.....................................................................

Alternative Pyramid Hypothesis

Készítő: EssGee Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki a EssGee-AlternativePyramidHypothesis.zip-et, majd az audio-ban levőket az audio, a Wad-ban levőket a graphics--wads, az uklogo.pak-ot a Data, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a settomb.TOM, és Title.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Jó pálya, sok feladat van benne, néha nagyon ügyesnek kell lenni, hogy a Cartouche darabok a mienk legyenek. Jó benne, hogy mindig mutatja melyik ajtót, rácsot nyitottuk ki. Van benne időre futás is. Oda kell figyelni, mert két lánc is van, amit kétszer kell meghúzni, de mutatja is mikor jó. Nagyon jók a hozzáadott hangok is. 3 secretet találtam benne, az UZI-t, másik helyen UZI ammo-t, és a végén az Amulettet a szobor mögött. Ez nagyon jól el volt dugva, nem is vettem észre rögtön. Ellenség nem sok van a pályán, skorpiók, sakálok, és a végén pár katona. Ajánlom mindenkinek, akinek egy kis gyakorlata már van.

Leírás:

Lőjük le a denevéreket, és óvatosan essünk le. A sarokban flares-t találunk. Menjünk be a folyosóra, és balra a kúszórés végén húzzuk meg a kötelet. Kinyílt a nagykapu. Kerüljük ki a gőzfújókat, majd a következő, a főterem közepén jobbra felvehetjük a Ra Cartouche-t, amit továbbmenve be is rakunk a foglalatába. Látjuk az animban, merre kell mennünk. Másszunk fel a létrán, majd az új teremben siessünk át középre, mert a vízben van valami, amit nem látunk, de lőjük ki. Másszunk fel, ha ügyesek vagyunk, fentről visszaugorva miénk a Small Medipack is. Toljuk meg mindkét kart, mindkét oldalon, az egyiken siessünk, mert különben kilapulunk. Visszatérve a terembe kicsit átalakult. Az egyik oldalon nyúljunk bele a résbe, és miénk a Generator Fuse, amit lent, a földszinten használhatunk, így kinyílt a rács fent. A következő teremben ugorjunk át szembe, kapjuk el a rés peremét, és oldalazzunk balra, majd egy kicsit leesve ott is balra. Jussunk le a földszintre, és toljuk meg a kart a sarokban. Jussunk fel az emeletre, ahol középen kinyílt a rács. Másszunk le, és az egyik oldalon, a kúszórés végén rántsuk le a fali kart. Továbbmenve lemászhatunk a felnyílt csapóajtón, majd lent, egy kart tolhatunk meg, és a sarokban egy kis UZI ammo is a miénk. Felmászva a kinyílt rács mögött nyúljunk be a fali résbe, és miénk a Cartouche Piece1,  de mentsünk egyet, mert vissza kell térnünk a nagy terembe, de időre megy. Ha sikerült, jobbra másszunk fel a létrán, oldalazzunk teljesen jobbra, és egy fordulásos hátra szaltóval a felsőbb szintre jutunk. Ott is egy létra, majd egy folyosóra ugorhatunk, szintén hátraugrással a létráról. Egy terembe jutunk. Másszunk fel a rúdon, és egy sima hátraugrással a tömbön leszünk. Ne nyomjuk a ctrl-t. Kapaszkodjunk át a plafonon, és toljuk meg a kart a kúszójáratban. Látjuk, hogy a főteremben kinyílik egy újabb rács. Menjünk oda. Menjünk fel a lépcsőn, majd csússzunk le, de közben kétszer is ugorjunk jobbra, majd hátra is, mert kilapulunk. Lent toljuk meg a kart a sarokban, és kinyílt a rács. Bent toljuk meg a kart, erre egy tömb leereszkedik. A folyosón jobbra is toljuk meg a kart, öljük meg a sakálokat, és a túlsó sarokban felmászhatunk. A kis medence mellett Large Medipack-ot, és a lépcsőn felmenve egy kart találunk. Toljuk meg, majd a sakáloknál középen is kinyílt a rács. Arra menve egy kötelet húzhatunk meg, majd menjünk ki a külső terembe, és jobbra toljuk meg a kart, így középen felmászhatunk. Igyekezzünk felvenni a Cartouche Piece2.