.....................................................................

Within the Sanctuary

Készítő: Justin

Letölthető: Innen

Másold a setup.exe-t egy ideiglenes könyvtárba, és indítsd el. A Program Files-Core Design-Trle könyvtárba fogja kicsomagolni. Onnan másold be a Wads-ban levő Sanctuary fájlokat a graphics -wads könyvtárba, a többit a főkönyvtárba. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be a Sabctuary.TOM-ot, majd Build All. Ha kész indítsd a játékot, lent egész alul kiválasztva a pálya nevét. A gördítősáv alatt is vannak pályanevek.

Egy hatalmas, vízeséssel dúsított teremben vagyunk, a vízben a krokit megnyugtatjuk, feszítővas fel. Átlósan balra a kis medit felveszzük. Menjünk fel a lépcsőn és feszegessünk. A vágatban használjunk fáklyát. Bemegyünk jobbra az alagútba, denevérek neheztelnek ránk. Miután átléptük a fekete növénymaradványon, 4 kutya látogat meg. Jobbra a fal mellett az oszlopon kapcsoló található és kis medipack. A terem túlsó felén kinyílt ajtó után denevérek okvetetlenkednek. Elágazáshoz érünk. Jobbra a sötétben titkoshely lapul, de ide később megyünk. Balra a nagy teremben 3 kutya neheztel ránk, középen úszási lehetőség van, de ezt halasszuk későbbre, legfeljebb az ebek ellen használhatjuk ki-be mászkálásilag. Menjünk jobbra a két fáklyás bejárat felé. Feszítsük ki a balra levő barna pofás ajtót. Pisztoly elő, kutya ki. Másszunk fel az első szintre, kapcsoljunk, kinyílik a nagyteremből úszva megközelíthető csapóajtó. Másszunk 1 szinttel feljebb. Rögtön a denevérharc után vegyük fel a puskát és menjünk úszni a 3 kutyás terembe. Balra vegyük fel a lőszert, húzzuk meg a kart. Menjünk vissza, ahol a pofás ajtót feszegettük, és a szembe levővel folytassuk, de a deszka kibogozása után legyen kéznél a puskánk. A kedves nindzsánk ad Nekünk 1 célzót. A túlsó sarokban, a lángoló vázát a kispisztollyal poroljuk le és máris megtaláltuk a Mi íjunkat. Vegyük észre, hogy a bejárattól jobbra, ahol a fáklya ég, van 1 kör alakú lap, arra húzzuk-vonjuk a nyílpuska melletti dobozt. Most már fel tudunk jutni az emeletre. Kotorásszunk a szarkofágban, szemben feszegessünk és megtaláljuk a kék kristályt. Visszamenve a vizes folyosót is tartalmazó terem felé, jobbra a mellette levő teremben, a nagy sötétségben lőszer javadalmazás lehetősége rejlik, de ne kószáljunk tovább. Most már irány a titkos hely, de ne feledkezzünk meg a nyílpuskáról, meg ami vár ránk.

Az első Titkos hely: Ha megvan a az íjunk, akkor a 4kézlábas mászás után beosonunk a robbanó nyilakért, felvesszük, aktivizáljuk, a kardját suhogtató csontvázharcost megrendszabályozzuk és a hátsó sötét szobábó1 töltény felveszünk, majd a medi is sorra kerül.

