.....................................................................

Celtic Folly

Készítő: Jon Heywood (Inchdix) 

Letölthető: Innen

Csomagold ki a celtic_full.zip-et, majd az English Scripts mappából másold a fájlokat a főkönyvtárba, a logos-ból a data könyvtárba, a wadfile-ból a graphics->wads-ba, a .TOM fájlokat ugyanoda. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az inch1.TOM, inch2.TOM, inch3.TOM, inch4.TOM és inch5.TOM fájlokat, és Build All. A pályák nagyok, ezért ne akadj meg, ha a konvertálásnál nem jelenik meg több néhány sornál. Mihelyt a betöltés abbamarad, kész az adott pálya. Indíthatod is a játékot.

Végigjátszás:

Jelzem, a pályákon összesen 15 Secret van, én ebből kettőt nem találtam meg, az egyik az 5. pályán lehet, a másik nem tudom, hol.

1.pálya:

Lődd le az őrt a hídról, és 2 krokodilt a vízből. Ess a vízbe, csalogasd ki a maradék két krokodilt a jobboldali járatokból, és öld meg őket, majd ússz be a jobb hátsó járatba. Ez kicsit hosszú lesz, egy terembe érkezel oszlopokkal és égető padlóval. Ugrálj végig az oszlopokon. Vedd fel a Shotgun lőszert és a Shotgunt. Menj tovább, ugorj a kúszónövényre a falon, mássz fel. Fordulásos hátraszaltóval ugorj, oldalazz el balra, majd mássz fel. Lődd le a párkányról a csontikat, vedd fel a Shotgun lőszert, intézz el egy újabb csontit. Ugrálj el a fali réshez, oldalazz végig, mássz fel. Ha elérted a lejtőt, fuss fel a lejtőn, és be balra. Itt az első Secret, vedd fel a nagy medpakkot. Ha feljebb mész, lesz egy újabb kőgolyó. Csússz le, intézz el újabb három csontit (el is futhatsz mellettük). Ugorj be a nyílásba. Ugorj, kapaszkodj meg a plafonon, függeszkedj végig, ess le, onnan ugorj a réshez, oldalazz végig, majd fordulásos hátraszaltóval ugorj a középső oszlopra. Mássz fel, és ugorj a nyílásba. A nagy teremben lődd le az őrt, vedd fel a nagy medpakkot, siess fel az emeletre, állj a madárszobor elé, így a szellemek felrobbannak. Ha ügyes vagy, megéri, de nem muszáj felvenni a medpakkot. Folytasd az utad a sötét sarokban levő mászórésen át. Mikor egy kis, tűzpadlós szobához érsz, egy tüzes szellem jelenik meg. Fuss vissza a vízhez, oltsd ki. Ha megvan, menj vissza oda, ahonnan a szellem jött. Mássz fel a falra, oldalazz végig, majd hátraszaltó az ajtónyíláshoz. Menj tovább, a végén kiérsz a híd tetejére. Öld meg a két őrt, menj tovább, ess le egy szintet. Öld meg az újabb őrt, majd intézd el a csontit. Ugorj át a Horseman’s Gem-hez, vedd fel a Shotgun lőszert is. Ess a vízbe, és ússz a baloldali járatba. Ez igen hosszú, siess hát. A járat egy rácsos aljú terembe vezet, négy nyílással. A keleti nyíláson jöttél be. Ússz be a jobboldalin, amíg egy nyitott ajtóhoz érsz. Menj be, és megvan a második Secret, és fáklyák. Ha a baloldali járaton úszol be, akkor is ide jutsz. Menj vissza, ússz be a negyedik nyíláson, és egy lyukas terembe érsz. Ússz fel a közepébe, itt találsz egy Shotgunt. Vedd fel, erre egy ajtó nyílik ki a vízben, ússz be. Húzd meg a kart, és siess be a kinyíló ajtón, mert időzített. Ott is találsz egy kapcsolót, az nyit egy vízalatti ajtót, és így tovább. Az utolsó ajtó kockás, és nem időzített. Ússz be, gyere ki a vízből, lődd le a két őrt. Itt két választásod van:

- A jobboldali Horseman’s Gem-et veszed el, és két csonti kezd el üldözni, és ezek elől a kinyíló ajtón át menekülsz;

- A baloldalit veszed el, és jégszellem támad rád. Előlük a másik ajtón menj át, keresd meg a madárszobrot, és állj elé.