-őt, mert felnyársalnak a tüskék. Talán a legjobb, mindjárt úgy felugrani a tömbre, hogy kicsit ferdén vagyunk, így amikor felvettük, egy oldalugrással kint vagyunk a tüskéktől. Menjünk vissza le, és jobbra is van egy kis folyosó, ahonnan egy sakál is jön ki, és mellette egy Large Medipackot találunk. Ott kétszer húzzuk meg a kötelet, így látjuk, hogy a főteremben szabaddá válik a Cartouche foglalata. Menjünk ki, és ahol a kart meghúztuk, másszunk fel, és fel a létrán. A csúszás végén ugorjunk, majd még egyet, és fent vagyunk a platformokon. Jussunk el az oszlopokon ugrálva a karig, de vigyázzunk, mert az utolsó lesüllyed ha nem sietünk. Toljuk meg a kart, és hagyjuk el a termet a két kötélen. A főteremben illesszük össze, és használjuk a Cartouche-t így egy újabb rács nyílik ki, a sarokban. Bent a kötelet húzzuk meg kétszer, és menjünk be a kinyílt rácson. Előtte szétnézhetünk jobbra is, az egyik fali lyukban kapunk azért valamit. A túloldalon másszunk fel a létrán, közben gyilkoljuk a skorpiókat. Toljuk meg a kart, majd forduljunk meg, és a fali réshez eljutva, ott is toljuk meg a kart, látjuk, hogy egy már meglátogatott helyen a lépcsősornál kinyílt a rács. Jussunk el a terem túloldalára, a másik réshez, és hagyjuk el a termet. De felfelé menet a lépcsőn, nézzünk fel, mert egy kúszórésben lapul az 1. secret, UZI ammo. Menjünk a kinyílt rácshoz, amit az előbb láttunk, és menjünk le a lejtőn. Két árkot látunk, ugorjunk bele, és lépjünk a belső padlólapokra, de úgy, hogy a külsőkre ne, majd fussunk, és ugorjunk ki a gödrökből, mielőtt kilapulunk. Ha sikerült, felvehetjük a Cartouche Piece 2.-őt. A főteremben még egy rács van kinyílva. Menjünk be azon is, és egy fekete vizes terembe érünk. Másszunk a baloldali vízfolyáshoz, és hátraugorva kettőt, majd kirohanva kerüljük el a gördülő követ, majd visszatérve másszunk fel a létrán. A baloldali utolsó kis beugróban UZI ammo-t, és szemben vele a továbbjutást találjuk, de először másszunk fel szemben a létrán. Vegyük fel a Cartouche Piece 1.-et, de úgy, hogy oldalról köbö 45 fokban ugorjunk oda, és a felvétel után fussunk ki oldalra, így kerüljük el a tüskéket. Ha sikerült, menjünk vissza le, vegyük fel az UZI Ammo-t, majd a másik oldalon, a kúszórés végén feljebb kapaszkodva megtaláljuk a 2. secret-et, az UZI-t. Visszatérve a főterembe, illesszük össze, és használjuk a Cartouche-t. Kinyílt az ajtó a terem végében. Menjünk fel a szoborig, közben vigyázzunk a pengékre, és a legördülő kőre is. A szobor mögött vegyük fel a Block Builder's Amulet-et, ez egyben a 3. secret-is. Kinyílt a pálya legelején a nagykapu. Kifelé menet még két sakál, majd kint sakálok és pár fegyveres, no meg egy automata géppuska zavar minket. Rohanjunk el a géppuska mellett, és vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.