóval a másik nyitja az ajtót. A lejtõ végén ess le a vízbe, és szedd össze a lõszert, kis medit. Végy nagy levegõt és nyisd ki a víz alatti barna ajtót, aztán pucolj, mert jönnek a tarajos gõték, vagy amõbák, szóval nagyok és rondák. Ahol tudsz, kapaszkodj ki, és lõdd õket. Középen egy kockán kis medi, és mire felnézel, nagyon groteszk figurákat látsz lapítani mindenfelé körben. Kényelmesen lövöldözd le õket. Az egyik víz alatti részen megtalálod a kulcsot. Ahol bejutottál ide, ott felette van a kulcslyuk. Használd a kulcsot, és nyílik a terem másik oldalán az ajtó. Bemenve végig a folyósón, és jobbra a plafonra ugorj és kapaszkodj. Csimpizz végig, aztán mássz le a létrán. Itt most csúszol kicsit, aztán elõremenve nézz szét. Szemben egy kis szigeten két torz szörny, próbáld meg innét pisztollyal leszedni õket. Ha sikerült, akkor vége a pályának.

Ennyi volt

Csedeg


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.