.....................................................................

Crazy

Készítő: Nadia Rubin  (Nadiutta) 

Letölthető: Innen

Csomagold ki a NadiaRubin-Crazy.zip-et, majd a crazy.tr4-et a Data, a többi fájlt a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot.

Mentések:

Story:

Lara Croftot tudomást szerzett egy animalista egyesület létezéséről, amelynek vezetője egy őrült tudós, aki egy kis, ismeretlen, Csendes-óceáni szigeten él. Itt épített fel egy erődöt, amelyben őrült ötleteit hozza létre, és teszteli erejüket az egész világon. Szerezni akart pár állatot is abszurd küzdelmébe. És kísérletei következtében rettenetessé tette őket. Lara Croft az erőd körüli falnál áll, és neked kell segítened, hogy bejusson (lehetőleg élve! :D), majd felfedezze, hova rejtette az őrült kísérleti adatait. Utána meg kell őt találni, és ártalmatlanná tenni (vagyis a pokolra küldeni).

Review:

Érdekes pálya, de maradt pár kérdés bennem. Mire kellett a motor benne? Mire kellett az első udvar, ahol Indy aszalódott? Mire kellett az első oroszlánfej, hiszen csak egy oszlopot emelt ki, amire semmi szükség sem volt? És miért nem volt Laser Sight a pályán? Így a könyvtárban egy robbanó nyíllal tudtam csak szétlőni a másik oroszlánfej szájában levő követ. Egyébként nem nehéz pálya. Ellenség sem sok van benne, az állatkertben egy állatot sem kell megölni a Coin megszerzéséért. Egy bika is van a fenti területen a tekercs mellett, de az sem veszélyes. A könyvtárban lesz pár denevér, egy félisten, pár skorpió, egy katona, és két hárpia a végén, de azok is eltűnnek a plafonban. Szép a textúra, de semmi különleges nincs benne, és hozzáadott hangok, sincsenek sajnos. Mégis jó kaland volt, jó kikapcsolódás. Bár rengeteget kerestem a LaserSight-ot az elején. :) Csak egy secretet találtam benne, rögtön az elején crossbow ammo-t.

Leírás:

A lecsúszás közben ugorj át az épületre. Menj körbe, két kart is találsz a falon. Rántsd le mindkettőt. Közben kint a zöld növényzeten megtalálod a Shotgun-t, ott ahol az első vázát szétlövöd, a Crossbow-ot, és az 1. secret-ben crossboww ammo-t pedig a lengő gömbök oldalán. Közben kinyílik pár rács, de az Indy maradványainál semmit nem találsz. Lent, az épület mellett, lődd szét a 3 lengő gömböt, és keresd meg az utat vissza az épületre. Egy helyen fel tudsz kapaszkodni az épület melletti zöld sziklákra. Kinyílt újabb két rács. Az egyiknél, ha lecsúsznál, meghalnál a tüskék miatt. Viszont ha balra ugrasz, akkor a tetőn leszel, és onnan eljutsz a belső területre. De menj előbb jobbra, és a kis udvarba leereszkedve húzd meg a kart. Fent láthatsz egy oroszlánfejet, de nem tudod, és nem is kell kilőni a követ a szájából. Az csak egy kis becsapás, mert csak egy oszlopot emelne ott ki, amire semmi szükség sincs. Nyisd ki az ajtót is ugyanott, és beérsz a belső udvarba. Nem kell megölnöd egy állatot se, hanem a középső oszlopnál ugorj a vízbe, és vedd fel a Coin-t. Az egyik sarokban találsz egy Large medipackot is, és van egy kar is a területen, de azt sem kell megtolnod. Viszont egy helyen, egy kis dombról, vagy kis épületről fel tudsz kapaszkodni, az előtted kinyíló rácshoz, és vissza tudsz menni oda, ahol bejöttél. Most a másik irányba menj, le tudsz ereszkedni a tetőről, és megkerülve a szürke épületet, felnyílik előtted a fal. Bent használhatod a Coin-t, és kinyílik a nagy kék ajtó. Jobbra a sarokban felmászhatunk, majd a túloldalon egy Large medipackot vehetünk fel. Visszamászva toljuk az ellenkező sarokba a gömböt, és a bika előtt toljuk meg a kart. A kiemelkedett tömbön keresztül visszamászhatunk, majd a túloldalon lemászva a falon, a sötétben felvehetjük a Tekercset. Menjünk ki, és jobbra. Akár a kart is leránthatjuk, és kimenve bejöhetünk a motorral, de felesleges, nem kell sehova. Menjünk be a kinyílt ajtón, és másszunk le a létrán. Egy hatalmas könyvtárba érünk. Az utolsó lépcsőfokon egy Small medipack lapul. Menjünk szembe és jobbra, és a vízben felvehetjük a Kék Gyémántot. A másiuk irányban pedig egy kart húzhatunk meg. Most menjünk vissza a lépcsőhöz, és elmenve mellette, először balra menjünk. A második teremben crossbow ammo-t, az elsőben pedig egy oroszlánfejet találunk. Lőjünk arra egy robbanó nyilat, az is szétrobbantja a követ a szájában. Menjünk a másik irányba, öljük meg a félistent. Minden teremben egy-egy padlólap az ajtónyitó kapcsoló. A két vázában megtaláljuk az UZI-t az egyik teremben, majd a következőben használhatjuk a gyémántot. Kinyílik szemben a rács. Ugráljunk a tömbökön keresztül a fehér tömbre, akkor kinyílik a nagy kék ajtó. Bent öljük meg a skorpiókat, balra menve egy Large medipack-ot, jobbra pedig egy kart találunk, ami kint nyitja az egyik rácsot. Ott is egy kart, és a Grenada Gun-t találjuk. A másik rácson bemenve, menjünk fel a lépcsőn, ereszkedjünk le a sötét terembe és tegyük a helyére a tekercset. Másszunk fel az emelvényre is a túloldalon, mert akkor kiemelkedik egy tömb, amin elhagyhatjuk a termet. Menjünk egészen vissza a lépcsők mögé, kinyílt a nagykapu. Bent egy katonát, és két hárpiát találunk, majd felkapaszkodva szembe, és lecsúszva a vízbe, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.