Mindkét járat végén a vízbe esel, és az otthagyott drágakő meggyullad. Ússz ki a vízből, ölj meg két őrt, rakd a helyükre a köveket, menj be.

2. pálya:

Menj ki, lődd le az őröket és a krokodilt. Mássz fel az oszlopokon, ugrálj, majd függeszkedj át a túloldalra, onnan is függeszkedj. Mássz be a nyíláson, újabb függeszkedés után menj be a terembe, vedd fel a lőszert, menj ki tovább. Ugorj előre, lődd le az őrt, menj tovább, vedd fel a fáklyákat, erre két szellem jelenik meg, fuss vissza a madárszoborhoz. Ha eltűntek, menj tovább, a sötét részen mássz be a nyílásba, menj végig, vedd fel a Shotgun lőszert, erre egy csonti elevenedik meg, mássz be a túloldalon a nyílásba, menj végig, ess a vízbe, vedd fel a lézeres irányzékot; ez az első Secret. Menj vissza, mássz ki, ugorj a létrára, mássz fel, függeszkedj vissza. Menj ki, ess a vízbe, mássz ki a lávás részhez, a krokodilokat lődd le. Ugrálj végig a köveken a láva felett, mássz fel a létrán. Ugorj át a láván a rácsra, mássz fel amíg tudsz, majd fordulásos hátraszaltó, mássz tovább, egy terembe érkezel. Mássz fel a sötét sarokban, húzd meg a kart, majd a másikat is, menj be a kinyílt ajtón. Két útvonal van: a víz alatt vagy felett. Ha átugrasz a túlpartra, felmész, lődd le a csontikat, a vízből vedd fel a lőszert, ugrálj végig, és a végén függeszkedj, menj be az ajtón, le a csúszdán. A másik, ha beleugrasz a vízbe, végig úszol, kimászol, és csúszol. A sötét részen nyomd meg a kapcsolót. A vízben kinyílt az egyik gát. Menj a hídpillérhez, ott kinyílt az ajtó, mássz le. Őrökkel fogsz találkozni, öld meg őket. Ha kész, menj le a lépcsőn, nyomd meg a kapcsolót, lent lődd le az újabb őrt, menj be a nyitott ajtón, húzd meg a kart. Lődd le a következő őrt, menj be a következő ajtón, a végén mássz fel, húzd meg a kart. A másik víz alatti gát is kinyílt, fuss vissza, be a vízbe, mert tüzes szellemek üldöznek. Ússz be a rácsokon, be a kis öbölbe, mássz ki a jobboldali kapunál.

3. pálya:

