.....................................................................

Castle Riverrun  Folyómenti Kastély

Készítő: Masha Frenkel

Letölthető: Innen

Csomagold ki a masha-CastleRiverrun.zip-et, majd az audio-ban levőket az audio, a Data-ban levőket a Data, a script-ben levőket, és a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara a Folyómenti Kastély bejáratát keresi, ahol a Jég nevű, mágikus erőket rejtő legendás szablya van elrejtve.

Review:

Nagyon jó 2 pályás szint. Csak ajánlani tudom mindenkinek, jó kikapcsolódás. Bár vannak benne kiszámított időre futások, mégis jó kaland volt. Egy kastélyban játszódik, de vannak benne vizes termek is. Csodálatos az elsüllyedt, víz alá került templom is. Ellenség nem sok van benne, egy lovag, kutyák, krokodilok, és denevérek. Horseman’s Gem-eket kell megtalálni, és két key-t. Figyelni kell a csak távcsővel, vagy fáklyával észrevehető mozgatható tömbökre, amik néha secretet is rejtenek. Bolygókat is kell tologatni. A nagy teremben nem értettem a logikáját, de ha jó helyre toltam azt egy távoli kameraállás mutatta. 4 secretet találtam benne, a shotgun-t, az UZI-t, ammo-tflares-t, és small medipackot, valamint az utolsóban a Crossbow-ot. Nagyon jó a hozzáadott zene, és a textúra is remek.

Leírás:

Castle Riverrun 1.

Az ajtó mellet a baloldalon rántsd le a fali kart, és menj be a kinyílt kapun. Öld meg a lovagot rád hagyja a Castle Scroll-t, majd a kutyát is tedd hidegre. Középen a hídon mássz le a vörös növényeken, és alul körbe, majd a túloldalon megtalálod a Shotgun-t. Ez az 1. secret.. Kimászva a krokodilokat is öld meg, és húzd meg a kart. Igyekezz bejutni az időre záruló rácson. Lecsúszva egy terembe érsz. Húzd a négy gömböt a négy jelölt padlólapra, így kinyílnak az ajtók. Az egyikben egy tükrös termet találsz. A tükörben látod lent az égő padlólapokat, és a három színes lapot is. Azokra kell rálépni, hogy a túloldalon lemenjen a tömb, és felvehesd a revolvert. Lent ammo-t is találsz hozzá, és a kart is húzd meg persze a túloldalon. A másik teremben egy nagyon kiszámított időrefutás-ugrálás után Tiéd az 1. Horseman’s Gem. De előtte menj le és hátul a jobb sarokban találsz egy kihúzható tömböt. Mögötte menj először jobbra, egy kart, majd egy betolható tömb mögött még egyet. Most balra menve 3 kart is meghúzhatsz, de a végén Tiéd az UZI. Ez az 2. secret. A harmadik teremben a bolygókat kell tologatni, és nem mindegyik kerül a más mintás padlólapra. Nézd meg a képet. De egyébként, ha jó lapra húztad, a távoli kameraállás mutatja mindig. A végén két kutya kinyírása után Tiéd a 2. Horseman’s Gem. A negyedik gömb, egy ajtót nyit kint a vízben, az vezet majd a következő pályára. Tedd a helyükre a Gem-eket, és menj be. Egy kis ugróiskola után, kiérve a szabadba felveheted a Golden Key-t, és megölhetsz 3 kutyát is. A kinyílt ajtón át visszaérsz a vízhez, és a túloldalon beúszva a járatba vége is az első pályának.

Castle Riverrun 2.

Egy fantasztikusan szép helyre értünk. A vízben egy elárasztott templomot látsz. A középső platformra kikapaszkodva a plafonon át eljutsz a kinyílt rácshoz. Persze előtte vedd fel a vízből a tárgyakat, és öld meg a vízi lényeket. Told a színes bolygókat a hasonló színű sarkokba, és a baloldalon kihúzott tömböt a negyedik sarokba. Mássz fel, de mielőtt a plafonon átkapaszkodnál, lent megtalálod a 4. secretet shotgun ammo, flares, és small medipack.. Átkapaszkodva megölheted a denevért, és lent meghúzhatod a kart. Kinyílt kint a másik rács is, az mögött is húzd meg a kart. Most lent a vízben jobb oldalt egy oszlop mögött nyílt ki egy rács. De mielőtt beúsznál, kint a vízben a templom hátuljánál az egyik oszlopon húzd meg a vízi kart. Kinyílik a templom kapuja. Ússz fel bent a toronyba, és ott is húzd meg a kart, így a Tiéd az 1. Horseman’s Gem a templomban. Most ússz be a járatba, és egy új nagy teremben a létrával szemben húzd meg a kart, majd a létrán felmászva, hátraugorva menj be a kinyílt rács mögé. Mássz fel a létrán kb. 6-ot, majd hátraugorva egy járatban kihúzhatod a szemközti tömböt. Legalább kétszer húzd meg, mert mögé kell majd jutnod. Vissza a létrára, és feljebb is találsz egy járatot. Arra lemehetsz a kihúzott tömbhöz, és meghúzhatod ott is a kart. Mássz most már egészen fel a létrán, de mielőtt kimennél, ne felejtsd el lerántani a fali kart is. Kint persze a vázákat is lődd szét, mert némelyik felvehető cuccot rejt. Újabb ajtó nyílt ki, majd megint, míg egy terembe jutsz, ahol négy oszlop van. Menj a szemközti ajtóhoz, majd a létrás oszlopokon juss el a bal oldalin levő karig, rántsd le. Újból mászás, hátraugrás következik, amíg eljutsz a túloldalra. Húzd meg a kart, vedd fel a fáklyát, és ugrálj vissza vele. Kint gyújtsd meg a fáklyát a külső teremben, majd a többit is, így kinyílik a rács. Újból visszaérsz a központi terembe. A következő járatban igyekezz a beugrókba, a legördülő kövek elöl. Végre felérsz, és meghúzhatod a kart, ami víz alá helyezi a termet, és felveheted a 2. Horseman’s Gem-et. A vízben meghúzhatod most már mind az 5 vízi kart. Ússz ki, és be a templom túloldalán a járatba. Kimászva mássz le a fogaskerekek mellett, mert az egyiknél egy kúszójáratban felveheted a Crossbow-ot a 4. secret-ben. Húzd meg fent mindkét kart, és térj vissza a templomhoz. Mielőtt középen felúsznál, vedd fel a most már elérhető platformon a Laser Sight-ot- Fent, használd a Gem-eket, és visszaérsz az első pályára. Öld meg a kutyákat, és vedd fel a Bronze Key-t. Visszatérve a hídra, használd a két key-t, kinyílik a nagyajtó, és vége is a pályának

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.