.....................................................................

Traps 2

Készítő: Renato Wanser

Letölthető: Innen

Csomagold ki a RenatoWanser-Traps2.zip-et, majd a wav-okat az Audio, a settomb fájlokat a graphics--wads, a többit a főkönyvtárba másold. Indítsd a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a settomb.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indíthatod a játékot, kiválasztva a TrapsII pályát.

Review:

Kicsit néhol nyomasztó a helyszín, de jó pálya. Nagyon vigyázni kell az energiavesztéssel, mert kevés az utánpótlás, és bizony sok helyen fogy. Nagyon jó a hozzáadott hangválogatás. A textúrák is illenek a környezetbe. Bizony pár helyen ügyesnek kellett lenni, rohanni a tüskés fal előtt, és a legördülő golyók elől, miközben lőttek ránk, és a végéig semmit sem tehettünk az ellenséggel. Kulcsokat, Guardian Key-eket, és Gem-eket kellett összeszedni a pályán, miközben a legkevesebb energiát kellett hogy veszítsük. A végén már komolyan féltem, elég lesz-e, de előszörre is maradt 2 kicsi medipackom, pedig az elején nem nagyon vigyáztam. Secretet nem találtam benne, illetve nem számolta, bár úgy érzem a kis medipackok felvétele voltak azok. Ajánlom mindenkinek ezt a pályát, aki nem teljesen kezdő, bár annak is jó gyakorlás. :-)

Leírás:

Menj egyenesen, óvatosan ereszkedj le a kis vízbe, mert vigyázni kell az energiára, nagyon kevés utánpótlás van a pályán, és néhol fogyni fog rendesen. Nekem az első végigjátszás végére, kettő kicsi medipackom maradt csak. A vízben válaszd a baloldali második járatot, mássz fel a létrán, és ismét óvatosan ereszkedj le a terembe. Menj fel az első lépcsőn az emeletre, jobbra egy kis résben találsz egy kis medipackot. A másik oldalon állj szembe a lenti kis fülkével, ahol a Guardian Key-t látod, egy lépést hátrálj, majd egy helyből ugrás ctrl-el, és meg is van a kulcs. Használd is lent, és felveheted a Horseman's Gem-et, de vigyázz a mérgezett tüskékre. Most menj a másik lépcsősor felé, és használd. Bent, balra egy fal mögött a kúszórésben Tiéd az első Key, amit az emeleten használhatsz. Bemenve a kinyílt ajtón, told ki a folyosó végén a tömböt, majd kimenve mássz fel rá. Ha megtaláltad a következő kulcscsomót, menj vissza le, és a terem jobb sarkában használd. Lődd le a kutyákat, majd a baloldali kis dombra állva fent egy kis medipackot kapsz. Baloldalon hátul a zöld teremben mássz fel a széttört rácsnál, a vigyázz a gőzköpőre, majd a túloldalon ereszkedj le. Mielőtt kimennél a kinyílt rácson, balra újabb kúszórésbe mászhatsz fel, és Tiéd a Pharos Knot. Menj vissza a főterembe, és használd, ahol a Gem-et is használtad. Ugorj a kis vízbe, a túloldalon lődd le a két keselyűt, majd ott is a vízben folytasd az utat. Megállás nélkül ússz, mert közben lőnek Rád, és Te semmit sem tehetsz. Vedd fel a Guardian Key-t, és menj vissza egészen a kis vízig, és használd. Rohanj ahogy csak tudsz, mert a piszok ellen, rád görget egy golyót. A sarkon ugorj balra, majd a lecsúszós részen is ugorj egyet, akkor elkapod a rést. Mássz be. A túloldalon juss fel a magas oszlopra, és onnan is nekifutásból kapd el a kis fülke peremét a plafonon. Ott felveheted az újabb Gem-et. Töltsd fel magadat energiával, mielőtt lesel. Menj vissza, de óvatosan, teljesen a baloldalon ereszkedj le a gőzköpőnél. Menj fel a lépcsőn, és ugorj be a kis járatba, majd told ki a tömböt. Visszamenve ugorj a tömbre, majd juss fel legfelülre. Visszaérsz a kis vizes terembe. Ússz a másik helyre, és használd a Gem-et. Egy új helyszínre érsz. Menj jobbra, és hátul csússz le, de előtte ment egyet. Jobbról elindul egy tüskés fal, balról meg lőnek ránk, így rohannunk igyekeznünk kell megnyomni mind a 4 gombot, akkor nyílik ki a rács. Először a szemköztit, majd pördülj meg, és a másikat, megint pörgés, és szemben a harmadikat, de rohanva menj, a végén a kijárat mellettit. Ha sikerült, beértél a rács mögé. Az új teremben sem lesz könnyű. Állj szembe a tüskékkel, és nekifutásból ugorj a ferde részre, de úgy, hogy közben a levegőben meg is fordulsz, majd ugrás+ctrl, és elkapod a peremet. Húzd meg a kapcsolót, majd hátra és előreugorva végeztél is ebben a teremben. Menj fel a lépcsőn, és ugorj a vízbe. Ússz balra, de töltsd fel magadat, mert itt is lőnek Rád, és semmit se tehetsz ellene. Vedd fel középen ez első Key-t, majd jobbra, és a baloldalon is van egy-egy Key. Találsz a teremben kettő kis medipackot is. Ha ez sikerült, akkor már elég lesz az energiád a pályához. A terem innenső oldalán használd a kulcsaidat, majd egy térre érkezel. Szemben a barna színű falon van egy kapaszkodó, tehát a kis tömbről ugorj a falra, és oldalazz jobbra, majd nyomd meg a gombot. Menj be a kinyílt ajtón. Az elágazásnál először menj jobbra, és nézd meg a terepet, mert majd rohannod kell nyomodban egy gördülő kővel. Nézd meg tehát, a végén ugornod, majd a lecsúszós részen is ugranod kell, elkapva a járat peremét. Ha megnézted, akkor menj balra, vedd fel a kulcsot, és rohanás. Ha sikerült, felmászhatsz az emeletre. Ugorj át balra az árkádokhoz, vedd fel a shotgun-t, és használd a kulcsodat. Bent lődd le a katonát, majd jobbra kapaszkodj át a plafonon a kúszórési, és kapd el a peremét. Vedd fel az újabb kulcsot, majd ereszkedj le, de óvatosan. Én jobbra oldalaztam teljesen, majd leeséskor egy fordulásos (+End) ugrással, és közben előre nyomtam a bal cursort is, így elkerültem a tüskéket. Ha sikerült, menj ki, és ahol a shotgun-t felvetted, a peremen át tudsz kapaszkodni a barna résznél a túloldalra. Használd az újabb kulcsot, és bent felveheted a másik Key-t. Juss vissza a túloldalra, és használd. Beérsz az utolsó terembe. Nincs is más dolgod, mint meghúzni a kart, és az animban látod, hogy Lara aktíválja, a tüskéket a gombbal, és belerúgja az ellenségét aki eddig bosszantotta, majd sétálva a következő pályára megy.

OBig



Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.