Menj jobbra, be a sötét terembe. A mélységnél ereszkedj le a létrán, Mássz be a kúszónyílásba, nyomd meg a kapcsolót, így lesz fény. Menj ki, vedd fel a fáklyát, ugrálj át az (eddig) láthatatlan platformokon a kapcsolóhoz, nyomd meg, gyere ki. Menj fel a lépcsőn, a törött oszlopról vedd fel a Shotgun golyót. Fenn intézd el a csontit. Itt a szobák sorrendje tetszőleges, én a baloldalival kezdem. Menj be, ess a legközelebbi csúszós részre, oldalazz végig, mássz fel, és hátraszaltó. Kapd el a peremet, oldalazz kicsit balra, ess le a réshez, kapd el, oldalazz jobbra a csúszós rész fölé, ess le, a végén ugorj, a peremet kapd el, oldalazz végig, ess rá a nem csúszós platformra, onnan ess le a réseken, juss el a csúszós részre, onnan ugorj, kapaszkodj meg, a jobb végén ess le. Menj be a következő terembe, itt a terem tetejébe kell felmásznod, nyomd meg a kapcsolót és menj ki, a felbukkanó csontit intézd el. Most jön a középső szoba, itt a köveken kell átugrálni, de gyorsan, mert gyulladnak, majd a kapcsolóhoz, nyomd meg. Ugorj a vízbe, ússz be az ajtón, Shotgun lőszert találsz. A jobboldali vizes terem jön, ugorj a vízbe, ússz be a jobb hátsó sarokba, mássz ki, nyomd meg a kapcsolót. Ugorj vissza a vízbe, majd mássz ki a létránál, mássz fel és hátraszaltó. Ugorj a hídra, onnan a jobboldali kapcsolóhoz, nyomd meg, majd a szembenit is. Ugorj vissza a hídra, most a másik oldalon a kúszórés utáni kapcsolót nyomd meg. Vissza a hídra, ugorj az utolsó sarokbeli kapcsolóhoz, nyomd meg. Ugorj a vízbe, mássz ki és fel, függeszkedj át a kinyílt ajtóhoz, mögötte nyomd meg az utolsó kapcsolót. Gyere ki, ess a központi medencébe, gyere ki, menj be a kandalló mögötti kis terembe, húzd meg a kart. A medencében kinyílt a csapóajtó, ússz be, a végén egy barlangba érsz. Menj a rácsig, nyomd meg a kapcsolót, menj vissza a főterembe, fel a lépcsőn. Intézd el a csontit, mássz feljebb a köveken, menj be a kinyílt ajtón, ess a vízbe, ússz ki és át a túloldalra, ott mássz be az ajtón, vedd el a Horseman’s Gem-et. A főterem alatti barlangban kinyílt a rács, menj oda, miközben egy csontival találkozol, ha akarod, intézd el. Ússz el a barlangba, menj végig, el a vízesésekig, csússz le az elsőn és kapd el a peremet, oldalazz jobbra, vedd fel a kis medpakkot, és nyomd meg a kapcsolót. Ess a vízbe, ússz be a baloldali járaton, húzd meg a kart. Ugorj vissza a vízbe, ússz a kialudt rácshoz, menj be a kinyílt ajtón: első Secret, itt van a szerszámíj, ezzel robbantgathatod a csontikat. Ugorj vissza a vízbe, ússz be a jobboldali járaton. A kúszórésben Shotgun lőszert találsz. Mássz fel a lépcsőkön, a létrán is, és hátraszaltó. Menj tovább, ess le olyan óvatosan, ahogy csak tudsz. Most a folyó másik oldalán vagy, ugrálj végig a lapos részeken, amiket útközben találsz. Ugorj be a kis barlangba. Az elágazásnál mássz felfelé, és be a terembe, középről vedd fel a Shotgun lőszert, a csontikat robbantgasd szét. Menj egy szinttel lejjebb, a csontikat folyamatosan irtsd. Ugorj a vízbe, a kis medpakkot vedd fel. Ússz be a kis terembe, a kapcsolót nyomd meg, menj ki, és be az ajtón, a terem végébe. Ott van egy kék álfal a sarokban, menj be, mássz végig, húzd meg a kart. Menj vissza, a műszereknél húzd meg a kart, menj vissza a két kapuhoz, az egyik kinyílt, menj be. Látogasd sorra az álfalakat, a jobb első az emeletre visz, a bal elsőben fáklya van. A bal utolsóban nyomd meg a kapcsolót, menj a jobb másodikba, be a kinyílt ajtón, vedd fel a Pharos Pillar-t. Rakd a négy Horseman’s Gem melletti foglalatok valamelyikébe. A négy kő közül válassz egyet. Balról az

- első: megéget;

- második: három szelemet ébreszt, őket a korábban látott madárszobornál tudod elintézni;

- harmadik: földrengést idéz elő, így a szembeni ajtóhoz nehezebben tudsz átjutni, és egy csonti is feléled;

- negyedik: ártalmatlan, ha nem akarsz nehezítést, válaszd ezt.

