.....................................................................

Cosmos 2199

Készítő: JP

Letölthető: Innen

Csomagold ki a cosmos2199.zip-et, majd az audio-ban levőt az audio-ba, a Data-ban levőt a Data, a Scripts könyvtárban levőket a főkönyvtárba, és a Wads-ban levőket a graphics--wads könyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be a Tut1.TOM-ot, az Add gombbal, majd Build All. Ha kész, indíthatod a pályát.

Review:

Nagyon jó pálya, bár van benne 3 kicsit idegesítő időre futás, de jól szórakoztam. Két kulcsot kell megtalálni, és a crowbar-t.  Az egyik vezérlőteremben a padlólapot nehéz kicsit megtalálni, pedig a tüzes padlókon másképp nem lehet átjutni. De ha a Binoculars-sal nézünk körül, észrevesszük. És az sem mindegy, melyik oldalról nyitjuk fel. Egy bázison játszódik a történet, ahol UFO kutatásokat végeznek. Ellenség van benne kutya, katona, robotok, tűzszellem, és a végén még egy félisten is. Secretet csak egyet találtam benne az első játszásra csak. A texturák is jók, illenek a pályákhoz. Ajánlom mindenkinek.

Leírás:

Menjünk a folyosón, nyissuk ki az ajtót, majd két oldalon rántsuk fel a padlólapokat. A bal oldalin menjünk le, öljük meg a katonát, és jobbra menjünk. A jobb oldali rács felnyílik, és bent egy kart találunk. Itt mentsünk egyet, mert egy időre futás következik. Húzzuk meg a kart, és rohanjunk vissza, ahonnan jöttünk, mert fent felemelkedett egy tömb, amiről balra felkapaszkodhatunk. De mászni nincs idő, rohanás, és ugrás ki a járatból, majd a tömbre is úgy kell felugorni. Fent kapjuk el a plafonon a kapaszkodót, lengjünk jobbra a másik járatba. Lőjük szét a jobb oldalon levő gépet, és vegyük fel a crowbar-t. Egy sakál jön ellenünk, csendesítsük le. Menjünk le a folyosóra, és a kapcsolóval nyissuk ki a rácsot. Bent a heverő mellé álljunk, és nyissuk fel a csapóajtót. Nehezen észrevehető, de a távcsővel észrevehetjük, de csak a fal felöl nyitható. Lent toljuk meg a kapcsolót, és kint, a folyosó végén menjünk be az ajtón, majd a következőt nyissuk ki a crowbar-ral. Menjünk balra, és öljük meg a katonát. Lőjük ki az üveget, majd mielőtt a vízbe mennénk, jobbról is, balról is lőjük ki a rácsokat a falban. Másszunk fel balra, és miénk az 1. secret, Grenada Gun ammo, és a Token is. Most a másik irányba menjünk, a sötét terem túloldalán egy sakált, és egy medipackot kapunk. Kinyílik az ajtó is a jöttünkre, és egy újabb katona jön a fogadásunkra. Tegyük hűvösre őt is, és itt is mentsünk egyet, mert egy újabb időre futás következik. Itt fix a kameraállás, de azért szemben látjuk, hogy kinyílik az ajtó. Rohanjunk ahogy csak tudunk, és a szemközti falon rántsuk le a fali kart, majd rohanás vissza, mielőtt bezárul az ajtó, és bent rekedünk. Ha sikerült, menjünk balra, és visszaérünk a folyosóra, ahol egy kar jelent meg. Toljuk meg, majd menjünk vissza a pálya elejére, és le a másik járatba, vagy a fali kar felé is mehetünk. Használjuk a Token-t, és menjünk be az ajtón. Az elágazásnál jobbra menjünk, a baloldali zsákutca. Csússzunk le, ugorjuk át a tüzet, és másszunk fel. Az új helyszínen menjünk a folyosó végébe, egy katona fog akadályozni minket, de húzzuk meg a kart a falon. Menjünk vissza a vezérlőterembe, újabb két katonával lesz dolgunk, de lőjük szét a rácsot a baloldalon, másszunk fel, és miénk a shotgun, és az első kulcs. Most menjünk vissza, és az ufo-nál menjünk balra, újabb katonát kell megölnünk, de húzzuk meg a karokat a folyosó végében. Menjünk vissza a legelső karhoz, és kinyíltak az ajtók, Jobbra menjünk, és használjuk a kulcsunkat. Menjünk bátran az „alvó” ufok között, és a szökőkút mögött a járatba. Két robot, és egy tüzes szellem támad ránk. Rohanjunk vissza, és be a vízbe, így már csak a robotokat kell megölnünk, ahogy a vaskatonákat, ugrálva előttük, mert csak a hasuk sebezhető. Menjünk tovább a járatban, még egy katona fog akadékoskodni, majd egy hatalmas terembe érünk. Másszunk fel a létrán, öljük meg az újabb robotot, és menjünk a túloldalon levő karhoz. Itt is mentsünk, mert most is időre kell rohannunk, ugranunk. Húzzuk meg a kart, majd jobbra fussunk, ugorjunk, de vigyázzunk a fekete padlólapok tüzesek. Jussunk fel az oszlopra és vegyük fel a második kulcsot. Menjünk vissza, ahol a robot támadt ránk, és felmászva a létrán egy nagy medipack a jutalmunk. Használjuk a kulcsunkat, és egy újabb katona megölése után, egy nagy csúszással kiérünk a szabadba. Menjünk jobbra, és keressük meg a vízben a medipack-ot, mire egy félisten jelenik meg kint a parton. Ha végeztünk vele, a jobb oldalon keressük meg a shotgun ammo-t, erre pedig két katona támad ránk. Öljük meg őket, és menjünk be a most már kinyílt rácson, és a terem túloldalán vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.