Kijöttünk, megyünk tovább a bejövetelhez viszonyítva egyenesen, lefelé a lépcsőn, puskával a kézben. A kutya után a vázában lőszer található, a sötétben balra fordulva a felugrós kapcsoló működtetése jelzi, hogy vissza kell menni a kiinduló, vízeséses szobába. Menjünk tovább a folyosón, néhány denevér és skorpió neheztel ránk. (balra már jártunk). A kőajtó jöttünkre kinyílik (ez csak el akarja vonni figyelmünket), de előtte jobbra helyezzük be a Load kristályt a foglalatába. A szarkofágban nagy medipack van, a vázákat lőjük ki, az egyikben a Weapon Code Key található. Beértünk a kezdő nagy vizes terembe, balra helyezzük be a legutóbb talált kulcsot. A kinyílt ajtón ússzunk be, a 2 kroki után ugorjunk a terem közepén levő vízbe, balra kroki veszély mellett vegyük fel a pisztolyt. Másszunk fel az oszlopra és ugráljunk a Car Jack-ért (a tüzek elalszanak). Ússzunk vissza az előző terembe. Lőjük ki a deszkákat és menjünk a nyilak alatt 4kézláb, és a folyosó végén feszegessünk. A (be)következő elágazó teremben, a vázában kis medi bujkál. Célzott lövéssel kinyitjuk a lakatot, bent jobbra menve 1 skorpió zavar Minket, és az oszlop mögött kapcsolózzunk. A másik oszlopon nem célszerű ugyanezt tenni. Menjünk az elágazó teremből kinyílt ajtóhoz és a termecskében a baloldali oszlopnál kapcsolózzunk. (a másikat, illetve a következő teremben fellelhető 4 kapcsolót nem célszerű babrálni, mert káros Lara egészségére). Menjünk be a harmadik terembe, Miénk a Load kristály és az UZI. Kússzunk vissza a kilőtt deszkák felé, majd a bejöveteli víztől jobbra másszunk be a járatba. A fa deszkázatnál balra kis medi homályoskodik a sötétben. Keresztül menve a függőfolyosón kapcsolózzunk. Ugorjunk a vízbe, és ússzunk a vízesés felé, ahol már elég régen nyitva van 1 rés. Feszítsük ki az ajtót. Másszunk ki és foglalkozzunk az arra tévedt denevérekkel. Készüljünk fel, hogy nehéz mutatványokat kell Larának bemutatni. Található 1 ferde kő. arra hátra szaltóval ugorjunk rá. Ugráljunk tovább, időnként Ctrl bill. is kell. Ha rosszul ugrálunk, akkor láva, vagy szűk helyű fogság az eredmény. Bejutunk a lávás terem jobb hátsó nyugodt részébe. Kedves denevérek meglátogatják az unatkozó Larát. Ugorjunk át a szemközti részre, ami mellett 1 ferde szikla található. Eddig könnyű volt. Most jön a neheze. Kapaszkodjunk fel a sziklára, és ugorjunk a következő lecsapott élű (mert ez ilyen) kőre. Ha egyenest ugrunk tovább, akkor láthatunk 1 járatot. Ez csak etetés, nem ide kell jutni. Ez a titkoshely része, ahonnan visszanézhetünk kínjaink helyszínére. Tehát a lecsapott szélű szikláról balra ferde ugrással (Alt + balra nyíl bill.) tovább jutunk (itt olyan trükk van, amivel nem találkoztam larás életemben), és még két rendes ugrás és máris a Miénk a titkoshely gránátvetőstől, lőszerestől és skorpióstól. Essünk le a vízbe, és jussunk el a nagyteremben a két fáklya közötti víz alatti ajtóhoz. A foglalatokba helyezzük el a tárgyakat. A kinyílt ajtón bejutva, vegyük fel a kis medit, jussunk ki a partra (nagy a mélység, le ne zuhanjunk, de adott helyen megtehetjük) és rendezzük le a krokodilokat. Másszunk be a vízesés alatt, de vigyázzunk, mert ránk vár 1 nindzsa. Vegyük fel a hagyatékát (ebből is látszik, hogy nagyon rendes a csávó), de még ne másszunk le a létrán. Viszont a sötétben, a sarokban lapuló mászó alkalmatosságon csusszanjunk fel, és a vízesés mellől nézzünk vissza. A kijöveteli út felett 1 nyílás található, ami a 3. titkoshelyet rejti. Van 2 nagy medi és nyíl. Osonjunk vissza. gázoljunk át a vízesésen a kaland kedvéért (nagyon jól néz ki) és másszunk vissza a nindzsás szobába. Másszunk le a létrán és mentsünk. Jön 1 kis fárasztó csúszka + ugrálás. Ha ügyesek vagyunk, akkor a fali résbe való megkapaszkodás előtti sziklánál (Ctrl-es kapaszkodásnál leesünk) újabb titkoshelyre találunk. Puska és Uzi lőszer a jutalom. Kapaszkodjunk fel a sziklára, a fali résen keresztül jussunk tovább, ahol 1 nindzsa leselkedik. Menjünk az oszlopok között, ahol 2 nindzsa és csecsás légi veszély vár ránk. Az oszlopok vége felé balra van 1 kapcsoló, kitárul a nagykapu. A teremben eléggé laza a padlózat. A kapu jobb oldalán menjünk be 1 kockányit és jussunk el a bal hátsó részébe. Találatunk 1 kis medit és Minket vár a nyiszáló. Nem riadunk meg, 4kézláb másszunk át alatta. Máris a második szinten vagyunk, ahol kezdésképpen 2 nindzsa bejelentkezik. Kétféleképen juthatunk le az alsó szintre. Vagy leugrunk a víztócsába a két növény közé (ez meghátrálás a problémák elől), vagy megyünk a híd végén levő vízeséshez. A lefolyó víz túloldalán 1 kis medi található. Csússzunk le, de a legalsó részén idejében kell elugrani, mert különben Lara beszorul. Leérve, a kijárat előtt jobbra kis medi van, de utána 2 féle ellenség jön, de majd úgy is meglátod. Induljunk el a völgynek a vízeséstől ellenkező irányában balra lévő barlangba, ahol új kalandok várnak Larára. VÉGE.

Jani

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.