Menj a szemben levő ajtóhoz, a két drágakövedet tedd a foglalatokba. Egy nagy terembe érsz, juss le a terem aljára, a lávagödör szélére. Ott keresd meg a kúszórést, mássz be, az elágazásnál fordulj jobbra, húzd meg a kart, majd menj vissza az elágazáshoz, menj be a másik terembe, húzd meg a másik kart. Gyere ki, menj be az ezen a szinten kinyílt ajtón, fordulj jobbra, mássz be a rács alá a sötét részen, vedd fel a kis medpakkot, menj vissza, végig a folyosón, húzd meg az újabb kart. Mássz fel egy szintet, a kúszórés utáni részen kinyílt az ajtó, újabb kar. Most a falban, ezen a szinten nyílt ki az ajtó, kar. Mássz fel egy szintet a nagy lépcsőnél, majd ugyanott még egyet, ugorj át szembe, vedd fel a feszítővasat, menj fel. Az oszlopot told először a fal felé, majd a zárt ajtó felé ütközésig. Menj be a kinyíló ajtón, itt a második Secret, gyere ki. Menj be a fentebbi ajtón, lődd szét a csontit, a műszerek mögött húzd meg a kart. Ugorj az elapadt vízbe, ússz ki és láthatod, hogy a főterem félig megtelt vízzel. Ússz le a gödörbe, a falban kinyílt az ajtó, ússz be, vedd fel a Pharos Knot-ot. Rakd a helyére a kapunál, de ne mássz fel az 5. pályára, hanem szedd le a csillagot a falról, menj a kinyílt kapuhoz, ugorj a medencébe, szedj fel mindent, a csontikat robbantsd szét, és menj be a kapun.

2. pálya újra:

Fuss le a lépcsőn, ugorj el a golyók útjából. Menj tovább, nyomd meg a kapcsolót, menj ki az ajtón. Ugorj a vízbe, ússz le a vízalatti barlangba. Itt három kapcsolót kell megtalálnod és megnyomnod, ezek nyitják az első Secret ajtaját. Ha megvan, ússz el a leghátsó kis barlangba, ahol a létra van. Mássz fel, fordulj meg. Indulj el balra, menj fel a lejtőn. Ezt nehezíti jópár tüskés golyó. Ha megvan, menj vissza a lejtő aljára, aztán sprintelj fel és be a baloldali ajtón, nyomd meg a kapcsolót. Ez nyitja a második Secret lelőhelyét. Menj tovább a létrákhoz. Ugorj fel a nagyra, oldalazz el jobbra, a kúszójárat után nyomd meg a kapcsolót, ezzel életre keltesz két szellemet. Siess ki, ugorj a vízbe, mássz ki, ugorj a középső oszlopra, onnan fel a párkányra, és állj a madárszobor elé, míg a szellemek eltűnnek. Ugorj vissza a középső kőre, onnan a lenti létrára. Mássz fel, ugorj a vízbe, ügyeskedd be magad a nyílásba. Ússz fel, gyere ki a vízből. Mássz fel a létrán, vedd el a kulcsot, lődd szét a csontikat. Menj be a kinyílt kettős ajtón, fordulj balra, és tied a harmadik Secret, ez rejti a revolvert, és hozzá golyókat. Menj ki a tóhoz, ugord át a tüskéket, és menj vissza az előző pályára azon az úton, ahol bejöttél.

3. pálya újra:

Ugorj a vízbe, merülj le teljesen, ússz be a legalsó járaton a lávagödörben.

1. pálya újra:

Ússz ki a járatból, mássz ki a zárt kapunál, rakd a csillagot a helyére, menj be.

