.....................................................................

Aboard the Neptune

Készítő: Leroy Perkins  Website

Letölthető: Innen

Csomagold ki a Leroy_Perkinsneptune.zip-et, majd a wav-okat az audio, a neptune fájlokat a graphicvs--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a neptune.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a kalandot.

Review:

Érdekes egy pálya volt ez, egy hajón játszódik, bizony elsőre sokat futkároztam össze-vissza, míg megtaláltam mind a 4 key-t és a code discet. Secretet is csak a Grenada Gun-t találtam meg elsőre. Nagyon jók a hozzáadott hangok, és a textúra is illik a pályához. Ellenség katonákból és matrózokból áll. Van benne időre futás is, de nem nehéz teljesíteni. A gépház fogott meg egy kicsit, talán ott töltöttem el egy kis időt a megoldáson. Remek pálya, ajánlom mindenkinek, nem szokványos, különleges a helyszín. Egyet nem értettem csak, a hajó végénél a vízben vagy egy járat a falban, visszaúszni nem lehet onnan, csapda, de miért van ott? Talán ott folytatódott volna a pálya? :-)

Leírás:

Vegyük fel a crowbaar-t, feszítsük ki vele a ládát. Jobbra lőjük szét a ládát, és ugyanilyeneket az egész pályán, mert utánpótlást rejtenek. Kússzunk át a ládák alatt, majd jobbra rántsuk fel a csapóajtót, és nyomjuk meg a kapcsolót, lent. Kapaszkodjunk fel a ládákra, húzzuk ki az egyiket, mert mögötte van az 1. secret, grenada gun ammo. Az alacsonyabb ládáról ugorjunk a bemélyedésbe, és húzzuk meg a kapcsolót. Először az emeletre menjünk fel, és a túloldalról jól kiszámítva, ugorva, rántsuk le a fali kart. Nézzük meg, az emeleten kinyílt egy ajtó. Lent menjünk a kapcsolóhoz, és mentsünk egyet, mert időre futás lesz. Nyomjuk meg a gombot, és rohanjunk fel az emeletre, az előbb kinyílt ajtóhoz, fel a létrán, és kiérünk a fedélzetre, ha sikerült. Egy matróz kötekedik, tegyük hűvösre. J Ott is van egy gomb, majd menjünk be az ajtón, le a létrán, húzzuk meg a kapcsolót a sarokban, másszunk fel a létrán, a rács tetejéig, majd egy fordulásos hátra szaltó (+End), és oldalazzunk az elkapott rés peremén jobbra. Nekifutásból rántsuk le a fali kart, másszunk fel a létrán, és húzzuk meg a kapcsolót. Látjuk, hogy az emeleti rács kinyílt, és egy gomb van ott is. Menjünk oda, és nyomjuk meg a gombot. Közben persze a matrózt is likvidáljuk. Kinyílt három ajtó. Lent a gépterem ajtaja, pont alattunk egy sötétebb terem, és fent a túloldalon is egy. Az alattunk levőbe induljunk el, lőjük szét a ládát, és miénk a Shotgun. A ferde részre hátra ugorva, lőjük szét a rácsot, és másszunk be. A túloldalon a lecsúszás után húzzuk meg a kapcsolót, és a vízbe esve ússzunk a két propeller között levő járatba. Helyből ugorjunk egyet és kapjuk el a létrát, másszunk fel kettőt, és egy hátra, majd előre ugrással kapjuk el a következő peremet. Utána egy hátraugrással pihenhetünk egyet, majd nekifutásból újabb létra, és a végén egy fordulásos hátra szaltó (End) után miénk a Blue Key. Kiérünk a hátsó fedélzetre. Nyissuk ki az egyik ajtót, majd bent rántsuk le a csapóajtót. Másszunk fel, de mindjárt kúszásban, mert különben visszaesünk. A túloldalon egy kart tolunk meg, majd másszunk vissza, és nyírjuk ki a rosszfiúkat. Másszunk fel az középső fedélzetre, majd a hajó tetejére. Közben újabb matrózt kell hidegre tenni. Fent a hajó közepénél ereszkedjünk le jobbra, és onnan le tudunk ugrani ahajó orrába, és visszatérhetünk a központi terembe, és alul menjünk be a gépházba. Likvidáljuk a két matrózt, majd a bejárat mellett közvetlenül jobbra ugorjunk egyet, és kapjuk el a rácsot, mert ez