.....................................................................

Beneath Vilcabamba

Készítő: Justin

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Justin-BeneathVilcabamba.zip-et, majd a catacomb.tr4-et a Data a többit a főkönyvtárba másold, és indíthatod is a játékot, kiválasztva a Beneath Vilcabamba szintet.

Review:

Nagyszerű ez a pálya, csak ajánlani tudom mindenkinek. Nincsenek benne nehéz ugrások, időre futások, mégis szórakoztató, és néhol bizony fejtörést is okoznak a feladatok, és sok helyen nincs segítség. Ellenség csupán csontvázakbólés két szellemből áll, azokat a szobor mögé guggolva lehet csak megölni. A csontvázakból van bőven, igaz fegyver is van ellenük. Összesen 4 Horseman’s Gem-et kell összegyűjteni, és az Ornate Handle, és Hathor Effigy-t. 5 secretet találtam benne, de érdekes, hogy néhol a megnyomott gombokra számolt, néhol a felvett fegyverekre. Háromszor vittem végig, de a  revolvert, sajnos nem tudtam felvenni. Egy bug azonban van a pályán. Ha először a híd alatt levő gombot nyomjuk meg, és utána megyünk visszafelé akármiért, és mentünk, akkor nem tudunk átugrani a hídon, mert egy láthatatlan fal emelkedik ki előttünk. Hozzáadott hangok nincsenek benne, a textura is átlagos, Catacomb, és a Tomb Raider 1 Vilcabamba textúrái keverednek. Jó kaland volt.

Leírás:

Lőjük szét a vázát, vegyük fel a crossbow explosive ammo-t, szükségünk lesz rá. Irány í víz, a sarokban medipack, ússzunk balra fel a nagyterembe, és vegyük fel a crossbow-t. Most már a csontvázat is kinyírhatjuk. Az oldalteremben két csontvázat, és az első Horseman's Gem-et kapjuk. Kifelé jövet menjünk jobbra, fel a lépcsőkön, és a sötétben kapaszkodjunk fel, és nyomjuk meg a gombot. Ez az 1.secret. Ússzunk most a vízi járat végébe, a váza ott egy medipackot rejt, és bemenve a kinyílt ajtón, használhatjuk a Gem-et. Ereszkedjünk le a létrán, majd balra fordulva újabb gombot nyomhatunk meg. Mielőtt a vízbe ugranánk, toljuk meg a kart a sötétben. Vegyük fel az Ornate Handle-t a vízben, és ússzunk egy kicsit. A következő teremben balra is van egy hosszú vízi járat. Felúszva, két csontváz fogad, majd a karral szemben a váza rejti a Hathor Effigy-t. Toljuk meg a kart, és menjünk be a terembe. A plafonon láthatjuk, melyik gombot tudjuk megnyomni, a másik három csak csapda. Egyébként a jobb hátsó a jó. És az a 2. secret. Kifelé menet nézzük meg a másik kinyílt ajtó mögött a vázát, mert ott van a 3. secret a Grenada Gun. Ússzunk vissza, és partot érve használjuk az összeillesztett szerzeményünket. Mielőtt továbbmennénk, menjünk a másik ajtóhoz, ez a 4. secret, vegyünk fel mindent, fent balra haladjunk, és az elágazásnál fent jobbra, így, miénk lehet a Grenada ammo, a medipack. Továbbhaladva a sötét járatban, a jobb oldalon egy helyen, fel tudunk kapaszkodni az 5.secret-be. (Akci) Visszafelé, mielőtt rálépnénk a sötét padlólapra, a lépcsőről balra menjünk akkor a crossbow amno-t is fel tudjuk venni. Álljunk a crossbow ammo melletti homokos padlóra, háttal neki, tehát balra a lépcső. Picit forduljunk jobbra és menjünk a sarokba, arccal a sarok felé. Itt a blokkok a peremüknél találkoznak, tehát egy előreugrással a korábbi folyosóra jutnánk. De ugrás helyett gugoljunk le majd nyomjuk meg az előrenyilat, mintha egy gugolós cornert akarnánk csinálni. Erre Lara belekerül a falba. Ekkor három dolog történik; meggyullad a tűz a crossbow ammo alatt, bejön a sötét hidat mutató mozi, és felébred a csontváz. A revolver alatt a tüskék és a csonti ébredése összefügg, tehát ezután már fel lehet venni; miután végeztünk a csontival. Ez talán egy hiba a pályában, a trigger rossz helyen van, a falat alkotó blokkban. Néha nem történik meg mindhárom dolog, ekkor mozogjunk a falban - ugrások, gugolások amig meg nem halljuk a csonti lépteit.(Akci) Menjünk a hídon rögtön balra, és nyomjuk meg a gombot, majd mielőtt átugranánk az első szakadékot, menjünk le jobbra a létrán, és ott is nyomjuk meg a gombot, másszunk vissza, és a létrán felmászva a közepénél balra oldalazva miénk az 1. Pharos Pillar. Másszunk fel, és kúszásban menjünk le a lejtőn. Egy terembe érünk. Nem mindegy melyik oszlopokra lépünk. Ugorjunk át egyenesen, majd balra, és megint balra. Egy terembe érünk. Jobbra találunk egy mozgatható szobrot. Húzzunk rajta egyet, majd a terem közepe felé hármat, és toljunk egyet rajta a tüskés golyó felé, az oszlop mellé. Két szellem szabadul el, de a kinyílt ajtó mögött guggoljunk le a kis szobor jobb oldalán akkor végük lesz. Vegyük fel a 2. Pharos Pillart, majd visszaérünk az előbbi tologatós terembe. Ahova az első kő legördült, most nincs ott, menjünk arra, kinyílik az ajtó. Siessünk fel a lépcsőkön, majd középen jobbra menve, várjuk meg, amíg legördülnek a kövek. Fent használjuk a két kulcsot, és egy újabb nagy terembe érünk. Keressük meg a sarokban a kiemelkedett tömböt, ott felkapaszkodva miénk az UZI a 6. secret-ben. Menjünk tovább, a sarkon jobbra tartva, két csontváz is akadályoz, de van fegyverünk ellenük bőven. A vázákat mindenhol lőjük szét, mert azért néha van is bennük valami. Lemenve a lépcsőn, jobbra miénk az 1. Horseman's Gem. Felmenve a másik lépcsőn újabb csontváz, majd az elágazásnál balra menve, és a kart meghúzva újabb kettőt kell szétrobbantanunk. Nézzünk azért körül egy kis Grenada ammo-ért, bár azt is egy csontváz őrzi. Menjünk fel a lépcsőn, és ugorjunk át a kiemelkedett tömbökön, majd felkapaszkodva miénk a 2. Horseman's Gem, és egy négyes elágazáshoz érünk. Itt ellenség nem lesz, csak sötét. Karokat kell tologatnunk, mindenhol. Menjünk először jobbra, majd onnan szembe, és onnan vissza szembe, és toljuk meg a karokat mindenhol. A legutolsónál jön csak egy csontváz majd, ahol felvesszük a 3. Horseman's Gem-et. Mielőtt leugranánk a terembe, kapaszkodjunk át a plafonon egy kis revolver ammo-ért. A kinyílt kapu átmenve robbantsuk szét a csontvázat, majd az újabb teremben is, és a kúszójárat után a teremben toljuk meg a kart. Visszatérve kinyílt az utolsó kapu is. A plafonon kapaszkodjunk jobbra, tegyük a helyére mindhárom Gem-ünket, majd továbbkapaszkodva a plafonon, egy vizes termen áthaladva vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.