4. pálya:

Menj fel a lépcsőn, fordulj balra, menj be az első, vázás terembe. Lődd szét a törhető vázákat, az alagutakban nyomd meg a kapcsolókat. Mássz le a létrán, lődd szét a vázát, a jégszellem elől ugorj a vízbe, ússz végig, majd mássz ki, a befagyott vízen nyomd meg a kapcsolót. Menj vissza a vázás terembe, fordulj balra, a közelebbi alagútban kinyílt a rács, menj be, húzd meg a kart. Menj fel, lődd ki az egyetlen törhető vázát jobbra fent. Mássz le a létrán, menj be a kinyílt ajtón, és végig, húzd meg a kart. Menj ki és be a szembeni ajtón, a tüzes teremben nyomd meg a jobb elülső kapcsolót, majd a jobb hátsót, és a bal elülsőt. Menj vissza, ess a korábban még halálos gödörbe, vedd fel a Horseman’s Gem-et. Menj be a kinyílt ajtón. Az oszlopokat húzd a világos mintás kövekre (a középsőt hagyd szabadon), menj be a kinyílt ajtón, húzd meg a kart, gyere ki, ugorj fel a középső kőre, mássz fel, vedd fel a Music Scroll-t. Menj ki a főterembe, és be az ablaknélküli oszlopos terembe. Nyomd meg a kapcsolókat hátul, a terem beszakad, és két tüzes szellem kezd el üldözni. Ugorj a legmagasabb oszlopra a gödörben, ugrálj le, be a kis barlangba, végül ugorj a sarokba. Vízbe esel, keresd meg a Pharos Pillar-t, és siess be a vízalatti ajtón, ússz jobbra az elágazásnál, a végén mássz ki, intézd el a szellemeket. Ess vissza a vízbe, ússz a másik irányba, húzd meg a kart, vissza a madárszoborhoz, menj be az ajtón. Menj vissza a lávás szobába, vedd fel a nagy medpakkot és a csillagot. Menj vissza a könyvtárszobába, be a boltíves kapukon. Az elágazásnál menj egyenesen, ess le. Négy szoba van, mindegyikben lépj rá a kék kőre, a középső szobából kiindulva össze-vissza, e közben ne menj át a termeken. Ha mindre ráléptél, menj be az egyiken, és menj át a szobákon. A kék kövek nyitják a rácsokat, ezeken tudsz továbbmenni. Az egyik folyosón lesz egy mászórés, ott nyomd meg a kapcsolót. Gyere ki, és folytasd az utad. Ekkor eltűnnek az energiamezők, és felveheted a pickupokat meg a Horseman’s Gem-et. Ha kész, gyere ki. Menj a lávás szobába, mássz fel az egyik kőtömbről a padlásra a zárt ajtóval. Kétoldalt a drágaköveket rakd a helyükre, mássz le a lávás gödörbe, ess a vízbe. Ússz be abba a szobába, ahol a kar van. Húzd meg, gyere ki a madárszobor melletti ajtón, és fuss be a két drágakő melletti ajtón, amit