aktivizálja, pont felette a secretet. Most a bejárat melletti, baloldali ferde részre kapaszkodjunk fel, hátraugrás, és az utolsónál a ctrl-t is nyomjuk, és oldalazzunk jobbra, az égő platformnál. El is mehetünk a 2. secretbe, grenada gun ammo. Másszunk fel a létrán, egy fordulásos hátra szaltó, oldalazás balra, és a kis platformon vagyunk a tüzes mellett. Ugorjunk át szembe, és lent megtaláljuk a Key foglalatát. Látjuk, hogy kinyílt egy rács, Jussunk oda, és húzzuk meg a kapcsolót. Ugorjunk vissza, a kis platformra, és onnan tovább, és nyomjuk meg a gombot az oszlopon, majd a mögötte levő ládán húzzuk meg a kapcsolót. Újra menjünk vissza a létrán át a kis platformra, de most vissza, a létra melletti jobboldali kis platformig jussunk. Onnan a létrán túl, jól beigazított ugrással kapjuk el a túloldali platformot, nyomjuk meg a gombot. Most igyekezzünk vissza, egészen felmenve az emeletre, és a szemközti ajtón át menjünk, visszafelé az első fedélzetre. Ahol felmászunk a létrán, most nyitva van a rács, és megtolhatjuk a kart. Látjuk, hogy kint a daru elmozdult. Menjünk ki, a túloldalon felvehetjük a Yellow Key-t egy matróz őrzi, és használjuk kint a foglalatában. Kapaszkodjunk fel a kiemelkedett ládára, és onnan a darun keresztül essünk le a raktárba. Az egyik ládát felfeszítve felvehetjük a Breast Plate-t Húzzuk meg a kapcsolót, és felrántva a csapóajtót felvehetjük a Security Card-ot. Másszunk ki, és használjuk az ajtónál. Bent toljuk a tömböt a másik sarokba, húzzuk meg a kart, majd toljuk a tömböt a villámokra. Kinyílt az ajtó. Bent a jobboldali előre, a bal oldalin meg húzzunk egyet, és fent húzzuk meg a kapcsolót. Menjünk vissza ki a külső szobába, és újra húzzuk meg a kapcsolót, így az előbbi helyen most lefelé tudunk menni, és miénk a Trikey Piece 1. Menjünk most a főteremben a legfelső emeleten arra, amerre az első fedélzetre jutunk ki, amerről bejöttünk, a szemközti ajtón. Nyissuk ki a kártyánkkal a zárt ajtót, és bent húzzuk meg a kapcsolót. A hajó elején essünk a vízbe, és jobb oldalt úszva, vagy inkább csak sodortassuk magunkat, így jobban észrevesszük a barna kis nyílást. Bent miénk a Grenada Gun, a 3. secretben. Újra ússzunk a propellereknél levő járatba, és az ismert ugribugri után a hátsó fedélzeten leszünk. Jussunk fel ismét a hajó tetejére, és az egyik kéményen megtaláljuk az Újabb Blue Key-t. Menjünk vissza le, és nyissuk ki a kártyánkkal a zárt ajtót a túloldalon, bent két matróz vár minket, és egy lerántható csapóajtó. Másszunk fel, és a túloldalon rántsuk fel a másikat. Egy kis kitérő balra, egy nagy medipack a jutalmunk. Lent toljuk be az egyik ládát, utána a másikat is be tudjuk tolni. Most a jobb oldalit toljuk be ütközésig, és a baloldali toljuk vissza egészen a sarokba. Most húzzuk ki a másikat, és toljuk el oldalra, így a ládák mögött miénk a Trikey Piece 2.. Toljuk vissza most a ládát, a túloldalon lőjük szét a másikat, és rántsuk le a csapóajtót. Fent rácsokat lövünk szét, és egy csapóajtót rántunk le, de még ne másszunk fel a létrán, inkább menjünk ki, pár katona és matróz akadályoz ugyan, de a túloldalon nyissuk ki az ajtót, bent is pár matróz fogad, és utána használjuk a kulcsunkat. Bent a ládát szétlőve egy újabb Yellow Key-t, és az asztalon a Code Disc-et találjuk. Most menjünk vissza az előző szobába, fel a létrán, és használjuk a kulcsunkat. Rohanjunk a terem végében kinyílt ajtón át, mert közben egy géppuska lő minket. Ott illesszük össze, és használjuk a Trikey-ünket, és a vezérlőteremben a Code Disc-et, és vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.