előbb láttál, és megvan az első Secret. Menj be az ablakos terembe, balra menj le a lejtőn, vigyázz a tüskékre. Nyomd meg a kapcsolót, és fuss be a mögötted kinyíló terembe a kőgolyó elől. Nyomd meg az ottanit is, ugyanebben a teremben kinyílt a kis ajtó a nagykapu mellett. Most nézd meg, hova zuhant a kőgolyó. Mássz le a lukba, ess be a nyílásba, vedd fel a gránátvetőt, és tied a második Secret. Itt van két kúszójárat, a nagyobbikba mássz be, és vedd fel a gránátokat. A második járaton menj végig, mássz ki. Menj be a könyvtárszobába, be a boltíveken. Fordulj jobbra, menj be. A koporsónál, a fáklyától balra mássz fel a könyveken, függeszkedj át szembe, mássz be a nyíláson, állj fel. Ugorj át szembe, majd még egyszer. Menj be, nyisd ki a bontatlan koporsót, fáklya van benne. Mássz fel a rúdon, és hátraszaltó, hogy a másik rúdhoz ess. Ott is mássz fel, hátraszaltó, a csontikat robbantsd fel, nyomd meg a kapcsolót. Kinyílt a teremben az ajtó, menj be, kapcsoló. Menj vissza az előző kapcsolóhoz, mellette kinyílt az ajtó, menj be, ugorj, és ess a vízbe. Mássz ki, a falról feszítsd le a csillagot. Ess vissza a vízbe, a vízalatti járaton ússz végig és gyere ki. Menj be az ablakos terembe, be a jobboldali ajtón és fel. Rakd a helyükre a csillagokat. Kis földrengés, menj vissza a feljáróhoz, mássz feljebb és végig, a kőgolyóra vigyázz. Egy magas terembe érsz, lengj át a köteleken, menj be a folyosón, csússz le. Ússz a kereszteződésnél jobbra, vedd fel a Music Scroll-t. Ússz vissza, mássz ki a vízből, vegyél fel mindent, menj ki a kapun, nyomd meg a kapcsolót. Menj tovább, kis filmecske után lődd szét a csontit, a zárt koporsóból vedd fel a gránátokat. Menj ki innen, át a kinyílt nagykapun, és be a korábbi kisajtón, balra. Menj fel a magas terembe, baloldalt kinyílt az ajtó, mássz át, a végén ess lejjebb. Ugorj be az ablakmélyedésbe, onnan oldalazz át a másikba, vedd fel a Pharos Pillar-t. Erre két tűzszellem jelenik meg, ess le, menj vissza a kis medencébe oltani, ahol a Music Scroll volt. Ha megvagy, menj a korsós terembe, menj fel az ajtóhoz, rakd a helyére a két Pharos Pillar-t. Menj a könyvtárszobába, a tekercseket rakd a helyükre. Filmecske után robbantsd szét a csontikat, az arany szkarabeuszt vedd fel, és kombináld a kulcsával. Kinyílik a kis kapu, menj fel, a kőgolyóra vigyázz. Csússz le.

3. pálya újra:

Fuss előre, a kapcsolókat nyomd meg, vegyél fel mindent. Mássz be a nyíláson, Secret. Menj vissza, csússz le a lejtőn. Mássz fel a műszerek tetejére, és ott közlekedj, különben megsülsz. A végén húzd meg a kart. Menj vissza a sarokba, kinyílt a rács, ess le, ússz ki a partra. Mássz fel a létrán abban a szobában, ahol a csillagot feszítetted le a falról. Menj végig.

5. pálya:

Lődd le az őröket, ugorj a vízbe, ússz el a barlangba, ott mássz ki, menj fel a lépcsőn, az utánad jövő őröket lődd le. Fuss ki és be jobbra. Használd az arany szkarabeuszt, hogy kicselezze a karókat, majd menj át, nyomd meg a kapcsolót. Menj vissza, ugorj a vízbe, ússz be a kinyílt rácson. Ússz végig, és amikor látod, hogy nyílik előtted a vízalatti kapu, fordulj meg, ússz vissza egy részt, a stégen mássz ki, lődd le a három krokodilt. Ússz vissza a kapuhoz, és be balra az 1. Secret-hez. Vegyél fel mindent, ugorj vissza, ússz be a kapun. A végén mássz ki, menj be a folyosón. Itt a TR4-ből jól ismert csapdán kell végigverekedni magad; jobboldalt felmászni, elfutni a baloldali lejtőig, és ott beugrani a szobába. Ha megvan, lődd le az őrt. Most mégegyszer ugyanaz a csapda következik, csak most két pengés hordóval, és alul van egy lyuk, abba ugorj bele, húzd meg a kart, és úgy menj tovább. A fenti folyosó közepén jobbra van egy beugró, mássz be, fuss végig, el a kőgolyó elől, amely a lyukba fog esni. Menj tovább, lődd le az őrt. A következő vizes teremben vigyázz mit csinálsz, különben kezdheted az egészet a TR4-es csapda elejéről. Ugorj a rúdra, csússz le, és ugorj be az alsó szobába, húzd meg a kart. Ugorj vissza, és be a középsőbe, ott tedd ugyanezt. Irány a legfelső, a csapóajtó kinyílt, ess le. Menj végig, nyomd meg a kapcsolót. Kinyílt a nagykapu, lődd le a két őrt. A felbukkanó csontikat robbantgasd szét. Vegyél fel mindent, a Horseman’s Gem-et is. Húzd meg a kart. Kinyílt a tüzes terem ajtaja, menj be. A csillagot feszítsd le a falról, cserébe kis időt ki kell bírnod néhány szkarabeusz társaságában, utána menj a harmadik szobába, feszítsd le a második csillagot. A megjelenő szellem elől fuss a madárszobrok valamelyikéhez. Ha eltűnt, a drágakövet rakd a kapcsoló melletti foglalatba, és menj ki. Fordulj balra, fuss végig, és ugorj a kinyílt kapuhoz. Menj vissza a pálya elejére, be a kétcsillagos-kapus szobába. Nyisd ki a kaput, menj be és lődd le a két őrt. Fordulj jobbra, ess a vízbe, és ússz be a falatnyi résbe a falban: második Secret. Itt találod az Uzit. Ússz végig a nagy járaton, gyere ki a vízből a lépcsőnél. Menj fel és vissza. Ugorj át a túlpartra, menj végig, az őröket lődd le, az oszlopoknál nyomd meg a két kapcsolót. Menj tovább. A kapuk mögött is lődd le az őrt, a kis tömbről ugorj a nagyra, végül a kötélre. Lengj át a revolver lőszerhez, vedd fel, majd lengj át a másik oldalra. Lődd le az őröket. A falról a csillagot feszítsd le, húzd meg a kart. Menj ki a géppuskához, és fordulj jobbra. Az őrt lődd le, a csillagot rakd a helyére. Menj be az ajtón. Balra mássz le a létrán a terembe, vigyázva a karókra. Vedd fel a medpakkot, menj be a másik terembe, és fel. Lődd le a két őrt, ha kialudt a tűz, menj be a kapcsolóhoz, nyomd meg. Gyere ki, lődd le a két krokodilt. Menj be a kinyílt ajtón, mássz fel a kapcsolóhoz, nyomd meg. Ess le, vegyél fel mindent a vízből, mássz ki. Mássz fel a tűz baloldalán, menj be. Itt a motor. Pattanj fel, menj fel a lejtőn. A korlátok mögött pickupot találsz. Menj tovább, ugrass át a víz fölött. A vízben van néhány pickup, de nagyon nehéz visszajutni onnan a motorhoz. Menj tovább, vigyázz a vermekre és a tűzköpőkre. Furikázz végig, majd menj be az utolsó barlangban levő szobába. Nyomd meg a kapcsolót, és látod, amint a karós gödörrel szembeni ajtó kinyílt. Menj le a lépcsőn, motorozz tovább, a géppuskánál jobbra, és be a terembe. Az ajtó mellett nyomd meg a kapcsolót, mássz fel. Vedd fel a Pharos Pillar-t, menj ki. Használd a nagykapunál az oszlopos csarnok végén. Húzd meg a jobb hátsó kart, majd a baloldalit, végül a jobb elsőt. Ha nem ez a sorrend, egy tűzszellem jelenik meg, és nem menekülhetsz sokáig. Vedd fel a koponyát, látod, hogy kinyíltak a kapuk a nagy réten. A tüzes szellem végül is megjelenik, de most már el tudod intézni a jobboldali szoba medencéjében. Menj a kinyílt kapukhoz a motorral, az őröket üsd el. Törd át a falat, motorozz végig, és vége a játéknak.

Clau


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.